werken en ik ben over 15 minuten klaarquote:Op woensdag 15 september 2004 16:44 schreef GinaG het volgende:
Gezellig zo zeg, pkwarts, Tain NL, Mr.Noodle, Ghostbuster waar zijn jullie![]()
gefeliquote:Op woensdag 15 september 2004 16:54 schreef GinaG het volgende:
Mensen dit is voor mij post 2222
![]()
Mooi getal toch voor mij 6017 en ik ben vanaf februari hierquote:Op woensdag 15 september 2004 16:54 schreef GinaG het volgende:
![]()
newbiequote:Op woensdag 15 september 2004 16:54 schreef GinaG het volgende:
![]()
Als je bedenkt dat ik pas sinds juli dit jaar actiever ben gaan posten, ik heb voglens mij sinds juli dit jaar iets van 1500 posts erbijquote:Op woensdag 15 september 2004 16:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mooi getal toch voor mij 6017 en ik ben vanaf februari hier![]()
Ach ja maar in slowchats gaat het vanzelf welquote:Op woensdag 15 september 2004 16:58 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat ik pas sinds juli dit jaar actiever ben gaan posten, ik heb voglens mij sinds juli dit jaar iets van 1500 posts erbij![]()
![]()
spemmerdquote:Op woensdag 15 september 2004 16:58 schreef capibar het volgende:
[..]
newbie
Dat is waarquote:Op woensdag 15 september 2004 16:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ach ja maar in slowchats gaat het vanzelf wel![]()
Vliegen, enige wat je loopt zal in tussenfilmpjes zijnquote:Op woensdag 15 september 2004 17:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Is crimson skies 2 leuk?
Is het echt vliegen alleen of moet je ook lopen enzo
Cool vliegen is goed,goede ruil voor die #$%#@ simsquote:Op woensdag 15 september 2004 19:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Vliegen, enige wat je loopt zal in tussenfilmpjes zijn
en vandaag de rest van mijn cabaret bestelling van de frs gehad en morgen komt sims 2
ik krijg em vannacht ofzo denk ik (hoop ik)quote:Op woensdag 15 september 2004 19:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Vliegen, enige wat je loopt zal in tussenfilmpjes zijn
en vandaag de rest van mijn cabaret bestelling van de frs gehad en morgen komt sims 2
heb jij een nachtpostbodequote:Op woensdag 15 september 2004 19:05 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik krijg em vannacht ofzo denk ik (hoop ik)
Torrent: De nachtpostbode.quote:Op woensdag 15 september 2004 19:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
heb jij een nachtpostbode
of heet hij torrent met zn achternaam![]()
Oh ik ookquote:Op woensdag 15 september 2004 19:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Torrent: De nachtpostbode.
Ik krijg vannacht waarschijnlijk Resident Evil: Apocalypse binnen, helemaal uit the US of A!
Torrent iddquote:Op woensdag 15 september 2004 19:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
heb jij een nachtpostbode
of heet hij torrent met zn achternaam![]()
Vanmiddag kwam hij nog naar mij toe met zo'n 20 stapjes per seconde naar mij toe, maar nu is hij zo moe, loopt hij nog maar met 3 tot 5 stappen per secondequote:Op woensdag 15 september 2004 19:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ik ook
Hij is niet snel he`
Icon dat je nu hebt mag wel?quote:Op woensdag 15 september 2004 19:26 schreef Gamedemon het volgende:
burnout 3 binnen...vanavond live tain?
Ik vind het lelijk, dat poppetje ziet eruit als spiderman (op een gegeven moment kreeg die toch een zwart pakje)quote:Op woensdag 15 september 2004 19:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel heel mooi icoon
Waar maak je die mee dan?quote:Op woensdag 15 september 2004 19:31 schreef Gamedemon het volgende:
mijn dank is groot...het koste me zeker 5 minuten om te maken!
Geloof je dat zelfquote:Op woensdag 15 september 2004 19:33 schreef Gamedemon het volgende:
Image ready...
en GinaG serieus...ruy haybusa slacht de MC met 1 hand...
Waarom dan nietquote:Op woensdag 15 september 2004 19:51 schreef GinaG het volgende:
[..]
NEE![]()
misschien, ben single player aan het doen om auto's te unlockenquote:Op woensdag 15 september 2004 19:26 schreef Gamedemon het volgende:
burnout 3 binnen...vanavond live tain?
quote:Op woensdag 15 september 2004 19:58 schreef RaymanNL het volgende:
Wisten jullie wel dat ik ook webmaster was van http://rayman.startkabel.nl B)
ben je er nogsteeds niet achter dat paars/geel geen goede kleurcombinatie is?quote:Op woensdag 15 september 2004 19:58 schreef RaymanNL het volgende:
Wisten jullie wel dat ik ook webmaster was van http://rayman.startkabel.nl B)
in het kort:quote:Op woensdag 15 september 2004 19:59 schreef pkwarts het volgende:
GAST!!! HET INTERESSEERT NIEMAND WAT!!!!!! WELK DEEL VAN JE BREIN HEB JIJ IN DE BAARMOEDER ACHTERGELATEN DAT JE HET NOG STEEDS NIET DOOR HEBT DAT DIE HELE RAYMAN ONS NIKS KAN SCHELEN!!!!!!!
^frustatie
basically.....yeahquote:Op woensdag 15 september 2004 20:01 schreef Tain het volgende:
[..]
in het kort:
flikker toch op met je rayman
Rustig het komt allemaal goedquote:Op woensdag 15 september 2004 19:59 schreef pkwarts het volgende:
GAST!!! HET INTERESSEERT NIEMAND WAT!!!!!! WELK DEEL VAN JE BREIN HEB JIJ IN DE BAARMOEDER ACHTERGELATEN DAT JE HET NOG STEEDS NIET DOOR HEBT DAT DIE HELE RAYMAN ONS NIKS KAN SCHELEN!!!!!!!
^frustratie
Hij is de hele week al een beetje gefrustreerd, we moeten 2e klassers begeleiden in een actiefweekquote:Op woensdag 15 september 2004 19:59 schreef pkwarts het volgende:
^frustratie
OMFG wat heb jij een bord voor je kopquote:Op woensdag 15 september 2004 20:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Rustig het komt allemaal goed
nou blijkbaar niet, anders had je het nu wel doorgehadquote:Op woensdag 15 september 2004 20:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
dat helpt wel mee jaquote:Op woensdag 15 september 2004 20:03 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hij is de hele week al een beetje gefrustreerd, we moeten 2e klassers begeleiden in een actiefweek![]()
Hadden je ouders maar 17 jaar geleden een condoom gebruiktquote:Op woensdag 15 september 2004 20:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
gôh, dat heb ik vaker gehoortquote:Op woensdag 15 september 2004 20:07 schreef RaymanNL het volgende:
vanaf deze onderstaande lijn zal ik nooit meer iets over Rayman zeggen in deze slowchat:
{laatste keer: [CENCUUR]
quote:Op woensdag 15 september 2004 20:07 schreef RaymanNL het volgende:
vanaf deze onderstaande lijn zal ik nooit meer iets zeggen in deze slowchat:
Hij is nu op precies 3/4 van de reis.quote:Op woensdag 15 september 2004 19:26 schreef taart het volgende:
[..]
waar is hij nu zo ongeveer ?
Dat was toch dat spel dat je in 4 uurtjes uit kon spelen?quote:Op woensdag 15 september 2004 20:12 schreef RaymanNL het volgende:
zo dat lucht op!
Hmmm Prince of Persia is echt een fijn spelecht vet cool! Ben al best ver (38%)
Dat doe je ook in iets van 3 uurtjesquote:Op woensdag 15 september 2004 20:12 schreef RaymanNL het volgende:
zo dat lucht op!
Hmmm Prince of Persia is echt een fijn spelecht vet cool! Ben al best ver (38%)
4 is een beetje overdreven, maar 9 ofzo moet wel te doen zijnquote:Op woensdag 15 september 2004 20:15 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat was toch dat spel dat je in 4 uurtjes uit kon spelen?
Ik ben al iets van 5 uur bezig ofzow, maarja, ik ben ook maar Bernie heh. Ik speel wat rustigerquote:Op woensdag 15 september 2004 20:15 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat was toch dat spel dat je in 4 uurtjes uit kon spelen?
Oh nou die van mij lazert in slaap af en toe, die gaat er nog wel een dag overdoenquote:Op woensdag 15 september 2004 20:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hij is nu op precies 3/4 van de reis.
Mijne ook zoiets, of nog meerquote:Op woensdag 15 september 2004 20:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh nou die van mij lazert in slaap af en toe, die gaat er nog wel een dag overdoen
Ja een dag is optimistisch gezienquote:Op woensdag 15 september 2004 20:24 schreef Rahl het volgende:
[..]
Mijne ook zoiets, of nog meer
Voetbal, tot morgenquote:Op woensdag 15 september 2004 20:34 schreef -Mzraki- het volgende:
Volleybal, tot vanavond
Film op TV, tot straksquote:Op woensdag 15 september 2004 20:37 schreef Rahl het volgende:
[..]
Voetbal, tot morgen
wij hebben net een nieuwequote:Op woensdag 15 september 2004 20:50 schreef RaymanNL het volgende:Yes! M'n moerder gaat hapjes in de frituurpan warm maken
echt iets voor jou dusquote:Op woensdag 15 september 2004 21:12 schreef RaymanNL het volgende:
kinder film
''mousetrap'' ofzow (of was het nou moushunt?)quote:Op woensdag 15 september 2004 21:19 schreef Frankeinstein het volgende:
welke film![]()
die heb ik volgens mij vroeger wel eens gezien, mijn zus en ouders gingen toen naar de titanic maar omdat ik daar te jong voor was moest ik naar die filmquote:Op woensdag 15 september 2004 21:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
''mousetrap'' ofzow (of was het nou moushunt?)
Maar het is op Yorin
en ik dacht dat ik een grafdag hadquote:Op woensdag 15 september 2004 21:38 schreef rockstah het volgende:
[..]
die heb ik volgens mij vroeger wel eens gezien, mijn zus en ouders gingen toen naar de titanic maar omdat ik daar te jong voor was moest ik naar die film
dit was trouwens echt een kutdag. eerst 9 uur school. toen ging mijn fiets kapot en toen heb ik met dat ding op mijn schouders een uur naar de fietsenmaker zitten zoeken die toen dicht bleek te zijn () en toen heb ik dat ding helemaal naar huis zitten dragen
![]()
ik was om half zeven thuis... en nu val ik echt om van de slaap
quote:Op woensdag 15 september 2004 19:59 schreef pkwarts het volgende:
^frustratie
stukkenquote:Op woensdag 15 september 2004 21:45 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zo voel je je nu wat beter![]()
vanavond even niet, misschien morgenquote:Op woensdag 15 september 2004 21:46 schreef HomerJ het volgende:
Tain en of Gamedemon, na voetbal eff Burnout 3?
Schijnheilige aap die je bentquote:Op woensdag 15 september 2004 21:49 schreef pkwarts het volgende:
peristilius! ga je schamen!wat hoor ik nou mijn jong? ga jij aanstaande vrijdag niet met je klas een muurkrant maken?!
Wat lul jij?quote:Op woensdag 15 september 2004 21:49 schreef pkwarts het volgende:
peristilius! ga je schamen!wat hoor ik nou mijn jong? ga jij aanstaande vrijdag niet met je klas een muurkrant maken?!
Zeg, laat mij es effe rustig daten met een meid...quote:Op woensdag 15 september 2004 16:44 schreef GinaG het volgende:
Gezellig zo zeg, pkwarts, Tain NL, Mr.Noodle, Ghostbuster waar zijn jullie![]()
Mijne is ook alweer op wegquote:Op donderdag 16 september 2004 08:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Goede service wel ben benieuwd hoe je hem vind,dan geef ik die postbode van mij ook energie
shots
quote:Op donderdag 16 september 2004 08:22 schreef Rahl het volgende:
[..]
Mijne is ook alweer op weg
Sprintend met 300 stappen per minuut
whehe codetaal
Ik ga mooi spijbelen vanmiddagquote:Op donderdag 16 september 2004 08:30 schreef taart het volgende:
Goedenmorgen![]()
smoggus, harstikke intressant toch drukpersenquote:Op donderdag 16 september 2004 08:33 schreef Rahl het volgende:
[..]
Ik ga mooi spijbelen vanmiddag
Geen zin in gezanik over drukpersen
WHO THE FUCK CARES?!
^frustatie
En zie boven ook voor het downloaders verhaalquote:Op donderdag 16 september 2004 08:33 schreef Rahl het volgende:
[..]
Ik ga mooi spijbelen vanmiddag
Geen zin in gezanik over drukpersen
WHO THE FUCK CARES?!
^frustatie
Ja, Banierhuis.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:38 schreef rockstah het volgende:
[..]
die heb ik volgens mij vroeger wel eens gezien, mijn zus en ouders gingen toen naar de titanic maar omdat ik daar te jong voor was moest ik naar die film
dit was trouwens echt een kutdag. eerst 9 uur school. toen ging mijn fiets kapot en toen heb ik met dat ding op mijn schouders een uur naar de fietsenmaker zitten zoeken die toen dicht bleek te zijn () en toen heb ik dat ding helemaal naar huis zitten dragen
![]()
ik was om half zeven thuis... en nu val ik echt om van de slaap
Nou ik vind het gewoon lame als mensen patsen dat ze lekker een game downloaden terwijl ik gewoon hard werk om dat soort dingen te kopen.quote:Op donderdag 16 september 2004 08:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En zie boven ook voor het downloaders verhaal![]()
quote:Op donderdag 16 september 2004 00:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb eindelijk een keer met Gina gegamed
daar heb je ook het topic report knopje voorquote:Op donderdag 16 september 2004 09:22 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Nou ik vind het gewoon lame als mensen patsen dat ze lekker een game downloaden terwijl ik gewoon hard werk om dat soort dingen te kopen.
Het ging niet eens over game`s,ik heb alles orgineel altijdquote:Op donderdag 16 september 2004 09:54 schreef Tain het volgende:
[..]
daar heb je ook het topic report knopje voor
Je date is erg goed verlopen zo te lezenquote:Op donderdag 16 september 2004 11:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Moggûh,
ssssshttttquote:Op donderdag 16 september 2004 11:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
Je date is erg goed verlopen zo te lezen![]()
Details baby, I want all the raunchy detailsquote:Op donderdag 16 september 2004 11:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
ssssshtttt, ja
Jongens, roddelen nietquote:Op donderdag 16 september 2004 11:08 schreef GinaG het volgende:
[..]
Details baby, I want all the raunchy details![]()
Ja dat zeg je hierquote:Op donderdag 16 september 2004 11:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Jongens, roddelen niet
Neej, we zijn echt niet zo achterbaks als jullie vrouwen...quote:Op donderdag 16 september 2004 11:11 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja dat zeg je hier![]()
Geloof je dat zelfquote:Op donderdag 16 september 2004 11:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Neej, we zijn echt niet zo achterbaks als jullie vrouwen...
Ik en winnenquote:Op donderdag 16 september 2004 11:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Heb je van Roy gewonnen Gina
en met welk spel
Ja, tuurlijk....quote:Op donderdag 16 september 2004 11:16 schreef GinaG het volgende:
[..]
Geloof je dat zelf![]()
quote:Op donderdag 16 september 2004 11:19 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik en winnenkom maar eens op live! zul je zien dat ik als een blinde rond ren
![]()
ik heb -4,5 aan beide ogen en heb nooit mijn lenzen in + ik speel on een piepklein hotel tv 'tje, dus ik zie geen ene flikker
We hebben Rainbow Six 3 gespeeld, op het level ruins (Tain's favoriete level)
Ja, zo win je natuurlijk nooit....quote:Op donderdag 16 september 2004 11:19 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik en winnenkom maar eens op live! zul je zien dat ik als een blinde rond ren
![]()
ik heb -4,5 aan beide ogen en heb nooit mijn lenzen in + ik speel on een piepklein hotel tv 'tje, dus ik zie geen ene flikker
We hebben Rainbow Six 3 gespeeld, op het level ruins (Tain's favoriete level)
Dat kan waar zijn, maar als mannen ff flink geneukt hebben dan schromen ze zich niet om doorgaans de details eens uitgebreid te besprekenquote:Op donderdag 16 september 2004 11:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk....
Vrouwen zijn van die sneaky bitches die elkaar met een mes in de rug steken als ze elkaar niet moeten. Terwijl mannen elkaar gewoon op z'n bek slaan als ze elkaar niet moeten, das ten minste eerlijke kans...![]()
Black Arrow is volgens mij een paar maanden uitquote:Op donderdag 16 september 2004 11:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
![]()
Wat is die black arrow voor iets dan is die nieuwer of ouder?
Hahahahaa inderdaad jaquote:Op donderdag 16 september 2004 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:Het was wel tof, we hebben het level niet één keer gehaald
Ik speel alleen Black Arrow live!, is trouwens ook de enige live! game die ik hebquote:Op donderdag 16 september 2004 11:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Welke word nou het meeste gespeeld online?
Omdat ik weet dat je er heel blij van wordt....quote:Op donderdag 16 september 2004 11:30 schreef Tain het volgende:
Black Arrow, en hoezo is Ruins mijn favo level
Ja soms, maar dat is met kerels onderling...quote:Op donderdag 16 september 2004 11:21 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat kan waar zijn, maar als mannen ff flink geneukt hebben dan schromen ze zich niet om doorgaans de details eens uitgebreid te bespreken![]()
of zijn muay thai vechters een aparte slag mannen![]()
misschien moet ik een keer met beleid spelen ipv overal doorheen te rennenquote:Op donderdag 16 september 2004 11:31 schreef GinaG het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat je er heel blij van wordt....Vooral als we maar niet voorbij die eerste trappen komen na tig keer
![]()
quote:Op donderdag 16 september 2004 12:02 schreef Tain het volgende:
[..]
misschien moet ik een keer met beleid spelen ipv overal doorheen te rennen
Of gister toen we dat level voor het eerst speelden, dat ik jullie wilde waarschuwen voor de eerste granaat, maar het vergatquote:Op donderdag 16 september 2004 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Herkenbaar!
Gister had ik weer een PAS-OP-GRANAAAAAT-KNAL-TE-LAAT-moment
Eigenlijk jammer dat pkwarts gister wegging, die had een bui gisterquote:Op donderdag 16 september 2004 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Herkenbaar!
Gister had ik weer een PAS-OP-GRANAAAAAT-KNAL-TE-LAAT-moment
als je het gekocht had dan had je nog garantiequote:Op donderdag 16 september 2004 13:10 schreef -Mzraki- het volgende:
Die rotpostbode heeft de 1e cd in mijn pakketje beschadigt, de 2e is nog wel helemaal goed, kijken of ik hem nog kan repareren.
Rahl, accepteer me eens op msn.
Done.quote:Op donderdag 16 september 2004 13:10 schreef -Mzraki- het volgende:
Die rotpostbode heeft de 1e cd in mijn pakketje beschadigt, de 2e is nog wel helemaal goed, kijken of ik hem nog kan repareren.
Rahl, accepteer me eens op msn.
quote:Op donderdag 16 september 2004 15:09 schreef HomerJ het volgende:
Welke spel zal ik doen?
Burnout 3 of The sims 2?
Allebei net nieuw en allebei haast nog niet gespeeld. ik kan niet kiezen
Ik zou in dit geval ook voor Burnout 3 gaanquote:Op donderdag 16 september 2004 15:27 schreef Tain het volgende:
[..]
burnout 3
"oh jaaa":?quote:Op donderdag 16 september 2004 15:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
SimsIk heb gehoord dat je "oh jaaa" kunt doen
quote:Op donderdag 16 september 2004 15:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
SimsIk heb gehoord dat je "oh jaaa" kunt doen
utrecht - odd grenland?quote:Op donderdag 16 september 2004 16:09 schreef mordradead het volgende:
vanavond weer voetbal mensen....... heeeeeerlijk
Jij bent snel terugquote:Op donderdag 16 september 2004 16:38 schreef pkwarts het volgende:
terug van een dagje scheveningen/den haag. viel gelukkig wel mee
je deed net zo hard meequote:Op donderdag 16 september 2004 13:08 schreef GinaG het volgende:
[..]
Eigenlijk jammer dat pkwarts gister wegging, die had een bui gisterNiet normaal meer
![]()
er is ook geen hol te beleven daarquote:Op donderdag 16 september 2004 16:39 schreef GinaG het volgende:
[..]
Jij bent snel terug![]()
wat voor bui heb je nu![]()
Ik deed niet mee, ik probeerde je weer terug op deze planeet te krijgenquote:Op donderdag 16 september 2004 16:39 schreef pkwarts het volgende:
[..]
je deed net zo hard meearme kineticforce
Overdag met dit weer niet neequote:Op donderdag 16 september 2004 16:41 schreef pkwarts het volgende:
[..]
er is ook geen hol te beleven daar
Volgens mij is hij nu aan het feesten dat hij niet naast je zitquote:Op donderdag 16 september 2004 16:41 schreef RaymanNL het volgende:
Ik bnben lullig geweest, dankzij mij zit Gamecube_master alleen met economie
ik had nogal moeite om 100 man ervan te overtuigen de hele nacht in scheveningen door te brengenquote:Op donderdag 16 september 2004 16:41 schreef GinaG het volgende:
[..]
Overdag met dit weer niet nee![]()
niet geluktquote:Op donderdag 16 september 2004 16:41 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik deed niet mee, ik probeerde je weer terug op deze planeet te krijgen![]()
Hij zat zo appart en toen dacht ik, laat ik een keer lang hem heen lopen, dus ik scheurde een papiertje uit m'n schrift om het in de prullenbak te gooien, en liep langs hem heen, op de terug weg liep ik er ook langs heen en trok ik een grijns, en toen stak hij de poot uit en struikelde ik bijnaquote:Op donderdag 16 september 2004 16:43 schreef GinaG het volgende:
[..]
Volgens mij is hij nu aan het feesten dat hij niet naast je zit
Maar zit je nu ook of het gewenst is laten we ff in het midden bij de BBE?quote:Op donderdag 16 september 2004 16:44 schreef pkwarts het volgende:
[..]
niet gelukt
nee. jij wel???quote:Op donderdag 16 september 2004 16:47 schreef GinaG het volgende:
[..]
Maar zit je nu ook of het gewenst is laten we ff in het midden bij de BBE?
![]()
quote:Op donderdag 16 september 2004 16:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
liep ik er ook langs heen en trok ik een grijns, en toen stak hij de poot uit en struikelde ik bijna
Hij probeerde je nek te brekenquote:Op donderdag 16 september 2004 16:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hij zat zo appart en toen dacht ik, laat ik een keer lang hem heen lopen, dus ik scheurde een papiertje uit m'n schrift om het in de prullenbak te gooien, en liep langs hem heen, op de terug weg liep ik er ook langs heen en trok ik een grijns, en toen stak hij de poot uit en struikelde ik bijna
Ja hij zei gisteren tegen me toen je doodging na het moonwalkenquote:Op donderdag 16 september 2004 16:48 schreef pkwarts het volgende:
[..]
nee. jij wel???![]()
![]()
![]()
Toch zeer spijtig dat het mislukt isquote:Op donderdag 16 september 2004 16:49 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Hij probeerde je nek te breken
*RED ALERT!*quote:Op donderdag 16 september 2004 16:51 schreef GinaG het volgende:
[..]
Toch zeer spijtig dat het mislukt is![]()
Ik werd niet gerecruit. p de een of andere manier maak ik nooit een goede indruk op vreemden.....quote:Op donderdag 16 september 2004 16:50 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja hij zei gisteren tegen me toen je doodging na het moonwalken, wacht ff ik zal je ff recruiten..
![]()
En ik vroeg me al af of hij jou die ''gunst'' ook zou verlenen![]()
Maar ik zal die invitation niet aannemen zeg maar![]()
Flikker toch opquote:Op donderdag 16 september 2004 16:53 schreef capibar het volgende:
[..]
*RED ALERT!*
DOODVERWENSING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
boek je het geld gewoon weer terug naar ons of moeten we het komen ophalen?quote:Op donderdag 16 september 2004 16:53 schreef Tain het volgende:
nou gamecube_master kan ook fluiten naar zijn geld dus
quote:Op donderdag 16 september 2004 16:53 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik werd niet gerecruit. p de een of andere manier maak ik nooit een goede indruk op vreemden.....
altijd pas achteraf betalen hequote:Op donderdag 16 september 2004 16:54 schreef pkwarts het volgende:
[..]
boek je het geld gewoon weer terug naar ons of moeten we het komen ophalen?
ik sla terug hoorquote:Op donderdag 16 september 2004 16:55 schreef GinaG het volgende:
[..]
Gek he die kerel probeerde jou te intresseren voor zijn naam, en dan zeg jij:''Nou dat intresseert me werkelijk niets!''![]()
Als je naast me had gezeten had ik je in je gezicht geslagen....
Dus hij gaat het toch 2 keer proberen? Hmmm misschien moet GM een granaat rectaal inbrengen bij Raymannlquote:Op donderdag 16 september 2004 16:57 schreef mordradead het volgende:
ik heb nog ff met gm gesproken, hij zegt: "3 maal scheepsrecht"
wat gaf je het idee dat dit ons iets interesseerde?quote:Op donderdag 16 september 2004 16:58 schreef RaymanNL het volgende:
Nee maar het was zo: ze hadden mijn etui afgepakt, ik wist niet wie het had gedaan. Dus toen wou ik die van Gamecube_master jatten om m'n aggressie af te reageren. En dat deed ik dus en gaf hem aan de gene achter me die hem weer ander de stoel van Gamecube_master legte. Na lang zoeken vond Gamecube_master hem en zette hem op de (andere) hoek van de tafel waardoor ik er niet meer bij kon, dus ik duwde tegen het economie boek van Gamecube_master en de etui viel op de grond. Toen gaf Gamecube_master een stomp in me maag en moest hij appart zitten
quote:Op donderdag 16 september 2004 16:58 schreef RaymanNL het volgende:
Nee maar het was zo: ze hadden mijn etui afgepakt, ik wist niet wie het had gedaan. Dus toen wou ik die van Gamecube_master jatten om m'n aggressie af te reageren. En dat deed ik dus en gaf hem aan de gene achter me die hem weer ander de stoel van Gamecube_master legte. Na lang zoeken vond Gamecube_master hem en zette hem op de (andere) hoek van de tafel waardoor ik er niet meer bij kon, dus ik duwde tegen het economie boek van Gamecube_master en de etui viel op de grond. Toen gaf Gamecube_master een stomp in me maag en moest hij appart zitten
rustig, dan lees je het gewoon nietquote:Op donderdag 16 september 2004 17:01 schreef HomerJ het volgende:
[..]![]()
![]()
NIEMAND KAN JOUW VUILE KUT VERHALEN INTRESSEREN DIE ABSOLUUT NOG DOMMER ZIJN DAN JOUW SPEL!!! IEDEREEN HIER HAAT JE
^--Frustratie(alweer)
Dat DENK jequote:Op donderdag 16 september 2004 16:58 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik sla terug hoor![]()
vet verhaal! meer! meer!quote:Op donderdag 16 september 2004 17:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zat ooit met Kepler in de collegebanken en toen begon de prof te praten maar we konden hem niet verstaan dus we vroegen aan iemand wattie zei en die zei te hard wat de prof zei en die prof zei dus weer zo van houd je smoel anders ga je maar in de kantine zitten en toen werden we maar weer even stil en hebben we niets meer gezegd dat college.
quote:Op donderdag 16 september 2004 17:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zat ooit met Kepler in de collegebanken en toen begon de prof te praten maar we konden hem niet verstaan dus we vroegen aan iemand wattie zei en die zei te hard wat de prof zei en die prof zei dus weer zo van houd je smoel anders ga je maar in de kantine zitten en toen werden we maar weer even stil en hebben we niets meer gezegd dat college.
Waarom zijn mijn verhalen niet vetquote:Op donderdag 16 september 2004 17:05 schreef pkwarts het volgende:
[..]
vet verhaal! meer! meer!
het is een lange moeilijke weg om zo stoer als roy te worden....quote:Op donderdag 16 september 2004 17:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Waarom zijn mijn verhalen niet vet
quote:Op donderdag 16 september 2004 17:08 schreef pkwarts het volgende:
[..]
het is een lange moeilijke weg om zo stoer als roy te worden....
ik kreeg het voor elkaar om als enige in de klas een keer te gaan juichen toen een leraar meedeelde dat hij de volgende les zou uitvallen. ik dacht dat iedereen mee zou gaan juichenquote:Op donderdag 16 september 2004 17:08 schreef GinaG het volgende:
Toen ik nog op de HEAO zat, was de leraar ethiek aan het preken, niet normaal meer. Die man stopt om adem te halen, om daarna verder te preken.
Tijdens deze adempauze vroeg ik net iets te hard aan een klasgenoot''Hoe laat is het''![]()
De hele klas keek me verschrikt aan
slijmen gaat me goed af he?quote:Op donderdag 16 september 2004 17:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Roy... Stoer...!
Ook pijnlijk ja.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:09 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik kreeg het voor elkaar om als enige in de klas een keer te gaan juichen toen een leraar meedeelde dat hij de volgende les zou uitvallen. ik dacht dat iedereen mee zou gaan juichen
Waarom post elke user altijd msn gesprekken die ik met ze hebquote:Op donderdag 16 september 2004 17:10 schreef HomerJ het volgende:
RaymanNL vraagt op MSN waarom wij hem haten. Ik: "Omdat je irritante posts hebt zoals bv. dat verhaaltje"
RaymanNL: Waarom vinden jullie dat verhaaltje van Roy wel leuk dan?![]()
![]()
.....quote:Op donderdag 16 september 2004 17:10 schreef RaymanNL het volgende:
Normaal was ik altijd diegene die altijd appart moest zitten door een ander, anderen zeiden wat en dat was het zo van:''Bernie Stil!''
Dat je hem niet eens blokkeerdquote:Op donderdag 16 september 2004 17:10 schreef HomerJ het volgende:
RaymanNL vraagt op MSN waarom wij hem haten. Ik: "Omdat je irritante posts hebt zoals bv. dat verhaaltje"
RaymanNL: Waarom vinden jullie dat verhaaltje van Roy wel leuk dan?![]()
![]()
wedde dat tie dat zo doetquote:Op donderdag 16 september 2004 17:13 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat je hem niet eens blokkeerd![]()
Had ik moeten bedenken voordat ik hem verwijderdequote:Op donderdag 16 september 2004 17:13 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat je hem niet eens blokkeerd![]()
Denk het wel, wachtwoord via MSNquote:Op donderdag 16 september 2004 17:13 schreef HomerJ het volgende:
Ik ga voetbal trainen.
En Roy vanavond nog eff Burnout 3 Live! ?
quote:Op donderdag 16 september 2004 17:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
rustig, dan lees je het gewoon niet
quote:Ooit schreef swetsenegger het volgende:
[..]
En ja hoor, daar heb je hem weer. "De dooddoener".
Weetjewat? ik vind het leuk om kleine puppy's te verminken. Laat ik er een topic over openen, "je hoeft het toch niet te lezen"
Nee, ik ben gewoon offline gegaanquote:Op donderdag 16 september 2004 17:15 schreef RaymanNL het volgende:
onderhand heeft tie me geblokkeerd
wat deden jullie opeens toen wij aan het softballen waren danquote:Op donderdag 16 september 2004 16:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hij zat zo appart en toen dacht ik, laat ik een keer lang hem heen lopen, dus ik scheurde een papiertje uit m'n schrift om het in de prullenbak te gooien, en liep langs hem heen, op de terug weg liep ik er ook langs heen en trok ik een grijns, en toen stak hij de poot uit en struikelde ik bijna
je bent ook zo'n belhamelquote:Op donderdag 16 september 2004 17:10 schreef RaymanNL het volgende:
Normaal was ik altijd diegene die altijd appart moest zitten door een ander, anderen zeiden wat en dat was het zo van:''Bernie Stil!''
er bestaat ook zoiets als 'verwijzingswoorden'quote:Op donderdag 16 september 2004 16:58 schreef RaymanNL het volgende:
* ook meedoen wilquote:Op donderdag 16 september 2004 17:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Denk het wel, wachtwoord via MSN
notorious_roy @ hotmail.comquote:Op donderdag 16 september 2004 18:23 schreef Rahl het volgende:
[..]
* ook meedoen wil
19u Feyenoord, daarna AZ geloof ikquote:Op donderdag 16 september 2004 18:38 schreef mordradead het volgende:
zometeen weer pes spelen, wat is dat toch een super super super vet spel...... welke wedstrijd word vanavond uitgezonden??? feyenoord zeker.
19:00 t/m...... hoe laat?quote:Op donderdag 16 september 2004 18:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
19u Feyenoord, daarna AZ geloof ik
Ik heb vanavond een les t/m 21:00 . Ben pas tegen 22:00 thuis ofzoquote:Op donderdag 16 september 2004 18:48 schreef mordradead het volgende:
zij wil weer live hoor
addictedquote:Op donderdag 16 september 2004 18:48 schreef mordradead het volgende:
zij wil weer live hoor
unblock me zodat ik jou ook kan pwnen straks?quote:Op donderdag 16 september 2004 18:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
notorious_roy @ hotmail.com
quote:Op donderdag 16 september 2004 18:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
unblock me zodat ik jou ook kan pwnen straks?
mijn vriendin zit tv te kijken, maar over 40 minuutjes gaat ze weg naar danslesquote:Op donderdag 16 september 2004 19:02 schreef Gamedemon het volgende:
Tain ff burnen?
op live isquote:Op donderdag 16 september 2004 19:40 schreef Gamedemon het volgende:
vriendin al pleite?
Checkquote:Op donderdag 16 september 2004 20:22 schreef capibar het volgende:
ikga zo eens the sims 2 istalleren
shit he, nu ben ik een mainstream noob![]()
Sims 2 isquote:Op donderdag 16 september 2004 20:22 schreef capibar het volgende:
ikga zo eens the sims 2 istalleren
shit he, nu ben ik een mainstream noob![]()
dat gaat lekker met al die vrouwen die het spelenquote:Op donderdag 16 september 2004 20:26 schreef taart het volgende:
[..]
dan moeten we sims 2 maar een hardcore-gamer spel maken![]()
ik ben een beetje bang dat hij niet zo goed draait...quote:Op donderdag 16 september 2004 20:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Sims 2 is
Je moest es weten wat voor engs je met de Bodyshop kan creëeren...quote:Op donderdag 16 september 2004 20:28 schreef capibar het volgende:
[..]
dat gaat lekker met al die vrouwen die het spelen![]()
whehe, geek. nu nog een grote bril en een golfbroekquote:Op donderdag 16 september 2004 20:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je moest es weten wat voor engs je met de Bodyshop kan creëeren...
[afbeelding]
Processor moet te doen zijn, Videokaart is goed genoeg, alleen het geheugen is een beetje discutabel...quote:Op donderdag 16 september 2004 20:29 schreef capibar het volgende:
[..]
ik ben een beetje bang dat hij niet zo goed draait...
(1.3 gigahertz, geforce 4 TI4200, 256 mb geheugen....)
vastquote:Op donderdag 16 september 2004 22:17 schreef taart het volgende:
[..]
het zou vast leuker zijn geweest als ik er bij was![]()
ja ik ookquote:Op donderdag 16 september 2004 22:26 schreef Tain het volgende:
werd de hele tijd uit xbox live gegooid op een gegeven moment
Eindelijk...Handlangersquote:Op donderdag 16 september 2004 22:27 schreef Rahl het volgende:
[..]
fuck EA
echt knap dat EA zo'n goed spel zo weet te verklotenquote:Op donderdag 16 september 2004 22:27 schreef Rahl het volgende:
[..]
ja ik ook
fuck EA
had graag nog een potje met je geblackarrowed, maar ik moest vroeg opstaan vandaagquote:Op donderdag 16 september 2004 23:56 schreef pkwarts het volgende:
er is niemand live om mee te black arrowen
die heb ik dus ook gemistquote:Op vrijdag 17 september 2004 07:01 schreef Rahl het volgende:
om 7:20 nog eens proberen
quote:Op vrijdag 17 september 2004 07:51 schreef Rahl het volgende:
[..]
die heb ik dus ook gemist
quote:Op vrijdag 17 september 2004 07:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Eeh, sorry.
fukking anderhalf uur met de busquote:Op vrijdag 17 september 2004 08:01 schreef rockstah het volgende:
woon jij zo ver van school dan?
quote:Op vrijdag 17 september 2004 08:02 schreef Rahl het volgende:
[..]
fukking anderhalf uur met de bus
quote:Op vrijdag 17 september 2004 08:03 schreef Tain het volgende:
[..]
laatste post voor een paar uurtjes, leuk zo'n verhuizing![]()
dat had ik hiervoor 10 jaar langquote:Op vrijdag 17 september 2004 08:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
1.5 uur met de bus?
Ben ik even blij met mijn 8 minuten fietsen.
Had je er maar een uur eerder moeten zijnquote:Op donderdag 16 september 2004 23:56 schreef pkwarts het volgende:
er is niemand live om mee te black arrowen
ja hallo. ga je naar zo'n feest voor 2e klassers om de week goed af te sluiten is het weer niet goedquote:Op vrijdag 17 september 2004 09:36 schreef GinaG het volgende:
[..]
Had je er maar een uur eerder moeten zijn![]()
Maar dat was toch vanavondquote:Op vrijdag 17 september 2004 09:51 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ja hallo. ga je naar zo'n feest voor 2e klassers om de week goed af te sluiten is het weer niet goed
dat was een muurkrant maken....maar dat doe ik echt niet!quote:Op vrijdag 17 september 2004 09:53 schreef GinaG het volgende:
[..]
Maar dat was toch vanavond![]()
Maar als je echt bent geweest![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ok ik dacht dat het na de muurkrant maken was. Maar echt netjes dat je gegaan bentquote:Op vrijdag 17 september 2004 09:58 schreef pkwarts het volgende:
[..]
dat was een muurkrant maken....maar dat doe ik echt niet!
en ja, ik ben er idd geweest.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |