Tja, die italianen verzamelden zich voor de fietsenstalling bij Noord. Toen kwamen de me busjes allemaal daar naar toe gereden. De italianen werden allemaal in die busjes gedouwd en op die manier gingen ze langs noord naar het uitvak. De me liep er naast.quote:Voor de voetbalwedstrijd Ajax-Juventus in de Champions League zijn rondom het stadion een aantal rellen uitgebroken. Dit meldden meerdere ooggetuigen. De onrust rond het stadion is door de politie bevestigd. Aangezien er tevens supporters op het treinspoor liepen, werd het treinverkeer rond de Amsterdam Arena kort stilgelegd.
De relletjes deden zich buiten het stadion voor. "Kort voor aanvang van de wedstrijd was de sfeer in de Arena prima", aldus een woordvoerder van de politie. De mobiele eenheid moest voor de wedstrijd in actie komen om de supporters van beide clubs uit elkaar te halen. Doordat een aantal supporters op het spoor liepen, werd het treinverkeer tussen Amsterdam Muiderpoort en Abcoude voor een half uur stilgelegd.
Volgens onbevestigde bronnen waren er ook vechtpartijen op en nabij de metrostations. Ook zou de metro stil hebben gelegen omdat er voetbalsupporters op het spoor liepen en zouden er een aantal metroruiten zijn gesneuveld.
was inderdaad een waardeloze wissel. De lul erin brengen voor een accelerende sneijder die toen mooi die nedved eruit geschopt had. Die weet nu dat hij van sommige ajacieden af moet blijvenquote:Op donderdag 16 september 2004 02:09 schreef golfer het volgende:
GVD, weer niet mijn protegé Daniel een kans gunnen.
Sneijder wisselen terwijl hij pit in de wedstrijd brengt.
Koeman begint steeds meer op Advocaat te lijken.
Ik moet al zolang aanhoren dat Sneijder en Vd Vaart wereldtalenten zijn.......Seedorf/Davids hadden iets minder moeite met wereldmiddenvelders.quote:Op donderdag 16 september 2004 10:20 schreef Suijk het volgende:
Sneijder excelleert ook al een tijdje niet in de nederlandse competitie. Ze kunnen allebei nog beter (vooral vdv) maar doe nou niet alsof het gisteren dramatisch was. Je speelt tegen één van de beste middenvelden van de wereld.
Het zijn wereldtalenten ja. En die hebben ook een terugslag. Ze kunnen duidelijk het elftal nog niet op sleeptouw nemen en ik zou ook wel eens willen dat ze in de jeugd wat mensen laten doorstromen die groter dan 1m70 zijn. Het komt wel, sporadisch komt het er ook wel uit, maar ik heb soms het idee dat Koeman de stagnerende factor is.quote:Op donderdag 16 september 2004 10:24 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ik moet al zolang aanhoren dat Sneijder en Vd Vaart wereldtalenten zijn.......Seedorf/Davids hadden iets minder moeite met wereldmiddenvelders.
Ik begin ook steeds meer te geloven (niet alleen deze wedstrijd) dat deze 2 jochies en niet zullen redden bij het echte grote werk....
Ik vond dat dus een heerlijke overtreding die al veel eerder had moeten plaatsvinden. Je laat ze merken dat ze niet moeten dollen met je maatjes. Wat dat betreft een dikke pluim voor Sneijder.quote:Op donderdag 16 september 2004 10:33 schreef keijz het volgende:
Die gele kaart van Sneijder was ook wel heel dom ze hadden Juve volop onder druk staan, en dan komt Sneijder met een doodschop, die ook met rood bestraft had kunnen worden. Juve kon weer rustig alles herorganiseren, en hierna zijn ze niet meer in de problemen geweest.
Maar het moment was toch totaal verkeerd, het had gemoeten toen Ajax onder druk stond, om een teken af te geven.quote:Op donderdag 16 september 2004 10:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vond dat dus een heerlijke overtreding die al veel eerder had moeten plaatsvinden. Je laat ze merken dat ze niet moeten dollen met je maatjes. Wat dat betreft een dikke pluim voor Sneijder.
Het viel volgens mij wel mee met die rellen. Er hing wel een spanning, maar buiten een paar bakstenen en een paar rake klappen heb ik er niet heel veel van gezien.quote:Op donderdag 16 september 2004 10:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Tja, die italianen verzamelden zich voor de fietsenstalling bij Noord. Toen kwamen de me busjes allemaal daar naar toe gereden. De italianen werden allemaal in die busjes gedouwd en op die manier gingen ze langs noord naar het uitvak. De me liep er naast.
Toen er daarna een groepje italianen lopen langs kwam, werden daar een paar van gepakt. Maar om nou van rellen te spreken
Ik was er wel vrij laat, dus weet niet of er eerder wat gebeurd is.
Inderdaad, die Nedved smeekte gewoon om een zo'n overtreding, top van Sneijder.quote:Op donderdag 16 september 2004 10:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vond dat dus een heerlijke overtreding die al veel eerder had moeten plaatsvinden. Je laat ze merken dat ze niet moeten dollen met je maatjes. Wat dat betreft een dikke pluim voor Sneijder.
Mijn zwager is met een groepje Juve-fans meegelopen vanaf Van der Madeweg, ik fietste er nog langs aan de andere kant van de weg. Ik had hem al gebeld dat hij beter niet met de metro kon gaan, maar hij zat er al in toen.quote:Op donderdag 16 september 2004 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Fuckin metro... Belachelijke maatregel, vanaf Van der Madeweg naar het stadion LOPEN. En daardoor dus te laat in het stadion zijn. Klasse van Ajax om de wedstrijd later te laten beginnen, zoals Celtic - Barcelona de dag er voor. Toen ik eindelijk binnen was stond er nog een gigantische rij voor de ingang.. Ronduit belachelijk...
Die onderin de tweede ring hing boven de hoofdtribune? Volgens mij hing die voor het uitzicht van wat skyboxen en zijn mensen daar beneden er aan gaan trekken. En toen was 'ie stuk....quote:Op donderdag 16 september 2004 13:45 schreef Bayer het volgende:
Weet iemand trouwens wat er met die vlag gebeurde voor de wedstrijd en wie daar verantwoordelijk voor was? ()
Zie je wel! Dat dachten we al maar konden het niet goed zien..quote:Op donderdag 16 september 2004 13:48 schreef Againzender het volgende:
Die onderin de tweede ring hing boven de hoofdtribune? Volgens mij hing die voor het uitzicht van wat skyboxen en zijn mensen daar beneden er aan gaan trekken. En toen was 'ie stuk....
Okay, eens.quote:Op donderdag 16 september 2004 13:47 schreef twi het volgende:
De Mul was slecht.
Het is ook moeilijk nadenken als je net een fles champagne achter je kiezen hebt.quote:Op donderdag 16 september 2004 13:56 schreef The_Hives het volgende:
ze snappen niet dat hij heus wel omhoog gehaald zou worden
Verhalen op die bobo's dus, belachelijke actie van die lui...quote:Op donderdag 16 september 2004 13:56 schreef The_Hives het volgende:
ze snappen niet dat hij heus wel omhoog gehaald zou worden
quote:Op woensdag 15 september 2004 10:59 schreef The_Hives het volgende:
[afbeelding]
dit hoofd zal er na vanavond anders uitzien, wanneer ze met lege handen staan.
doei capello![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |