waar zie jij hier ergens een gothicquote:Op donderdag 16 september 2004 14:53 schreef Oksel het volgende:
Dit bedoel ik:
knip:'(
Bek houden, domme discoflikkerquote:Op donderdag 16 september 2004 15:49 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
ja oke voor jou betekend zeker allemaal huilen enzo en gesprekken uitwisselen hoe slecht het wel niet in je leventje gaat![]()
[afbeelding]
typisch het vorobeeld van niet-gothic inderdaad.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:53 schreef Oksel het volgende:
Dit bedoel ik:
---Edit: verwijderd---:'(
tsssk!quote:Op donderdag 16 september 2004 15:59 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Bek houden, domme discoflikker
Lul niet steeds over dingen waar je niks over weet. Ga jij maar bacoboys in hun bek pissen op de volgende Fagdance energy event ofzo..
Inderdaad, het nare is dat je door zo terug te reageren even erg bent als daar waar jij (kamagurka) je nu zo over aangesproken voelt, helaas kan je nu beter gewoon normaal terug reageren en er boven staan.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:01 schreef Kemania het volgende:
tsssk!
kom op jongens!
kiss and be friends
quote:Op donderdag 16 september 2004 15:53 schreef Logician het volgende:
[..]
ik vraag me trouwens hoe je precies bij deze gedachtens komt, waarom erger jij je zo ontzettend aan "Gothics"? aan hun pessimisme? terwijl je zelf bijna omkomt in een mengeling van agressieve gevoelens? Misschien dat je eens op een normale manier kunt opschrijven waarom je je hier zo aan stoort, waarom word je zo geraakt door een bepaalde houding? komt het door een slechte ervaring of is het een aangepraatte mening? onderbouw je boosheid en agressie eens? ik ben erg benieuwd?
Ik vind het lullig voro de gothics hoe anderen er een oordeel over denken te hebben. Ik chargeer een beetje en gelijk nemen mensen die er iets vanaf denken te weten of het zeggen te zijn het voor ze op. De gothics die ik ken kunnen dat zelf wel hoor.quote:Op donderdag 16 september 2004 11:07 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ik been geen gothic hoor. Ik vind het alleen lullig hoe mensen reageren op gothics.
Net als gothic een controversieel onderwerp.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:55 schreef Cerbie het volgende:
Ik liep een pagina achter
Wordt gewoon toegestaan? Laten we het in deel 2 dan maar eens over hardcore hebben
Tjah .. meestal komen zulke gevoelens voort uit frustraties of negatieve meningen uit de omgeving.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:04 schreef kamagurka het volgende:
Hij is zelf misschien volger van de lonsdale kalekoppen brigade? Mag hier niet op allochtonen kotsen, dus doet ie het maar op goths
Ook niet puur goff trouwensquote:Op donderdag 16 september 2004 16:05 schreef Kemania het volgende:
Summer Darkness
neej, waren ook wat waardeloze metalbandjesquote:Op donderdag 16 september 2004 16:07 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ook niet puur goff trouwens
Yep!quote:Op donderdag 16 september 2004 16:05 schreef Kemania het volgende:
Was jij trouwens @ Summer Darkness Kamagurka?
Ik was niet als @ ( ThE_ED) trouwensquote:Op donderdag 16 september 2004 16:13 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Yep!
Ik geloof dat Sirenia er wel was, dat vind ik wel leuk, nouja, ik weet niet hoe ze het nu doen...quote:Op donderdag 16 september 2004 16:08 schreef Kemania het volgende:
[..]
neej, waren ook wat waardeloze metalbandjes
Ik was er ook niet als @ want ik was als gyurka in Hongarijequote:Op donderdag 16 september 2004 16:14 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik was niet als @ ( ThE_ED) trouwens
Volgens mij heeft iedereen daar wel iets mee, het is ook zo wezenlijk en verbonden aan het leven. Alleen is gothic nou net die ene stroming waar het accent vaker op "het leven naar de dood" ligt, hoewel dat volgens mij vaker sfeer is dan echt per se in de teksten hoort te zitten. Maargoed, ik ben geen expertquote:Op donderdag 16 september 2004 16:15 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik vraag me alleen af waar die fascinatie voor de dood, 'darkness' en zwart vandaan komt.
Ik zou dat wel eens willen weten van een gothic.
Wel meer als the caves of satyr bijvoorbeeldquote:Op donderdag 16 september 2004 16:07 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ook niet puur goff trouwens
wat overigens best tegenvalt, tenminste zeker gezien de bekendheid daarvan (ben daar 1x geweest)quote:Op donderdag 16 september 2004 16:18 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Wel meer als the caves of satyr bijvoorbeeld
Ik vind het allemaal voornamelijk erg metal wat daar wordt gedraaid..quote:Op donderdag 16 september 2004 16:21 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
wat overigens best tegenvalt, tenminste zeker gezien de bekendheid daarvan (ben daar 1x geweest)
maar ook weer niet metal genoeg om iets mettaligs te zijnquote:Op donderdag 16 september 2004 16:26 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal voornamelijk erg metal wat daar wordt gedraaid..
Ik denk dat sommige jongeren die in de fase zitten dat ze zich bewust worden van leven en dood, er juist door er veel mee bezig te zijn mee om (leren?) gaan. (waarschijnlijk niet allemaal, maar het lijkt me een aannemelijke verklaring).quote:Op donderdag 16 september 2004 16:17 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen daar wel iets mee, het is ook zo wezenlijk en verbonden aan het leven. Alleen is gothic nou net die ene stroming waar het accent vaker op "het leven naar de dood" ligt, hoewel dat volgens mij vaker sfeer is dan echt per se in de teksten hoort te zitten. Maargoed, ik ben geen expert
-1 generalisatiequote:Op donderdag 16 september 2004 16:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kots op alles en iedereen die te beroerd is z'n individualiteit te doorgronden,
te behouden en te etaleren..
ga spelen sjonnie, gabbers zijn net zo gaar als jullie.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:04 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Hij is zelf misschien volger van de lonsdale kalekoppen brigade? Mag hier niet op allochtonen kotsen, dus doet ie het maar op goths
quote:Op donderdag 16 september 2004 15:53 schreef Logician het volgende:
ik vraag me trouwens hoe je precies bij deze gedachtens komt, waarom erger jij je zo ontzettend aan "Gothics"? aan hun pessimisme? terwijl je zelf bijna omkomt in een mengeling van agressieve gevoelens? Misschien dat je eens op een normale manier kunt opschrijven waarom je je hier zo aan stoort, waarom word je zo geraakt door een bepaalde houding? komt het door een slechte ervaring of is het een aangepraatte mening? onderbouw je boosheid en agressie eens? ik ben erg benieuwd?
quote:Op donderdag 16 september 2004 17:00 schreef RealKnuckles het volgende:
jij weet echt niks zinnigs te zeggen he?
je lult allemaal maar wat, eerst ben ik gay dan trancehomo en dan een lonsdalemongool?
krijg eerst een iq boven de 50 en praat dan verder :').
quote:Op donderdag 16 september 2004 17:00 schreef RealKnuckles het volgende:
jij weet echt niks zinnigs te zeggen he?
je lult allemaal maar wat, eerst ben ik gay dan trancehomo en dan een lonsdalemongool?
krijg eerst een iq boven de 50 en praat dan verder.
quote:Op donderdag 16 september 2004 16:07 schreef Logician het volgende:
Tjah .. meestal komen zulke gevoelens voort uit frustraties of negatieve meningen uit de omgeving.
En helaas duurt het meestal tot halverwege je twintigste dat je dat zelf ziet, en soms zien mensen
het gewoon nooit in, ik ga er dus maar van uit dat het nog een jonkie is, het leven is echter zo veel
gemakkelijker (vooral ook voor jezelf!) als je al die vooroordelen los kan laten.
Wat heeft dit topic ermee te maken?quote:
bij gebrek aan gothics..quote:Op donderdag 16 september 2004 18:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Is dit topic nu nog niet vol?
286quote:Op donderdag 16 september 2004 18:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Is dit topic nu nog niet vol?
heb je nou echt het iq van een badkeukentegel dood ventje?quote:Op donderdag 16 september 2004 18:09 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Wat heeft dit topic ermee te maken?
Oh wacht,.. jij bent echt zo'n lonsdale loser met een vechthond natuurlijk![]()
![]()
en dan gaan we het eens over andere leef/muziekstijlen hebbenquote:Op donderdag 16 september 2004 19:54 schreef RealKnuckles het volgende:
dan zijn we waar?
dan komt er gewoon een 2e deel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |