ja en ik ben super benieuwt ofdat het deze keer wel goed isquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:30 schreef Jessicaa het volgende:
Moet je morgen weer voor dat spiraaltje babyfeet?
Tis nog houdbaar tot sint juttemis volgens de zakquote:Op dinsdag 14 september 2004 18:03 schreef clauwheee het volgende:
Oe jakkes Moussy....niet over datum, smaakte het nog goed??
Haha, normaal ben ik dat ook, maar met dat feest was er dus een dresscode warin ik me dus echt helemaal niet prettig voeldequote:Op dinsdag 14 september 2004 16:12 schreef daniman het volgende:
Sylvana dank je voor het compliment(van die avatar) koste me best wat werk!
je ziet er trouwens netjes uit op die foto, ik had me bij jou een veel wildere meid voorgesteld
geinig, heb ook net pizza op!quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:38 schreef Zabb het volgende:
Bah Moussy, wat goor! Ik heb die chips ook weleens gehad en vond ze wel lekker!
Ik ben er ook weer van school. Ik wilde vanmiddag net naar huis gaan en onder het lopen werd ik ineens heel duizelig. Ik heb maar snel een stoel gepakt. Gelukkig hoefde ik niet perse met de bus, want als ik een half uur zou wachten kon mijn vriend me ophalen, hij was ook toevallig in Zwolle. Dus ik heb maar gewacht tot hij me op kwam halen! Ik heb het de laatste tijd trouwens wel eens vaker gehad, dat ik ineens duizelig werd. Gelukkig is het nu iets minder geworden....
Nu maar ff een pizza in de oven gegooid!![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:43 schreef moussy het volgende:
Het beest krijgt al valium als ie naar de dierenarts moet anders mag ie niet komen
Wij ook, Noca wil ook meedoen maar had Troel geen mailtje gestuurd. Had het wel in het mailtje gezet geloof ik.quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:04 schreef mallemeid het volgende:
wij maken het dubbele over, plankie wil ook meedoen en had het berichtje van Troel niet gelezen...
Nee hoop ik ook niet voor je, lijkt me niks! Wel even in de gaten houden hoorquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:11 schreef Zabb het volgende:
Clauwheee, ik weet niet wat het is, ik hoop dat ik er niet vaker last van krijg. Lijkt me niet fijn om dat tijdens het rijden te krijgen ofzo...
Hoe gaat het met jou dan trouwens Clauwheee, nog ziekjes??
wij ook van buddyjoe (mijn vriend) is zijn wachtwoord kwijt en kon dus niet inloggenquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wij ook, Noca wil ook meedoen maar had Troel geen mailtje gestuurd. Had het wel in het mailtje gezet geloof ik.
Wij doneren ook 4 euro omdat mijn vriend ook veel meeleest was het vergeten te melden in het mailtje.quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:04 schreef mallemeid het volgende:
wij maken het dubbele over, plankie wil ook meedoen en had het berichtje van Troel niet gelezen...
deel 3 is de update... ik ben die nu aan het luisteren maar helaas moet ie elke minuut weer bufferen, terwijl ie dat bij deel 1 misschien 1 keer in de tien minuten hoefde te doen... maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:16 schreef Sylvana het volgende:
ik zit nu de radio-uitzending van gister te luisteren, echt heel ontroerend, de tranen stromen echt weer over mijn wangen![]()
![]()
in welk deel was de update, in deel 2 of in deel 3? Dan ga ik dat ook ff luisteren
Deel 3quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:16 schreef Sylvana het volgende:
in welk deel was de update, in deel 2 of in deel 3? Dan ga ik dat ook ff luisteren
Zag het al, rechter oog is een beetje aan het irriteren . . .quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:00 schreef daniman het volgende:
dat was al gezegd hoor TC![]()
![]()
ik heb ergens gehoord dat ze a.s. zaterdag pas terugkomt.quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:02 schreef melonovy het volgende:
Rewimo is naar mijn weten nog steeds op vakantie. Ik weet niet tot wanneer...
Eind van deze middag toch?quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:49 schreef Justy_ het volgende:
(begrijp ik nu trouwens goed dat ze de uitslagen pas morgen krijgen ipv vandaag???)
Hier hetzelfde, had um al eens uitgeprintquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:20 schreef Loena-tik- het volgende:
Tex, je gedicht geeft zo goed weer wat ik idd ook ervaar hier op Fok![]()
Aan het begin en een update "vlak" voor het einde . . .quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:10 schreef Troel het volgende:
Twee stukken? Waren er twee stukken?
Dan maak ik tzt wel ff twee betere stukken, de kwaliteit is niet zozo als je weet waar je naar moet luisteren. Voor de leken: het slist een beetje . . .quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:12 schreef Troel het volgende:
Ow ok. Dankje trouwens dat je het ff geknipt hebt, wilde het eigenlijk wel bewaren.
Op een cd-tje branden en bij de kandelaar doen? Ideetje?
Een Danyel momentje...quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:09 schreef pluisje het volgende:
Die FOK!radio uitzending....pff ik hield het niet droog hoor, heb met Tobias op schoot heel hard zitten huilen. Ik heb dat liedje van Dido wat erna kwam in mijn Winamp lijst gezet, ik luister het zo nu en dan, even een Danyel momentje.
Welterustenquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:19 schreef Troel het volgende:
Lieverds, ik kruip mijn bed in! Hou je taai allemaal!
Het flitst hier ook al de hele avond in de verte, ik vraag me telkens af of ik nou gek word of dat het echt isquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:25 schreef Jonnetje het volgende:
Damn!
Het onweert hier en de regen komt met bakken uit de lucht.... Jech!
Jammer dat je geen HTML's erin kan gooien, heb namelijk een paar fade scripts liggen . . .quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:32 schreef Jonnetje het volgende:
Zit hier met een dillema....
Ik heb een heel mooie kaarsjesstandaard en daar wou ik een foto van maken en die als icon gebruiken voor Danyel. Maar door de verhuizing was het ding spoorloos!
Dus in de tussentijd maar een plaatje van internet geript, beetje aangepast en gebruikt.
Vind ik dus net dat kaarsen-dingetje terug! Foto gemaakt en aangepast...
Maar nu kan ik niet kiezen..
Het is ook altijd hetzelfde met mij.....![]()
Ooohh ik hoop het zo! Ik zit de hele tijd te F5-en of er al nieuws is...quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:34 schreef clauwheee het volgende:
Mijn kaars brand heel krachtig en hoog. Zal het een goed voorteken zijn?
De vlam is hier ook sterker dan eerst en vanmiddag voor we weg moesten wou ik de kaars uitblazen, maar hij wou niet uit, pas na 5 keer krachtig blazen ging hij uit. Thuis gekomen hem gelijk wel weer aan gestoken!!!quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:34 schreef clauwheee het volgende:
Mijn kaars brand heel krachtig en hoog. Zal het een goed voorteken zijn?
Ik ook...quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:36 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ooohh ik hoop het zo! Ik zit de hele tijd te F5-en of er al nieuws is...
ja dat gaat zeker wel goed... ik zou ze al voor geen goud meer willen missen!quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:03 schreef Karin het volgende:
Troel ik heb hem ook niet van je gehad.
Leuk Daniman die katten, zo te horen gaat het hartstikke goed met ze bij jou thuis.
Heb de pagina wat verfraaid met wat HTML werk . . .quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:09 schreef ThunderChild het volgende:
Zal waarschijnlijk niet meer actueel zijn, maar de twee stukken over Pluphy die gisteren te luisteren waren op FOK Radio kan je vanaf hier plukken (3,86 & 6,81 MB groot).
Da's raar . . .quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:24 schreef Jessicaa het volgende:
Thunderchild, de pagina laad niet goed hier en er treed dan een foutmelding op.
ik ben niet zo handig dat ik een lapje van 10x10cm kan makenquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:06 schreef anneja het volgende:
Ik vind die andere juist weer mooier
Troel, ik had nog een ander idee, wat als we nou een soort dekentje maken? Iedereen levert een lapje van 10x10 cm in (op tekenen met textielverf, of plaatje printen op transferpapier, of borduren, of wat dan ook) en iemand (um...ik? maar ik ken phluphy eigenlijk niet) naait dat aan elkaar? Met een fleece achterkantje bijvoorbeeld? Of ben ik nou sentimenteel bezig? antwoord: ja, maar dat kan me lekker niks schelen.
hier doet ie t wel...quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:24 schreef Jessicaa het volgende:
Thunderchild, de pagina laad niet goed hier en er treed dan een foutmelding op.
Raar, want alles en iedereen die erop laat kijken melden niks . . .quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:30 schreef Jessicaa het volgende:
Het zwarte beeld krijg ik en dan stopt die en dan wil ik hem dichtdoen en dan krijg ik explorerfout en meot ik programma beeindigen
ben je 'm kwijt dan?quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:41 schreef Sylvana het volgende:
Ik ga me bed opzoeken, trusten allemaal
Tisser dan?quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:49 schreef Reese het volgende:
Lieve mensen, NIET naar NLD 1 kijken, wat een verdriet, dit wil je niet zien nu.
Kan je voorstellen wat wij mannen dan van vrouwen "begrijpen" . . .quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:47 schreef Luchtbel het volgende:
Ik snap niks van mannen![]()
Ik mis je is volgens mij al een herhaling, dit is er namelijk eerder op geweest.quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:05 schreef Luchtbel het volgende:
Meestal wordt het wel herhaald Moussy
Volgens de site van de EO is dit de tweede aflevering van seizoen 2004/2005. Ik kan nog niet echt vinden of het nog een x herhaald wordt.quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:11 schreef danosa het volgende:
Ik mis je is volgens mij al een herhaling, dit is er namelijk eerder op geweest.
Gelukkig heb jij weinig last van taboes, dat weet ikquote:Op dinsdag 14 september 2004 23:26 schreef moussy het volgende:
Ik en een taboe, nah nee hoor, maar mensen snappen je niet. Dus vind het wel dapper dat deze mensen het zo op tv zeiden.
Ja vaak wel. Als je al zegt dat je 3 kinderen hebt schieten ze al in de stress.quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:27 schreef Reese het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij weinig last van taboes, dat weet ik. Maar is het voor die zogenoemde buitenstaanders een taboe?
Waardoor zou dat komen denk je? Wil 'men' gewoon niet horen dat er iets heel wezenlijks is veranderd?quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:32 schreef moussy het volgende:
Ja vaak wel
"Help, begint ze er nou weer over, wat moet ik nou zeggen??"quote:Als je al zegt dat je 3 kinderen hebt schieten ze al in de stress.
ja hoorquote:Op dinsdag 14 september 2004 23:38 schreef Reese het volgende:
Sorry dat ik weer doorvraag. Als je niet wil, zeg je vast wel dat ik moet nokken, toch?![]()
[..]
"men" vindt verdriet en dood maar eng. Via lettertjes op internet gaat het allemaal wel, maar als ze je in je smoel moeten kijken behandelen ze alsof je lepra hebt.quote:Waardoor zou dat komen denk je? Wil 'men' gewoon niet horen dat er iets heel wezenlijks is veranderd? Dus op het moment dat het gebeurt, is er nog even interesse en plaats voor verdriet, en daarna is alles weer normaal, is er niets gebeurd, niets veranderd, etc?![]()
Het is ook heel moeilijk om mee te maken. Je bent zelf opstandig omdat je zo behandeld wordt en daardoor raak je álles en iedereen kwijt.quote:Ik vind het zo pijnlijk om te lezen. Het verdriet is al zo groot, en als de grote boze buitenwereld het dan ook nog eens niet 'snapt', dan... nouja, duh
Mensen houden niet van verdriet... Je mag wel verdriet hebben maar hou dat lekker even voor jezelf, we zijn nu lekker koffie aan het drinken met elkaar en dat is toch hartstikke fijn? Toch? Geen moment voor tranen hoor...quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:38 schreef Reese het volgende:
Waardoor zou dat komen denk je? Wil 'men' gewoon niet horen dat er iets heel wezenlijks is veranderd?
quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:52 schreef moussy het volgende:
Verdriet kun je niet alleen verdragen.
Verdriet kan anders worden,
als er mensen meedragen...
Doet me serieus pijn om dit te lezen, maar het feit dat je 'ik en Peet' schrijft, betekent volgens mij wel dat jullie wel alleen zijn gelaten, maar elkaar nog nooit alleen hebt gelaten.quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:46 schreef moussy het volgende:
Mink was twee weken voor mijn verjaardag gecremeerd... Of ik zat met Peet buiten om te roken en de horde visite zat binnen, en als ik binnen was, was het volkje buiten.
Ik kan me wel voorstellen dat je bang bent om iets verkeerds te zeggen. Maar kan dat eigenlijk, iets verkeerds zeggen? Of was je alleen maar blij, omdat ze dan tenminste een poging deden, ofzo?quote:Nou komt er ook bij dat "men" opeens niet meer met je kan praten, omdat ze niet weten waar ze het over moeten hebben.
Ik kan wel zeggen dat ik het me kan voorstellen, maar dat kan ik nooit. Ik weet alleen dat ik je een topmoeder vind van drie prachtige kinderen. Ik vind jou echt zo'n leeuwinnemama, altijd vechten voor d'r kroostquote:Het is ook heel moeilijk om mee te maken. Je bent zelf opstandig omdat je zo behandeld wordt en daardoor raak je álles en iedereen kwijt.
quote:Op woensdag 15 september 2004 00:09 schreef moussy het volgende:
In sommige gevallen werkte het gedicht, maar bij de mensen die je écht eng vonden dus niet. Er is een dag na de crematie tegen me gezegd en nu stoppen met janken, vergeet het, leg het achter je neer. en ik wil dat je nu naar huis gaat,w ant ik wil een gezellig samen zijn met.... en daar wil ik geen jankende wijven bij... Daar kan je het dan mee doen....
Nog nooit hebben wij elkaar alleen gelaten in wat voor situatie ook!!quote:Op woensdag 15 september 2004 00:03 schreef Reese het volgende:
[..]
Doet me serieus pijn om dit te lezen, maar het feit dat je 'ik en Peet' schrijft, betekent volgens mij wel dat jullie wel alleen zijn gelaten, maar elkaar nog nooit alleen hebt gelaten.
[..]
Het énige dat verkeerd viel bij ons was als iemand tegen ons zei dat het misschien maar beter zo was. Voor wie? Voor Mink, ja, misschien wel, maar ik kan geen toekomst voorspellen... Voor ons, ouders die hun kind kwijt zijn, nee!! Alleen wij vinden dat wij mochten zeggen dat het beter zo is, want wij hebben gezien hoe het mannetje lag te knokken en wij hebbe van de artsen gehoord dat hij niet meerkon en op was. Niemand was daar bij, dus niemand mag tegen mij zeggen dat het beter zo is.quote:Ik kan me wel voorstellen dat je bang bent om iets verkeerds te zeggen. Maar kan dat eigenlijk, iets verkeerds zeggen? Of was je alleen maar blij, omdat ze dan tenminste een poging deden, ofzo?
quote:Ik kan wel zeggen dat ik het me kan voorstellen, maar dat kan ik nooit. Ik weet alleen dat ik je een topmoeder vind van drie prachtige kinderen. Ik vind jou echt zo'n leeuwinnemama, altijd vechten voor d'r kroost
quote:en eentje die prachtige zootjes maakt voor d'r jongste zoonwaarvan de lurkers (onder een andere nick) hier dan weer moeten googlen wat zootjes zijn
Mijn zwager sprong er tussen....quote:Op woensdag 15 september 2004 00:15 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dat je nooit iemand een blauw oog hebt gemept...
Het komt voor mij bijna altijd gelegen, want ik hoop dat ik andere mensen die dit mee moeten maken hier mee kan helpen, alsof ik misschien de ogen een beetje open kan krijgen van mensen die verdriet en dood eng vinden. Maar als ik even jankerig ben en het komt me niet uit zeg ik ook dat het even kut met me gaat.. en dan zie je ze weer een maand niet.quote:Op woensdag 15 september 2004 00:11 schreef Reese het volgende:
Het zal Mous terecht aan d'r reet roesten, maar het is denk ik ook best moeilijk om er bijvoorbeeld na een tijdje weer naar te vragen. Ik heb zelf geloof ik al 2x gevraagd of ik niet te veel doorvroeg of me ongevraagd met jouw zaken bemoeide.
Komt het wel gelegen? Wil ze misschien er nu juist even niet aan denken en over praten, etc. etc.? Maar waarschijnlijk is het het beste om ook dat uit te spreken...
D'r is toch hopelijk ook wel een keerzijde, Moussy? Mensen van je het nooit had verwacht, met wie je veel hechter bent geworden?
quote:Op woensdag 15 september 2004 00:20 schreef moussy het volgende:
Nog nooit hebben wij elkaar alleen gelaten in wat voor situatie ook!! ...álles laat ik vallen voor hem en mijn kinderen...
Dat is prachtig, Mous, daar hoef je je dus nooit voor te schamen, maar beretrots op zijn. Op je gezinnetje, op jullie band en je gedrag!quote:vanwege een leeuwinnenactie
Dat dacht ik ook wel, maar toch maar ff checken....quote:Op woensdag 15 september 2004 00:32 schreef moussy het volgende:
Het komt voor mij bijna altijd gelegen
Heel waardevol!! Net als de vriendinnen van Fok! waar je over schreef.quote:zij wísten waar wij behoeften aan hadden en waar ons hoofd niet naar stond (knip)
Ze wilden absoluut niet dat we alleen waren. En dat hadden ze goed aangevoeld, want dat wilden we ook niet
Niet eng, wel heel indrukwekkend en onbekend. Je hebt mijn ogen in ieder geval weer wat verder geopend!quote:alsof ik misschien de ogen een beetje open kan krijgen van mensen die verdriet en dood eng vinden.
En als ik jou een beetje kan inschatten, is dat volgens mij echt niet waar!!quote:Op woensdag 15 september 2004 00:42 schreef Spindizzy het volgende:
Ik denk niet dat ik dat zo goed zou kunnen inschatten.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik zoiets ook wel 's heb uitgehaald. Onze buurvrouw was overleden en ik ben een blokje omgegaan toen ik haar zoon in de stad aan zag komen lopenquote:Op woensdag 15 september 2004 00:45 schreef pepper_961 het volgende:
Of inderdaad ook een buurvrouwtje van m`n zus, die in het winkelcentrum ineens snel een andere richtig opdook zodra ze me zag.
quote:Op woensdag 15 september 2004 00:51 schreef Reese het volgende:
[..]
En als ik jou een beetje kan inschatten, is dat volgens mij echt niet waar!!![]()
Ik verwijt ook niemand dat ze me niet begrepen, ik verwijt mensen wel dat ze me behandeld hebben alsof een een klein kind was, of iemand met een ernstig besmettelijke ziekte. Ik heb ook wel geroepen op die verjaardag dat het écht niet besmettelijk was. En dan kijken ze je aan alsof ze het in Keulen horen donderen.quote:Op woensdag 15 september 2004 00:45 schreef pepper_961 het volgende:
Ik heb zelf een zoontje verloren, twee maanden voor hij twee jaar zou worden.
Ook ik heb, wel op z`n zachtst gezegd, vreemde opmerkingen naar m`n hoofd geslingerd gekregen. Of inderdaad ook een buurvrouwtje van m`n zus, die in het winkelcentrum ineens snel een andere richtig opdook zodra ze me zag. Echt boos ben ik er eigenlijk nooit om geworden. Voor ik m`n kind verloor wist ik ook nooit wat te zegen tegen mensen die een ouder, broer, zus of kindje waren verloren. Dus ik kon/kan me gewoon heel goed voorstellen dat anderen dat soms ook niet weten. Ik kan ze moeilijk verwijten dat ze niet weten wat zo`n groot verlies betekend. En dat ze ook niet weten hoe ze zouden kunnen reageren, als ik het zelf, tot mijn eigen verlies, niet wist. Sterker nog, ik ben heel blij als ze het niet weten, want dat betekend dat het hen goddank tot dan toe bespaard is gebleven. Nou is er wel een verschil tussen wie zo`n aparte opmerking plaatst. Is het bijvoorbeeld iemand die zelf kinderen en/of kleinkinderen heeft, dan valt een opmerking als;" meid je bent nog jong", minder goed dan als een jong iemand, die zelf geen kinderen heeft, je probeert te troosten met;"Joh, je kan altijd een nieuwe Max maken".Gek genoeg vond ik dat dan juist weer een soort van schattig, want hij probeerde het echt.
Voor mij is het inmiddels alweer 7 jaar geleden toen ik m`n zoontje verloor.
Het voelt nu als een hele mooie droom die ik ooit eens had. Hem missen slijt nooit en mijn eerste en laatste gedachtten zijn voor hem. Maar het verdriet is leefbaar geworden, hoe gek het ook klinkt wen je aan de situatie en aan je gemis.....
Ow hemeltje, moussy! Mijn post was helemaal geen kritiek op wat jij zei of dacht of voelde!quote:Op woensdag 15 september 2004 01:00 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik verwijt ook niemand dat ze me niet begrepen, ik verwijt mensen wel dat ze me behandeld hebben alsof een een klein kind was, of iemand met een ernstig besmettelijke ziekte. Ik heb ook wel geroepen op die verjaardag dat het écht niet besmettelijk was. En dan kijken ze je aan alsof ze het in Keulen horen donderen.
Op jonge leeftijd (ik was 15, dus vind dat wel jong) kreeg ik al te maken met dood en ellende. Mijn beste vriendje, mn maatje, mn allesie was overleden. Ik heb een opvoeding gehad dat álles bespreekbaar was. Midden in de nacht kon ik mijn moeder wakker maken als ik weer eens niet kon slapen, dan gingen we samen "gedachten verzetten" door over koetjes en kalfjes te praten. en ík denk dat ik daarom koetjes en kalfjes gesprekken gemist heb. Ik hoefde niet zo nodig alleen over Mink en zijn drama te praten, doordat René er was wist ik ook donders goed dat er nog andere dingen waren dan alleen hij en de nasleep er van, maar zelfs dat doen mensen niet. Ze lopen liever van je weg, of draaien zich om dan een praatje pot. Maar ondertussen verdaaien ze wel hun nekken, om naar je te kijken, alsof je een kermisatractie bent.
Joh, wat weet je nou als je nog maar tien bent! Als volwassenen het al zo moeilijk vinden om je erover te benaderen, dan is dat voor zo`n jong ding helemaal moeilijk. Maar zoals je zelf al aan gaf, nam je zelf al het besluit om dat een volgende keer anders te doen omdat je je er beroerd onder voelde. Dus het was tevens een leer moment en dat is dan wel weer helemaal top natuurlijk!quote:Op woensdag 15 september 2004 01:00 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik zoiets ook wel 's heb uitgehaald. Onze buurvrouw was overleden en ik ben een blokje omgegaan toen ik haar zoon in de stad aan zag komen lopenMaar toen was ik wel nog een klein Spinnetje (ik was 10 ofzo). Heb me daar later altijd zo beroerd over gevoeld dat ik me heb voorgenomen dat nooit meer te doen.
[..]
jeetje Moussy, dat is wel heel erg, hoe haalden die mensen het in je hoofd om dat tegen je te zeggen, EEN DAG na de crematie? Er moet altijd ruimte zijn voor verdriet, dat is net als boosheid en blijheid een emotie!quote:Op woensdag 15 september 2004 00:09 schreef moussy het volgende:
In sommige gevallen werkte het gedicht, maar bij de mensen die je écht eng vonden dus niet. Er is een dag na de crematie tegen me gezegd en nu stoppen met janken, vergeet het, leg het achter je neer. en ik wil dat je nu naar huis gaat,w ant ik wil een gezellig samen zijn met.... en daar wil ik geen jankende wijven bij... Daar kan je het dan mee doen....
Fijn, althans... fijn... nou ja, jullie snappen het wel...quote:Op woensdag 15 september 2004 08:39 schreef Troel het volgende:
Rewimo heeft het smsje ontvangen.
ik neem aan dat je bericht terug hebt ontvangen van haar?quote:Op woensdag 15 september 2004 08:39 schreef Troel het volgende:
Rewimo heeft het smsje ontvangen.
Clauwheee veel plezier vandaag. En een dikkequote:Op woensdag 15 september 2004 09:03 schreef clauwheee het volgende:
Goedemorgen
Ik ben naar school, daarna visite van schoonzus en neefjeen vanavond eten bij de broer van Marisse....
quote:Op woensdag 15 september 2004 10:13 schreef Spindizzy het volgende:
Is alles goed met Rewimo, Troel?
Wat een pestweer johZelfs mijn sokken zijn drijfnat en dat is heel knap als je weet dat ik kisten draag
![]()
Agossiequote:Op woensdag 15 september 2004 10:26 schreef moussy het volgende:
Toen we thuis kwamen zag ik dat ons derde ratje dood in zn hok lag en zn broer lag er helemaal opgerold tegen aanWe hebben er nu nog maar 1 van de vier.
o praat me er niet van troel. ik werd gisteren voor de appie staande gehouden:quote:Op woensdag 15 september 2004 10:26 schreef Troel het volgende:
Volgens mij is alles goed, anders had ze het wel gezegd...
Net aan de telefoon weer zo'n verkoopactie.
Bent u jonger dan 60?
Ja en ik ben niet geinteresseerd.
In wat dan niet als ik vragen mag?
In geen enkel verkoopraatje.
*stil* Ow, ok, prettige dag nog
Tuurlijk wel, gewoon een schaar en een shirt wat je toch niet meer draagt nemen en daar een stukje van (iets meer dan) 10x10 uitknippen, en dat bewerken met een textielstift of watervaste marker, of een vel transferpapier kopen en daar een boodschap op uitprintenquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:27 schreef daniman het volgende:
[..]
ik ben niet zo handig dat ik een lapje van 10x10cm kan maken
kom dan weer lekker posten joh! (of kan je dat (nog) niet aan?quote:Op woensdag 15 september 2004 11:57 schreef Kleintje het volgende:
Damn, merk nu weer dat ik de mensen hier heb gemist!
Lekker rustig, lekker Chinees laten bezorgen, een taart gebakken voor de afstudeerders die hier zitten en verder niets. Van het weekend vieren we het voor vrienden, maar ik moet heel eerlijk zeggen dat het heerlijk was om mijn verjaardag zelf zo rustig te beleven!quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:02 schreef clauwheee het volgende:
Miss_d hoe is je verjaardag? Of moest je de hele dag naar school? Wat zat er in je pakjes?
Ik ben er gewoon weer. Heb wel het een en ander stiekem gevolgd, maar heb besloten dat ik gewoon weer ga posten!quote:Op woensdag 15 september 2004 11:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kom dan weer lekker posten joh! (of kan je dat (nog) niet aan?
in ieder geval dikkevoor jou
Fijn!!quote:Op woensdag 15 september 2004 12:06 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben er gewoon weer. Heb wel het een en ander stiekem gevolgd, maar heb besloten dat ik gewoon weer ga posten!
Dankjewel, wat liefquote:Miss Dynastie... alsnog van harte met je verjaardag. Hoe oud ben je nu???
wat dacht je ervan om te beginnen met een enorme foto-spam van je paard?quote:Op woensdag 15 september 2004 12:06 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon weer. Heb wel het een en ander stiekem gevolgd, maar heb besloten dat ik gewoon weer ga posten!
hahaha....quote:Op woensdag 15 september 2004 12:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat dacht je ervan om te beginnen met een enorme foto-spam van je paard?![]()
zo paard, zo baasjequote:Op woensdag 15 september 2004 12:40 schreef lady-wrb het volgende:
t is een schoonheid, kleintje!
Precies!quote:Op woensdag 15 september 2004 12:44 schreef Kleintje het volgende:
[..]
zo paard, zo baasje
quote:Verdriet vormt je, maar het is zon strijd naar mensen toe, om je verdriet toe te kunnen laten.
velen begrijpen t niet, en kunnen dat ook niet.
ergens ben ik daar erg blij om, want sommige dingen wens je niemand toe, maar soms, in een eenzame bui denk ik wel eens bij mezelf: " Krijg t zelf een keer, dan weet je hoe t voelt..."
( k weet dat t niet terecht is, maar dat gaat soms wel door me heen...)
Er is wel een topic over: Zwanger... en dan gaat het mis... en Zwanger.. en dan gaat het mis 2quote:Op woensdag 15 september 2004 13:25 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar inderdaad. Heel stiekem heb ik dat soms ook wel gedacht.
Waarom is er eigenlijk geen topic voor ouders van een overleden kind?
Is dat omdat er geen echte behoefte aan is,of is het misschien ook omdat zo`n topic eigenlijk ook heel kwetsbaar is vanwege het onderwerp?
quote:quote:Op woensdag 15 september 2004 13:25 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar inderdaad. Heel stiekem heb ik dat soms ook wel gedacht.
Waarom is er eigenlijk geen topic voor ouders van een overleden kind?
Is dat omdat er geen echte behoefte aan is,of is het misschien ook omdat zo`n topic eigenlijk ook heel kwetsbaar is vanwege het onderwerp?
Er is wel een topic over: Zwanger... en dan gaat het mis... en Zwanger.. en dan gaat het mis 2
De topictitel is misschien niet helemaal correct,want het gaat niet alleen over zwangerschappen die misgaan.
Ik kan pas morgen bellen....quote:Op woensdag 15 september 2004 13:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Melonovy, ik weet niet hoe makkelijk het is om het om te zetten. Als ze voor de week erop weer plaats hebben, kun je het misschien beter verzetten, maar als het daarna vier weken duurt (om maar wat te noemen) kun je beter gaan, lijkt me, anders duurt dat wachten zo lang.
Oh lekker Lady Wrb, het is idd een grote bron van inspiratie aldaar!quote:Op woensdag 15 september 2004 13:52 schreef lady-wrb het volgende:
mijn uitstapjes naar het culinaire forum beginnen aardig wat vruchten af te werpen.
ik heb zonet mijn eerste eigen zalmsalade gemaakt en het is echt heerlijk
Ik ben acreatiefquote:Op woensdag 15 september 2004 14:25 schreef anneja het volgende:
uhm...niemand verder die een Danyel-lapjesdeken wil maken?
Ik denk dat dat een beetje te bewerkelijk wordt. En er zijn een hoop mensen die helemaal niks hebben met 'creatief gefrutsel'. Ik moet ook zeggen dat ik meer van het breien ben ipv het naaien en borduren (mijn borduursnelheid is ongeveer 2 vierkante cm per jaarquote:Op woensdag 15 september 2004 14:25 schreef anneja het volgende:
Op zich een heel leuk idee, maar ik denk dat dat toch best wel tijdrovend gaat worden.quote:Op woensdag 15 september 2004 14:25 schreef anneja het volgende:
ah bah vervelend jessiequote:Op woensdag 15 september 2004 14:37 schreef Jessicaa het volgende:
Snik krijg net een mailtje. Baantje aan me neus voorbij. Voor inlichtingen kon ik bellen. Gedaan natuurlijk. Het lag niet aan mij. Ze hebben 5 mannen aangenomen. Dit pastte beter in t team. En de onregelmatigheid van Geer zijn rooster kon een probleem worden. Maar nogmaals t lag neit aan mij. Ik was erg enthousiast enz. Bla bla bla. Nou ja t zal zo moeten zijn. Volgende keer beter.
quote:Op woensdag 15 september 2004 16:24 schreef rena het volgende:
OnweerIk hou niet van onweer
Nou ja, net 1 keer een donder, maar er zal vast wel meer komen
![]()
uit eten = niet thuis eten, toch?quote:Op woensdag 15 september 2004 16:21 schreef clauwheee het volgende:
Nou we gaan bij hun eten, maar das denk ik ook wel de moeite waard
Ik ben vandaag al twee keer mijn kisten uitgeregendquote:Op woensdag 15 september 2004 16:25 schreef clauwheee het volgende:
Hmmm is het overal zulk snertweer dan?
Stuur eens wat in mijn richting danquote:Op woensdag 15 september 2004 16:25 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik word hier mijn kantoor uitgestraald door de zon
![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 16:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
uit eten = niet thuis eten, toch?![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 16:27 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik ben vandaag al twee keer mijn kisten uitgeregend
Heb net maar geinvesteerd in een regenpak
en voor casper een hip regenjasje?quote:Op woensdag 15 september 2004 16:27 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik ben vandaag al twee keer mijn kisten uitgeregend
Heb net maar geinvesteerd in een regenpak
quote:Op woensdag 15 september 2004 12:02 schreef Luchtbel het volgende:
Mag ik even overal dwars door heen lullen
IK WIL EEN BABYDWANGBUISJE![]()
![]()
Ze kan echt geen seconde meer alleen liggen of ze ligt ondersteboven![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 16:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en voor casper een hip regenjasje?
http://www.hondenartikele(...)p_330.html〈=nl
Crap. Als ze jou laten gaan, dan verdienen ze je niet . . .quote:Op woensdag 15 september 2004 14:37 schreef Jessicaa het volgende:
Snik krijg net een mailtje. Baantje aan me neus voorbij. Voor inlichtingen kon ik bellen. Gedaan natuurlijk. Het lag niet aan mij. Ze hebben 5 mannen aangenomen. Dit pastte beter in t team. En de onregelmatigheid van Geer zijn rooster kon een probleem worden. Maar nogmaals t lag neit aan mij. Ik was erg enthousiast enz. Bla bla bla. Nou ja t zal zo moeten zijn. Volgende keer beter.
Als het alleen maar bij onweer blijft, dan heb ik er geen probleem mee maar die achterlijke regen . . .quote:Op woensdag 15 september 2004 16:24 schreef rena het volgende:
OnweerIk hou niet van onweer
Nou ja, net 1 keer een donder, maar er zal vast wel meer komen
![]()
Buren ?? Je ouder(s) ??quote:Op woensdag 15 september 2004 16:56 schreef coolbabe het volgende:
Ik zit met een dilemma, de vader van een vriend van ons in overleden en vanavond is de avondwake. Coolhunk gaat daar sowieso heen en ik wil eigenlijk ook wel mee, maar het begint al om 7 uur. De kinderen wil ik niet mee omdat ik dat niet geschikt voor ze vind en ze dan te laat op bed zouden liggen.
Morgen is de crematie, die is overdag en daar wil ik ook liever de kinderen niet mee naar toe nemen.
En voor mijn gevoel kan ik het niet maken om helemaal niet te gaan, ook als is het oorspronkelijk een vriend van coolhunk/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |