abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 22:13:00 #26
33622 montesqieu
...De Verlichter...
pi_22649094
Ik zit nogsteeds met hetzelfde probleem, de signaalsterkte is géén probleem, de zender staat zo'n 10 meter van me af, met 1 vloer ertussen. Vorige week heb ik mijn computer opnieuw geïnstalleerd, daarna deed ie het 7 dagen goed, daarna begon ie weer met hetzelfde probleem, wéér een keer opnieuw geïnstalled, daarna direct weer hetzelfde probleem, dus kan het volgens mij géén softwarematig probleem zijn. soms doet de verbinding het prima. Ik kan het meestal afzien aan mijn radio 538 stream, als die het goed doet en niet na 10 sec. weer moet bufferen, dan doet mijn MSN het ook weer.

Wie geeft mij uitsluitsel, want ik wordt helemaal gek!

Bij voorbaat dank....
* * * *
  maandag 18 oktober 2004 @ 00:57:46 #27
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_22692746
Laat me raden: je draait XP?

Kijk ff hier: http://www.zyxel.nl/support/z104.html hoe e.e.a aan te passen. Het is een handleiding van Zyxel maar het probleem is XP.

De wireless software van XP zelf is een doffe ellende, zelf ook weken mee bezig geweest. 5-10 minuten verbinding, dan weer niet, dan ineens weer wel, etc. Als je deze uitzet (zie link) en daarna je draadloze kaart instelt met de software van de fabrikant heb je grote kans dat het probleem opgelost is.

Succes.
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
  donderdag 2 december 2004 @ 00:08:05 #28
33622 montesqieu
...De Verlichter...
pi_23704295
Nogsteeds hetzelfde probleem, een huisgenoot pal naast mij heeft nu ook een pc en ook draadloze kaart, wel van een ander merk, maar heeft dezelfde problemen, nu hebben we het ook met een kabel geprobeerd, maar behouden het probleem. Internet doet het redelijk goed, maar MSN blijft eraf tiefen (op exact hetzelfde moment bij mijn buurman en mij) downloaden gaat aflopend (bv. van 50 kb/sec aflopend naar 0.00 kb/sec in 1 minuut), radio via internet luisteren lukt ook niet, 9 seconden goed, maar daarna begint ie met bufferen om ervolgens te stoppen. Het rare is dat de huisgenoten beneden ons op dezelfde router zitten (vaste lijn Linksys, met draadloos en draad) en die hebben deze problemen niet!

Wat is hier het probleem?
* * * *
  donderdag 2 december 2004 @ 03:56:23 #29
67194 wimmel_1
Intentionally Left Blank
pi_23706883
MIschien ff een stomme vraag terzijde.......... maar het lijkt me zo dar er ook behoorlijk wat P2p verkeer plaats vind in een studenten toko.......
Mischien dat die linksys daar wat beter mee om kan gaan dan dat Zyxel ding ? ( Oftewel ..... die zyxel heeft te weinig mogelijkheden om connecties op te bouwen/behouden ......... heeft niks te maken met je pc's, is puur afhankelijk van je modem/router)

Zyxel ken ik persoonlijk NIET........ en dus geef ik ook géén oordeel over de mogelijkheden qua max verbindingen
Waarom staat er in ondertitels nooit dat wat er gezegd word?
pi_23707105
quote:
Op donderdag 2 december 2004 00:08 schreef montesqieu het volgende:
Nogsteeds hetzelfde probleem, een huisgenoot pal naast mij heeft nu ook een pc en ook draadloze kaart, wel van een ander merk, maar heeft dezelfde problemen, nu hebben we het ook met een kabel geprobeerd, maar behouden het probleem. Internet doet het redelijk goed, maar MSN blijft eraf tiefen (op exact hetzelfde moment bij mijn buurman en mij) downloaden gaat aflopend (bv. van 50 kb/sec aflopend naar 0.00 kb/sec in 1 minuut), radio via internet luisteren lukt ook niet, 9 seconden goed, maar daarna begint ie met bufferen om ervolgens te stoppen. Het rare is dat de huisgenoten beneden ons op dezelfde router zitten (vaste lijn Linksys, met draadloos en draad) en die hebben deze problemen niet!

Wat is hier het probleem?

ik denk dat een andere router het probleem accuut op zou lossen.
ik denk dat je dat msn gedoe trouwens ook kunt oplossen door een aantal poorten op je router
open te zetten.

maar kopieer je resultaten van ping -t eens.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  donderdag 2 december 2004 @ 19:33:10 #31
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_23720931
Werkt je met XP? Zoja, heb je Zero Wireless Configuration al een keer uitgeschakeld gehad?
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
  donderdag 2 december 2004 @ 21:20:13 #32
77400 ApC_IcE
nogsteeds zelfde icon
pi_23723635
tvp

ik heb het ook..
ik heb dan een q-tec router...
en een asus notebook met integreerd wireless..
misschien toch q-tex de boosdoender?
ik kijk morgen effe naar de oplossingen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')