Doen zoals ze in Finland doen. Boetes betalen aan de hand van het inkomen.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Nou en? mensen zijn mensen of ze nu miljoenen verdienen of maar modaal leven. Een echte crimineel komt er bij wijze van spreken nog goedkoper af dan iemand die aan de pot belge zit![]()
Dat systeem gaat ook nergens over. Dan raken alle verhoudingen zoek.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:30 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Doen zoals ze in Finland doen. Boetes betalen aan de hand van het inkomen.
Ik vind het wel een goed systeem eerlijk gezegd, maar nu gaan we toch wel offtopic.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:38 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat systeem gaat ook nergens over. Dan raken alle verhoudingen zoek.
Die jongen kan het vergeten lijkt me...quote:MILAAN - Frank Vandenbroucke blijft verbazen. De voormalige Belgische topwielrenner, de afgelopen jaren verwikkeld in diverse (doping)schandalen, blijkt vorige week onder een valse naam te hebben deelgenomen aan een juniorenwedstrijd in Noord-Italië.
Nog opmerkelijker: Vandenbroucke gebruikte bij zijn inschrijving een foto van wereldkampioen Tom Boonen. Dat meldde de Italiaanse sportkrant Gazzetta dello Sport donderdag. In Italië rijden alle leeftijdscategorieën van 19 tot 39 jaar door elkaar in één peloton. Vandenbroucke kreeg als junior rugnummer 6 opgespeld. In de slotfase demarreerde de Belg. Toen hij in de slotkilometer werd teruggepakt, sloeg VDB linksaf om naar huis te fietsen.
Vandenbroucke stond dit seizoen onder contract bij de Belgische formatie Unibet.com. Nadat de ploegleider wekenlang geen contact met de coureur had gekregen, besloot de ploeg de overeenkomst met de Belg af te kopen. Om de verveling tegen te gaan, blijkt VDB zich nu uit te leven in juniorenkoersen.
Welke krant??quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En het was hem weldegelijk , er stond in de krant een foto uit die koers met hem ...
Hij logeert trouwens bij een of andere dokter daar in dat dorp ...
Het laatste nieuws ... Inclusief foto van zijn inschrijvingskaart met daarop foto van de jonge Tom Boonenquote:
Het is maar wat je humor noemt. De man is een halve sociopaat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:18 schreef AcidBurner het volgende:
Frankie heeft humor!! Spijtig dat hij het niet echt gemaakt heeft. Een van mijn favoriete wielrenners. Ik hoop dat hij toch weer snel kan rijden bij een nieuwe ploeg!!
FRANK IS DE MAN!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |