abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21947654
ik heb al van diverse mensen gehoord dat je daar sneller van alvalt. nou wil ik weten wie heeft er ervaring mee en wat was het resultaat
pi_21947671
bedoel je niet gewoon water met citroensap
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_21947677
Als je lang genoeg alleen citroen met water eet zal je snel afvallen
pi_21947686
Lijkt me beter... anders wordt de combinatie nogal....zuur zegmaar
pi_21947703
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 15:50 schreef N.icka het volgende:
Als je lang genoeg alleen citroen met water eet zal je snel afvallen
LOL
pi_21947773
Volgens mij gaat het hierbij alleen om het feit dat je water drinkt. Hierdoor heb je een vollere maag en dus minder trek om iets te eten. Het citroensap is alleen maar een smaakmakertje, omdat veel mensen water zo ongelofelijk neutraal van smaak vinden.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_21947874
De enige manier om echt af te vallen is overigens de combinatie van minder calorieen eten (minder eten en minder vet/koolhydraten) en meer bewegen. Vooral dit laatste is nodig, want als je alleen minder eet zal je lichaam efficienter omgaan met het voedsel, waardoor je dus niet veel zal afvallen. Bovendien zal na een dieet periode het gewicht er weer bij komen (jojo effect), omdat je lichaam met meer eten nog steeds op een efficiente manier het voedsel zal verteren.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_21947879
gewoon citroensap IN je water. ze zeggen dat het helpt
wel gewoon eten.
gezond eten
pi_21947978
Ik zou nog willen toevoegen dat om echt af te vallen EN op gewicht te blijven, je een volledige verandering in zowel eetpatroon als beweegpatroon moet doorvoeren. Deze veranderingen dienen bovendien permanent te zijn.

Verder denk ik dat citroen inderdaad een lekkere smaakmaker kan zijn, zodat je water drinkt ipv koffie of fris of vruchtensap.
If it's not tied down, it's a cat toy.
pi_21947992
Een ahorn kuurtje??

Dat is 5 of 10 dagen lang een mengsel van ahorn-siroop, geperste citroen en cayennepeper .
  dinsdag 14 september 2004 @ 16:03:15 #11
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_21948037
Ik heb wel eens gehoord dat van dat citroensap je maag samentrekt en dus kleiner wordt = minder honger. Maar ik geloof er niet echt in en bovendien is water met citroensap echt ranzig.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_21948455
Van 2 theelepels appelazijn + 2 theelepels honing met water (voor elke maaltijd) val je wel sneller af. Het is namelijk goed voor je spijsvertering en je neemt er minder vet van op.
...
  dinsdag 14 september 2004 @ 17:01:08 #13
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_21949503
Als je gewoon voor het avondeten 1 of 2 glazen water drinkt, eet je ook minder omdat je minder hongergevoel hebt.

Al die rare goedjes, ik geloof er niet zo in. Je eet- en beweegpatroon aanpassen (zoals al eerder gezegd) werkt zeker op de lange termijn een stuk beter.
Geluk is een richting, geen punt
pi_21959198
Opzich kan citroenschijfjes in je kan met water (en ijsblokjes) erg lekker zijn hoor...of bijvoorbeeld limoen,dat is ook lekker fris! Haalt de muffe smaak van kraanwater ook een beetje op...denk ik.
  woensdag 15 september 2004 @ 09:06:22 #15
99899 turnpike
have spacesuit, will travel
pi_21962771
Ik heb hier ook eens van gehoord ja, dat wil natuurlijk niet zeggen dat het daadwerkelijk werkt.
De citroen zou ervoor moeten zorgen dat er minder vet wordt opgenomen. In je maag heerst sowieso al een zuur milieu dus ik zie even niet in hoe citroen zinnig zou moeten bijdragen.

Veel water drinken is sowieso belangrijk als je wil afvallen en citroen zit boordevol vitaminen dus slecht zal het niet zijn.
We blijven ons verzetten! En weten doen we niks...
pi_22002623
het is echt vies ja water met cirtoen (net alsof je het niet goed hebt omgespoeld na de afwas) daarom wou ik het weten bedankt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')