Ja, ik had ook liever gewoon aan het begin van de dag les gehad en dan de rest van de dag vrij, nou moet ik om 2 uur weg van huis en dan ben ik om 7 uur 's avonds weer thuis, dus heb niet echt veel aan de dag danquote:Op woensdag 15 september 2004 17:56 schreef rena het volgende:
Sylvana is weer bijgekletst![]()
Van half 4 tot half 6 vind ik dan wel weer rot, heb liever vroeg school en dan de rest van de dag vrij. Ik heb ook lekker kunnen uitslapen vanmorgen, is wel erg lekker ja![]()
Wie spelen er vanavond?
Als ik deze foto zie moet ik gewoon lachenquote:Op woensdag 15 september 2004 17:56 schreef Luchtbel het volgende:
Tell me about it . . .quote:Op woensdag 15 september 2004 17:54 schreef Sylvana het volgende:
Hier is het echt raar weer, de ene keer staat het keihard te gieten en een paar minuten later schijnt de zon weer, echt apart
Je moet niet zeuren, school is amper nog begonnen !!! Watje . . .quote:Ik heb vanochtend lekker uitgeslapen, was ik wel ff aan toe, weer naar school gaan is echt vermoeiend
quote:Op woensdag 15 september 2004 17:56 schreef Luchtbel het volgende:
La me niet lachen denkt Jolietje.....daar bedenk ik ook wel wat op![]()
![]()
Aardig ben jij hoorquote:Op woensdag 15 september 2004 19:11 schreef ThunderChild het volgende:
Je moet niet zeuren, school is amper nog begonnen !!! Watje . . .
quote:Op woensdag 15 september 2004 19:14 schreef Sylvana het volgende:
Aardig ben jij hoor![]()
Precies! Vroeger! Vroeger moesten we lopend naar school! In de sneeuw. Op blote voeten. Vijftien kilometer heen en vijftien kilometer terug. Daar moesten we bij pa en ma op het land werken. Zonder eten. Met blote handen. Voor 1 kwartje per week.quote:Op woensdag 15 september 2004 19:11 schreef ThunderChild het volgende:
Je moet niet zeuren, school is amper nog begonnen !!! Watje . . .
haha dat doet me denken aan een liedje van Weird Al Yankovic: "When I was your age"quote:Op woensdag 15 september 2004 20:00 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Precies! Vroeger! Vroeger moesten we lopend naar school! In de sneeuw. Op blote voeten. Vijftien kilometer heen en vijftien kilometer terug. Daar moesten we bij pa en ma op het land werken. Zonder eten. Met blote handen. Voor 1 kwartje per week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |