te vroeg? wij vinden het helmaal niet te vroeg. jij, waxxer?quote:Op woensdag 15 september 2004 21:29 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hehe zover ga ik ook weer niet. Tis nog te vroeg
Want! Maar! Dus! Als! Toch! Reeds!quote:Op woensdag 15 september 2004 21:36 schreef ajuu het volgende:
[..]
te vroeg? wij vinden het helmaal niet te vroeg. jij, waxxer?
laat maar. dat snap jij toch allemaal niet. was nog uit vorige topic...quote:Op woensdag 15 september 2004 21:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Want! Maar! Dus! Als! Toch! Reeds!
Uit elephant. Toevallig was ik net bij die scenequote:Op woensdag 15 september 2004 21:38 schreef ajuu het volgende:
[..]
wow, mooie foto!
Nou het ging over aftrekken maar de enige vorm van aftrekken waa ik heeellll erge behoefte aan heb op dit moment is die van de belastingquote:Op woensdag 15 september 2004 21:51 schreef ajuu het volgende:
[..]
laat maar. dat snap jij toch allemaal niet. was nog uit vorige topic...
de discotheek zit volquote:Op woensdag 15 september 2004 21:50 schreef beaverhausen het volgende:
Come on, Vogue!.
.
vooruit, dans eenz mee, ik leid je wel!quote:Op woensdag 15 september 2004 21:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
hehe
hahahahaha aaahhh joh, die jongen heeft even een verzetje nodigquote:Op woensdag 15 september 2004 21:57 schreef ajuu het volgende:
[..]
de discotheek zit vol
wat ben je toch aan het lachen vandaag. klagen de buren zo langzamerhand niet?quote:Op woensdag 15 september 2004 21:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
hahahahaha aaahhh joh, die jongen heeft even een verzetje nodigen zoveel ruimte neemt hij niet in beslag
och, de calo'ers de bij mijn huisgenoot zijn maken zelf genoeg lawaaiquote:Op woensdag 15 september 2004 22:00 schreef ajuu het volgende:
[..]
wat ben je toch aan het lachen vandaag. klagen de buren zo langzamerhand niet?
caloos? wat zijn dat?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
och, de calo'ers de bij mijn huisgenoot zijn maken zelf genoeg lawaai
calo is de sportacademie en hij heeft vrienden op bezoekquote:Op woensdag 15 september 2004 22:05 schreef ajuu het volgende:
[..]
caloos? wat zijn dat?
hahaha en dan val jij binnen: hee ik doe aan thatersport das ook leuk, joh! en dan valt het helemaal stil. en dan ga je weer naar je eigen kamer. i s het gelijk lekker rustig/quote:Op woensdag 15 september 2004 22:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
calo is de sportacademie en hij heeft vrienden op bezoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |