een beetje raar om je te verontschuldigen voor een topgame, dat is het in mijn ogen namelijk wel...quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:37 schreef Loco het volgende:
Maar jullie vinden het wel leuk om te wachten op een spel waarvoor de maker zich al verontschuldigt heeft, omdat het gewoon niet is wat hij had belooft.
Ofterwijl hij heeft gewoon weer het zelfde geflikt als bij Black & White
het is nite wat hij heeft belooft idd. Maar een hoop zit er wel in, en het is gewoon een top-game. Met een gemiddelde review score van 8.7!! Tja dat de maker dan niet tevreden is... tis gewoon een perfectionist.quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:37 schreef Loco het volgende:
Maar jullie vinden het wel leuk om te wachten op een spel waarvoor de maker zich al verontschuldigt heeft, omdat het gewoon niet is wat hij had belooft.
Ofterwijl hij heeft gewoon weer het zelfde geflikt als bij Black & White
Dan verkopen ze hem toch nietquote:Op maandag 4 oktober 2004 14:13 schreef Rahl het volgende:
FRS wijf zei dat ie elk moment binnen kan komen
quote:The game is hard when playing as a warrior, easy when playing as an archer/thief, and a living joke when playing as magician. The term "living joke" may sound like I'm being a little harsh, but through the careful use of just four spells, I was able to play through the entire game as a magician without being hurt once by an enemy. Even the final boss who had been so difficult as a warrior took just over a minute to kill with the other two "classes."
Voor de twijfelaars....quote:I was disappointed to discover that the game (other than the vast differences in challenge level) played exactly the same. Same twenty-odd core missions, same ten or so side missions, same exact plot. No matter how good or evil I was, the plot of the game remained inexorably written in stone, as did the reactions of all of the characters to me. I was actually shocked by the almost complete lack of simple branching conversation dependant on whether I was loved or feared by the world at large
Ik zal mijn mensen er eens op uit sturen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:07 schreef Gamedemon het volgende:
heeft iemand em nou al in de winkels zien liggen?
tell usquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:09 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik zal mijn mensen er eens op uit sturen.
ik denk nu nog niet, misschien over een dag of 3 - 4....quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:07 schreef Gamedemon het volgende:
heeft iemand em nou al in de winkels zien liggen?
quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:37 schreef MrSkyline het volgende:
ok hoe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The line is a dot to you!
In ieder geval tof dat hij het aangafquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:45 schreef Tain het volgende:
daar hebben we spoiler tags voor
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:44 schreef SailingAce het volgende:
Deze week.. ik ga m maar halen.
Toch het spel waar ik de Xbox voor heb gekocht.. en Halo.
Zelda met een donkerder thema.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]Misschien niet zo extreem als het spel bedoeld was maar toch een stoere adventure hoor
Wil je het woord ZELDA niet plaatsen in een XBOX topic.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zelda met een donkerder thema.
Nou doe je het zelf ookquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:25 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Wil je het woord ZELDA niet plaatsen in een XBOX topic.
Dank u
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |