Ik heb net even snel de 43 pagina's van het topuic doorgespit op Bokt en het blijkt dus dat hij gisteren weer gevonden is en weer thuis is
![]()
Mensen die hun ogen en oren open gehouden hebben heel erg bedankt!!!!
quote:
FF copy/paste...
Hallo Allemaal
Jordy is weer thuis!!!!!!
Kan het echt niet geloven!
Vanochtend zijn we naar het politieburo in Zuidwolde geweest,de gene die Jordy gekocht hadden op de markt in Rolde waren er ook.
De politie ging eerst bepalen of ze verdachte waren,of dat ze Jordy in goede trouw hadden gekocht.
Het bleek dat ze Jordy in goede trouw hadden gekocht.
Ze wilden Jordy alleen teruggeven als wij hun 1100 euro gaven.
Wij hadden de trailer al bij ons,en ik wilde niet met een lege trailer naar huis.
We hadden aleen geen 1100 euro bij ons.
De politie heeft met de officier van justietie gebeld,en die zij dat Jordy bij de nieuwe eigenaren mag blijven tot de dief is gevonden,en hij hun betaald heeft.
Maar dat kon nog wel lang gaan duren allemaal.
En als Jordy zolang bij die handelaar staat,doe ik echt geen oog dicht.
Mijn moeder en ik hebben onze bankrekeningen leeg gepint,kan nou wel falissement aanvragen ,maar dat is Jordy wel waard.
We hebben dus die 1100 euro betaald,en hebben hem opgehaald.
Jordy stond in Giethoorn.
Heel afgelegen,in een stal,hij was heel vies,en bij zijn nek was had hij veel kale plekken,ik weet niet hoe dat kan,mischien hebben ze iets met de chip proberen te doen.
Ik ben echt heel blij dat hij weer thuis is,maar ben ook nog heel erg bang dat het weer gebeurd.Het liefst zou ik dag en nacht bij hem willen blijven.
Ik ga zo werken,tot morgen.!
Iedereen heel erg bedankt voor de hulp,en de advertenties op internet.
Het heeft echt geholpen.
Echt heel tof van iedereen hier!!!!!!
[ Bericht 75% gewijzigd door Angel22 op 18-09-2004 09:12:32 ]