Zulke geniale invallen heb ik niet op maandagochtendquote:Op maandag 3 januari 2005 09:54 schreef komrad het volgende:
Ben je meteen even aangeschoven bij die receptie dan
Hehe, dit is exact wat ik dacht toen ik het inleverde. 2 weken later kreeg ik er een 8 voor, dus afwachten maar!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:27 schreef melismay het volgende:
Het is ingeleverd. Ik ben er niet tevreden over, maar het is compleet en opmerkingen komen er toch wel. Het einde komt nu in zicht, ik moet nu wachten op de aanmerkingen, dan nog een keer verbeteren en hopelijk kan ik dan verdedigen.... Het moet snel afgelopen zijn...
Heel erg herkenbaar. Het enige wat je kan doen is hopen dat het goed komt en overtuigd zijn van je eigen kunnen. Heb daar zelf ook nogal moeite mee, maar als je dan eenmaal mag verdedigen lijkt me dat het wel goed zit. Ik zit nu zelf ook te wachten op de resultaten van mijn eerste versie en ik moet zeggen, dat de zenuwen er behoorlijk in zitten....quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:36 schreef vaio het volgende:
knip
Normaal lukt t me wel aardig, maar hier word ik doodmoe van, ben al de helel ochtend bezig...quote:Op maandag 24 januari 2005 12:52 schreef komrad het volgende:
@melismay, simpele maar tijdrovende operatie: NOOIT aan beginnen. Ik tik liever zelf een inhoudsopgave dan ik daarmee moet gaan klooien. Veel te beperkt qua layout en vaak doet hij het niet echt goed
Is het al gelukt?? Anders moet je er vooral op letten dat je de juiste koppen gebruikt bij de titels van je hoofdstukken en paragrafen.quote:Op maandag 24 januari 2005 12:22 schreef melismay het volgende:
Mensen HELP!!!
inhoudsopgave werkt niet zoals het moet in Word, kan iemand me nog even uitleggen hoe dat ook al weer ging?
Thanx!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |