abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 september 2004 @ 09:02:04 #176
100034 Beaker12345.....etc
Bas & Jopie zijn kicken ho
pi_21987206
Ik wil zoveel mooie woorden tegen jullie zeggen, maar kan de juiste niet vinden

Heel veel sterkte en kracht!

Veel liefs
Dit zijn Bas & Jopie
  donderdag 16 september 2004 @ 09:03:23 #177
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_21987211
Lieve Phlups,

Bedankt wederom voor je update.
Je beschrijft mooie en positieve momenten, maar helaas ook iets minder positieve. Heel dubbel.

Wat raar dat de artsen het ECG hebben opgeschoven naar het eind van de week, ik ben erg benieuwd naar het waarom achter deze beslissing. En wat jammer dat er vocht is geconstateerd dmv MRI....Gelukkig dat dat wel verdwijnt.

Wat heerlijk dat jullie (jij en Jeroen) weer met hem hebben kunnen kangoeroo-en, waarbij de helderheid van geest van je zus een vet compliment verdient! Super dat ze eraan gedacht heeft om een camera mee te brengen. Deze mooie momenten staan nu voor altijd vastgelegd.

En Fluf, moeder blijf je de rest van je leven! Of Danyel nu wel of niet lijflijk aanwezig is....je bent en blijft mama. Van een geweldige knul, die vecht voor zijn leven, en tot nu toe al 5 dagen lang prachtige dingen heeft laten zien, en het verdient om bij jullie te blijven.

Heel veel sterkte op deze nieuwe dag!

Danyel
Phluphy
Jeroen

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
  donderdag 16 september 2004 @ 09:04:29 #178
24188 Belana
kloon van belana
pi_21987225
Lieve Phluphy en Jeroen, ik lees nu pas de update van gisteravond. Hoewel het er misschien somber uit ziet, zijn er in ieder geval mooie momenten. En jullie blijven altijd papa en mama hoor, dat neemt niemand je af. We houden de kaarsjes branden om Danyel de kracht te sturen om het te redden! Heel veel sterkte weer en veel liefs, Kbot en Belana
stormy waters...
sailin'
pi_21987265
Lieve Esther en Jeroen Jullie zullen altijd pappa en mamma blijven wat er ook gebeurd!!!! wat fijn dat jullie al zulke mooie momenten met jullie kliene engel hebben mogen meemaken Volgens mij doet dat kangeroo-en Danyel erg goed, omdat hij al zo op jullie reageert.

Lieve Danyel, wat goed dat je zonder hulp al kunt ademen!!! Je bent een knokkertje!!! Blijf nou nog maar heeeeeeeellll lang bij je pappa en mamma zodat die je alle liefde van de wereld kunne geven, net zoals ze nu al doen!!!

Liefs Wendy
  donderdag 16 september 2004 @ 09:20:46 #180
103793 kozakken
Living the life
pi_21987379
Zeggen dat alles goed komt kan niet. Daarvoor is er al veel te veel gebeurd en gaat er nog genoeg gebeuren.
Maar ik geloof wel in jullie kracht! Samen komen jullie er wel. Waar?? Da's nog even de vraag.
Maar in ieder geval voor altijd als papa en mama van Danyel: Jullie eigen sterke kleine grote man.
met brandende kaarsje omdat ik ook niets anders weet
liefs,
annemarie
pi_21987407
Phluphy wat zijn al die beslissingen toch moeilijk, het lijkt me hartverscheurend af en toe, omdat het zo ontzettend mis kan gaan. De tranen stonden me weer in de ogen. Maar het kaarsje blijft hier branden net zolang als dat nodig is hoor. En ik heb heel wat kaarsen en waxinelichtjes hier. Dus dat komt goed

Ik vindt het heel eng dat ie nu niet meer aan de beademing ligt, maar ja er zit natuurlijk wel wat in dat ie het ook zelf moet kunnen. Sterkte en ik hoop voor jullie dat jullie nog heel veel meer mooie momenten gaan krijgen met jullie ventje.
pi_21987422
Lieve Danyel ,

Ook hier blijven de gedachten bij jou. Wat fijn dat je zo lekker bij je mamma en pappa hebt kunnen liggen. Je bent een sterk mannetje en dat heb je, te lezen aan de berichtjes van je moeder, niet van een vreemde...
Ik wens jullie ontelbaar veel genietmomenten toe en duim voor positieve uitslagen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Allets op 16-09-2004 16:16:29 ]
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
pi_21987842
Wat vervelend dat jullie nu weer gewoon moeten afwachten..
En goed van Danyel dat hij dus wel aardig zelfstandig kan ademen!

Ik vind het moeilijk om de juiste woorden te vinden, mijn hoofd is vol met van alles, maar ik weet gewoon even niet hoe ik het moet typen..

Ik wens jullie iig veel sterke met het wachten de komende dagen, en Pluphy het ''mama zijn'' pakt niemand jou meer af, jij bent en blijft zijn moeder!

Hier in Ede brandt er ook nog ee kaarsje voor jullie hoor!
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  donderdag 16 september 2004 @ 10:15:41 #184
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21988136
Fluf, Jeroen en Danyel: ik steek dadelijk meteen weer een kaarsje voor jullie aan!

Denk de hele dag aan jullie...
Veel liefs van mij!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 16 september 2004 @ 10:18:53 #185
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_21988191
Lieve Fluf en Jeroen,

Wat er ook gebeurd, jullie zijn en blijven voor altijd de mama en papa van Danyel (en wat heeft een lieve mama en papa uitgezocht!). Ook hier brandt nog steeds een kaarsje voor jullie!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  † In Memoriam † donderdag 16 september 2004 @ 10:54:22 #186
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21988791
lieve phluphy en jeroen, het is wel duidelijk waarom danyel jullie als ouders heeft uitgekozen:
jullie zijn zo vol liefde, toewijding en kracht, dat moet wel goed zitten.
hebben jullie deze nacht een beetje goed doorkunnen brengen? ook vandaag denk ik weer aan jullie drie en ik hoop dat vandaag weer net zulke mooie momenten zal brengen als gisteren.

lieve danyel, ik hoop dat je lekker geslapen hebt, en dat je vandaag weer lekker bij papa en mama kan zijn.
  Licht Ontvlambaar donderdag 16 september 2004 @ 10:57:34 #187
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_21988854
Vandaag kan ik geen woorden vinden om mijn gevoel uit te drukken...

Wat ik wel kan vertellen is dat het kaarsje op de kast weer brandt. En dat ik wederom aan de oma van Isa heb gevraagd een goed woordje te doen voor Danyel, die zo hard zijn best doet. En natuurlijk ook voor Esther en Jeroen, die ik zo bewonder om hun kracht. Ik wilde dat ik iets kon doen, gewoon een knopje omzetten ofzo en dat het dan allemaal goed was...

Dikke knuffel
Sjeen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_21989866
je bent moeder voor altijd Phluph! En een goede ook..heel veel sterkte.
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_21990808
ook vandaag laten wij het kaarsje branden
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  donderdag 16 september 2004 @ 12:33:46 #190
41913 Marialice
beetje gek en is er trots op
pi_21990837
Phluphy, Jeroen en Danyel, wat moet dit zwaar en moeilijk zijn. Fijn dat er toch zoveel mooie, liefdevolle, momentjes zijn. Sterkte!
"I can't explain myself, Sir," said Alice, "'cause I'm not myself, you see"
pi_21991324
Phluphy.....wat een moeilijk verhaal om te lezen......ik kan je even niet uitleggen waarom,want op mijn mening zit je nu niet te wachten.
Heelveel sterkte en een dikke knuf,
Groetjes,Minoes
pi_21991711
Lieve phulphy..
telkens als ik je berichtjes lees moet ik gewoon huilen..
ik heb zelf ook zon uk hier en op de een of andere manier doet het zo ontzettend
pijn om te lezen dat het zo mis kan gaan en hoe machteloos jullie je als ouder wel niet zullen
voelen, ik wens jullie alle kracht en liefde toe die jullie nodig hebben, heel veel sterkte!

chantal

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2004 13:17:08 ]
pi_21992528
Wat ontzettend fijn dat je gisteren weer heel mooie momenten hebt mogen beleven met jullie kleine dappere en ongetwijffeld prachtig mooie mannetje!
Dat Danyel vecht voor zijn leven moet prachtig mooi zijn, het is een kleine doorzetter, dat heeft hij vast niet van een vreemde!
Iedere dag weer een mijlpaal bereiken is heerlijk, maar tegelijk moet het dagelijks weer enorm moeilijk zijn om in die onzekerheid te leven, van dag tot dag hopen dat hij nog een dag bij je mag blijven, dat moet vreselijk moeilijk zijn.
Het is hartverwarmend om te lezen hoe iedereen hier met jullie mee leeft, tientallen kaarsjes branden door Nederland voor jullie Danyel, gebedjes die voor jullie gebeden worden, gedachten en kracht die naar jullie uit gaan, het is heel mooi en fijn dat ook jullie hier weer steun uit halen!
Ik blijf aan jullie denken, voor jullie bidden en een kaars branden!
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 16 september 2004 @ 14:24:44 #194
86274 hartje
still waiting...
pi_21993340
lieve phluph, jeroen & danyel,
wat heb ik een bewondering voor jullie!
heel, heel veel sterkte, liefde & kracht toegewenst in deze onzekere tijd.
  donderdag 16 september 2004 @ 14:29:19 #195
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_21993434
Fluf, ik weet nog steeds niet goed wat ik moet zeggen. Ik kan alle dooddoeners en cliche's uit de kast halen, ik kan herhalen wat er hierboven al honderden keren is gezegd.
Het is zo oneerlijk, ik denk dat ik wel kan zeggen dat 't bij iedereen door 't hart snijdt.

Fijn dat je wel kunt genieten van de momenten die jullie samen hebben, ze zijn zo waardevol!

Heel veel kracht, liefde en sterkte wens ik jullie toe.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_21993819
Ik kom alleen maar even voorbij om te zeggen dat ik heel erg veel aan jullie denk.
#geen
pi_21994782
Oef, wel heftig hoor, die MRI uitslag. NOG meer schade

Maar wel goed dat ie alleen met een snorretje toekan

ennum, is het nou Da-ny-el of Dan-jel? Of nog iets anders? (...Pietje?)
  donderdag 16 september 2004 @ 15:36:41 #198
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21994974
Mijn schoonvader heeft foto's van Danyel gemaild aan Lois. Ik hoop dat ze ze kan plaatsen.
Hij is nóg mooier nu hij die enge tube niet meer in zijn neusje heeft.

We stoppen elke vrije minuut in kangooroo-en, omdat hij zich daar erg lekker bij voelt. Hij krijgt dan ook zijn voeding (sonde) en ook dat is prettiger, anders krijgt hij die liggend. Ik heb inmiddels ook zijn oogjes eindelijk gezien, het gaat nog wat moeizaam, maar hij doet erg zijn best om te reageren.

Er zijn nog steeds geen nieuwe onderzoeken gedaan. Wel blijven ze ons vertellen dat de voorspellingen erg somber zijn. Inmiddels komt mijn gevoel hiertegen in opstand, want hij doet het zo goed !

En daarbij ....
Hij had het op kunnen geven bij de geboorte
Hij had het op kunnen geven bij de reanimatie
Hij had het op kunnen geven door de zware medicatie
Hij had het op kunnen geven toen hij van de beademing werd gehaald

maar hij heeft het NIET opgegeven, dit kindje SCHREEUWT om een kans
Ik zal vechten als een tijgerin om hem die kans te laten krijgen.
... ♥ ik mis je ♥
pi_21995028
Ow Lieve Esther en Jeroen,

Weet niks te zeggen.
Maar kan me voorstellen hij is al zover..hij vecht er echt voor.
Dikke
  donderdag 16 september 2004 @ 15:39:37 #200
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_21995055
Ach Phluphy toch...
Niet opgeven hoor.
Ik snap wel waarom ze het somber inzien, ze willen je voorbereiden op het ergste en geen valse hoop geven.
Maar hoop is alles wat je hebt momenteel.
Danyel geeft niet op, dus jullie ook niet.
God meis, ik heb zo met jullie te doen.
Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')