http://whatpulse.bounceme.netquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:50 schreef BaggerUser het volgende:
uh waar kan je dat doen?
zal er ook een stukje bij in kunnen over de Schrijf fok.nl + username op al je euro briefjes topics?quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:10 schreef Qwea het volgende:
Oke, het kan dus in de weblog.... Mail die ik kreeg van rick mans :
Als je zelf een leuk tekstje kan maken wat op de blog past met daarin
ook de relevante links verwerkt is dat geen probleem.
Iemand die dat kan en of leuk vind? Ik ben zelf geen ster in leuke teksten schrijvenKijk maar in mn fotoboek voor fok what pulse kut tekst
Mail zelf maar naar weblog@fok.nlquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:11 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
zal er ook een stukje bij in kunnen over de Schrijf fok.nl + username op al je euro briefjes topics?![]()
ikzelf ook geen krak in het schrijven van toffe tekstenquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:10 schreef Qwea het volgende:
Oke, het kan dus in de weblog.... Mail die ik kreeg van rick mans :
Als je zelf een leuk tekstje kan maken wat op de blog past met daarin
ook de relevante links verwerkt is dat geen probleem.
Iemand die dat kan en of leuk vind? Ik ben zelf geen ster in leuke teksten schrijvenKijk maar in mn fotoboek voor fok what pulse kut tekst
Miss zijn dr nog meer users die komen met een tekstquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:24 schreef woeeiiii het volgende:
Ik stem voor Rmon
Ja mensen schrijven, valt er ook weer wat te pulsenquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Miss zijn dr nog meer users die komen met een tekst
quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:28 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Ja mensen schrijven, valt er ook weer wat te pulsen![]()
En hoeveel heb je totaal?quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:38 schreef BaggerUser het volgende:
ik alweer 34.767![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:51 schreef mistermaniac het volgende:
Mooi voor de weblog:
Heb je er altijd al over gedroomd om GoT een lekker de grond in te trappen met hun eeuwige gezeur over dat hun de beste zijn en dat niemand hun kan verslaan ? Grijp dan nu je kans en doe mee met het FoK! Whatpulse team, en verzamel zoveel mogelijk keystokes en mouseclicks en stoot GoT van de kaart af!
ga maar image tags zetten hèquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:44 schreef BaggerUser het volgende:
[afbeelding]
http://whatpulse.bounceme.net/sig/BaggerUser.png
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |