quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:57 schreef BVO het volgende:
De volgende staat ook al klaar..
Ik mag dat, ik ben de op een na populairste user uit SHO.quote:Op woensdag 15 september 2004 00:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
![]()
Je wordt echt met de dag irritanter, wat minder egotrippen zou je goed doen![]()
Je geeft dus toe dat je irritant bent en dat het met de dag erger wordt?quote:Op woensdag 15 september 2004 00:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik mag dat, ik ben de op een na populairste user uit SHO.
Ik heb wel zó'n grote staat van dienst, dat ik dat niet zo snel zie gebeuren hoor.quote:Op woensdag 15 september 2004 00:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je geeft dus toe dat je irritant bent en dat het met de dag erger wordt?
Vooral zo doorgaan en vooral nog vaker zo doen dan slikt de rest het ook niet meer na verloop van tijd.
Ik bén ook heel voorspelbaar.quote:Wat de opening betreft, ik vind Yasmin nu niet echt een heel interressante rol hebben en als er net een topic met haar naam is geweest vind ik dit niet echt bijster verrassend.
Nee hoor, integendeel.quote:Op woensdag 15 september 2004 00:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je geeft dus toe dat je irritant bent en dat het met de dag erger wordt?
Niemand moet HVB vertellen wat-ie moet doen en Svensational zeker nietquote:Op woensdag 15 september 2004 00:28 schreef Svensational het volgende:
HVB moet BVO niet zo serieus nemen....En neit zo zeiken over wie er in de tt staat
Waarvan akte.quote:Op woensdag 15 september 2004 00:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Niemand moet HVB vertellen wat-ie moet doen en Svensational zeker niet![]()
Als mij een opening bevalt zeg ik het en als dat niet zo is ook![]()
Dit zeg je op grond van....?quote:Op woensdag 15 september 2004 00:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee hoor, integendeel.
Ik ben een ontzettende leuke user.
De ervaringen van het gros van de users met mij.quote:Op woensdag 15 september 2004 00:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit zeg je op grond van....?
Tja dat is maar een interpetatie, maar ik vind je ook wel okee hoor alleen een beetje irritant af en toe!quote:Op woensdag 15 september 2004 00:34 schreef BVO het volgende:
[..]
De ervaringen van het gros van de users met mij.
Gezond is het niet en 'zelfkennis' kun je vervangen door eigendunkquote:En ik bezit een gezond portie zelfkennis.
Mag ik dan wel zeggen dat ik je een klootzak vind?quote:Op woensdag 15 september 2004 00:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Niemand moet HVB vertellen wat-ie moet doen en Svensational zeker niet![]()
Als mij een opening bevalt zeg ik het en als dat niet zo is ook![]()
Tuurlijk Lullo, maar dat is wel heel erg offtopic en het getuigd niet van veel verbale capaciteitquote:Op woensdag 15 september 2004 00:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mag ik dan wel zeggen dat ik je een klootzak vind?
Leer jij nou maar eerst Nederlands.quote:Op woensdag 15 september 2004 01:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Tuurlijk Lullo, maar dat is wel heel erg offtopic en het getuigd niet van veel verbale capaciteit![]()
Jouw aanval op BVO hoort nou ook niet echt bij "Een heer met stijl"quote:Op woensdag 15 september 2004 01:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Tuurlijk Lullo, maar dat is wel heel erg offtopic en het getuigd niet van veel verbale capaciteit![]()
Die ook nog eens meisjes in de trein laat schrikkenquote:Op woensdag 15 september 2004 01:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jouw aanval op BVO hoort nou ook niet echt bij "Een heer met stijl"
quote:Op woensdag 15 september 2004 01:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die ook nog eens meisjes in de trein laat schrikken![]()
Kijk maar in zijn postgeschiedenisquote:Op woensdag 15 september 2004 01:21 schreef Svensational het volgende:
[..]Die snap ik niet
![]()
Wel naar mijn invulling van het woord stijlquote:Op woensdag 15 september 2004 01:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jouw aanval op BVO hoort nou ook niet echt bij "Een heer met stijl" :')
Tja ik heb gewoon het voorkomen van Ludo Sanders en ze was wel blond maar duidelijk geen Hafkampquote:Op woensdag 15 september 2004 01:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die ook nog eens meisjes in de trein laat schrikken :')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |