Kom jij net weer uit bed rollenquote:Op dinsdag 14 september 2004 13:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je OP.... mên
Tuurlijk niet, ik ben net de stad ingegaan en ik ga weer terug denk ik... Sims 2, Splinter Cell: Pandora tomorrow en nog een spel...maar ik weet niet wat...quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:44 schreef GinaG het volgende:
[..]
Kom jij net weer uit bed rollen![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik ben net de stad ingegaan en ik ga weer terug denk ik... Sims 2, Splinter Cell: Pandora tomorrow en nog een spel...maar ik weet niet wat...
Ja maar ik heb geen Xbox, heb al een PC weet je...quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:49 schreef GinaG het volgende:
[..]
HALO 2
![]()
Je hebt GEEN XBOXquote:Op dinsdag 14 september 2004 13:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen Xbox, heb al een PC weet je...
Misschien nog een leuk PC spel of GCspel?
quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen Xbox, heb al een PC weet je...
Misschien nog een leuk PC spel of GCspel?
Ik heb al genoeg van Microsoft, m'n PC is er al genoeg mee vervuild...quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:52 schreef GinaG het volgende:
[..]
Je hebt GEEN XBOX![]()
A shame, a bloody shame
![]()
Ja maar jij bent apartquote:Op dinsdag 14 september 2004 13:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
So? Ik heb helemaal geen consoles.
Je hoeft geen MS op je pc te installeren hoorquote:Op dinsdag 14 september 2004 13:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg van Microsoft, m'n PC is er al genoeg mee vervuild...
23 sept pas.quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is Burn Out 3 voor de PS2 al uit? misschien dat ik die wel haal ofzo, vorige week hadden ze em nog niet bij de FRS, alleen maar voor de Xbox...
GVD, nu moet ik gewoon gaan zoeken naar een 3e spel...quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
23 sept pas.
Aah, hou je nu niet meer van me?quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:52 schreef GinaG het volgende:
[..]
Je hebt GEEN XBOX![]()
A shame, a bloody shame
![]()
Heb ik nooit gedaanquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Aah, hou je nu niet meer van me?
En anders dat Rayman-snotaapje wel...quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Exit the camera, please.
Geen idee nog, Kepler en ik hebben toen we Burnout kochten die erbij genomen als gratis game. Maar ik hem hem nog niet gespeeld. Ik denk het wel aangezien hij overal best aardig scoortquote:Op dinsdag 14 september 2004 13:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is Second Sight z'n 60 euro waard?
gewoon dat hele plaatjequote:Op dinsdag 14 september 2004 14:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En anders dat Rayman-snotaapje wel...
And do shove it deep in your ass, pleasequote:Op dinsdag 14 september 2004 14:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Exit the camera, please.
Liever de camera.quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En anders dat Rayman-snotaapje wel...
If it is not my ass.quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
And do shove it deep in your ass, please![]()
Of de ''Master Chief''quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Liever de camera.
Gooi Link d'r in.![]()
I was referring to RaymannNL his assquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
If it is not my ass.
Ik heb een vermoeden dat het die grote Mario fan isquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:11 schreef Tain het volgende:
welke mod is er trouwens zo grappig geweest met die TT?
Achter in de kast? Das zonde, kun jum beter aan mij verkopen, ik zoek er al een tijd eentje.quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een klote TT, ik heb die gamecube niet voor niks achterin de kast geplaatst
quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:16 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat het die grote Mario fan is![]()
Nee ik doe hem niet weg,maar ben weg van de xbox wel op het momentquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:22 schreef bellingerII het volgende:
[..]
Achter in de kast? Das zonde, kun jum beter aan mij verkopen, ik zoek er al een tijd eentje.
Jammer, en ik had nog wel zo'n leuk laptopje of servertje in de aanbieding .......quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik doe hem niet weg,maar ben weg van de xbox wel op het moment
quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
(stompzinnige achterlijke tekening verwijderd)![]()
![]()
![]()
ik nietquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:36 schreef Tain het volgende:
[..]
ik heb er meer
Doet zeer z`on plaatje dan he`quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:41 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
![]()
Ja ga nog even door johquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:43 schreef Tain het volgende:
hee de titel is weer veranderd, maar ik heb 55 xbox spellen nu(is met pre orders meegerekend, die worden toch niet gecancelled)
Hij woont nog thuisquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ga nog even door joh![]()
Ja dat is het ook ik kan heel mn loon al inleveren aan bill`squote:Op dinsdag 14 september 2004 14:46 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hij woont nog thuis![]()
En je kind en je vrouwquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat is het ook ik kan heel mn loon al inleveren aan bill`s![]()
Flirten met de verkoper wil nogal eens helpenquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Tyfushomo's bij de FRS, ze hebben The Sims 2 achter in het magazijn liggen, alleen mogen ze em pas morgen leveren
Wij zijn meer het modchip typequote:Op dinsdag 14 september 2004 14:48 schreef GinaG het volgende:
[..]
En je kind en je vrouw![]()
En modchip isquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wij zijn meer het modchip type![]()
illegaal om kopièen te draaienquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
En modchip is![]()
Niet met die homo die achter de kassa stond...quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:59 schreef GinaG het volgende:
[..]
Flirten met de verkoper wil nogal eens helpen![]()
Juistquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:04 schreef taart het volgende:
Doe die rayman en die camera en die mario uit de OP!
Verbaast me nog dat je nog Xbox-live kan draaien dan... dacht dat "gemodde X-doozen" niet meer online kondenquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
illegaal om kopièen te draaien![]()
maar dat doe ik dan ook weer niet
Jawel kan je uitschakelen,maar de mijne is orgineel hoorquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Verbaast me nog dat je nog Xbox-live kan draaien dan... dacht dat "gemodde X-doozen" niet meer online konden
wat stond erquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:43 schreef Tain het volgende:
hee de titel is weer veranderd,
[GAM Slowchat] Stelletje XBox-kneuzen oprotten!!quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:11 schreef taart het volgende:
[..]
wat stond er
quote:Op dinsdag 14 spetember om 14.50 schreef GinaG het volgende:
RaymanNL hou je debiele bek
Volleybalschoenen...quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:46 schreef -Mzraki- het volgende:
Middag stelletje stinkerds
Ik heb nieuwe volleybalschoenen, Adidas Uproar 6
Vorig jaar de Uproar 5 en dat jaar ervoor de Uproar 4
Ja, volleybalschoenen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Volleybalschoenen...
Volleyball..quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:53 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, volleybalschoenen.
Ik speel namelijk, tadata, Volleybal.
En daar is mis mee?quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Volleyball..
Ja, zomers beachvolley'en met chickies. Beetje patsers afmaken met je homie e.d.quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Volleyball..
Hij is waarschijnlijk voetbalhomoquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En daar is mis mee?
Voetbalquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk voetbalhomo
Voetbal is niet zo veel mis mee, zolang je me maar niet vraagt om spits te staan.quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nah, voetbal is voor mietjes....Ta-ek-won-do-doquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Voetbal is leukquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nah, voetbal is voor mietjes....Ta-ek-won-do-do![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:41 schreef taart het volgende:
[..]
geniet er nou nog maar van ja
Nee, die kracht komt uit mijn sterk afgetrainde benen/buikquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:33 schreef peristilius het volgende:
Heb je aparte schoenen voor volleybal? Met extra vering dat je goed kan smashen ofzo
schrijf een boekquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, die kracht komt uit mijn sterk afgetrainde benen/buik
Wat de schoenen moeten doen is met name de enkels goed ondersteunen, zorgen dat de hiel wat hoger komt te liggen ivm de voorkant van de voet zonder (!) dat je hierbij een onstabiele schoen krijgt waar je heel erg gemakkelijk mee door je enkels gaat (loopschoenen).
Volleybal is een sport waar veel van je enkels wordt gevraagd, zodoende.
Ik wist niet dat de Master Chief ook op volleybal schoenen rond huppeldequote:Op dinsdag 14 september 2004 16:47 schreef pkwarts het volgende:
[..]
schrijf een boeken meteen een halo strategy guide
alle zaalsporten vergen veel van je enkels en knieen, heb er alle ervaring meequote:Op dinsdag 14 september 2004 16:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, die kracht komt uit mijn sterk afgetrainde benen/buik
Wat de schoenen moeten doen is met name de enkels goed ondersteunen, zorgen dat de hiel wat hoger komt te liggen ivm de voorkant van de voet zonder (!) dat je hierbij een onstabiele schoen krijgt waar je heel erg gemakkelijk mee door je enkels gaat (loopschoenen).
Volleybal is een sport waar veel van je enkels wordt gevraagd, zodoende.
wist je dat niet? uproar 63 heten ze.quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:48 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de Master Chief ook op volleybal schoenen rond huppelde
Hmm dan komt op een gegeven moment de productie van de uproars een paar eeuwen stil te liggenquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:53 schreef pkwarts het volgende:
[..]
wist je dat niet? uproar 63 heten ze.
ze zijn na een tijd weer bij 1 begonnen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:56 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hmm dan komt op een gegeven moment de productie van de uproars een paar eeuwen stil te liggen![]()
Oooh ok ik begon het me al af te vragenquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:57 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ze zijn na een tijd weer bij 1 begonnen.
moet je nou alles doorrekenen?![]()
Aye, ik kan zo 1 2 3 geen zaalsport bedenken waar je stil moet blijven staanquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:48 schreef Tain het volgende:
[..]
alle zaalsporten vergen veel van je enkels en knieen, heb er alle ervaring mee
lullig voor je....quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:13 schreef RaymanNL het volgende:
Vinden jullie m'n OP PIC niet mooiben ik lang mee bezig geweest
Ik zie geen fackin MC.quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:13 schreef RaymanNL het volgende:
hear! hear!quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:15 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik zie geen fackin MC.
Kan je OP, oprotten dan? En als je OP toch aan het oprotten is, kan het jou dan meenemen?quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:13 schreef RaymanNL het volgende:
Moet je het wel goed quoten hequote:Op dinsdag 14 september 2004 17:13 schreef Khadgar het volgende:
Jui Jitsu? I'm going to learning Jui Jitsu?
Sweetquote:Jazeker. Bijna de bruine band.
Jou kunnen we het nog vergevenquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:20 schreef mordradead het volgende:
sorry voor het hoge raymangehalte
Rijstquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:24 schreef mordradead het volgende:
* wat ruikt mijn neus??? rijst mensen, rijst... het is weer rijsttijd![]()
aah het Rayman forum, wanneer gaat daar weer eens geflamed wordenquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:26 schreef taart het volgende:
[..]
zet hem maar in je eigen [rayman forum] slowchat![]()
Neequote:Op dinsdag 14 september 2004 17:29 schreef Rahl het volgende:
wtf is dit voor happy hippo TT?
heeft raymanNL die verzonnen ofzo?
quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:26 schreef taart het volgende:
[..]
zet hem maar in je eigen [rayman forum] slowchat![]()
krijgen we RaymanDEquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:37 schreef peristilius het volgende:
misschien als we lang genoeg zeiken over zn nederlands haalt ie die ook weg
of RaymanESquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:45 schreef pkwarts het volgende:
[..]
krijgen we RaymanDE
Hebben we helemaal iets om om te zijkenquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:45 schreef pkwarts het volgende:
[..]
krijgen we RaymanDE
stoer ...ik heb er 60...zonder pre ordersquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:43 schreef Tain het volgende:
hee de titel is weer veranderd, maar ik heb 55 xbox spellen nu(is met pre orders meegerekend, die worden toch niet gecancelled)
quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:55 schreef GinaG het volgende:
Godverdomme nog aan toe, ik moet naar huis om de ramen dicht te doenAnders doet de brandweer dat ff (huisgenoten zijn niet thuis), jammer dat de brandweer daarzoveel voor in rekening brengt
![]()
GVD, GVD, GVD, GVD, GVD, GVD #%$%#^&^**$^%#$^%##%
Stelletje debielen, waarom laten ze godverdomme die pleurisramen open![]()
anders ik welquote:Op dinsdag 14 september 2004 18:58 schreef Gamedemon het volgende:
GinaG ik vroeg me af...als ik jou nu halo 2 zou kunnen geven...trouw je dan met mij?
Lieve schat ik zou vanavond een les Spaans hebben van 20:00 t/m 21:30 (daar betaal ik 22,50 euor per keer voor). En nu moet ik vanuit delft helemaal naar scheveningen om 2 ramen dicht te doenquote:Op dinsdag 14 september 2004 18:57 schreef taart het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:01 schreef pkwarts het volgende:
[..]
anders ik wel
halo 2 is het waardquote:
tsja.....quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
Lieve schat ik zou vanavond een les Spaans hebben van 20:00 t/m 21:30 (daar betaal ik 22,50 euor per keer voor). En nu moet ik vanuit delft helemaal naar scheveningen om 2 ramen dicht te doen
Ik moet nog de benedenbuurman te zien te overtuigen dat hij de brandweer niet belt...
![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
Lieve schat ik zou vanavond een les Spaans hebben van 20:00 t/m 21:30 (daar betaal ik 22,50 euor per keer voor). En nu moet ik vanuit delft helemaal naar scheveningen om 2 ramen dicht te doen
Ik moet nog de benedenbuurman te zien te overtuigen dat hij de brandweer niet belt...
![]()
en die camera slaat al helemaal nergens opquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:16 schreef Gamedemon het volgende:
En rayman serieus...dat plaatje in de OP is echt fucking gay...
als je dan toch een multiconsole plaatje wil maken...doe dan Ruy haybusa/Master chief
Mario/zelda Jak and daxter/Ratchet and clank
dat zijn de logische figuren daar voor
quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:20 schreef taart het volgende:
[..]
hehe
HCO3quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:47 schreef taart het volgende:
[..]
wat is dan de formule van een waterstofcarbonaation?
idd, bij een ion natuurlijk wel lading aangeven. overigens zou ik die niet uit mijn kop geweten hebben.......quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:57 schreef taart het volgende:
[..]
HCO3-![]()
Wehehehequote:Op dinsdag 14 september 2004 19:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:19 schreef taart het volgende:
[..]
en die camera slaat al helemaal nergens op![]()
ja.quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:04 schreef taart het volgende:
[..]
rayman, mario, camera, ryu hayabusa
Om met een stuk vreten als Gamedemon te trouwen? Pkwarts dat je een slechte smaak had, dat wist ik al, maar dat het ZO slecht was, damnquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:04 schreef pkwarts het volgende:
[..]
halo 2 is het waard
maar.....het is halo 2....quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:28 schreef GinaG het volgende:
[..]
Om met een stuk vreten als Gamedemon te trouwen? Pkwarts dat je een slechte smaak had, dat wist ik al, maar dat het ZO slecht was, damn![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:05 schreef pkwarts het volgende:
[..]
tsja.....
.....
HAHAHAHAHAHAHA!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wehehehe
Totdat je hopeloos verliefd op Gamedemon werdquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:29 schreef pkwarts het volgende:
[..]
maar.....het is halo 2....
trouwens, eerst had ik nog een hele goede smaak
ja jij maakt ook nooit een move!!!quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:31 schreef GinaG het volgende:
[..]
Totdat je hopeloos verliefd op Gamedemon werd![]()
Serieus je verwacht toch ik niet dat IK avances ga maken naar Gamedemonquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:32 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ja jij maakt ook nooit een move!!!
*kuch* ik bedoelde niet demonquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:34 schreef GinaG het volgende:
[..]
Serieus je verwacht toch ik niet dat IK avances ga maken naar GamedemonIk heb het verstand van RaymannNL niet
![]()
huilie huilie huiliequote:Op dinsdag 14 september 2004 21:08 schreef RaymanNL het volgende:ik vind het niet leuk hoe jullie reageren op mijn mooi PIC
![]()
Ikheb zelfs een mooi Ninja Gaiden plaatje er bij gedaanquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:12 schreef taart het volgende:
[..]
dat jij hem mooi vindt dan betekent het niet dat wij het leuk vinden
je verneukt dit topic
![]()
En één p;laatje kan het topic niet verneuken, het is een mooie OP post plaatjequote:Op dinsdag 14 september 2004 21:12 schreef taart het volgende:
[..]
dat jij hem mooi vindt dan betekent het niet dat wij het leuk vinden
je verneukt dit topic
![]()
Verwijder dat hele plaatje dan maar...flikker op man...dit is GAM slowchat...die camera hoort er niet...en Rayman ..iedereen kotst op rayman behalve jijquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:08 schreef RaymanNL het volgende:ik vind het niet leuk hoe jullie reageren op mijn mooi PIC
wat moet ik toevoegen dan? (ik ga niks verwijderen)
ryu WIE?quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:04 schreef taart het volgende:
[..]
rayman, mario, camera, ryu hayabusa
Die is best coolquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:42 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb een nieuwe is die beter:
[afbeelding]
die comic zelda contrasteert teveel met die semi realistische ryuquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:42 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
en je begon zo goedquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:49 schreef RaymanNL het volgende:
Mag er één klein raymannetje bij? Of tenminste een dark lum
Oké dan hou ik het zo, maar moet er echt niks verderbij? een andere character ofzow?quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:50 schreef Rahl het volgende:
[..]
en je begon zo goed
misschien wat rockstah zei, een realistische zelda ipv. cartoon, contrast enzoquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Oké dan hou ik het zo, maar moet er echt niks verderbij? een andere character ofzow?
Heeft iemand er een plaatje van? Van Zelda uit Zelda Reborn?quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:51 schreef Rahl het volgende:
[..]
misschien wat rockstah zei, een realistische zelda ipv. cartoon, contrast enzo
quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:53 schreef rockstah het volgende:
jasser arafat
nee dan word het te druk. maar ik vind wel dat Arafat erin moet.quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:53 schreef RaymanNL het volgende:
Of moet ik nog plaatjes van de 3 consoles (NGC Xbox PS2) bij?
Ninja Gaiden, Zelda, nu nog de matherfackin MC verdomme!quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:42 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
MC wat is dat?quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ninja Gaiden, Zelda, nu nog de matherfackin MC verdomme!
Dan is hij goed, voor jou doen dan
Master Chief.quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
MC wat is dat?
Dude, dat moet de nieuwe TT wordenquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
MC wat is dat?
Met die gast word het veel ste druk op het plaatje.quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dude, dat moet de nieuwe TT worden
[afbeelding]
"Master Chief Sir! Good to see you!"
Nou dan tief je toch godverdomme de rest er gewoon uit?quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:23 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Met die gast word het veel ste druk op het plaatje.
Nee het is geen Xbox topicquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:24 schreef rockstah het volgende:
hij kan wel in de plaats van zelda
Dus wat Rayman voor mij is is voor jou MC? (behalve dan dat jij MCNL heet)quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:26 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nou dan tief je toch godverdomme de rest er gewoon uit?
dude, MC is niet zomaar een gameheld, hij is dé held, en boven alles, míjn held, híj hangt boven mijn PC.
Híj is the one
nu ga ik slapen, de mazzel.
MC is stoer. Rayman niet.quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dus wat Rayman voor mij is is voor jou MC? (behalve dan dat jij MCNL heet)
nee. maar die nieuwe zelda is kut, veel te gay. die in the wind waker is veel cooler.quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee het is geen Xbox topic
Dude, zelda staat er niet eens in.quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:24 schreef rockstah het volgende:
hij kan wel in de plaats van zelda
Windwaker stinkt.quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:29 schreef rockstah het volgende:
[..]
nee. maar die nieuwe zelda is kut, veel te gay. die in the wind waker is veel cooler.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dude, zelda staat er niet eens in.
link?quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:31 schreef Tain het volgende:
[..]
[afbeelding]
wie is dat aan de rechterkant dan?
zelda, link, whatever. allemaal één pot nat.quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dude, zelda staat er niet eens in.
het is toch van dezelfde game, en ze zouden het spel eigenlijk the legend of link moeten noemen, zelda is telkens de trut die ontvoerd wordtquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:32 schreef capibar het volgende:
[..]
link?![]()
mondquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Windwaker stinkt.
OoT the best. (Link wise dan.)
quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:32 schreef rockstah het volgende:
[..]
zelda, link, whatever. allemaal één pot nat.
Zelda = meisje, dat is Link.quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:31 schreef Tain het volgende:
[..]
[afbeelding]
wie is dat aan de rechterkant dan?
ik zit te twijfelen, bij die ene waar de tekst onderaan staat gaat hij over dat kleine mannetje in het midden heen, en bovenaan ziet er niet zo mooi uit...quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:33 schreef RaymanNL het volgende:
Nou ik heb het lettertype ge-edit welke is nou het beste:
A:
[afbeelding]
B:
[afbeelding]
zelda sucks jaquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:33 schreef Tain het volgende:
[..]
het is toch van dezelfde game, en ze zouden het spel eigenlijk the legend of link moeten noemen, zelda is telkens de trut die ontvoerd wordt
Dat heb ik nooit begrepen aan Nintendo games. Figuren als Zelda en Peach zouden beter moeten weten na tig keer ontvoerd te zijn... :')quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:33 schreef Tain het volgende:
[..]
het is toch van dezelfde game, en ze zouden het spel eigenlijk the legend of link moeten noemen, zelda is telkens de trut die ontvoerd wordt
Tja, dat is wel een herhalend iets. Al duurt het soms wat langer voordat ze ontvoerd wordt bij sommige spellen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:33 schreef Tain het volgende:
[..]
na zoveel avonturen en legendes nog steeds ontvoerd wordenquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:35 schreef capibar het volgende:
[..]
zelda sucks ja![]()
dat zit in de genen ofzoquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:36 schreef Tain het volgende:
[..]
na zoveel avonturen en legendes nog steeds ontvoerd worden![]()
Van Zelda kan ik het nog wel begrijpen tis telkens een andere Zelda(die wel een keertje wat zou moeten leren van de voorgaande legendes), maar peach is de stomste trut uit gamegeschiedenisquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit begrepen aan Nintendo games. Figuren als Zelda en Peach zouden beter moeten weten na tig keer ontvoerd te zijn...![]()
misschien moet link haar maar eens aan de ketting leggen....quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:36 schreef Tain het volgende:
[..]
na zoveel avonturen en legendes nog steeds ontvoerd worden![]()
kan link meteen andere dingen doenquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:38 schreef capibar het volgende:
[..]
misschien moet link haar maar eens aan de ketting leggen....
loopt ze niet de hele tijd weg![]()
Cortanaquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Van Zelda kan ik het nog wel begrijpen tis telkens een andere Zelda(die wel een keertje wat zou moeten leren van de voorgaande legendes), maar peach is de stomste trut uit gamegeschiedenis
Peach is een doosquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:40 schreef GinaG het volgende:
[..]
Cortana![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:41 schreef rockstah het volgende:
[..]
allebij kut. maak maar een nieuwe.
Of gewoon niet meer redden. Gedoe ook steeds voor die arme Link.quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:38 schreef capibar het volgende:
[..]
misschien moet link haar maar eens aan de ketting leggen....
loopt ze niet de hele tijd weg![]()
Ja want dan kan ze ook niet meer ontvoert worden!!quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Of gewoon niet meer redden. Gedoe ook steeds voor die arme Link.
maar dan heeft hij niemand meer om mee te..... eh.... om mee te pratenquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Of gewoon niet meer redden. Gedoe ook steeds voor die arme Link.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja want dan kan ze ook niet meer ontvoert worden!!
Stuur dat IDee naar Nintendo man
Ohwjah, kut. Ik moest naar bed
quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Peach is een doos
Er moeten meer gamebabes zijn.quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:48 schreef rockstah het volgende:
[..]
maar dan heeft hij niemand meer om mee te..... eh.... om mee te praten
Dat Mario achtige gedrocht is ook niet bepaald je van hetquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Eerder een vent...
luigi gedrocht, maar het zijn stomme pizzavreters allebei, en die mario lijkt op Ron Jeremyquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:54 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat Mario achtige gedrocht is ook niet bepaald je van het![]()
Wat moet die linker geval eigenlijk voorstellen? DIe kan ik echt nergens plaatsen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:06 schreef Tain het volgende:
[..]
luigi gedrocht, maar het zijn stomme pizzavreters allebei, en die mario lijkt op Ron Jeremy
Met wat?quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:10 schreef pkwarts het volgende:
zijn jullie er nu al mee gekapt?
8:30? 9:00?quote:Op woensdag 15 september 2004 00:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
met niks...
Kut, vanaf hoe laat is de FRS morgen open?
Jij ging toch slapenquote:Op dinsdag 14 september 2004 23:10 schreef pkwarts het volgende:
zijn jullie er nu al mee gekapt?
Goedemorgenquote:Op woensdag 15 september 2004 09:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Goedemorgen allemaal
En ben je weggewaait met fietjse en alquote:Op woensdag 15 september 2004 07:03 schreef Tain het volgende:moet zo alweer op de fiets stappen
En dan al dat regen, ik kon bijna zwemmend naar mijn werkquote:Op woensdag 15 september 2004 09:27 schreef Ghostbuster het volgende:nou met de hond uitlaten ging ik al zowat
het is maar koud vandaag
Ja het word herfst even wennen weer,alhoewel het beter wordquote:Op woensdag 15 september 2004 09:31 schreef GinaG het volgende:
[..]
En dan al dat regen, ik kon bijna zwemmend naar mijn werk![]()
daar is wel meer wind voor nodig hoorquote:Op woensdag 15 september 2004 09:26 schreef GinaG het volgende:
[..]
En ben je weggewaait met fietjse en al![]()
geen idee, ik heb alleen 3 gespeeld en die vind ik leuk terwijl ik niet van race spellen houdquote:Op woensdag 15 september 2004 09:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Is burnout 2 nou ook leuk
oh ik ben wild van racespellenquote:Op woensdag 15 september 2004 10:26 schreef Tain het volgende:
[..]
geen idee, ik heb alleen 3 gespeeld en die vind ik leuk terwijl ik niet van race spellen houd
Hoe doet psv hetquote:Op woensdag 15 september 2004 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Btw, ik zit nu ook in de GAM subleague bij de voetbal manager
Dag, juffrouw wat bent u weer vrolijk vandaag...quote:Op woensdag 15 september 2004 11:10 schreef GinaG het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Staan bovenaan in de competitiequote:Op woensdag 15 september 2004 10:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoe doet psv het
Ja heel erg , heb vanochtend ook een heel lief briefje voor mijn lieve huisgenotenquote:Op woensdag 15 september 2004 11:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dag, juffrouw wat bent u weer vrolijk vandaag...
europa?quote:Op woensdag 15 september 2004 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Staan bovenaan in de competitie
Of ze volgende keer het FOKKING RAAM WILLEN DICHTDOEN!!! als je weer es niet thuis bent?quote:Op woensdag 15 september 2004 11:41 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja heel erg , heb vanochtend ook een heel lief briefje voor mijn lieve huisgenotenachtergelaten
![]()
Met 1 - 0 verliezen van de Champion's League winnaar kandidaat is niet slechtquote:Op woensdag 15 september 2004 11:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
europa?
No offence, maar Arsenal gaat dus de CL weer niet winnen...he....quote:Op woensdag 15 september 2004 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Met 1 - 0 verliezen van de Champion's League winnaar kandidaat is niet slecht
Ja zoiets jaquote:Op woensdag 15 september 2004 11:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Of ze volgende keer het FOKKING RAAM WILLEN DICHTDOEN!!! als je weer es niet thuis bent?
Top 4 komen ze. Let maar op.quote:Op woensdag 15 september 2004 11:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
No offence, maar Arsenal gaat dus de CL weer niet winnen...he....
Nou ze zijn amper over de middenlijn geweestquote:Op woensdag 15 september 2004 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Met 1 - 0 verliezen van de Champion's League winnaar kandidaat is niet slecht
Dat heb ik met FC Den Bosch, zie verdediging en middenveldquote:Op woensdag 15 september 2004 12:46 schreef mordradead het volgende:
wat een dramatische rond in de voetbalmanagerminder dan de helft van de punten van de vorige keer, maarja boeiend
![]()
psv gister wat een kutwedstrijd zeg, geen fuck aan.... en legolas... als utrechtwint doe jij het goed, zo niet... dan niet
* punt meer dan roy heeftquote:Op woensdag 15 september 2004 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat heb ik met FC Den Bosch, zie verdediging en middenveld
Je hebt gewoon geluk gehadquote:Op woensdag 15 september 2004 13:51 schreef Rahl het volgende:
[..]
* punt meer dan roy heeft
die chen had mazzel, die stond laatste na de 1ste rondequote:Op woensdag 15 september 2004 13:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geluk gehad
Ik heb ook een verdediging van niets.quote:Op woensdag 15 september 2004 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat heb ik met FC Den Bosch, zie verdediging en middenveld
Verdediging van nix? Onderschat Den Bosch niet!! AJax zal met knikkende knieën aan de wedstrijd beginnen komend weekendquote:Op woensdag 15 september 2004 14:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb ook een verdediging van niets.Di Tomasso en voor de rest een stel flutspelers.
Ik heb nu Zoetebier, VoH en Beasley, de rest FCDB. Langzaam ga ik proberen een compleet PSV team op te bouwenquote:Maar goed, ik heb nu v/d Haar aangekocht voor Calabro. En 3 keer raden wie de hoofddoelpuntenmaker van Utrecht is?
Die voetbal manager is wel een game dus hequote:Op woensdag 15 september 2004 14:23 schreef -Mzraki- het volgende:
hey, dit is geen voetbalmanager bullshit-slowchat, dat doen jullie maar ergens anders
NEC toch?quote:Op woensdag 15 september 2004 14:24 schreef mordradead het volgende:
ik heb gentenaar op goal geloof ik...... voorin niedzielan en schut.... ik wil yildrim maar die kan ik nog niet betalen
Praten we hier wel over games dan?quote:Op woensdag 15 september 2004 14:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die voetbal manager is wel een game dus he
Toch zondag gepasseerd.quote:Op woensdag 15 september 2004 14:27 schreef mordradead het volgende:
precies...... klasse keeper(recordhouder 0 doelpunten in de langste tijd, vorig seizoen)
Mij lijkt het spel gewoon 3 x niksquote:Op woensdag 15 september 2004 14:48 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik ga die game dus principieel weigeren, gewoon om mij te distanciëren van de massa-nep-gamers die dat spel wel gaan spelen.
Ach, is toch leuk om 6 driehoeks-verhoudingen te hebben met vrouwen en je kind te laten veranderen in een zombie tijdens een mislukt laboratiumexperiment... :')quote:Op woensdag 15 september 2004 14:48 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik ga die game dus principieel weigeren, gewoon om mij te distanciëren van de massa-nep-gamers die dat spel wel gaan spelen.
Vergeet het telkens de kinderen nét niet naar het leger te laten sturen.quote:Op woensdag 15 september 2004 15:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ach, is toch leuk om 6 driehoeks-verhoudingen te hebben met vrouwen en je kind te laten veranderen in een zombie tijdens een mislukt laboratiumexpiriment...
Weet je wat leuk is? Smerige en lelijke aliens kapotknallen met je opgevoerde Battle Rifle.quote:Op woensdag 15 september 2004 15:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ach, is toch leuk om 6 driehoeks-verhoudingen te hebben met vrouwen en je kind te laten veranderen in een zombie tijdens een mislukt laboratiumexperiment...
Grunts doodmeppen is ook altijd leukquote:Op woensdag 15 september 2004 15:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Weet je wat leuk is? Smerige en lelijke aliens kapotknallen met je opgevoerde Battle Rifle.
Bah, Doom 3 isquote:Op woensdag 15 september 2004 15:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Weet je wat leuk is? Smerige en lelijke aliens kapotknallen met je opgevoerde Battle Rifle.
6 drie-hoeksverhoudingen boeien me geen fúck, ik kijk toch geen fackin Jerry Springer?
Zeker, boem boem *splat*quote:Op woensdag 15 september 2004 15:06 schreef GinaG het volgende:
[..]
Grunts doodmeppen is ook altijd leuk![]()
Preciesquote:Op woensdag 15 september 2004 15:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Bah, Doom 3 is
Hier schijnt het zonnetje en is er mooie blauwe luchtquote:Op woensdag 15 september 2004 15:28 schreef pkwarts het volgende:
nog net weg van kanovaren voordat het hier losbarstte
Doom3 lijkt mij behoorlijk engquote:Op woensdag 15 september 2004 15:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Bah, Doom 3 is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |