abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21964240
quote:
Op woensdag 15 september 2004 10:44 schreef digispeed het volgende:

Graag wil ik mijn ongenoegen uiten over de scheldkanonnen op dit forum.
Mooi, dan wil ik mijn ongenoegen uiten over het feit dat jij en _bigmac_ tijdens de uitzending van GTST blijkbaar de onbedwingbare aandrang hebben om precies te vertellen wat er op dat moment gebeurt. Heel irritant is dat, we kijken zelf ook dus weten zelf wat er gebeurt, daar hebben we jullie niet voor nodig...
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_21965019
Voor digispeed:
quote:
Fajah Lourens: Ik wil meer dan een babe zijn

Fajah Lourens (23) wist het altijd al zeker: ooit zou ze in Goede Tijden, Slechte Tijden spelen. En ze kreeg gelijk, al was haar dochtertje eerst.
Sinds twee jaar speelt Fajah de rol van Yasmine Fuentes. Ze wil het nog een jaar doen en hoopt dan een film te maken!

Hoe was je schooltijd?

Mijn lagere school vond ik erg leuk. Ik zat op een creatieve school, waar ze veel aan musicals deden en mooie decors maakten en zo. Jammer genoeg heb ik daar niet de eindmusical gedaan, want toen was ik net verhuisd en zat ik op een andere school. De middelbare school vond ik niks. Ik vond het leren, de leraren en de andere kinderen niet leuk.

Was je een spijbelaar?
Nee, dat durfde ik niet. Ik heb maar één keer gespijbeld. Een vriendinnetje ging afbellen. Ze kon niet doen alsof ze mijn moeder was, want de vrouw die de telefoon opnam, kende mijn moeder goed. Dus ze deed alsof ze Frank was, de vriend van mijn moeder.

De volgende dag kwam de adjunct-directeur naar me toe en zei dat ene mevrouw Frans had afgebeld voor me. Ik zei: Nee, Frank! Dat is de vriend van mijn moeder, die heeft een Brabants accent en daardoor denk je dat het een vrouw is. Mijn hartslag ging 20 keer zo snel, maar ik kwam er nog mee weg ook, haha.

Van welke muziek hou je?
Soul, R en B en salsa. Als ik uitga luister ik ook wel naar house, maar ik zou het thuis niet opzetten. Alicia Keys, Usher en Joe vind ik goed. Eminems teksten vind ik ook goed, al zijn ze grof.

Wat doe je als je niet aan het acteren bent?
Dan ben ik meestal aan het schoonmaken in huis, want ik hou niet van troep. Ik hoop dat ik ooit zoveel geld verdien dat ik een au pair kan betalen, die mijn huis schoonmaakt. Verder doe ik boodschappen, koken, mijn kind uit school halen, mijn kind in bed stoppen. En als zij bij haar vader is, ga ik naar de film of ga ik uit.

Heb je een huisdier?
Ja, ik heb pas voor mijn verjaardag een Japanse naaktkat gehad. Smeagle heet ze. Ze is echt heel leuk om te zien, maar ze gooit wel alles overhoop en krabt aan mijn bank. Overal liggen kattenkorrels en er hangt een kattenbaklucht. Ze is nog heel speels.

Ben je rijk geworden van Goede Tijden?
Nee, ik heb gewoon een normaal salaris. Misschien verdien ik ietsje meer dan iemand anders van 23, maar dat scheelt niet veel.

Wat is je leukste rol tot nu toe?
Ik heb nog niet zo veel rollen gespeeld. Yasmine in Goede Tijden en Chantal en Judith, een tweeling in Costa!. Dat vond ik heel leuk omdat het twee verschillende meisjes waren. Ik hoop dat ik snel weer een andere rol krijg, ik heb al een paar audities gedaan voor films. In twee jaar Goede Tijden heb ik veel geleerd en ik wil het nog graag één jaar doen. Het is nog steeds leuk, maar ik wil ook verder.

Lijk jij op Yasmine?
Nee. Yasmine is rechtdoorzee en dat ben ik ook. En ze is niet zo'n tutje en dat ben ik ook niet. Alleen heeft ze een dubbelleven en dat zou ik niet volhouden. Daar zou ik echt gillend gek van worden.

Zat je vroeger kwijlend voor de tv, omdat je zelf wilde acteren?
Ja. Ik zei ook altijd: "Wacht maar tot ik in Goede Tijden speel". Er komen nog steeds mensen naar me toe, die zich kunnen herinneren dat ik dat vroeger zei. Ik wist zeker dat ik er ooit in zou spelen haha.

Maar je dochtertje Irem ging je voor, hè?
Ja, los van mij had ze een rolletje in Goede Tijden. Ze was de baby van Stefano en Janine. Ik was met haar op de set en vond het daar meteen al zo leuk. Dat wilde ik ook!

Zijn er acteurs uit GTST waar je vrienden mee bent?
Ja, maar we zien elkaar veel op het werk, dus we gaan daar buiten niet zo vaak met elkaar om. Met Lieke ben ik twee weken naar Miami geweest op vakantie. En met Victoria en Liesbeth bel ik regelmatig.

Zou je verliefd kunnen worden op een GTST-collega?
Nee, helemaal niet. Het zijn echt allemaal heel leuke jongens, maar ze zijn nog zo wild. Winston en Wouter hebben een vaste relatie, maar Bas en Koert zijn echt flierefluiters. Ik zou met zo iemand niets willen hebben, hoewel ze wel heel leuk zijn om mee om te gaan.

Ben je wel verliefd?
Ja, pas een paar maandjes. Ik heb hem ontmoet via een vriend van 'm, die ging uit eten met een vriendin van mij. Wij kwamen allebei zomaar mee. Het klikte niet meteen, maar ik vond het wel gelijk een leuke jongen. Een paar maanden later heb ik hem opgebeld en zijn we samen wat gaan doen. Toen ontdekte ik dat hij echt leuk is en rare humor heeft.
  woensdag 15 september 2004 @ 13:19:03 #53
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_21967263
Eénmaal raden wie er bevallen is van een gezonde zoon...

Ik hoop dat ze weer terugkomt in GTST zodra ze weer op de been is.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  woensdag 15 september 2004 @ 13:40:10 #54
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_21967692
Wauw, de eerste pagina van dit topic is zo ongeveer volledig verspild aan een suffe forumtwist!

Kan dat niet ergens anders? (Gelukkig hierboven wel weer iets GTST-related)
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_21968075
2 keer achter elkaar Yasmin WTF?
  woensdag 15 september 2004 @ 14:20:47 #56
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_21968561
quote:
Op woensdag 15 september 2004 10:53 schreef Svensational het volgende:

[..]

Mooi, dan wil ik mijn ongenoegen uiten over het feit dat jij en _bigmac_ tijdens de uitzending van GTST blijkbaar de onbedwingbare aandrang hebben om precies te vertellen wat er op dat moment gebeurt. Heel irritant is dat, we kijken zelf ook dus weten zelf wat er gebeurt, daar hebben we jullie niet voor nodig...
En wie denk jij wel dat je bent ?
Moet ik me iets van jou aantrekken, kan me heel goed herinneren dat jij daar ook aan meedoet.!!!!
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
  woensdag 15 september 2004 @ 14:25:59 #57
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_21968702
quote:
Op woensdag 15 september 2004 10:53 schreef Svensational het volgende:

[..]

BTW alsof we zitten te wachten op deze onzin die jij van de week schreeft in Topic #86 :

Dennis zat net aan de Pringles Dippers! Dat ga ik morgen ook kopen

Over onzinnig gesproken, dus hou aub je gezeik voor je als je zelf ook niks nuttigs vermeld.
En ja ik geef commentaar tijdens de uitzending, maar daar is volgens mij een forum voor dus
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
  woensdag 15 september 2004 @ 14:26:40 #58
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_21968715
quote:
Op woensdag 15 september 2004 14:20 schreef digispeed het volgende:

[..]

Svurno heeft een grote reputatie hier hoor. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_21968869
quote:
Op woensdag 15 september 2004 13:19 schreef kasper het volgende:
Eénmaal raden wie er bevallen is van een gezonde zoon...

Ik hoop dat ze weer terugkomt in GTST zodra ze weer op de been is.
wie?
Correct en tevens juist...
  woensdag 15 september 2004 @ 14:33:40 #60
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_21968883
Die baardaap.
  woensdag 15 september 2004 @ 14:45:09 #61
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_21969197
quote:
Op woensdag 15 september 2004 14:33 schreef BVO het volgende:
Die baardaap.
pi_21969227
welke baardaap?
pi_21969298
quote:
Op woensdag 15 september 2004 14:26 schreef BVO het volgende:

[..]

Svurno heeft een grote reputatie hier hoor. .
Idd

Oh en ik vind ook dat Yasmin best twee topics achter elkaar verdiend, ze heeft het al zo zwaar
Verder vond ik de uitzending van gisteren weinig aan eigenlijk
  woensdag 15 september 2004 @ 14:51:25 #64
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_21969337
.

Daantje natuurlijk. .
pi_21969345
quote:
Op woensdag 15 september 2004 14:25 schreef digispeed het volgende:

[..]

BTW alsof we zitten te wachten op deze onzin die jij van de week schreeft in Topic #86 :

Dennis zat net aan de Pringles Dippers! Dat ga ik morgen ook kopen

Over onzinnig gesproken, dus hou aub je gezeik voor je als je zelf ook niks nuttigs vermeld.
En ja ik geef commentaar tijdens de uitzending, maar daar is volgens mij een forum voor dus
Je geeft geen commentaar, je zegt gewoon letterlijk wat er gebeurd

En dat van mij was gewoon en sneer naar GTST met hun stomme sluikreclame...
  woensdag 15 september 2004 @ 14:52:29 #66
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_21969358
quote:
Op woensdag 15 september 2004 14:51 schreef Svensational het volgende:En dat van mij was gewoon en sneer naar GTST met hun stomme sluikreclame...
Ik had hem wél door. .
pi_21969368
Daantje

Van mij mag ze best terugkomen in GTST
  woensdag 15 september 2004 @ 14:53:11 #68
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_21969374
quote:
Op woensdag 15 september 2004 14:51 schreef BVO het volgende:

Daantje natuurlijk.
Wie anders?
pi_21969387
quote:
Op woensdag 15 september 2004 14:20 schreef digispeed het volgende:

[..]

Moet ik me iets van jou aantrekken, kan me heel goed herinneren dat jij daar ook aan meedoet.!!!!
Nee hoor, daar doe ik niet aan mee. Ik geef gewoon mij deskundige commentaar op de uitzending in tegenstelling tot jij die alleen maar nutteloze dingen zegt
  woensdag 15 september 2004 @ 14:55:20 #70
99727 Zero-Nine
Dr. of forumalism
pi_21969431
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 20:54 schreef BVO het volgende:
Die arnie ziet er een beetje magertjes uit tegenwoordig.
As your attorney, I advise you to drive at top speed. It'll be a goddamn miracle if we can get there before you turn into a wild animal.
  woensdag 15 september 2004 @ 14:56:06 #71
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_21969446
Arnie? Waar? .
pi_21969466
quote:
Op woensdag 15 september 2004 14:55 schreef Zero-Nine het volgende:

[..]

Die arnie ziet er een beetje magertjes uit tegenwoordig.

Je bedoelt toch dat haar, of niet??
  woensdag 15 september 2004 @ 14:58:07 #73
99727 Zero-Nine
Dr. of forumalism
pi_21969485
quote:
Op woensdag 15 september 2004 14:57 schreef Tania18 het volgende:

[..]

Je bedoelt toch dat haar, of niet??
Uhh jah
As your attorney, I advise you to drive at top speed. It'll be a goddamn miracle if we can get there before you turn into a wild animal.
pi_21969577
quote:
Op woensdag 15 september 2004 14:53 schreef kasper het volgende:

[..]

Wie anders?
tja dat wist ik niet ik wist dat Pascalle zwanger was maar das al weer tijdje trug
laat haar maar trugkomen...altijd leuk nog een lekkerding erbij

pi_21970279
Ey mensen in de zomerstop was het zo gezelig in de gtst topics rustig dat wel maar er werd normaal gedaan. En zins dat voorbi is :S

last van werkdruk ofzo ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')