Was vorig jaar de finale van Parijs-Brussel niet z'n moment of fame?quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:35 schreef Bartoli het volgende:
vandaag tenminste uitgereden, en zijn doel besseges uitrijden en wdstrijd km malen. geen paniek. we mogen blij zijn als we hem in die belgische klassiekers op zijn minst 1x zien in de finale
quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Gewoon een kwestie van het juiste infuus vinden ...
http://www.sporza.be/cm/s(...)etbalmakelaar_wordenquote:FIFA verwacht straks Frank Vandenbroucke
Frank Vandenbroucke doet er alles aan om de sportwereld te blijven verrassen. Op en naast de fiets. In het wielermagazine Cyclo Sprint onthult hij wat zijn doel is na zijn carrière. "Ik wil voetbalmanager worden", zegt hij.
"Na de klassiekers ga ik me voorbereiden op het FIFA-examen van spelersmakelaar", zegt Vandenbroucke.
(Belga)
"Ik heb er al met mijn manager, Paul De Geyter, over gesproken. Hij ziet mijn plannen wel zitten."
Maar kent de renner van Mitsubishi iets van voetbal? "Ik ben een hevige supporter van Anderlecht."
En waarom waagt hij zich niet aan een job als ploegleider van een wielerploeg? "Zo iemand moet kunnen brullen en dat kan ik niet", toont hij zelfkennis.
quote:Vandenbroucke genoemd in cocaïnezaak
BRUSSEL - De Belgische wielrenner Frank Vandenbroucke wordt weer genoemd in een Belgische drugszaak. Dat schrijft de krant Het Laatste Nieuws.
De wielrenner kwam eerder tijdens zijn carrière in opspraak toen hij werd verdacht van doping- en drugsgebruik, wat hij later ook toegaf. Hij probeerde ook tot twee keer toe met slaappillen en amfetamines zelfmoord te plegen.
Volgens Het Laatste Nieuws zou de 33-jarige profrenner van Mitsubishi-Jartazi begin dit jaar cocaïne hebben gekocht bij een dealer in het Vlaamse Wielsbeek. Vandenbroucke's manager Patrick Stallaert wil nog geen uitspraken doen over deze zaak.
quote:Vandenbroucke weg bij Mitsubishi
Uitgegeven: 18 april 2008 9:05
BRUSSEL - De wegen van wielerploeg Mitsubishi-Jartazi en renner Frank Vandenbroucke zijn gescheiden. De 33-jarige renner en de leiding van het team besloten donderdag in onderling overleg hun contract te beëindigen.
Vandenbroucke werd twee weken geleden op non-actief gezet door zijn ploeg, nadat media hadden gemeld dat de Belg begin dit jaar cocaïne had gekocht. De wielrenner ontkende dit stellig en zei volledige medewerking te verlenen aan het onderzoek.
Vandenbroucke begrijpt dat een wielerteam een inactieve renner niet gewoon op de loonlijst kan laten staan”, aldus een verklaring van Mitsbusihi-Jartazi. De wielerploeg zegt begrip te hebben voor de situatie van de Belgische renner en hem de tijd te geven om de zaak te verwerken.
(c)ANP\
Joost pleasequote:Op vrijdag 18 april 2008 19:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Iemand een pronostiekje wanneer we hem ergens onder een trein, op de bodem van een kanaal, met een overdosis in de goot, ... terugvinden ?
Reëel scenario hoor ....quote:
quote:VDB: Wie klasse heeft, mag je nooit afschrijven. Het wordt moeilijk maar t'is nog altijd mogelijk
Maar hij is natuurlijk (itt bv een Thomas Dekker nog) op een bepaald moment wél de beste ter wereld geweest.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:43 schreef marcodej het volgende:
Tsja, Frank. Totaal de weg kwijt geraakt door zijn grootheidswaanzin en dwang om te beste te zijn...
Hij deed mij afgelopen week in Holland Sport héél erg aan de VDB bij zijn eerste come-back denken eigenlijk ...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:03 schreef Tommeke het volgende:
Waarom de vergelijking met Dekker? Die heeft ook een grote bek, maar is over het algemeen wel realistisch in z'n uitspraken.
Briljante docu, inderdaad. Ik heb net weer iets van 5-6 keer dat 'La Redoute momentje' bekekenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Maar hij is natuurlijk (itt bv een Thomas Dekker nog) op een bepaald moment wél de beste ter wereld geweest.
Op youtube staat trouwens nog altijd een gewéldige documentaire over hem van dit voorjaar ...
(waarin je ook ziet dat het gewoon de cofidisploeg is die hem kapot heeft gemaakt.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |