Nou ik ben benieuwd wat we hier van weer kunnen verwachte, Na The Flintstones, Scooby Doo, Garfield alweer een comic/tekenfilm die verfilmd wordt...quote:Chipmunks worden verfilmd
Geplaatst op 15-09-2004 om 13:23 door FilmTotaal
Fox heeft bekendgemaakt dat er een film zal verschijnen van de muzikale tekenfilmserie Alvin and the Chipmunks. Chipmunk Alvin, Simon en Theodore zullen met computerbeelden tot leven worden gewekt in een film die verder uit live action zal bestaan. Fox verwacht een top-komiek te kunnen strikken voor de rol van Dave Seville, de 'vader' van de Chipmunks.
Ross Bagdasarian Sr. schiep Alvin and the Chipmunks in 1958. De serie werd razend populair en in meer dan 100 landen uitgezonden. Ook werden er meer dan 40 miljoen albums verkocht.
Ross Bagdasarian Jr.:
"I am thrilled to join Fox in turning Alvin and the Chipmunks into an event 'tentpole' picture. Alvin has three generations of fans, who can expect an exciting new experience in the big-screen version. The movie will merge the celebrated history and tradition of our beloved characters with a new comic sensibility and edge. This is an exciting time for The Chipmunks and this movie adds wonderfully to that excitement."
http://www.filmtotaal.nl/(...)ails&newsID=3913
enigste juiste post die je had kunnen makenquote:Op woensdag 15 september 2004 23:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Please. Don't..
Dat ze die serie maar weer gaan uitzenden.
we're the chipmunks C-H-I-P-M-U-N-Kquote:Op woensdag 15 september 2004 23:21 schreef =HellFire= het volgende:
Zolang die hippe intro-theme er maar bij zit.
Alvin - Elvis... die associatie is begrijpelijkquote:Op donderdag 16 september 2004 11:53 schreef MeneerTim het volgende:
Om een een of andere reden dacht ik altijd dat het iets met Elvis te maken had.
Ook waar ik het eerste aan dacht !quote:Op woensdag 15 september 2004 23:10 schreef Gabberhead het volgende:
Ik eis Bob Saget als David... Dat is de enige die die rol geloofwaardig kan neerzetten
bij ons als je de playknop geloof ik half indruktequote:Op donderdag 16 september 2004 16:07 schreef CloudStrife het volgende:
Vroeger (heel vroeger!) ging ik die stemmen nadoen op mijn cassetterecorder.
Je hield dan de spoelknop zacht in en drukte op de record knop, je kreeg dan dezelfde stemmen als de Chipmunks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |