Ja, ik had ook liever gewoon aan het begin van de dag les gehad en dan de rest van de dag vrij, nou moet ik om 2 uur weg van huis en dan ben ik om 7 uur 's avonds weer thuis, dus heb niet echt veel aan de dag danquote:Op woensdag 15 september 2004 17:56 schreef rena het volgende:
Sylvana is weer bijgekletst![]()
Van half 4 tot half 6 vind ik dan wel weer rot, heb liever vroeg school en dan de rest van de dag vrij. Ik heb ook lekker kunnen uitslapen vanmorgen, is wel erg lekker ja![]()
Wie spelen er vanavond?
Als ik deze foto zie moet ik gewoon lachenquote:Op woensdag 15 september 2004 17:56 schreef Luchtbel het volgende:
Tell me about it . . .quote:Op woensdag 15 september 2004 17:54 schreef Sylvana het volgende:
Hier is het echt raar weer, de ene keer staat het keihard te gieten en een paar minuten later schijnt de zon weer, echt apart
Je moet niet zeuren, school is amper nog begonnen !!! Watje . . .quote:Ik heb vanochtend lekker uitgeslapen, was ik wel ff aan toe, weer naar school gaan is echt vermoeiend
quote:Op woensdag 15 september 2004 17:56 schreef Luchtbel het volgende:
La me niet lachen denkt Jolietje.....daar bedenk ik ook wel wat op![]()
![]()
Aardig ben jij hoorquote:Op woensdag 15 september 2004 19:11 schreef ThunderChild het volgende:
Je moet niet zeuren, school is amper nog begonnen !!! Watje . . .
quote:Op woensdag 15 september 2004 19:14 schreef Sylvana het volgende:
Aardig ben jij hoor![]()
Precies! Vroeger! Vroeger moesten we lopend naar school! In de sneeuw. Op blote voeten. Vijftien kilometer heen en vijftien kilometer terug. Daar moesten we bij pa en ma op het land werken. Zonder eten. Met blote handen. Voor 1 kwartje per week.quote:Op woensdag 15 september 2004 19:11 schreef ThunderChild het volgende:
Je moet niet zeuren, school is amper nog begonnen !!! Watje . . .
haha dat doet me denken aan een liedje van Weird Al Yankovic: "When I was your age"quote:Op woensdag 15 september 2004 20:00 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Precies! Vroeger! Vroeger moesten we lopend naar school! In de sneeuw. Op blote voeten. Vijftien kilometer heen en vijftien kilometer terug. Daar moesten we bij pa en ma op het land werken. Zonder eten. Met blote handen. Voor 1 kwartje per week.
vroegahquote:Op woensdag 15 september 2004 20:00 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Precies! Vroeger! Vroeger moesten we lopend naar school! In de sneeuw. Op blote voeten. Vijftien kilometer heen en vijftien kilometer terug. Daar moesten we bij pa en ma op het land werken. Zonder eten. Met blote handen. Voor 1 kwartje per week.
Gewoon lekker gekquote:Op woensdag 15 september 2004 20:20 schreef daniman het volgende:
he babyfeet het lijkt wel een herhaling van de vorige keer met dat wachten en dat ze je vergeten!
Wat deed kyliian dat iedereen moest lachen?
Das mooi k*t zou ik zo zeggenquote:Op woensdag 15 september 2004 20:22 schreef Spindizzy het volgende:
Ook balen dat je steeds zo'n gezeik hebt met dat ding babyfeet...
Ja, maar er zijn kinderen bijquote:Op woensdag 15 september 2004 20:25 schreef Lois het volgende:
[..]
Das mooi k*t zou ik zo zeggen![]()
Sylvana, Daniman. Naar bed, naar bed zegt duimelot . . .quote:Op woensdag 15 september 2004 20:26 schreef Spindizzy het volgende:
Ja, maar er zijn kinderen bij![]()
haha die Kyllianquote:Op woensdag 15 september 2004 20:24 schreef babyfeet het volgende:
[..]
Gewoon lekker gek
tegen iedereen hallo zeggen
en een vrouw vroeg heel zachtjes aan haar man of ze er een wc hadden
gilde hij JA WC!!
die vrouw kwam niet meer bij
noemde een baby op een poster een vies oogjehoe hij daarbij kwam ik weet het niet . iedereen lag in een deuk.
te veel om op te noemen eigenlijk gewoon lekker de boel op stelten zetten
En Jolietje ook...quote:Op woensdag 15 september 2004 20:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Sylvana, Daniman. Naar bed, naar bed zegt duimelot . . .
hoepel jij maar lekker opquote:Op woensdag 15 september 2004 20:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Sylvana, Daniman. Naar bed, naar bed zegt duimelot . . .
lukt mij ook nog niet echt soms als iets niet lukt schel ik ook wel eens en dan hoor ik dat uit Kyllian komen en dan zeg ik tegen hem vanquote:Op woensdag 15 september 2004 20:29 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
En Jolietje ook...
Vanmiddag zei Brecht ook al: "Wat een kutweer, he"Dat op mijn woorden letten waar ze bij is lukt nog niet zo goed.
Elke keer een stukje beter. Casper is gewoon nog heel erg schuw en wil niet dat mensen te dicht in de buurt komen. Dus kind aan de ene kant van mij en hond aan de andere kant van mij. Hond blijft een beetje zenuwachtig drentelen tussen mij en de gang. Eigenlijk wil hij de kamer uit maar alleen als ik meega want hij blijft het liefst bij mij in de buurt als hij nerveus is. Kind een stukkie worst in haar handen geduwt en haar laten proberen het aan Casper te voeren maar dan loopt hij gewoon weg. Is nog te veel van het goede.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe gaat het tussen haar en woeffie?
Kyllianquote:Op woensdag 15 september 2004 20:36 schreef babyfeet het volgende:
[..]
lukt mij ook nog niet echt soms als iets niet lukt schel ik ook wel eens en dan hoor ik dat uit Kyllian komen en dan zeg ik tegen hem van
dat doen we niet meer he
dus als ik perongeluk weer eens iets zeg hoor ik dus
hee mama doe niet meeg he en dan nog zo'n vingertje erbij
ja dan heb ik het dus niet meer he
quote:Op woensdag 15 september 2004 20:36 schreef babyfeet het volgende:
hee mama doe niet meeg he en dan nog zo'n vingertje erbij
Oja! Brecht is ook de hele tijd aan het kirren: Braaaaaaaave hond! Castor (ze noemt hem Castor) is een braaaaaaaaaave hond. Ik ben een braaaaaaave Brechtjequote:Op woensdag 15 september 2004 20:39 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Elke keer een stukje beter.
Oei, kijk je wel uit daarmee (weet ff niet meer hoe oud hij is)quote:Op woensdag 15 september 2004 20:39 schreef Spindizzy het volgende:
Hij krijgt nu ook fietstraining. Neemt Taak de fiets aan de hand mee bij het wandelen, af en toe zachtjes met ons meefietsen soms zelfs terwijl hij Casper vastheeft. Gaat ook nog wel een poos duren maar we hebben de tijd![]()
Ja want Jolies moeder zegt nooit kutquote:Op woensdag 15 september 2004 20:29 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
En Jolietje ook...
Oh niet zodat Casper moet rennen hoor! Jeetje dat durft hij niet eens. Het beest is doodsbang voor fietsen. Vandaar de trainingquote:Op woensdag 15 september 2004 20:47 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Oei, kijk je wel uit daarmee (weet ff niet meer hoe oud hij is)
Hoop dat het lukt. Hier de omgekeerde wereld. Ik moet altijd de hond ff steviger vasthouden, want anders rent ie gezellig een stukje mee. Die blonde van mij is overigens verzot op autorijden, zit als een Sfinx (sp?) achterin als één van ons hem meeneemt naar het strand of bos. Geen gezicht . . .quote:Op woensdag 15 september 2004 20:51 schreef Spindizzy het volgende:
Oh niet zodat Casper moet rennen hoor! Jeetje dat durft hij niet eens. Het beest is doodsbang voor fietsen. Vandaar de trainingLaten hem langzaam wennen aan fietsen. Dus als Taak fietst terwijl de hond meeloopt dan is dat zo langzaam dat Casper gewoon rustig kan blijven lopen en meer dan 10 meter achter elkaar is voorlopig wel opwinding genoeg
Bedoeling is dat we uiteindelijk hond zover hebben dat hij in een karretje achter de fiets durft zodat we naar het plaatselijke natuurgebied kunnen op de fiets zodat hij ook eens een ander rondje kan lopen.
Ik ook niet zo, ik ren liever met het beestje . . .quote:Ben zelf niet kapot van honden mee laten rennen met de fiets
Ja dat doe ik zekerquote:Op woensdag 15 september 2004 20:53 schreef melonovy het volgende:
Balen babyfeet!!
Ik ookquote:Op woensdag 15 september 2004 20:58 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hoop dat het lukt.
quote:Op woensdag 15 september 2004 20:58 schreef babyfeet het volgende:
moest toen ik naar buiten kwam echt bijna huilen
Nee hoor. Hoe kom je erbij ??quote:Op woensdag 15 september 2004 21:01 schreef Spindizzy het volgende:
Ben nogal trots op mijn WoeffieValt het op
![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 15 september 2004 21:01 schreef Spindizzy het volgende:
Ik vind het leuk om over hem te horen, het is een schatje om te zienquote:Op woensdag 15 september 2004 21:01 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
auch Lois!!! pijnlijk of valt het nog mee?quote:Op woensdag 15 september 2004 21:23 schreef Lois het volgende:
ow demmijn kies is net gebroken
![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 21:30 schreef ThunderChild het volgende:
Zal wel aan mij liggen, maar hoe ken een kies nou breken ??![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 21:32 schreef Lois het volgende:![]()
bokkepootje
![]()
![]()
Oh wat balen van die kies.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:27 schreef Lois het volgende:
Dan kan ik nu al helemaal doordraven he.Ik durf op zich wel naar de tandarts alleen maar niet als ie getrokken moet worden, en wat als ie nou getrokken moet worden en er is niemand bij me om me tegen te houden (ik loop nogal makkelijk weg) of ik kan niet meer terugrijden van de pijn of of of of [afbeelding]
Bah morgen naar de tandarts![]()
Misschien over een uur, misschien ook nooitquote:Op woensdag 15 september 2004 22:13 schreef daniman het volgende:
Ik vraag me af wanneer ze samen in die mand gaan liggen...
ik wil die twee echt niet meer kwijt hoorquote:Op woensdag 15 september 2004 22:14 schreef Jessicaa het volgende:
Ah wel goed dat Lacey van dr afbijtEcht heerlijk joh dat t zo goed gaat en dat je er zo gek mee bent
Ja..hebben we samen gekeken met Marisse dr broertje..huilen...het is zo oneerlijk. Het doet me zo'n pijn om te zien hoeveel verdriet die mensen hebben. Zelf ook een dipje nu.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:44 schreef Zabb het volgende:
Op Ned. 1 is nu iets over ontvoeringen volgens mij, en sommige stukjes gaan ook over Isra.....
Ik dacht even dat je TC voor bokkepootje uitscholdquote:Op woensdag 15 september 2004 21:32 schreef Lois het volgende:![]()
bokkepootje
![]()
het was vast geen sterke kies zullen we maar zeggen.....
ik vind het zo vervelend voor julliequote:Op woensdag 15 september 2004 22:19 schreef clauwheee het volgende:
Terug.
[..]
Ja..hebben we samen gekeken met Marisse dr broertje..huilen...het is zo oneerlijk. Het doet me zo'n pijn om te zien hoeveel verdriet die mensen hebben. Zelf ook een dipje nu.
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:19 schreef clauwheee het volgende:
Ja..hebben we samen gekeken met Marisse dr broertje..huilen...het is zo oneerlijk. Het doet me zo'n pijn om te zien hoeveel verdriet die mensen hebben. Zelf ook een dipje nu.
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:19 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je TC voor bokkepootje uitschold![]()
trouwens er is hier al een heel ochtendritueel ontstaanquote:Op woensdag 15 september 2004 22:14 schreef Jessicaa het volgende:
Ah wel goed dat Lacey van dr afbijtEcht heerlijk joh dat t zo goed gaat en dat je er zo gek mee bent
Clauwheeequote:Op woensdag 15 september 2004 22:19 schreef clauwheee het volgende:
Terug.
[..]
ja ik zal weer eens een paar makenquote:Op woensdag 15 september 2004 22:28 schreef Jessicaa het volgende:
Je mag wel weer wat fototjes maken hoor Daniman mag best
Ben al een paar weken niet geweestquote:Op woensdag 15 september 2004 22:28 schreef Jessicaa het volgende:
Je mag wel weer wat fototjes maken hoor Daniman mag best
Karin Spuuglokje hoe gaat ie bij jullie?
Ik heb al twee dagen de verwarming aanquote:Op woensdag 15 september 2004 22:35 schreef rena het volgende:
Is het bij jullie ook zo verschrikkelijk koudMijn voeten zijn bevroren
![]()
ik heb nergens last van!quote:Op woensdag 15 september 2004 22:35 schreef rena het volgende:
Is het bij jullie ook zo verschrikkelijk koudMijn voeten zijn bevroren
![]()
Ik kan nog niet wennen aan die temperaturen nuquote:Op woensdag 15 september 2004 22:37 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik heb al twee dagen de verwarming aan
voorlopig doe ik dat nog niet, ik wil eerst dat ze helemaal gewend zijn aan mijn woning. Daarna wil ik her wel proberen, maar ja dan kan het eigenlijk alleen op het balkon en dan hoop ik niet dat ze van het balkon af springen (ik woon op de eerste verdieping, zo'n 2,5 tot 3 meter boven de grond)quote:Op woensdag 15 september 2004 22:39 schreef bixister het volgende:
daniman, wat fijn dat het zo goed gaat met cagney & lacey! kunnen ze bij jou nu trouwens wel naar buiten?
Das een kippe-endje voor kattenquote:Op woensdag 15 september 2004 22:55 schreef daniman het volgende:
(ik woon op de eerste verdieping, zo'n 2,5 tot 3 meter boven de grond)
Ik heb eigenlijk wel weer ff behoefte aan een group-hug na het lezen van de updatequote:Op woensdag 15 september 2004 22:52 schreef daniman het volgende:
voor wie het nog niet gezien heeft, nieuws van fluf!
Ja daar heb ik ook op zitten wachten. Slaap lekker allemaal!!quote:Op woensdag 15 september 2004 23:05 schreef Lois het volgende:
Lieve mensen, die Flufupdate is er weer, ik kan nu naar bed. Niet dat ik nu kan slapen maar toch....
Tot morgen
ik zou een roemeens balkon moeten hebben, die zijn dicht met zijkanten en bovenkanten van glas, met ramen die je open kan zettenquote:Op woensdag 15 september 2004 22:57 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Das een kippe-endje voor kattenAls je niet wilt dat ze buitenkomen zou ik het balkon afzetten met kippengaas ofzo.
Persoonlijk vind ik het niet raar maar ongeloofelijk lief.quote:Op donderdag 16 september 2004 10:15 schreef moussy het volgende:
ff iets anders... Vanmorgen zat ik de update van fluf te lezen en René zag dat ik zat te snotteren, dus ik uitleggen wat er ongeveer aan de hand is. Nu heeft ze snel een tekening gekriebeld voor Danyel, is het raar als ik die inscan en in het topic van fluf zet?
wat ontzettend lief van haar!!!quote:Op donderdag 16 september 2004 10:15 schreef moussy het volgende:
ff iets anders... Vanmorgen zat ik de update van fluf te lezen en René zag dat ik zat te snotteren, dus ik uitleggen wat er ongeveer aan de hand is. Nu heeft ze snel een tekening gekriebeld voor Danyel, is het raar als ik die inscan en in het topic van fluf zet?
ik heb ook een overschrijving klaargemaakt, alleen loop ik er nu dus al twee dagen mee in mijn tas..... vergeet hem steeds op de bus te doen.quote:Op donderdag 16 september 2004 10:27 schreef Syrena het volgende:
Ik heb trouwens geld overgemaakt aan Troel, en ben meteen vergeten om m'n nick erbij te zetten...
Suf, maar ik heb haar al gemaild.
quote:Op donderdag 16 september 2004 11:47 schreef Githa het volgende:
internet bankieren![]()
ik heb ze hier ook in huis k vind het wel gezelligquote:Op donderdag 16 september 2004 14:32 schreef clauwheee het volgende:
dat zal best lady-wrb..maar ik vin ze niet lief genoeg om ze in mn huis te hebben dribbelen...alleen dat geluid al!!!!
Volgens mij kan het nog wel hoor. Mail Troel anders even. Haar mailadres staat in haar profiel.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:30 schreef E.T. het volgende:
Ik ben aan 't terug lezen,..
Kan ik nog meedoen, of ben ik te laat?
De kutcollega belde netquote:Op donderdag 16 september 2004 14:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Syrena hoeft geen huiswerk te maken![]()
![]()
Ik niet.... *ril* Wat vin jij er zo gezellig aan? En heb ook nog es geen kat...anders kon ik die ff in de strijd gooienquote:Op donderdag 16 september 2004 14:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb ze hier ook in huis k vind het wel gezellig
Ik heb gemaildquote:Op donderdag 16 september 2004 14:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Volgens mij kan het nog wel hoor. Mail Troel anders even. Haar mailadres staat in haar profiel.
Eerst wil ik zeggen dat ik het hartstikke knap van je vindt, Jessicaa, dat je al zoveel afgevallen bent!quote:Op woensdag 15 september 2004 22:28 schreef Jessicaa het volgende:
Karin Spuuglokje hoe gaat ie bij jullie?
haha, je zou mijn katten moeten hebbenquote:Op donderdag 16 september 2004 14:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik niet.... *ril* Wat vin jij er zo gezellig aan? En heb ook nog es geen kat...anders kon ik die ff in de strijd gooien
Ik doe meequote:Op donderdag 16 september 2004 16:32 schreef Lois het volgende:
Ik ga (ongevraagd) mous even stevig vastpakken en enorm knuffelen![]()
ik kreeg nl. enorme flashbacks naar die ene foto van Mink toen ik Danyel vanmorgen in mijn mailboxje aantrof
* clauwheee zeker weten ookquote:Op donderdag 16 september 2004 16:37 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik doe mee
Ah, ik heb een klacht over een plankje boven de commode die datzelfde heeft uitgehaaldquote:Op donderdag 16 september 2004 16:51 schreef Anitra het volgende:
Mag ik klagen over mijn trap die mijn teen aangevallen heeft? Of was het andersom? Iig het doet pijn en hij is blauw
Sick mindquote:Op donderdag 16 september 2004 17:06 schreef Luchtbel het volgende:
Pluisje even over wat ik gedroomd had.
Ik liep over de straat met een bivakmuts op (I rest my case) en ik ontmoette iemand op een parkeerplaats en die iemand stelde zich voor met Pluisje en je zei: 'Kunnen we gaan?'
En op de vraag hopelang je de tijd had antwoordde je dat je de baby had ingebakerd dus dat je wel ff had en ik antwoordde dat ik Jolie in m'n rugzak had meegenomen.
Toen deed je ook een bivakmuts op en gingen we auto's in de fik steken
quote:Op donderdag 16 september 2004 18:46 schreef pluisje het volgende:
[..]
Sick mind
Jij zeurt niet. Wat jij doet, is de overtreffende trap waarvan ik de naam niet meer weet . . .quote:Op donderdag 16 september 2004 10:27 schreef Syrena het volgende:
Ik werd gemist![]()
Ondanks mijn regelmatig terugkerende gezeur
O ja, dat geluid. Toen het oude huis in Reeuwijk nog overend stond (lang verhaal), hoorde ik ze ook tussen de muren en over het plafond/zoldervloer lopen. Hier heb ik er geen last van, tenzij je muizen van 50+ kilo hebt . . .quote:Op donderdag 16 september 2004 14:32 schreef clauwheee het volgende:
Dat zal best lady-wrb..maar ik vin ze niet lief genoeg om ze in mn huis te hebben dribbelen...alleen dat geluid al!!!!
quote:Op donderdag 16 september 2004 17:06 schreef Luchtbel het volgende:
Toen deed je ook een bivakmuts op en gingen we auto's in de fik steken
Ik weet niet wat ze bij de Leenbakker of de Ikea kosten?quote:Op donderdag 16 september 2004 21:25 schreef lady-wrb het volgende:
even een vraagje aan de creatieve mede-speeltuinbankje-zitters
ik wil van die grote kussens maken voor in luca zijn kamer, heeft iemand een goedkopere suggestie voor vulling voor die dingen? want sjeesus wat is dat spul duur hier....
Ja Bodypump is een ander verhaal jaquote:Op donderdag 16 september 2004 21:57 schreef Sylvana het volgende:
Met bodypump zweet ik wel aardig en moet ik ook regelmatig ff drinken tussendoor
Ik ga me bed opzoeken, morgen om half 5 er weer uit en tot half 4 naar school![]()
Wij hebben niet echt maffe liedjes, we hebben " In the end" van Linkin Park, Celebration, en nog een paar andere, ik vind ze wel leuk iig, over 2 weken krijgen we de nieuwe oefeningen, hij lijkt volgens de instructrice heel veel op deze qua tellen enzo, dus moet te doen zijnquote:Op donderdag 16 september 2004 22:02 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja Bodypump is een ander verhaal jaDat doen we nu op maandag, kan ik de hele dinsdag (=vrij) lekker bijkomen.
Hebben jullie ook van die maffe liedjes? We hebben nu Pump it up, en Walk This Way van Run DMC (echt lekker, voor de biceps!). De andere liedjes weet ik nog niet, ze staan nog niet op de officiele bodypump-site.
O ja, die dingen. Heb ik met een nummer van Alanis Morrisette . . .quote:Op donderdag 16 september 2004 22:06 schreef Syrena het volgende:
Leuk, ben ik een liedje aan het downloaden, luister ik het na, komt er na 1 minuut een radio-aankondiging.....
Oh, wat vind ik het heerlijk dat ik op m'n eigen woon . . .quote:En mijn vader komt net weer cd's bij me bietsen. Ik heb hem maar het hele pak gegeven, krijg ik tenminste een heel pak terug![]()
Dat zou best kunnen ja, ik zie het over 2 weken welquote:Op donderdag 16 september 2004 22:14 schreef Syrena het volgende:
Oja, die hebben we ook al gehad met Celebration. Kan best dat je nu ook Run DMC krijgt
Ja, gisterochtend was het 6 graden en vandaag 8quote:Op vrijdag 17 september 2004 07:47 schreef daniman het volgende:
ah ik dacht al waar zijn de ochtendfokkers?
het wordt idd weer steeds kouder he?
ikke wel helaas! Ik moet zelfs nu weg! Maar wellicht dat ik vanaf mijn werk nog een kansje heb om zo heel af en toe ff te kijken hier...quote:Op vrijdag 17 september 2004 07:53 schreef lady-wrb het volgende:
ik vraag me eigenlijk af waarom ik hier zo vroeg zit.
ja oke, even mannetje naar zijn werk helpen, maar luca heeft vandaag een vrije dag van school dus ik zou nog even terug kunnen gaan![]()
alleen is luca op zijn vrije dag heel vroeg opgestaan en wil eten en drinken.
bovendien heb ik beloofd dat we vandaag appeltaart zouden bakken samen, en moeten we dus straks op appeljacht![]()
oooooo, ik heb weer zoveel te doen vandaag![]()
moet jij werken daniman?
k heb gewoon twee kussens gehaald van de ikea in meerdere afmetingen twee grote waren toen vijf euro, en vier(of waren t nu twee?quote:Op donderdag 16 september 2004 21:25 schreef lady-wrb het volgende:
even een vraagje aan de creatieve mede-speeltuinbankje-zitters
ik wil van die grote kussens maken voor in luca zijn kamer, heeft iemand een goedkopere suggestie voor vulling voor die dingen? want sjeesus wat is dat spul duur hier....
heee dat is een idee ja! binnenkort gaan we toch naar ikeaquote:Op vrijdag 17 september 2004 09:22 schreef Justy_ het volgende:
[..]
k heb gewoon twee kussens gehaald van de ikea in meerdere afmetingen twee grote waren toen vijf euro, en vier(of waren t nu twee?) kleine 2,50 en toen een zachte stof erover heen genaaid.
idee?!?
oh jaaaaaaaaa moussy leuk! heb je een plaatje ervan?quote:Op vrijdag 17 september 2004 09:42 schreef moussy het volgende:
Ik ga straks een yoghurttaart met vruchtjes maken voor de visite
Lady-wrb, wil je een zitzak voor Luca?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 17 september 2004 09:52 schreef moussy het volgende:
wij zijn vandaag 6 jaar getrouwd
Ik wil hem gaan makenquote:Op vrijdag 17 september 2004 09:53 schreef lady-wrb het volgende:
gaaf zeg, dat patroon
heb jij hem al gemaakt? of ben je dat nog van plan?
Dankjewelquote:Op vrijdag 17 september 2004 09:54 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Gaan jullie nog lekker uit eten ofzo om het te vieren?
quote:Op vrijdag 17 september 2004 09:56 schreef Luchtbel het volgende:
6 jaar, dat is toch wel een perfecte tijd om je voor een week je om te ruilen bij Jouw vrouw, mijn vrouw
Heb je een receptjequote:Op vrijdag 17 september 2004 09:53 schreef Spindizzy het volgende:
Ik zat ook al te bedenken wat ik voor taart ga bakken dit weekendIk bak de meeste weekenden wel iets van taart of koekjes. Ik had vorige week appeltaart
Zit nu te denken aan een monchoutaart ook al komt daar geen bakken aan te pas
Nee nog niet, ze wil hem nog af maken, maar ik denk dat ik hem er vanavond toch op zet, want das wel een tien jaren plan René kennendequote:Op vrijdag 17 september 2004 09:58 schreef Brighteyes het volgende:
Mous, had je die tekening van René nog geplaatst? Ben er eigenlijk wel nieuwsgierig naar...
Ah, ok. Ik dacht dat ik hem gemist had, vandaar...quote:Op vrijdag 17 september 2004 09:59 schreef moussy het volgende:
[..]
Nee nog niet, ze wil hem nog af maken, maar ik denk dat ik hem er vanavond toch op zet, want das wel een tien jaren plan René kennende
Monchoutaart:quote:Op vrijdag 17 september 2004 09:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je een receptje??
Volgens mij is het nergens voor nodig. Als ik Monchoutaart maak stijft hij altijd gewoon goed op...quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:21 schreef lady-wrb het volgende:
geen idee, maar jij als doorgewinterde vegetarier weet misschien wel hoe je dat kunt vervangen, cq omzeilen?
o wacht jij maar eventjes.....quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:26 schreef Jessicaa het volgende:
En wat een vieze gore taarten allemaal blehhh. Nee geef mij maar lekker een stukje komkommer of een paar worteltjes ....![]()
kan jouw darmflora dat wel aan?quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:32 schreef Syrena het volgende:
*recepten uitprint*
Ik moet nog even wachten tot dat 2 keer in de week gaan sporten een beetje aanslaat, dus ik denk dat ik zaterdag wel weer wat kan bakken
Hoewel, mijn vriendin kan as. maandag alweer niet mee.... Naja, ik kijk maandag wel hoe mijn vlag erbij hangt.
Peter is vroeger banketbakker geweest en had zich gespecialiseerd in marsepein en gebakquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:24 schreef clauwheee het volgende:
Moussy gefeliciteerd! Ik weet wel waarom ie het al zes jaar bij je uit houdtZo wat een lekkere recepten!!!!!!!!
Ja taart welquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kan jouw darmflora dat wel aan?(dat was jij toch met steeds die darmperikelen?)
Kijk dat heb je goed geregeldquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:39 schreef moussy het volgende:
[..]
Peter is vroeger banketbakker geweest en had zich gespecialiseerd in marsepein en gebak
Je lijkt PietVerdriet welquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:06 schreef Spindizzy het volgende:
1 pakje boter (boter, geen margarine)
Das het enige waar die zure mossel en ik het over eens zijnquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:56 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Je lijkt PietVerdriet wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |