Die ene zag ik zelfs, daar hoefde ik de gitaar niet voor op schoot te pakken, maar deze??? Volgens mij ken ik het hele liedje niet??quote:Op woensdag 15 september 2004 10:24 schreef Fixxxer het volgende:
Lenny Kravitz - Are you gonna go my way.
|-----------------------------------------------------------------------|
|-12----------------12-----------------------------------------------|
|----14-12~------------14-12~-----------------------------------|
|---------------14------------------14---14--12--14--------------|
|-------------------------------------------14--12--14--------------|
|-------------------------------------------12--10--12--------------|
Volgens mij issie te moeilijk; wicked world van black sabbath.quote:Op woensdag 15 september 2004 12:05 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Die ene zag ik zelfs, daar hoefde ik de gitaar niet voor op schoot te pakken, maar deze??? Volgens mij ken ik het hele liedje niet??![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 16:23 schreef Ibanez het volgende:
led zeppelin????
whole lotta love??
Ja zeg die tab klopte niet meer, iks peelde dubbelnoten.quote:Op woensdag 15 september 2004 17:07 schreef Credence het volgende:
Papa Roach - Last Resort
Dan mag jij de volgende doenquote:Op woensdag 15 september 2004 17:11 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Ja zeg die tab klopte niet meer, iks peelde dubbelnoten.
Ja jij bent em!!quote:Op woensdag 15 september 2004 17:07 schreef Credence het volgende:
Papa Roach - Last Resort
Sorry!!! Ik had gedacht dat ie er zo uit zou rollen, heb er nog naar gekeken toen jij het zei, maar kon niks raars ontdekken, hier speel ik em vanaf... Zal bij de volgende riff die ik 'mag' gaan plaatsen iets secuurder zijn!quote:Ja zeg die tab klopte niet meer, iks peelde dubbelnoten.
leuke riff, maar ik geef het opquote:Op woensdag 15 september 2004 17:17 schreef Fixxxer het volgende:yippie:
|-------------------------------------------------------|
|---------4--- 5----4-----2------------2--------------------------|
|--2--2----2----2----2-------5-4-5------5-4-0-------------------|
Hmm.. heel ver weg klinkt het bekend...quote:Op woensdag 15 september 2004 17:17 schreef Fixxxer het volgende:yippie:
|---------4--- 5----4-----2------------2--------------------------|
|--2--2----2----2----2-------5-4-5------5-4-0-------------------|
Als je er nu [code] [/code] bij zet, dat gaat beter bij je tabs!quote:Op woensdag 15 september 2004 16:34 schreef Fixxxer het volgende:
hehe ik heb alleen een spaanse gitaar hier en mn rechterpols/arm in het gips. Ik doe n best
klopt ie nog wel nu je hem gecopy-paste hebt?
Gipspracticumquote:Op woensdag 15 september 2004 17:27 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Als je er nu [code] [/code] bij zet, dat gaat beter bij je tabs!
trouwens, wat heb je met je armpje gedaan?
tut tut, H.I.M. jij weet mijn riffje vast wel.quote:Op woensdag 15 september 2004 17:23 schreef Ibanez het volgende:
[..]
leuke riff, maar ik geef het op![]()
![]()
K kan ook altijd op uw rekenen, nu mag jij als niet gitarist een riffje postenquote:Op woensdag 15 september 2004 17:45 schreef --H-I-M-- het volgende:
Euh ik heb hier geen gitaar of iets, maar is het crazy train?
heb hem nu een aantal keer gespeeld, maar weet het echt nietquote:Op woensdag 15 september 2004 17:56 schreef --H-I-M-- het volgende:
ok, een riffje van 2 grote namen
[code]
---------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------3--------3----------------------------------------
-------------0----------------0--------0----------------------------------------
--------2/4-----4\2--------2---------4-------------------------------------------
-----2---------------2--3--------5-----------------------------------------------
--0------------------------------------------------------------------------------
[/code]
Jou kennende had ik daar al aan gedacht maar ik ben de titel kwijt.quote:Op woensdag 15 september 2004 18:25 schreef --H-I-M-- het volgende:
tip:
/ & mj
Sweet Dreams in de MM versiequote:Op woensdag 15 september 2004 19:58 schreef Fixxxer het volgende:
Ik ben.
e--------------------------------------------------
b--------------------------------------------------
g--------------------------------------------------
d--------5----6----5-----------------------------
a---3-3---3----3--- 3--------6/8--------5/6--
e------------------------4-4--------3-3---------
Niet moeilijk, niet in 1 oogopslag herkenbaar, dus pak je gitaar dan issie heel herkenbaar.
Queen...maar welke ook al weer....quote:Op woensdag 15 september 2004 22:30 schreef Jordy-B het volgende:
-----------------------------------------------------------
----------------------------3-3---------------------------
----------------------------2-2---------------------------
----------2----4-2--------0-0-2--4-4------------0-2---
|---------------2-0--------------0--2-2----0-1-2--------
|-0-3-4----0------3-4-0----------------2------------------
Now I'm Here...quote:Op woensdag 15 september 2004 22:37 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Queen...maar welke ook al weer....![]()
jij mag een post doen met een riff, je hebt de vorige toch geraden???quote:Op woensdag 15 september 2004 22:37 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Queen...maar welke ook al weer....![]()
Hint: BOEM!quote:Op woensdag 15 september 2004 22:56 schreef Zander het volgende:
Iets van Rage Against the Machine, dacht ik? Maar wat ook alweer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |