quote:Wat is WhatPulse ?
Pulse is een programma welk lokaal draait en alle muis + toetsenbordaanslagen registreert. Let wel, enkel de aanslagen worden geregistreerd, niet de karakters. Eens in de zoveel tijd (instelbaar) wordt er gepulsed (Voor de SETI-kenners: een soort van flush), waarbij je toetsaanslagen en mouseclicks bij je totaal worden opgeteld.
Wat doe ik ermee
Niets, just for fun. Je kunt er geen levens mee redden, naar aliens staren of kankerpatronen berekenen.
Wat kan ik er dan wel mee?
Je kunt meedoen aan het Fok!Team, en de rest van alle teams domineren. Het is een soort van competitie. Je kunt namelijk zien wie het meeste typed en wat je typed. Het is leuk om na een jaar te bekijken hoeveel aanslagen je wel niet hebt gehad.
Moet ik dan een programmatje hebben?
Ja en dat is hier downloaden. Je krijgt dan een klein W'tje in de tray, wat alles bijhoud wat je typt.
Hoe meld ik me aan?
Dat is heel eenvoudig, klik hier, registreer je, ga naar het contole paneel en zoek het FOK! team op. Het wachtwoord is integrated.
Het teamnummer is 1882.
Wat moet ik dan instellen in het programma?
Als je het programma gedownload hebt en het installatiebestand geopend ga je verder tot na het installeren. Paar keer 'next' klikken en 'Agree' aanduiden.
Na de installatie krijg je onderstaand venster te zien. 'Account name' en 'Password' spreken voor zich. Na deze te ehbben ingevuld klik je op "Get account information". Daar wordt gecontroleerd als je gebruikersnaam en wachtwoord juist is. In het statusvenster krijg je dan het resultaat te zien. Klopt dit, dan kan je op OK klikken.
(momentele zijn er hier wat problemen mee zo te zien)
Maar, maar, maar, wordt ik niet bekeken zo?
Nee, ik heb een packetsniffer erover heen laten gaat toen dit programma pulsde, en ik heb niets van mijn getypte tekst teruggezien. WhatPulse logt enkel het aantal toetsaanslagen en muisklikken, niet wat en waar je typt en niet waar je klikt !! Dit programma is geen keylogger, maar keycounter
Waar vind ik de stats van het FOK! team?
Deze kan je hier terugvinden.
Klik hier!Ik wil men statistieken in men signatuur
Gelukkig/helaas (schrap wat niet past) kan je op FOK! geen figuren in je signatuur plaatsen. Wie dit wel wel op andere fora, of gewoon om hier nier te poten kan dat doen via http://whatpulse.bounceme.net/.
Voorbeeld:
doet nietquote:Op woensdag 15 september 2004 16:06 schreef R-Mon het volgende:
Vernieuwde OP op http://www.xs4all.nl/~toubman/armon/fok/fokwhatpulseop.txt.
Punt erachter weghalen.quote:Op woensdag 15 september 2004 16:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
doet niet
welke site?quote:Op woensdag 15 september 2004 16:09 schreef Dreammaster het volgende:
horen die letters van de stats wit te zijn
ik kan ze dus absoluut niet lezen
of je kijkt even op je eigen sitequote:Op woensdag 15 september 2004 16:14 schreef Qwea het volgende:
WMP? heb je nog eens de link voor me? van de stats? dan kan die ook in de OP
Cool biancaquote:Op woensdag 15 september 2004 16:16 schreef R-Mon het volgende:
[..]
of je kijkt even op je eigen site
Rechtsklik op de link -> Eigenschappenquote:Op woensdag 15 september 2004 16:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Cool bianca
R-Mon... die blijft op het .info staan.Ik zie de link niet
http://mwp.downfire.com/fok/chart.php?datum=stat_13_11_04quote:Op woensdag 15 september 2004 16:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
welke site?
Update die ook automatisch of doe je dat allemaal met de hand?quote:Op woensdag 15 september 2004 16:23 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
http://mwp.downfire.com/fok/chart.php?datum=stat_13_11_04
die doe ik nietquote:Op woensdag 15 september 2004 16:43 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Update die ook automatisch of doe je dat allemaal met de hand?
Nou ja, diegene die die maakt danquote:Op woensdag 15 september 2004 16:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
die doe ik niet
dat doet MWP volgens mijquote:Op woensdag 15 september 2004 16:50 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Nou ja, diegene die die maakt dan
Hij staat in de OPquote:Op woensdag 15 september 2004 16:50 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Nou ja, diegene die die maakt dan
Ik was net ook bezig met zo'n pagina namelijk, update elke dag om 12:00 uur: http://whatpulse.netmastering.nl/
Ja! nueken?quote:Op woensdag 15 september 2004 17:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij staat in de OPHou je nu van me?
![]()
![]()
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 15 september 2004 17:14 schreef Slarioux het volgende:
Zal ik ook een whatpulse pagina maken?
Goeie link staat in de OPquote:Op woensdag 15 september 2004 17:48 schreef KixAss456 het volgende:
http://whatpulse.netmastering.nl/stats.php
Wordt elke 3 uur geupdate
Er zijn nu geloof ik 3 sites die stats bijhoudenquote:Op woensdag 15 september 2004 17:28 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Oh, ja dat is niet heel handigquote:Op woensdag 15 september 2004 18:39 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Er zijn nu geloof ik 3 sites die stats bijhouden
2quote:Op woensdag 15 september 2004 18:39 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Er zijn nu geloof ik 3 sites die stats bijhouden
quote:Op woensdag 15 september 2004 18:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
2de mijne zit bij die van kix in
Frontpage@fok.nl naar mij willen ze niet luisterenquote:Op woensdag 15 september 2004 19:00 schreef Hidden_Horror het volgende:
zow heb me ook ff geregistreerd, moet nog ff rapportje schrijven dus komt goed uit..
Ej jullie moeten wel iets meer reclame maken op de FP ofzo!
Niet in de stats op de website, maar als je bijvoorbeeld je computer afsluit en bij het sturen naar de website gaat iets mis, dan zijn ze uit je programmatje maar nog niet op de server van de website aangekomen.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:20 schreef Desensitized het volgende:
hoe kun je keys verliezen dan?
quote:Op woensdag 15 september 2004 21:17 schreef Jump het volgende:
ik heb weinig keys vandaag
nog maar 100 ofzo
heb een dagje men pc gemistquote:Op woensdag 15 september 2004 21:18 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
zoveel heb ik er al als ik "niets" doe
Je bent topquote:Op woensdag 15 september 2004 22:12 schreef KixAss456 het volgende:
De site is nu ook uitgebreid met Team Stats
met alleen mijn bijdragen al hebben we die christian goths vanavond al ingehaaldquote:Op woensdag 15 september 2004 22:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je bent top![]()
![]()
!
ik ben ook al overgehaald door ze, wist niet dat er een fokteam wasquote:Op woensdag 15 september 2004 22:26 schreef mistermaniac het volgende:
Whoa, ik ben ook even een week op stageKijk ik en wat zie ik?
This team has 115 member(s) !!!
Thnx 2 all, vooral diegene die dit weer de lucht in hebben getrapt.
sorry voor de late reactie maar die doe k met de hand (ben nu bezig met de stats voor vanavondquote:Op woensdag 15 september 2004 16:43 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Update die ook automatisch of doe je dat allemaal met de hand?
Hmm, check de OP eensquote:Op woensdag 15 september 2004 22:35 schreef MWP het volgende:
[..]
sorry voor de late reactie maar die doe k met de hand (ben nu bezig met de stats voor vanavond), het kost wat meer tijd dan dat het automatisch gaat, maar ik heb de tijd (en zin) niet om er een scriptje voor te maken
![]()
[edit]
maar ik lees net het hele topic door en zie dat het niet echt meer nodig is
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 15 september 2004 17:48 schreef KixAss456 het volgende:
http://whatpulse.netmastering.nl/stats.php
Wordt elke 3 uur geupdate
dit stukje bedoel je ?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmm, check de OP eensdr staat alleen niet hoe we het hebben gedaan itt GOT
hehe ik las het toen jij je bericht schreefquote:http://whatpulse.netmastering.nl/index.php ( De FAQ, Top 100, En de Sig plaatjes! )
Met dank aan KixAss !
Kan, als je wilquote:Op woensdag 15 september 2004 22:41 schreef MWP het volgende:
[..]
dit stukje bedoel je ?
[..]
hehe ik las het toen jij je bericht schreefmaar ik kan dan wel stoppen met de stats dan toch?
Mja ik denk het wel, het gaat nu ook automatisch, is wat makkelijkerquote:Op woensdag 15 september 2004 22:41 schreef MWP het volgende:
[..]
dit stukje bedoel je ?
[..]
hehe ik las het toen jij je bericht schreefmaar ik kan dan wel stoppen met de stats dan toch?
ik vind je helemaal geweldigquote:Op woensdag 15 september 2004 22:43 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Mja ik denk het wel, het gaat nu ook automatisch, is wat makkelijker
Ik ga die GoT vergelijking er nog wel in maken...
Dat is handig! Ik ben erg benieuwd wat die nou op een dag tikken... Omdat hun er een tijd geleden mee zijn begonnen begreep ik (?) en lang niet iedereen actief is nog met dat prgramma...quote:Op woensdag 15 september 2004 22:43 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Ben ik niet de enige dusquote:Op woensdag 15 september 2004 22:45 schreef MWP het volgende:
[..]
ik vind je helemaal geweldig![]()
Oke bij deze dus: http://whatpulse.netmastering.nl/teamstats.phpquote:Op woensdag 15 september 2004 22:43 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Mja ik denk het wel, het gaat nu ook automatisch, is wat makkelijker
Kan je ook zoiets maken wat de teams (Fok! & GoT) per dag aftikken?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:56 schreef KixAss456 het volgende:
Om ff lekker mezelf te quoten:
[..]
Oke bij deze dus: http://whatpulse.netmastering.nl/teamstats.php
volgens mij tellen je clicks ook mee hoorquote:Op woensdag 15 september 2004 23:03 schreef WebForce het volgende:
[..]
Kan je ook zoiets maken wat de teams (Fok! & GoT) per dag aftikken?
En nog een vraagje, er worden alleen maar toetsaanslagen geteld hè, niet de muisklikken, tenminste die tellen niet mee, toch?
Ongeduld en bevredigen...dat had je ook anders op kunnen lossenquote:Op woensdag 15 september 2004 23:04 schreef ThE_ED het volgende:
om mijn ongeduld te bevredigen hep ik het pulsen maar op om het uur gezet
quote:Op woensdag 15 september 2004 23:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
volgens mij tellen je clicks ook mee hoor
Om zomaar iets te noemen...quote:109 1 plaatsen gedaald (108) +1 Hidden_Horror 38 36 Netherlands
110 110 plaatsen gedaald (0) +110 Rossdale 20 90 Netherlands
van het weekend weerquote:Op woensdag 15 september 2004 23:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ongeduld en bevredigen...dat had je ook anders op kunnen lossen
Bij team stats worden alleen het aantal keys genoemd...quote:Op woensdag 15 september 2004 23:05 schreef ThE_ED het volgende:
Volgens mij tellen je keys, en bij gelijke stand je clicks ofzo, voor de totalen weet ik het niet precies.
Een man die het alleen in het weekend doetquote:Op woensdag 15 september 2004 23:06 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
van het weekend weer
Dan tellen ze waarschijnlijk niet meequote:Op woensdag 15 september 2004 23:08 schreef WebForce het volgende:
[..]
Bij team stats worden alleen het aantal keys genoemd...
*kuch*quote:Op woensdag 15 september 2004 22:48 schreef WebForce het volgende:
Nu alleen nog elk kwartier een update van die site![]()
Door de weeks zie ik haar nietquote:Op woensdag 15 september 2004 23:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Een man die het alleen in het weekend doet
RSI beveiliging enzoquote:Op woensdag 15 september 2004 23:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan tellen ze waarschijnlijk niet mee
ach joh, in een week van 80 naar 5quote:Op woensdag 15 september 2004 23:11 schreef ThE_ED het volgende:
het stijgen gaat nu wel langzamer, ik kom nu in het stuk met de echt harder typende users
ja, maar toen waren er nog geen hard postende usersquote:Op woensdag 15 september 2004 23:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
ach joh, in een week van 80 naar 5
perfectionistquote:Op woensdag 15 september 2004 23:14 schreef WebForce het volgende:
Ik wil men statistieken in men signatuur
Gelukkig/helaas (schrap wat niet past) kan je op FOK! geen figuren in je signatuur plaatsen. Wie dit wel wel op andere fora, of gewoon om hier nier te poten kan dat doen via http://whatpulse.bounceme.net/.
Klein foutje in de tekst
quote:Op woensdag 15 september 2004 23:14 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ja, maar toen waren er nog geen hard postende users
Kon ik weer wat overtypenquote:Op woensdag 15 september 2004 23:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
perfectionist![]()
waarvoor?quote:Op woensdag 15 september 2004 23:19 schreef Qwea het volgende:
[..]echt wel.Je zoekt gewoon een slap kut excuus
quote:Op woensdag 15 september 2004 23:35 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
waarvoor?
Ik heb niet gezegd dat ik niet opschiet
Het gaat wel wat langzamer nu wel.. dat wel
but there is still progress
oke. niet dusquote:Op woensdag 15 september 2004 23:41 schreef Qwea het volgende:
Zeg lieve mede fok what pulsers...* Qwea gaat maffen
![]()
Ja, nu al ja![]()
tot morge en trusten!!
En ofcourse wel doortypen![]()
Zal eens ff online pleuren. Mail me ff voor een htaccess wachtwoord, krijg je de URL ook gelijkquote:Op woensdag 15 september 2004 23:41 schreef KixAss456 het volgende:
Wat ben je aant maken dan?
quote:Op woensdag 15 september 2004 23:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
oke. niet dusik mag blijkbaar niet weg van kix
U heeft meelquote:Op woensdag 15 september 2004 23:42 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Zal eens ff online pleuren. Mail me ff voor een htaccess wachtwoord, krijg je de URL ook gelijk. Tis een PHP-script-bijhoud-opsla-terugvind geval zodat je je code lekker makkelijk kan recyclen
quote:Op woensdag 15 september 2004 23:42 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Zal eens ff online pleuren. Mail me ff voor een htaccess wachtwoord, krijg je de URL ook gelijk. Tis een PHP-script-bijhoud-opsla-terugvind geval zodat je je code lekker makkelijk kan recyclen
ghehe tuurlijk typen wij door(ik in ieder geval welquote:Op woensdag 15 september 2004 23:41 schreef Qwea het volgende:
Zeg lieve mede fok what pulsers...* masterr112 gaat maffen
![]()
Ja, nu al ja![]()
tot morge en trusten!!
En ofcourse wel doortypen![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 23:42 schreef KixAss456 het volgende:
[..]![]()
Je bent een schatquote:Op woensdag 15 september 2004 23:45 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik offer me wel op hoor voor je.Ik zal je niet eenzaam en alleen achterlaten. Ik blijf wel weer wakker!
Je mag ook mailen hoorquote:Op woensdag 15 september 2004 23:44 schreef WebForce het volgende:
[..]Right
En je hebt 2 mailtjes terugquote:Op woensdag 15 september 2004 23:43 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
U heeft meel
Jij ookquote:Op woensdag 15 september 2004 23:51 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Je bent een schat
och lieve schat, ik moet ook nog pulsen...onthou datquote:Op woensdag 15 september 2004 23:45 schreef masterr112 het volgende:
[..]
ghehe tuurlijk typen wij door(ik in ieder geval wel). Maaruh als ik nu pulse dan kom ik wel gevaarlijk dichtbij jou
dus be aware
. Maar ik wacht nog even met pulsen dus je kan nog even een krediet opbouwen
Volgens mij krijg je één pulse per pulse, maar ik kan me vergissenquote:Op woensdag 15 september 2004 23:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
och lieve schat, ik moet ook nog pulsen...onthou dathoeveel pulsen krijg je als je pulsed?
quote:Op woensdag 15 september 2004 23:55 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je één pulse per pulse, maar ik kan me vergissen
Er staan geloof ik 25 man op één pagina. Dus je staat op pagina 4 ongeveer, we hebben iets meer dan 100 leden. Heb je al "gepulsed", of nog niet?quote:Op donderdag 16 september 2004 00:01 schreef DuchessX het volgende:
Keej, ik heb gejoined. Maar ik zie mezelf niet in het lijstje terug...
Kheb gepulsed en nu sta ik er welquote:Op donderdag 16 september 2004 00:01 schreef DuchessX het volgende:
Keej, ik heb gejoined. Maar ik zie mezelf niet in het lijstje terug...
Kewl!!!quote:Op donderdag 16 september 2004 00:05 schreef Slarioux het volgende:
En hier is je profiel
http://whatpulse.org/stats/profile.php?uid=109304
Tsk overloperquote:Op donderdag 16 september 2004 00:26 schreef Beach het volgende:
ik doe nog liever mee met GoT, maarja ik draai al TSC, en daar is ook een team van Fok! met 1 member maar_O-
Mjah, door zo'n lang verhaal heb je wel aardig wat pulshes, ennuh misschien dat je binnekort bij de hoogste 4 komt die al in de 400000 zitten, overigens vroeg je hoeveel ik er heb als ik nu puls, en dat zijn er ongeveer 300000, dus je bent aardig uitgelopenquote:Op donderdag 16 september 2004 00:13 schreef Qwea het volgende:nu ga ik dus ff dit verhaal typen om mn pulsen op een rond getal te krijgen..... en dan gaat ik maar eens te bed.Aangezien kix me nu niet meer kan tegen houden, want die is zelf ook al vertrokken naar bed
hmm 14.500 dr moet nog wat bij dus
Nouja, iig allemaal trusten, tot morgen, sleep tight, sweet dreams, blablablabla ect ect ect. godsamme nog 400 dit schiet ook niet echt op zo.Naja, FOK! heeft meer leden, meer strokes,en wie weet, ooit
misschien gaan we got nog wel ooit eens inhalen
allemaal blijven typen dus
wat een kut manier is dit mên.bijna...
Trusten en tot morgen! kut ik ben er al over
niks overloper, ik zat eerder op GoT dan op Fok!quote:Op donderdag 16 september 2004 00:29 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Tsk overloper
ik ookquote:Op donderdag 16 september 2004 00:30 schreef Beach het volgende:
[..]
niks overloper, ik zat eerder op GoT dan op Fok!
bwah alleen voor sommige games en af en toe een postje in DOC.quote:Op donderdag 16 september 2004 00:33 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ik ook
maar who cares
ik kom ook bijna nooit meer op GoT trouwens
ik kijk soms ff in de HK, en heel soms om tegen ACM aan te zeurenquote:Op donderdag 16 september 2004 00:34 schreef Beach het volgende:
[..]
bwah alleen voor sommige games en af en toe een postje in DOC.![]()
op Fok! zit ik vaker![]()
Dan ben je toch een overloper naar Fok!quote:Op donderdag 16 september 2004 00:30 schreef Beach het volgende:
[..]
niks overloper, ik zat eerder op GoT dan op Fok!
Wij hebben 115 members, en staan op 267.. en die daar hebben er maar 11 en staan hoger dan onsquote:Rank Team Members
262 Deadly Breed 11
Mag mijn sig ook op de sig-pagina's?quote:Op woensdag 15 september 2004 16:50 schreef KixAss456 het volgende:
Ik was net ook bezig met zo'n pagina namelijk, update elke dag om 12:00 uur: http://whatpulse.netmastering.nl/
hij is mooiquote:Op donderdag 16 september 2004 10:12 schreef Slarioux het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe staat er als het goed is automagisch bij
Donequote:Op donderdag 16 september 2004 09:42 schreef Chirma het volgende:
[..]
Mag mijn sig ook op de sig-pagina's?
[afbeelding]
Ik cache ze nu ook allemaal (die op mijn site staan iig) om de 3 uur.quote:Op donderdag 16 september 2004 10:12 schreef Slarioux het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe staat er als het goed is automagisch bij
-edit-
Ik mirror hem nu elke 4 uur zelf. Dat is toch een stuk sneller dan die trage Bounceme server
Verbeterdquote:Op donderdag 16 september 2004 10:51 schreef Slarioux het volgende:
Xie het
Overigens, als iemand van plaats 4 naar plaats 5 gaat, staat ie één plaats lager, dus -1.
Niet +1, hoewel dat rekenkundig wel zo is
quote:Op donderdag 16 september 2004 11:52 schreef XxxPimxxX het volgende:
[afbeelding]
Whoei! Sta ik al 1e?
quote:Op donderdag 16 september 2004 11:42 schreef Qwea het volgende:
goooooooooooeie morgen!! Zo, ik ga maar es ff flink wat aftypenIk wil aant end van e dag cker 150.000 hebben.
Gaat vast niet lukken , maar als je het niet probeert wil het nooit
. O en kix? Je bent echt top
Klasse
Jelger? hoe de neuk is jelgerquote:Op donderdag 16 september 2004 11:59 schreef Chirma het volgende:
Dit riekt naar cheating: http://whatpulse.org/stats/profile.php?uid=106502
quote:Op donderdag 16 september 2004 12:01 schreef KixAss456 het volgende:
Hmm idd wel opeens heel erg veel keys
418,982 keys op één dag terwijl hij normaal de 10.000 niet haaltquote:Op donderdag 16 september 2004 12:02 schreef Qwea het volgende:
[..]! Stond die niet ergens onderaan?
! Op 1 dag meer dan 300.000
!!!
5.2 keys per seconde, 22 uur lang achter elkaar dat kan nooit eerlijk zijnquote:411,600 170 2004-09-14 14:01:06 5.2 87.4%
Wat doe je eraan.Niks Lijkt mij.En tis goed voor FOKquote:Op donderdag 16 september 2004 12:03 schreef Chirma het volgende:
[..]
418,982 keys op één dag terwijl hij normaal de 10.000 niet haalt![]()
Ik hoor 2e te staan, geen gare cheater.. laat hem maar een ander account maken en daar eerlijk op verder gaan, dan kunnen we zijn score wel in de lijst laten staan, maar zakt 'ie automatisch.quote:Op donderdag 16 september 2004 12:05 schreef Qwea het volgende:
Wat doe je eraan.Niks Lijkt mij.En tis goed voor FOK
Laten we ervan uitgaan dat meneer/mevrouw dat niet wil.Dan wou je hem dwingen?quote:Op donderdag 16 september 2004 12:07 schreef Chirma het volgende:
[..]
Ik hoor 2e te staan, geen gare cheater.. laat hem maar een ander account maken en daar eerlijk op verder gaan, dan kunnen we zijn score wel in de lijst laten staan, maar zakt 'ie automatisch.
Als 'ie het niet vrijwillig doet, moeten we het maar aan masterr112, MisterManiac of Marty26 vragen.quote:Op donderdag 16 september 2004 12:09 schreef Qwea het volgende:
Laten we ervan uitgaan dat meneer/mevrouw dat niet wil.Dan wou je hem dwingen?Ik heb de pest aan valsspelers, maar volgens mij is er niks aan te doen
Of we moeten een team leider vragen oid
Hebben we enig idee hoe de user op FOK! heet? Ook Jelger?quote:Op donderdag 16 september 2004 12:11 schreef Chirma het volgende:
[..]
Als 'ie het niet vrijwillig doet, moeten we het maar aan masterr112, MisterManiac of Marty26 vragen.
Misschien Jelgerquote:Op donderdag 16 september 2004 12:12 schreef Qwea het volgende:
Hebben we enig idee hoe de user op FOK! heet? Ook Jelger?
Ge-add op msn.ff afwachten tot mister cheater mij aan neemt dusquote:Op donderdag 16 september 2004 12:15 schreef Chirma het volgende:
[..]
Misschien Jelger
Dat is een newbie zo te zien..
Ja dus: Join het Fok! Pulse team!
Doet tie als et goed is vanzelfquote:Op donderdag 16 september 2004 12:26 schreef DuchessX het volgende:
Wil iemand mijn sig toevoegen?
Ohquote:Op donderdag 16 september 2004 12:29 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Doet tie als et goed is vanzelf
Stond er niet eerst vixen??quote:Op donderdag 16 september 2004 12:38 schreef qu63 het volgende:
mooie site kixass
ik zie geen edit ofzo staan dus volgens mij nietquote:Op donderdag 16 september 2004 12:42 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Stond er niet eerst vixen??
quote:Op donderdag 16 september 2004 12:42 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Stond er niet eerst vixen??
nietus!!!!quote:Op donderdag 16 september 2004 12:45 schreef Qwea het volgende:
[..]ja
![]()
*gaat ff douchen.Back @ 20 min
Typenquote:Op donderdag 16 september 2004 12:49 schreef calvobbes het volgende:
Als ik gewoon dat progje installeer, dan hoef ik verder niet zoveel te doen he?
Zie je wel!!quote:Op donderdag 16 september 2004 12:45 schreef Qwea het volgende:
[..]ja
![]()
Have funquote:*gaat ff douchen.Back @ 20 min
Het is een complot! Jullie willen gewoon dat ik toegeef aan jullie! Maar dat doe ik lekker niet!!!!!quote:Op donderdag 16 september 2004 12:51 schreef KixAss456 het volgende:
Zie je wel!!
Haha, je wist m'n nick gewoon niet!!quote:Op donderdag 16 september 2004 12:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het is een complot! Jullie willen gewoon dat ik toegeef aan jullie! Maar dat doe ik lekker niet!!!!!
dat zijn weer een paar tikken extra
hahahahahahahaquote:Op donderdag 16 september 2004 12:55 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Haha, je wist m'n nick gewoon niet!!
gaat snel hé!quote:Op donderdag 16 september 2004 13:03 schreef calvobbes het volgende:
Oke aangemeld
En weer keyaanslagen 50 erbij
Never mind, zo is-tie okeej!quote:Op donderdag 16 september 2004 13:09 schreef DuchessX het volgende:
[afbeelding]
Hmmz hij ziet er hier wel anders uit dan ik hem gemaakt heb?
je kan dubbelklikken op de W in je taakbalk, dan pulst(ed??) ie, en je kan ook instellen wanneer ie moet pulsen.. rechtermuisknop op de W in je taakbalk en dan settings --> program settings. je kan ook o.a. instellen dat ie iedere 500 keys moet pulsenquote:Op donderdag 16 september 2004 13:13 schreef calvobbes het volgende:
Gaat dat pulsen ook nog automatisch of moet je dat zelf doen eens in de zoveel tijd?
het gaat erom dat je zoveel mogelijk typt, dus meer toetsen aanslaan!!!!!quote:Op donderdag 16 september 2004 13:16 schreef Harzz het volgende:
zover ik gezien heb kan je dat instellen (rechtermuis knop - settings - program settings)
Let wel op:quote:Op donderdag 16 september 2004 13:18 schreef calvobbes het volgende:
Ah ik zie het!
Er valt genoeg automstich te pulsen, bijvoorbeeld tijdens het uitzetten van de PC
Wrom zie ik mijn sig hier als bovenstaand en op de sigpagina alsquote:Op donderdag 16 september 2004 13:09 schreef DuchessX het volgende:
Ah oke. Maar ik heb 'm ook op "elke uur" "elke 500 keys" en "elke 500 clicks" staan. Dus ik denk dat dat verlies dan niet zo groot zal zijnquote:Op donderdag 16 september 2004 13:24 schreef KixAss456 het volgende:
Als je hem zet op "Pulsen bij afsluiten" maar hij kan geen verbinding krijgen met de server als jij je PC afsluit, dan ben je al je keys kwijt van die dag!
quote:Op donderdag 16 september 2004 13:33 schreef Qwea het volgende:Fuck GOT! We gaan er gewoon voor
Omdat de sigs op de pagina 1 keer in de 3 uur gesynchroniseerd wordenquote:Op donderdag 16 september 2004 13:25 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Wrom zie ik mijn sig hier als bovenstaand en op de sigpagina als
[afbeelding]
We zijn de beste!!!quote:Op donderdag 16 september 2004 13:33 schreef Qwea het volgende:Fuck GOT! We gaan er gewoon voor
heey hoe weet jij hoeveel aanslagen jij hebt per toets, dus dat je weet welke toetsen ingedrukt wordenquote:Op donderdag 16 september 2004 13:38 schreef qu63 het volgende:
Pulse statistieken![]()
Rechter muisknop op de W en dan Key Frequencies en dan daar het onderste vinkje aangooien. En na een tijdje kun je hem dan Exporten as HTMLquote:Op donderdag 16 september 2004 13:57 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
heey hoe weet jij hoeveel aanslagen jij hebt per toets, dus dat je weet welke toetsen ingedrukt worden
coolquote:Op donderdag 16 september 2004 13:56 schreef RooTeR het volgende:
ben ook maar is begonnen, dit is wel fun
aha thanx, ik zal het ff (eigenlijk moet daar even staan want dat is meer aanslagen daarom zet ik dit er ook maar ff/even* bij) testenquote:Op donderdag 16 september 2004 13:59 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Rechter muisknop op de W en dan Key Frequencies en dan daar het onderste vinkje aangooien. En na een tijdje kun je hem dan Exporten as HTML
Mja das niet helemaal eerlijk voor de linux-gangers he, die gebruiken de muis amperquote:Op donderdag 16 september 2004 14:05 schreef RooTeR het volgende:
vind 't eigenlijk wel matig dat alleen de keystrokes tellen want mouseclick's zijn "zeldzamer" eigenlijk
je mouseclicks tellen toch ook gewoon???quote:Op donderdag 16 september 2004 14:05 schreef RooTeR het volgende:
vind 't eigenlijk wel matig dat alleen de keystrokes tellen want mouseclick's zijn "zeldzamer" eigenlijk
mooi zo!quote:Op donderdag 16 september 2004 14:15 schreef Avani het volgende:
Ik ben net aangemeld bij het fokteam
die worden inderdaad wel geteld maar in de ranking tellen de muisclicks pas mee als twee users hetzelfde aantal keystokes hebbenquote:Op donderdag 16 september 2004 14:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
je mouseclicks tellen toch ook gewoon???
aha, dus dat werd er bedoeld!quote:Op donderdag 16 september 2004 14:21 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
die worden inderdaad wel geteld maar in de ranking tellen de muisclicks pas mee als twee users hetzelfde aantal keystokes hebben
quote:Op donderdag 16 september 2004 13:43 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Omdat de sigs op de pagina 1 keer in de 3 uur gesynchroniseerd worden
Geef mij zo'n toetsquote:Op donderdag 16 september 2004 14:28 schreef Jelger het volgende:
In mijn log zie ik staan dat ik 411.00 keer op een 'unknown' toets heb gedrukt dus ik denk dat dat het verklaart.
Nog ff wachten tot 15:10, dan worden ze weer gesynctquote:Op donderdag 16 september 2004 14:31 schreef DuchessX het volgende:
[..]Ik ben VEEEEEL te ongeduldig
maar de vraag is dat welke toets is dat geweest, er er moet toch iemand 411.000 keer op geramd hebbenquote:Op donderdag 16 september 2004 14:28 schreef Jelger het volgende:
In mijn log zie ik staan dat ik 411.00 keer op een 'unknown' toets heb gedrukt dus ik denk dat dat het verklaart.
Nog even geduld, nog even geduldquote:Op donderdag 16 september 2004 14:32 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Nog ff wachten tot 15:10, dan worden ze weer gesynct
Laat deze anders staan en maak een nieuwe aanquote:Op donderdag 16 september 2004 14:23 schreef Jelger het volgende:
ik weet hier niets van af :S ik zal mijn account wel ff verweideren als het kan :S
411.000 xquote:Op donderdag 16 september 2004 14:40 schreef Jelger het volgende:
ja, ik laat deze wel gewoon staan.
ik heb ook geen idee welke toets dat is geweest ik denk dat het een foutje was in mijn toetsenbord ofzoiets.
Lieve schat, als je nou ff in de OP kijkt...dan zie je een link van KIXass.Daar staat alles op wat je moet weten, en lees baarquote:Op donderdag 16 september 2004 14:49 schreef DuchessX het volgende:
http://mwp.downfire.com/fok/chart.php?datum=stat_13_11_04
Euhm kweenie of er iemand is die zich mijn opmerking aantrekt, maarre ik zit zowat met mijn neus op het scherm omdat de witte letters op een beige achtergrond zo moeilijk leesbaar zijn.
Kan dat aangepast worden?
Been there done that.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lieve schat, als je nou ff in de OP kijkt...dan zie je een link van KIXass.Daar staat alles op wat je moet weten, en lees baar
Das de verkeerde.Dies al wegquote:Op donderdag 16 september 2004 14:56 schreef DuchessX het volgende:
http://whatpulse.netmastering.nl/index.php
en dan de link 'top 20'
brengt mij in dat niet goed leesbare scherm.
Ziet er gelikt uitquote:Op donderdag 16 september 2004 15:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Das de verkeerde.Dies al wegKix heeft zelf een leesbaar ding gemaakt : http://whatpulse.netmastering.nl/teamstats.php
Die andere was een link naar MVG toe.De link is nu weg.En je kan nu gewoon op de index ( http://whatpulse.netmastering.nl/index.php ) kijken bij team stats
Vind ik ookquote:Op donderdag 16 september 2004 15:02 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ziet er gelikt uit![]()
eerst mn tosti halenquote:Op donderdag 16 september 2004 15:20 schreef KixAss456 het volgende:
Wat een complimenten allemaal, ik ga nog blozen
Weer wat keys erbijquote:Op donderdag 16 september 2004 15:15 schreef Qwea het volgende:
Vind ik ook
Ik heb die van mij net op... Sorryquote:Op donderdag 16 september 2004 15:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
eerst mn tosti halendan mag je blozen
Komt eraanquote:Op donderdag 16 september 2004 15:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
eerst mn tosti halendan mag je blozen
quote:Op donderdag 16 september 2004 15:26 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Komt eraan
Je mag het wel zelf hier op komen halen hoorquote:Op donderdag 16 september 2004 15:27 schreef Qwea het volgende:
[..]Een man die me eten brengt
blijkbaar niet dusquote:Op donderdag 16 september 2004 15:59 schreef ThE_ED het volgende:
Zeg doen de mensen achter mij niets? Ik ben nu pas thuis, en vanochtend niets gedaan en ik sta nog steeds op plaats 38
Kan ook natuurlijk, ik ben nogal ongeduldig van aard dus ik pulse vaakquote:Op donderdag 16 september 2004 16:08 schreef KixAss456 het volgende:
Of ze sparen het op
Hier doet hij het wel.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:11 schreef Dreammaster het volgende:
ik ga om 5 uur pulsen, hij deed het net niet hoop dat hij het dan wel weer doet anders ben ik bijna 15.000 keystrokes kwijt
quote:Op donderdag 16 september 2004 16:30 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
als je nou gewoon as the world turns typed dan heb je wat meer keystrokesquote:Op donderdag 16 september 2004 16:38 schreef Qwea het volgende:
ik haal die 150.000 nooit. O en atwt is oke
as the world turnsquote:Op donderdag 16 september 2004 16:42 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
als je nou gewoon as the world turns typed dan heb je wat meer keystrokes
goh zo'n smilie is ook alweer 5 keystroke dat gaat hardquote:Op donderdag 16 september 2004 16:45 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
als je nou gewoon vijf typtquote:Op donderdag 16 september 2004 16:46 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
goh zo'n smilie is ook alweer 5 keystroke dat gaat hard
vijfquote:Op donderdag 16 september 2004 16:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
als je nou gewoon vijf typt
nog 8 posts nu dus nog 7quote:Op donderdag 16 september 2004 16:58 schreef Qwea het volgende:
Maar goed, hoeveel pagina's moeten we nog?
Leukquote:Op donderdag 16 september 2004 16:58 schreef Dreammaster het volgende:
http://www.digitalpowers.nl/nieuw/index.php?action=whatpulse
let trouwens niet op de rest van de pagina die is nog niet af
Liever trioquote:Op donderdag 16 september 2004 17:00 schreef Dreammaster het volgende:
kwartet
quote:Op donderdag 16 september 2004 17:03 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Kom maar op
dr zijn al 7 geweestquote:Op donderdag 16 september 2004 17:02 schreef Renesite het volgende:
drie !
Alweer?quote:Op donderdag 16 september 2004 17:04 schreef KixAss456 het volgende:
Nog 5 posts!!
Dankje ;-)quote:Op donderdag 16 september 2004 17:03 schreef Qwea het volgende:
O, kix, R-mon, e.d allemaal bedankt.Ook de leden die zich in dit topic hebben aangemeld e.d![]()
Nogsteedsquote:Op donderdag 16 september 2004 17:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |