Spelbrekerquote:Op woensdag 15 september 2004 22:04 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
kan het zijn dat ik er geen Fuck van begrijp?
van de leukigheid hieraan
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:04 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
yep!quote:Op woensdag 15 september 2004 22:04 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
quote:Op maandag 13 september 2004 20:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
KAP NOU GODVERSODETYFUS MET DIE TERING SMILIE
Okquote:Op woensdag 15 september 2004 22:15 schreef surfersbitch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
OkIk mag toch niet meer dan één keer dezelfde smilie posten, en een kloon van mij is password foetsie
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
OkIk mag toch niet meer dan één keer dezelfde smilie posten, en een kloon van mij is password foetsie
Kloon van mij is geband dankzij ene heer Stroliequote:Op woensdag 15 september 2004 22:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Newbiequote:Op woensdag 15 september 2004 22:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:22 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kloon van mij is geband dankzij ene heer Strolie
[sub] je kunt trouwens wel dezelfde smilie posten hoor, gewoon een spatie meer vervoor zetten![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:28 schreef Toadette het volgende:
[..]
![]()
Als ik ooit weer ga werken kom ik weer langsquote:Op woensdag 15 september 2004 22:28 schreef Toadette het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:28 schreef Toadette het volgende:
truste
kansloosquote:Op woensdag 15 september 2004 22:32 schreef Strolie75 het volgende:
O-Ren...msn strolie[at]hotmail.com
gedaanquote:Op woensdag 15 september 2004 22:32 schreef Strolie75 het volgende:
O-Ren...msn [at]hotmail.com
is dat een ja?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:39 schreef Strolie75 het volgende:![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:33 schreef -Struikrover- het volgende:
kansloos
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:35 schreef O-Ren het volgende:
gedaan![]()
Sorry Gijs...ik ga zo lekker slapen.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:39 schreef kepler het volgende:
is dat een ja?
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sorry Gijs...ik ga zo lekker slapen.
Neah, niet echt goed, maarja, we zien wel weer...quote:Op donderdag 16 september 2004 08:07 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moest meteen aan jou denken.
Alles goed Gijs?
Nu welquote:Op donderdag 16 september 2004 08:12 schreef O-Ren het volgende:Goede morgen!
quote:Op donderdag 16 september 2004 08:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nu wel
quote:Op donderdag 16 september 2004 08:23 schreef BaajGuardian het volgende:
Als het goed is wel. Volgens mij moest hij er al zijn!quote:Op donderdag 16 september 2004 08:23 schreef Strolie75 het volgende:
Is Brownie alweer onderweg naar de hel?
kom net binnenquote:Op donderdag 16 september 2004 08:25 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Als het goed is wel. Volgens mij moest hij er al zijn!![]()
quote:Muizen met je neus
LONDEN - Als het aan een groep Canadese wetenschappers ligt, behoort de muisarm binnenkort tot het verleden. Zij hebben software ontwikkeld waarbij de computergebruiker de cursor met zijn neus via een webcam stuurt. Het klikken wordt vervangen door knipogen. Dat schrijft het Britse tijdschrift New Scientist in zijn nieuwste uitgave, die zaterdag verschijnt.
Volgens de Canadezen is het nieuwe systeem, Nouse geheten, in de eerste plaats bedoeld voor mensen die door een handicap geen muis kunnen gebruiken. De camera maakt aan het begin van elke sessie een scan van het gezicht van de gebruiker om de positie van de neus te bepalen. De software kan ook het knipperen met zowel het linker- als het rechteroog registreren.
Deskundigen betwijfelen of het systeem geschikt is voor algemeen gebruik. Ze denken dat veel mensen ervoor zullen bedanken om de hele tijd te zitten hoofdschudden achter hun beeldscherm. "Je kan er nou eenmaal niet omheen dat dat er gewoon stompzinnig uitziet", aldus een van de experts.
probleempjequote:Op donderdag 16 september 2004 08:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]ik kan niet knipogen
Hee.. een Alien.quote:Op donderdag 16 september 2004 08:23 schreef BaajGuardian het volgende:
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op donderdag 16 september 2004 10:14 schreef Thor-Nexium het volgende:
Morguh Gijsjes![]()
waar werk je nu dan gijs??quote:Op donderdag 16 september 2004 10:05 schreef Magneet het volgende:
zow eindelijk me werkplek een beetje fatsoenlijk in orde
He lekkere neger van mequote:Op donderdag 16 september 2004 10:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
ik zit voorlopig in Maastrichtquote:Op donderdag 16 september 2004 10:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
waar werk je nu dan gijs??
alles lekker gijs???quote:Op donderdag 16 september 2004 10:20 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
He lekkere neger van me![]()
quote:Op donderdag 16 september 2004 10:27 schreef Chocobo het volgende:
Thor![]()
Ja alles lekker. En met iedereen hier ook. Choquote:Op donderdag 16 september 2004 10:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
alles lekker gijs???
*0* NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET *o*quote:Op donderdag 16 september 2004 10:25 schreef Magneet het volgende:
Thooooooooooooooooooooooor, Noooooooooooooooooooooooooooooooooooot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 16 september 2004 10:40 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
*0* NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET *o*
quote:Op donderdag 16 september 2004 10:45 schreef Thor-Nexium het volgende:
Gijsjes dit is erg. Ben voor het eerst Resident Evil Zero aan het uitspelen,dacht dat ik dat al eens gedaan had, was in de war met Veronica. Ha ha ineens zo maar een nieuwe game in me kast.
Heb hem in pre-order staan voor nog geen 40 euro. En dan lekker in de koudste maand van het jaar Resi 4 gamenquote:Op donderdag 16 september 2004 10:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]Zero voor Cube is cool........ de remake (BIohazard) vind ik cooler
en ik wacht met smart op deel 4
![]()
quote:Op donderdag 16 september 2004 10:25 schreef Magneet het volgende:
ik zit voorlopig in Maastricht![]()
RE Zeroquote:Op donderdag 16 september 2004 10:45 schreef Thor-Nexium het volgende:
Gijsjes dit is erg. Ben voor het eerst Resident Evil Zero aan het uitspelen,dacht dat ik dat al eens gedaan had, was in de war met Veronica. Ha ha ineens zo maar een nieuwe game in me kast.
Haal jij de US versie ?quote:Op donderdag 16 september 2004 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb hem in pre-order staan voor nog geen 40 euro. En dan lekker in de koudste maand van het jaar Resi 4 gamen
Yup, ga niet maaaaaaaanden wachten tot tering fransen en tyfus duitsers hun eigen versie hebbenquote:Op donderdag 16 september 2004 10:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Haal jij de US versie ?
quote:Op donderdag 16 september 2004 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yup, ga niet maaaaaaaanden wachten tot tering fransen en tyfus duitsers hun eigen versie hebben
Fantastisch spel, echter haal ik hem wel op Xboxquote:Op donderdag 16 september 2004 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://cube.ign.com/articles/548/548433p1.html?fromint=1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat kan de GC nooit zijnquote:Op donderdag 16 september 2004 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://cube.ign.com/articles/548/548433p1.html?fromint=1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uiteraardquote:Op donderdag 16 september 2004 11:09 schreef Chocobo het volgende:
Fantastisch spel, echter haal ik hem wel op Xbox![]()
Ik zou haar eten voor die gamequote:Op donderdag 16 september 2004 11:13 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik laat Fable maar liggen denk ik
Ik ben wat voorzichtiger met import geworden. Vaak als ik wil gamen zit ik weer met het feit dat als ik een nieuwe console heb die backwards compatible is, ik niet kan gamen omdat de regio niet overeenkomt.quote:Op donderdag 16 september 2004 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, tuurlijk halen jullie hem op de Xbox, maar again, import = goedkoper. PoP 2 kost 34 euro :')
Ik houd al mijn consoles, dus dat probleem heb ik nietquote:Op donderdag 16 september 2004 11:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ben wat voorzichtiger met import geworden. Vaak als ik wil gamen zit ik weer met het feit dat als ik een nieuwe console heb die backwards compatible is, ik niet kan gamen omdat de regio niet overeenkomt.
Nee,.... ik probeer zo lang mogelijk PAL aan te houden.
omdat het verzenden veel geld kost zekerquote:Op donderdag 16 september 2004 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alleen (ja, daar istie weer) Donkey Konga heb ik dit jaar nog PAL
Nee, verzendkosten zijn van DVD Boxoffice 0 euro. Wat je ook besteld. Maar Donkey Konga wordt een reviewexemplaarquote:Op donderdag 16 september 2004 11:24 schreef kepler het volgende:
[..]
omdat het verzenden veel geld kost zeker
ach soquote:Op donderdag 16 september 2004 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, verzendkosten zijn van DVD Boxoffice 0 euro. Wat je ook besteld. Maar Donkey Konga wordt een reviewexemplaar![]()
quote:Op donderdag 16 september 2004 12:09 schreef mr_Brown het volgende:
Elke donderdagavond smijten ze met geld en zuipen ze zich klem, maar owee als er eens een keer een paar euro's aan hun studie besteed moet worden.quote:Op donderdag 16 september 2004 12:20 schreef kepler het volgende:
zo ff studieboeken bestellen
weer 140 euro armer, voor maar 2!!! boeken....
quote:Op donderdag 16 september 2004 12:23 schreef chibibo het volgende:
Elke donderdagavond smijten ze met geld en zuipen ze zich klem, maar owee als er eens een keer een paar euro's aan hun studie besteed moet worden.
[..]
Elke donderdagavond smijten ze met geld en zuipen ze zich klem, maar owee als er eens een keer een paar euro's aan hun studie besteed moet worden.
Studenten.
*Nee hoor , ik ga echt sparen voor de vakantie*quote:Op donderdag 16 september 2004 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb hem in pre-order staan voor nog geen 40 euro. En dan lekker in de koudste maand van het jaar Resi 4 gamen
[..]
Studenten.
Krijg de tyfus, huilie. Ik ben gewoon bezig met sparen hoor.quote:Op donderdag 16 september 2004 12:39 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
*Nee hoor , ik ga echt sparen voor de vakantie*
quote:Op donderdag 16 september 2004 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Krijg de tyfus, huilie. Ik ben gewoon bezig met sparen hoor.
Heb gister ff met Kep gekeken. We gaan gewoon zelf vlucht en camperboeken. Da`s het goedkoopstquote:Op donderdag 16 september 2004 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Krijg de tyfus, huilie. Ik ben gewoon bezig met sparen hoor.
Prima.quote:Op donderdag 16 september 2004 12:43 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heb gister ff met Kep gekeken. We gaan gewoon zelf vlucht en camperboeken. Da`s het goedkoopst
Vlucht A`dam > Vancouver > New York > A`dam kost 1256 euro ppquote:Op donderdag 16 september 2004 12:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Prima.
En hoeveel kost huren van camper ongeveer?quote:Op donderdag 16 september 2004 13:09 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Vlucht A`dam > Vancouver > New York > A`dam kost 1256 euro pp
al die burgers maar klagen over die studenten. Maar ondertussen zitten ze de hele tijd te zeiken dat ze een klotebaan hebben.... Ze zijn gewoon jaloers op het vrije leven van de studentquote:Op donderdag 16 september 2004 12:23 schreef chibibo het volgende:
[..]
Studenten.
ga maar uit van 120 dollar per dagquote:Op donderdag 16 september 2004 13:18 schreef -Struikrover- het volgende:
weet nog niet , moeilijk 1 te vindn voor 6 pers
Ik neem aan dat dat per 6 isquote:Op donderdag 16 september 2004 13:21 schreef kepler het volgende:
[..]
ga maar uit van 120 dollar per dag
nee voor jouw per persoonquote:Op donderdag 16 september 2004 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat per 6 is
quote:Op donderdag 16 september 2004 13:24 schreef kepler het volgende:
[..]
nee voor jouw per persoon
is per 6
http://www.alldrive.com/
btw moet je voor zo'n groot geval geen vrachtwagen rijbewijs hebben?quote:Note everyone must be seated with their seatbelts on while travelling.
net tijdens de lunch even op het terrein van Universiteit Utrecht gezetenquote:Op donderdag 16 september 2004 13:15 schreef kepler het volgende:
[..]
al die burgers maar klagen over die studenten. Maar ondertussen zitten ze de hele tijd te zeiken dat ze een klotebaan hebben.... Ze zijn gewoon jaloers op het vrije leven van de student
Burgers.
quote:Op donderdag 16 september 2004 13:31 schreef Magneet het volgende:
[..]
[..]
btw moet je voor zo'n groot geval geen vrachtwagen rijbewijs hebben?
Utrechtquote:Op donderdag 16 september 2004 13:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
net tijdens de lunch even op het terrein van Universiteit Utrecht gezeten![]()
![]()
ik ben zeeeeeeeeeeeeeeeeeker jaloers op het leven van de student
Nee, je vliegbrefet.quote:Op donderdag 16 september 2004 13:31 schreef Magneet het volgende:
[..]
[..]
btw moet je voor zo'n groot geval geen vrachtwagen rijbewijs hebben?
tis maar een vraag hoorquote:Op donderdag 16 september 2004 13:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]nee joh
quote:Op donderdag 16 september 2004 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
UtrechtDaar wonen de mooie vrouwen
![]()
tssss studentenquote:Op donderdag 16 september 2004 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, je vliegbrevet.
ik zal jou eens achteruit inparkerenquote:Op donderdag 16 september 2004 13:39 schreef Magneet het volgende:
[..]
tis maar een vraag hoordie krengen zien er lang uit die wil je niet ff achteruit inparkeren
quote:Op donderdag 16 september 2004 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, je vliegbrefet.
Je bedoeld er van achter in parkeren.quote:Op donderdag 16 september 2004 13:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik zal jou eens achteruit inparkeren![]()
neuken??quote:Op donderdag 16 september 2004 13:41 schreef Magneet het volgende:
[..]
Je bedoeld er van achter in parkeren.
Dat wel, maar het begint erop te lijken dat ie toch echt mijn stem zal gaan krijgen bij de volgende verkiezingenquote:Op donderdag 16 september 2004 13:45 schreef mr_Brown het volgende:
[afbeelding]
serieusdat haar van die gast
tot nu toe heb ik nog geen concrete plannen van hem gehoord, maar hoor ik hem alleen maar schreeuwen, maar tis wel iemand die de boel weer ff lekker wakker weet te schudden jaquote:Op donderdag 16 september 2004 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat wel, maar het begint erop te lijken dat ie toch echt mijn stem zal gaan krijgen bij de volgende verkiezingen
Nou ja, belangrijkste punt vind ik de toetreding van Turkijequote:Op donderdag 16 september 2004 14:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
tot nu toe heb ik nog geen concrete plannen van hem gehoord, maar hoor ik hem alleen maar schreeuwen, maar tis wel iemand die de boel weer ff lekker wakker weet te schudden ja
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Turkije moet er eeeeeeeeeeecht niet bij.......quote:Op donderdag 16 september 2004 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou ja, belangrijkste punt vind ik de toetreding van TurkijeIk ben daar ook tegen. Niet alleen tegen Turkije overigens, maar een hoop landen hoeven er niet bij. We moeten niet te groot worden.
Juist, het is leuk voor de vakantie hoor, maar de cultuur is zo anders. En ja, dat heeft voor een deel te maken met het feit dat ze moslims zijnquote:Op donderdag 16 september 2004 14:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Turkije moet er eeeeeeeeeeecht niet bij.......
de tering..... kom er net vandaan en als ze dat toelaten dan is dat echt niet positief voor Europa..... tering wat is het daar een typhus zooi
Beter Gijsquote:Op donderdag 16 september 2004 14:25 schreef Magneet het volgende:
zo, net beoordelingsgesprek gehadben er iets op vooruit gegaan
Daarom zullen ze voorlopig ook echt niet toetreden tot de EUquote:Op donderdag 16 september 2004 14:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Juist, het is leuk voor de vakantie hoor, maar de cultuur is zo anders. En ja, dat heeft voor een deel te maken met het feit dat ze moslims zijnOok zouden ze met de nieuwe EU grondwet een net zo grote stem krijgen als bijv Duitsland (op basis van inwoner aantal)
Bovendien grenzen ze aan landen waar het niet helemaal fris is en hebben ze een fucked up probleem met de Koerden.
pizzaquote:Op donderdag 16 september 2004 14:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Genoeg politiek nu, wat zal ik eens eten strax
quote:Op donderdag 16 september 2004 15:10 schreef silver-surfer het volgende:
Gedichtje voor Silvie:
Dit is een gedich voâh Silvie Mès
Wèfie breng je zellef toch nie zau van de wès
Zeg maah tege je lauvâhboy
Ik ben gein hoeâh maah jâh sextoy
Raffie wilde maah 1 ding haure
En dat ware nie die spreikkaure
Toch is ut wel grappig om te zien
Dat raffie as een kind van tien
hùilend naah papa Koeman ging
pappie pappie gaui de handoek in de ring
Nei jonge zè papa Koeman wès
We gaan nie stoppe voâh jâh en Mès
Praubeâh toch te scaure zaun
dan geif je ze hun vediende laun
en na de wedstrèd zeg ik opput jâhrnaal
wè zèn zielig en dit is nie normaal
Dus silvie kut voâh je dat dit je auvâhkwam
maah je bent en blèf die hoeâh ùit amstedamMiddag gijsjes
Hoeeerrrtjeeeeequote:Op donderdag 16 september 2004 15:12 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
![]()
Stroooollliiieeeeeequote:Op donderdag 16 september 2004 15:15 schreef Strolie75 het volgende:
Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurfer
msnquote:Op donderdag 16 september 2004 15:20 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hoeeerrrtjeeeee![]()
ben je alquote:Op donderdag 16 september 2004 15:08 schreef Strolie75 het volgende:
een luie aarsch worden.
Gijijijijijijijijssssquote:Op donderdag 16 september 2004 15:30 schreef Magneet het volgende:
Slurfer
Okquote:Op donderdag 16 september 2004 15:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
msn
Hoofddorpquote:Op donderdag 16 september 2004 15:38 schreef -Struikrover- het volgende:
Tatooine
Eet niet, maak eerst je reserves opquote:Op donderdag 16 september 2004 15:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik moet eten
quote:Op donderdag 16 september 2004 16:00 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Eet niet, maak eerst je reserves op
God straft onmiddelijkquote:Op donderdag 16 september 2004 17:04 schreef Strolie75 het volgende:
Heerlijk...mijn aansluitende trein op Schiphol vlak voor mijn neus zien wegrijden. Kon ik een half uur op de volgende wachten. Gelukkig ging er een zwerver naast me liggen wildplassen zodat ik nog iets had om naar te kijken.
NS
En in jou geval langdurig.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
God straft onmiddelijk
quote:Op donderdag 16 september 2004 17:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En in jou geval langdurig.
quote:Op donderdag 16 september 2004 17:24 schreef Strolie75 het volgende:
Foto's van de set van SW: Episode 3!
[afbeelding]
Ja, niet nog een hoorquote:Op donderdag 16 september 2004 17:33 schreef Bastard het volgende:
[XBOX] Deel 112 Challenge Everything!
Of je bouwt ff een nieuw topic roy
Dat sucked ja... Mijn groenten zijn aangebrand waardoor ik alleen nog een banaan heb voor mijn vitaminenquote:Op donderdag 16 september 2004 18:34 schreef -Struikrover- het volgende:
Heb je dat. Maak je eten klaar, is het niet lekker
en je bent niet de enigequote:Op donderdag 16 september 2004 19:12 schreef Strolie75 het volgende:
Geen honger....ben beetje grieperig.
quote:Op donderdag 16 september 2004 20:37 schreef Quinny het volgende:
De slingers zijn opgehangen,
ballonnen opgeblazen.
De taart staat klaar,
en het kado is ingepakt.
Kortom morgen is het feeeeest [afbeelding]
Wel laten hangen tot zondag wa?quote:Op donderdag 16 september 2004 20:37 schreef Quinny het volgende:
ballonnen opgeblazen.
De taart staat klaar,
en het kado is ingepakt.
Is goedquote:Op donderdag 16 september 2004 20:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wel laten hangen tot zondag wa?
Jaaaaaaaaaaaaaaaa dan is mijn vriendje jarigquote:Op donderdag 16 september 2004 20:37 schreef Quinny het volgende:
ballonnen opgeblazen.
De taart staat klaar,
en het kado is ingepakt.
owwwwwwwwww...dan hoop ik zo dat er iets zijn plasbuis is ingezwommen!quote:Op donderdag 16 september 2004 22:12 schreef Chocobo het volgende:
volgens mij heeft Surfer zitten pissen in de zee afgelopen zomer en heeft al ons water verneukt
Ik lig al sinds vorige week donderdag thuis met m`n rugquote:Op donderdag 16 september 2004 21:32 schreef Nadientje het volgende:
ben ziek![]()
Ik vond het ook vies ja.quote:Op donderdag 16 september 2004 22:39 schreef O-Ren het volgende:
GATVERDAMME!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Heel erg ranzig!!!!quote:Op donderdag 16 september 2004 22:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond het ook vies ja.![]()
Jij bent echt slecht!!!quote:Op donderdag 16 september 2004 22:42 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ben je afgevallen ?
Nu is er gelukkig toch een mooie fitness-babe in dit topic.quote:Op donderdag 16 september 2004 22:41 schreef O-Ren het volgende:
Heel erg ranzig!!!!![]()
Thanksquote:Op donderdag 16 september 2004 22:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nu is er gelukkig toch een mooie fitness-babe in dit topic.
pfff tis nog vroeg voor jou hequote:Op vrijdag 17 september 2004 06:37 schreef Strolie75 het volgende:
[b]Daantje gewoon al 1 jaar!!![O
Doorgelekt in bed waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 17 september 2004 06:39 schreef Strolie75 het volgende:![]()
![]()
Wat ben jij vroeg Nadine?
GIJSquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:49 schreef Chocobo het volgende:
Ja vrienden.......... Daantje is 1 geworden. Over precies een uur, 1 jaar geleden, werd die door die warme schacht naar buiten getrokken. Slingers hangen, Teletubbie taart besteld, en de feestmutsen staan klaar.
Thanks allemaal voor de sms'jes en liefde die jullie aan die kleine pik het afgelopen jaar gegeven hebben. Daan is dol op jullie.![]()
![]()
quote:Zonnebril en mp3speler ineen
door onze redactie
AMSTERDAM - Zonnebrillenfabrikant Oakley brengt een wel zeer opmerkelijke zonnebril op de markt gebracht: eentje die MP3’s kan afspelen.
De Oakley Thump bevat naast de befaamde Oakley-lenzen een frame met een mp3speler ingebouwd en daaronder hangende oordopjes.
Naast de zeven verschillende kleur/lens combinaties kun je kiezen uit een 128MB of 256MB-variant. Met een volle batterij kan je tijdens het zonnebaden zo’n zes uur naar je favoriete muziek luisteren in MP3, WMA of WAV-formaat. Uploaden doe je via USB.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 08:12 schreef Strolie75 het volgende:
Brooooooooooooooown
Nog een paar uurtje hel! En dan is het weer WEEKEND!!!!![]()
Hoe laat zijn jullie zondag bij Pas? Of weet je dat nog niet? Laten we de dames bij Daan en dan doe ik je in de slaapkamer! Goed?quote:Op vrijdag 17 september 2004 08:19 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
![]()
ik weet nog niet hoelaat we gaan??? ik ben de baas niet......quote:Op vrijdag 17 september 2004 08:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe laat zijn jullie zondag bij Pas? Of weet je dat nog niet? Laten we de dames bij Daan en dan doe ik je in de slaapkamer! Goed?
quote:Op vrijdag 17 september 2004 08:55 schreef O-Ren het volgende:DAAN 1 JAAR
Gefeliciteerd.
En ik sluit mij aan bij alles wat de rest al over Daan
heeft geschreven.
Echt een heerlijk ventje.![]()
Hoi baasquote:Op vrijdag 17 september 2004 08:45 schreef mr_Brown het volgende:
ik weet nog niet hoelaat we gaan??? ik ben de baas niet......
quote:Op vrijdag 17 september 2004 08:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
Hoi baas
Gefeliciteerd.
heeft geschreven.
pfff? PFFF? Mond HOER!quote:Op vrijdag 17 september 2004 09:04 schreef Magneet het volgende:
pfff dadelijk maar weer eens naar Maastricht gaan![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 08:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
Hoi baas
Vind je het niet leuk hier stroliequote:Op vrijdag 17 september 2004 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
pfff? PFFF? Mond HOER!Ik wou dat ik naar Maastricht kon...
Hou je hem goed onder de plak?quote:Op vrijdag 17 september 2004 09:07 schreef O-Ren het volgende:
![]()
Jawel hoor...ben nu wel gewend.quote:Op vrijdag 17 september 2004 09:08 schreef O-Ren het volgende:
Vind je het niet leuk hier strolie![]()
Meen je dat? misschien dat ik na het werk wel ff ergens op1 van die pleinen iets ga drinken ( ligt eraan of de baas trakteertquote:Op vrijdag 17 september 2004 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
pfff? PFFF? Mond HOER!Ik wou dat ik naar Maastricht kon...
quote:Op vrijdag 17 september 2004 09:10 schreef Magneet het volgende:
Meen je dat? misschien dat ik na het werk wel ff ergens op1 van die pleinen iets ga drinken ( ligt eraan of de baas trakteert) maar iig ga ik yuppies halen bij die slager die als je van het station naar de stad gaat links voor de brug ligt ( dus nog in Wijk )
quote:Op vrijdag 17 september 2004 06:37 schreef Strolie75 het volgende:![]()
![]()
Daantje gewoon al 1 jaar!!!
![]()
![]()
Proficiaat knul! Dat er nog heel veel mogen volgen!
En ook de trotse ouders gefeliciteerd! En heel erg bedankt dat we het afgelopen jaar zo konden meeleven met, en meegenieten van, het opgroeien van jullie geweldige zoon.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 08:06 schreef mr_Brown het volgende:
Maarre Daan:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GEFELICITEERD GOZERT![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 08:44 schreef Magneet het volgende:![]()
Daantje gefeliciteerd
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Gefeliciteerd.
heeft geschreven.
quote:Spanjaard doet aangifte wegens geen seks
SEVILLA - Een man uit het Spaanse Sevilla heeft aangifte gedaan tegen zijn echtgenote wegens "huiselijke mishandeling" omdat zij vijf dagen achterelkaar geen seks met hem wilde hebben. Dit is donderdag van officiële bronnen vernomen.
Het openbaar ministerie heeft de zaak geseponeerd omdat de officier van justitie geen strafbare feiten heeft kunnen ontdekken. Hij vond het ook niet nodig de vrouw te horen voordat hij tot zijn besluit kwam.
quote:Werknemers eten hond van hun baas op
Uitgegeven: 17 september 2004 09:25
SEOUL - Drie Zuid-Koreanen met een voorkeur voor hondensoep, in dat land een traditionele delicatesse, kunnen waarschijnlijk een schadeclaim van zo'n 70.000 dollar tegemoet zien. De drie maakten van de hond van hun baas, eigenaar van een autoverhuurbedrijf, de exclusieve Boshingtang-soep en aten de lekkernij ter plekke op.
Toen hun werkgever na een korte afwezigheid terugkwam op zijn bedrijf en zijn trouwe viervoeter daar niet meer aantrof, stapte hij naar de politie. Volgens hem behoorde de hond tot het zeer kostbare ras Jindo, en moeten de Bourgondiërs hun uitspatting duur betalen.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tiggy
daar zou ik anders niet zo blij mee zijn hoorquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:05 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb pijn
Eigenaarsdeel, gebruikersdeel, rioolrechten, afvalstoffen, etc etc etc....quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat zijn dat dan allemaal voor kosten?![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:10 schreef silver-surfer het volgende:.... geweldig gemaakt
http://www.xs4all.nl/~sanderm/Fok!/Geniaal.wmv
quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:21 schreef Strolie75 het volgende:
Ik word zo kankergek van dat hele UWV.
Ik krijg dus een heleboel kosten terug van het UWV in verband met mijn verhuizing. Dit wordt aan het eind van de maand verrekend met mijn salaris. Nu kon ik die declaratie pas halverwege augustus inleveren bij mijn manager omdat ze op vakantie was. Twee weken geleden krijg ik bericht van P&O dat er een officiële aanstellingsbrief ontbreekt. Ik dat aan mijn manager doorgegeven met het verzoek die brief op te stellen en aan P&O te sturen. Vraag ik het net na, is die muts “er nog niet aan toegekomen”!Kan ik dus tot eind oktober op mijn geld gaan wachten (als ik geluk heb).
Goed schat, ik snap best dat je het druk hebt, maar ik ben godverdomme wel verhuisd en heb een bak vol geld voorgeschoten om voor JOU te gaan werken!![]()
![]()
Volgens mij zit dat allemaal inbegrepen in mijn huurquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eigenaarsdeel, gebruikersdeel, rioolrechten, afvalstoffen, etc etc etc....
Betaal je dat niet in Delft?
Die deed ook altijd nieuwsberichten postenquote:Op vrijdag 17 september 2004 11:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Serieus Gijs…ik kan me daar zo over opfokken. Ik doe hartstikke veel moeite om hier te komen werken, eerst lange dagen en veel reizen. Toen verhuizen en nu allerlei projecten oppakken. Maar als er voor mij iets geregeld moet worden moet ik er continu achteraan zitten en 10.000x navragen!quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:30 schreef mr_Brown het volgende:frustratie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of je staat niet ingeschreven in de gemeente Delft, of wel?quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens mij zit dat allemaal inbegrepen in mijn huurDat regelt de woningbouw.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die deed ook altijd nieuwsberichten posten :')
Jawel, ik weet iig dat riool en afvalverwerking in de huur zitquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Of je staat niet ingeschreven in de gemeente Delft, of wel?
Vroegahquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die deed ook altijd nieuwsberichten posten![]()
Yup. Ik ook. Ik mis het geouwehoer over niets, over Odi en de draak, over de katten, over de vriend met de toplul, over het zin hebben in sex.quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vroegah
Toch vind ik dat Cho en Surfer het moeten goedmaken.
Niemand noemt me meer strolliebollie.quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yup. Ik ook. Ik mis het geouwehoer over niets, over Odi en de draak, over de katten, over de vriend met de toplul, over het zin hebben in sex.
Gewoon hoer dekt de lading wat beterquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niemand noemt me meer strolliebollie.
lekker aan het werkquote:Op vrijdag 17 september 2004 14:52 schreef silver-surfer het volgende:
quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:56 schreef kepler het volgende:
[..]
lekker aan het werk
Waar bevind jij je nu?quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:56 schreef kepler het volgende:
[..]
lekker aan het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |