ik een half jaar langquote:Op woensdag 15 september 2004 22:38 schreef D-Devil het volgende:
Collega van me heeft eens op een dag in die hele MG ZT, ZR series mogen testrijden, uitnodiging van MG.
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:38 schreef D-Devil het volgende:
Collega van me heeft eens op een dag in die hele MG ZT, ZR series mogen testrijden, uitnodiging van MG.
Doet dat!! Maar ik ga nu slapen want morgen weer vroeg opquote:Op woensdag 15 september 2004 22:40 schreef Ultimora het volgende:
zal wel ffkes wat foto's opsnorren
dan begin ikquote:Op woensdag 15 september 2004 22:42 schreef D-Devil het volgende:
Ik moet morgen pas om 7 uur op en dan de hele dag training geven.
standaardopmerking die niet klopt. t onderhoud is net zo duur als elke gemiddelde andere auto in de prijsklasse waarin je hem koopt. een BMW is ook niet goedkoop om te rijden ofwel dan?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:41 schreef D-Devil het volgende:
Ik vind het echt gave wagentjes, alleen is het onderhoud ervan best duur volgens mij.
Kleintje ?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:45 schreef ook_gek het volgende:
hier om de hoel staat een leuke MG geeen idee welk model. Lijkt wel een rally model kan dat?
Die post heb ik eerder gezien ergensquote:Op woensdag 15 september 2004 22:45 schreef Ultimora het volgende:
[..]
standaardopmerking die niet klopt. t onderhoud is net zo duur als elke gemiddelde andere auto in de prijsklasse waarin je hem koopt. een BMW is ook niet goedkoop om te rijden ofwel dan?
Tsja, 120 of 180 Pk, niet echt veel meer voor deze tijd zou ik zeggen maar toch wel een auto die je niet elke dag zult zienquote:Op woensdag 15 september 2004 22:52 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Deze is het![]()
is dit een speciale bak of niet?
Want dan maak ik er van de week effe een foto van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |