Ook prima.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:09 schreef Summoner het volgende:
Van Therion zou "Secret of the Runes" eerlijk gezegd de laatste zijn die ik zou kiezen, en ik geloof dat dat ook voor sebbo en tokus geldt. Misschien is "Deggial" een idee?
Neem dan Rust in Peace of zo.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:06 schreef Man_Made_God het volgende:
Megadeth - Youthanasia (onder het motto, waarom altijd van die vage shit)
Zondequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:33 schreef TheGrandWazoo het volgende:
ik ben er helaas niet vanavond...problemen met IRC. Krijg het om een of andere vage reden niet opgestart. Voor iedereen die mee gaat doen....HAVE FUN!! * ranja zingt Berlin, beeerliiiiiiiin
Jij bent echt raar he!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:33 schreef TheGrandWazoo het volgende:
ik ben er helaas niet vanavond...problemen met IRC. Krijg het om een of andere vage reden niet opgestart. Voor iedereen die mee gaat doen....HAVE FUN!! * Yodium zingt Berlin, beeerliiiiiiiin
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:34 schreef Seborik het volgende:
Sebbo zou eerder Secret of The Runes dan Deggial kiezen.
ik tweede dat.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:05 schreef MuadDib het volgende:
The Police - Regatta de Blanc
Die zou ik seconden ware het niet dat ik die verspreid over 2 cd's heb staanquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:05 schreef MuadDib het volgende:
The Police - Regatta de Blanc
maakt niet uit, ik heb 'm op 2 lp-kanten staanquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die zou ik seconden ware het niet dat ik die verspreid over 2 cd's heb staan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |