abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 oktober 2004 @ 11:57:21 #51
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_22768621
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 11:01 schreef komrad het volgende:
Goed bezig Sovereign, hoe is het met jouw scriptie melismay?
Dat wil je niet weten

Nou ja, je vroeg het dus dan zal ik het maar leuk vertellen. Mijn scriptie gaat niet bepaald lekker, heb nu een andere plaats in het bedrijf gekregen, dichter bij mijn begeleider. En ik heb in die 4 dagen al meer informatie van hem gehad dan in al die maanden, dan vraag je je af.... waarom kon dat niet eerder? Mijn moeder heeft gisteren een hele poos met mijn docent aan de telefoon gezeten (hij belde en ik was er niet) Hij zei ook dat ik daar zo snel mogelijk weg moest. Maar ik trek het niet meer, er komt niks uit mijn vingers en de laatste die zegt dat ik nog even door moet zetten die kan een klap verwachten Het lukt gewoon niet....

Ik heb er de balen van en wil er vanaf zijn, maar op deze manier kan ik niet verwachten dat er gezegd wordt: "ow je hebt genoeg je best gedaan, dit is voldoende" Want dat is het dus niet...

Vanavond belt mijn docent, dus ik hoor wel weer wat hij te zeggen heeft....
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_22769391
Dan is het dus zaak om vanavond scherp te zijn, meestal kan je docenten toch wel een beetje beinvloeden door te trachten te laten zijn dat je dat materie doorzien. Ik weet niet wat ik er op moet zeggen, behalve veel succes
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  donderdag 21 oktober 2004 @ 12:39:48 #53
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_22769500
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 12:35 schreef komrad het volgende:
Dan is het dus zaak om vanavond scherp te zijn, meestal kan je docenten toch wel een beetje beinvloeden door te trachten te laten zijn dat je dat materie doorzien. Ik weet niet wat ik er op moet zeggen, behalve veel succes
Dankjewel

Ik kan gelukkig wel goed opschieten met mijn docent. Dus hij snapt me wel... Ik wacht wel weer af... as usual
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_22773009
Iig sterkte ermee M. Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar het komt natuurlijk wel goed uiteindelijk
pi_22821416
Het gaat redelijk met mijn scriptie. Ik heb alleen nog moeite met een duidelijke structuur. Dat vind ik nog het moeilijkste: een lekker leesbaar werk maken, met een rode draad en indeling.

Weet iemand trouwens nog een goed adres om je scriptie te laten inbinden/drukken? Ik wil liever niet het gebruikelijke perforeren+clipbandje.
pi_22821740
Ah, mooi dat dit topic weer omhoog is, dat stimuleert Het ligt bij mij nl. alweer een hele tijd stil. Ik dacht "eerst even een paar weekjes opstarten op het werk en dan weer aan de slag", maar die paar weekjes zijn er alweer veel teveel geworden. Het plan was om op mijn vrije dag (vrijdag) te gaan scriptie-en, maar meestal plan ik die vrijdag al half vol met drummen, zwemmen, uitslapen...tsja!
Maar ik ben nu dus echt van plan het weer op te gaan pakken. Echt!

Succes iedereen, vooral melismay, er gloort licht aan het eind van de tunnel (dat geldt voor alle scriptieschrijvers trouwens, ZELFS voor mij)
pi_22822241
Nog 2 weken en dan moet ie klaar zijn.
pi_22823943
@kontiki, ik ben zelf voorstander van een stalen ringband, kaft van verzwaard papier, gematteerd en dikke plastic vel er voor en erachter, en natuurlijk aan de achterkant ook iets vna dik papier voor dat plastic. Ik heb dat toen gedeeltelijk latne doen en gedeeltelijk zelf gedaan. Ik had het geluk dat mijn afstudeerbedrijf het kopieren en inbinden (full colour) betaalde in 10 voud. Dat soort bedrijfjes zitten overal hoor. Succes iedereen en met name ook thaleia met het opstarten. Succes
  maandag 25 oktober 2004 @ 13:49:58 #59
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_22863569
Na wat beraad vandaag is de datum geprikt, 25 november is mijn verdediging. Dat geeft me nog wat de tijd om een paar suggesties te verwerken voor de scriptie en ruim voldoende tijd om de presentatie voor te bereiden.

Alleen nog even kijken hoe en waar ik mijn scriptie print/laat drukken, ik wil toch wel dat het er mooi uitziet.
pi_22863616
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 13:49 schreef Sovereign het volgende:
Na wat beraad vandaag is de datum geprikt, 25 november is mijn verdediging. Dat geeft me nog wat de tijd om een paar suggesties te verwerken voor de scriptie en ruim voldoende tijd om de presentatie voor te bereiden.

Alleen nog even kijken hoe en waar ik mijn scriptie print/laat drukken, ik wil toch wel dat het er mooi uitziet.
Sovereign is bijna afgestudeerd

ps een datum prikken betekent wel dat je vanavond moet gaan drinken
  maandag 25 oktober 2004 @ 15:17:53 #61
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_22864863
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 13:52 schreef komrad het volgende:
Sovereign is bijna afgestudeerd

ps een datum prikken betekent wel dat je vanavond moet gaan drinken
Olee.
pi_22934800
hoe was het sovereign? jezelf helemaal van het padje af gezopen???
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 15:56:08 #63
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_22935670
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 15:15 schreef komrad het volgende:
hoe was het sovereign? jezelf helemaal van het padje af gezopen???
Heb er nu nog koppijn van.
pi_22935712
mooi zo dan ben je tenminste klaar voor de grote dag
pi_22936911
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 18:49 schreef komrad het volgende:
@kontiki, ik ben zelf voorstander van een stalen ringband, kaft van verzwaard papier, gematteerd en dikke plastic vel er voor en erachter, en natuurlijk aan de achterkant ook iets vna dik papier voor dat plastic. Ik heb dat toen gedeeltelijk latne doen en gedeeltelijk zelf gedaan. Ik had het geluk dat mijn afstudeerbedrijf het kopieren en inbinden (full colour) betaalde in 10 voud. Dat soort bedrijfjes zitten overal hoor. Succes iedereen en met name ook thaleia met het opstarten. Succes
Dat was precies ook mijn plan. Alleen jammer dat ze dergelijke metalen ringetjes in de maat die ik voor mijn scriptie nodig had, nergens in Limburg konden zetten. Iets van dat ze de apparatuur daarvoor niet hadden. Heb filnk gebaald. Was niet meer haalbaar qua tijd en ook te duur om er ver voor te gaan reizen. Nu zit er dus van dat lelijke plastic omheen.

Rest heb ik hetzelfde als jij beschrijft. Achterkant is bij mij ook een bedrukt vel, soortgelijke afbeelding als voorkant, maar ietsje anders (op de voorkant wazig gemaakt om de tekst er over te kunnen plaatsen, op de achterkant gewoon).
pi_22937012
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 16:55 schreef Arinna het volgende:

[..]

Dat was precies ook mijn plan. Alleen jammer dat ze dergelijke metalen ringetjes in de maat die ik voor mijn scriptie nodig had, nergens in Limburg konden zetten. Iets van dat ze de apparatuur daarvoor niet hadden. Heb filnk gebaald. Was niet meer haalbaar qua tijd en ook te duur om er ver voor te gaan reizen. Nu zit er dus van dat lelijke plastic omheen.

Rest heb ik hetzelfde als jij beschrijft. Achterkant is bij mij ook een bedrukt vel, soortgelijke afbeelding als voorkant, maar ietsje anders (op de voorkant wazig gemaakt om de tekst er over te kunnen plaatsen, op de achterkant gewoon).
Het grote voordeel van het feit dat je met dat soort dingen bezig bent is dat je bijna klaar bent. Jammer van die stalen ringbanden. Ik woon in brabant en weet zo wel 5 plaatsen binnen 10km waar het kan. Wat was er dan met je verslag dat het niet ging? Te dik? Formaat maakt namelijk niet zo veel uit zolang de ingebonden rand binnen de lengte van een A4 valt, 297mm

Ben je inmiddels al klaar of moet je nog wat laatste dingen doen?
pi_22941005
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 16:59 schreef komrad het volgende:

[..]

Het grote voordeel van het feit dat je met dat soort dingen bezig bent is dat je bijna klaar bent. Jammer van die stalen ringbanden. Ik woon in brabant en weet zo wel 5 plaatsen binnen 10km waar het kan. Wat was er dan met je verslag dat het niet ging? Te dik? Formaat maakt namelijk niet zo veel uit zolang de ingebonden rand binnen de lengte van een A4 valt, 297mm

Ben je inmiddels al klaar of moet je nog wat laatste dingen doen?
Net te dik ja....

Maar ik ben al lang en breed klaar gelukkig
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 20:52:42 #68
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_22942042
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 15:57 schreef komrad het volgende:
mooi zo dan ben je tenminste klaar voor de grote dag
Daar heb ik vooralsnog weinig zin in eigenlijk.

Maar ik ga dit weekend de scriptie afronden, althans proberen om de laatste suggesties die ik heb meegekregen te verwerken. Daarna eens kijken hoe ik alles ga uitprinten/inbinden.

En dan komt het voorbereidende werk voor de presentatie. Powerpoint gaat niet lukken, geen projector kan het afstudeerzaaltje in namelijk.
pi_22944010
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 20:52 schreef Sovereign het volgende:

[..]

Daar heb ik vooralsnog weinig zin in eigenlijk.

Maar ik ga dit weekend de scriptie afronden, althans proberen om de laatste suggesties die ik heb meegekregen te verwerken. Daarna eens kijken hoe ik alles ga uitprinten/inbinden.

En dan komt het voorbereidende werk voor de presentatie. Powerpoint gaat niet lukken, geen projector kan het afstudeerzaaltje in namelijk.
Bijna klaar dus sovereign, goed bezig. Heb wel 1 opmerking voor je: powerpoint is dus wel een minimumvereiste lijkt me. Hoe wil je anders iets presenteren? OVerhead projector
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 22:57:41 #70
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_22945149
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 22:14 schreef komrad het volgende:
OVerhead projector
De overhead projector zal idd dienst moeten doen. Ik bedoelde dat er geen beamer de zaal in kan.
pi_22950315
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 22:57 schreef Sovereign het volgende:

[..]

De overhead projector zal idd dienst moeten doen. Ik bedoelde dat er geen beamer de zaal in kan.
Is er niet te regelen, die dingen kan je toch gewoon op een tafel zetten of zo. OVerhead projector is echt
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 12:08:55 #72
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_22951622
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 10:17 schreef komrad het volgende:
Is er niet te regelen, die dingen kan je toch gewoon op een tafel zetten of zo. OVerhead projector is echt
Gaat niet lukken, waarom weet ik ook niet maar het kon niet. Dus dan maar op de ouderwetse manier met sheets.
pi_22951967
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 12:08 schreef Sovereign het volgende:

[..]

Gaat niet lukken, waarom weet ik ook niet maar het kon niet. Dus dan maar op de ouderwetse manier met sheets.
dat wordt dan wel iets speciaals, is denk ik de laatste jaren nog maar weinig voorgekomen
pi_23134445
Zo, even een nachtelijke groet vanachter de PC. Terwijl de rest aan het stappen is.

Ja, het is nodig want woensdag a.s. is de uiterste inleverdatum. Ik zit hier te knikkebollen van de slaap en het bier, zie eruit alsof ik een jaar niet in de zon heb gezeten en m'n wallen zijn groot genoeg om een paar musjes in te laten nestelen.

Maar af zal dat kreng komen! Wraaaagh.

Of hij goedgekeurd wordt is weer een heel ander verhaal....
pi_23137337
quote:
Op zondag 7 november 2004 01:44 schreef Kontiki het volgende:
Zo, even een nachtelijke groet vanachter de PC. Terwijl de rest aan het stappen is.

Ja, het is nodig want woensdag a.s. is de uiterste inleverdatum. Ik zit hier te knikkebollen van de slaap en het bier, zie eruit alsof ik een jaar niet in de zon heb gezeten en m'n wallen zijn groot genoeg om een paar musjes in te laten nestelen.

Maar af zal dat kreng komen! Wraaaagh.

Of hij goedgekeurd wordt is weer een heel ander verhaal....
Veel succes!
Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')