abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21944421
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 13:26 schreef Aeroxie het volgende:

[..]

Mag ook wel voor een dispensatie speler

Het kan nog erger.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_21945099
quote:

[..]

Mag ook wel voor een dispensatie speler
punt 1 het was voor het olympische elfal geen dispensatiespeler aangezien hij gewoon 23 was.
punt 2 de wedstrijd tegen Peru waarin hij uitblonk was het (normale) argentinie. daar kan hij dus al helemaal geen dispensatiespeler zijn.
pi_21945217
quote:
een dispensatie speler
Kan je ook uitleggen wat dat precies met de man zijn voetbalkwaliteiten te maken heeft?
pi_21945365
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 14:06 schreef Bayer het volgende:

[..]

Kan je ook uitleggen wat dat precies met de man zijn voetbalkwaliteiten te maken heeft?
Verder in zijn ontwikkelingsfase?
pi_21945509
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 14:14 schreef Aeroxie het volgende:
Verder in zijn ontwikkelingsfase?
Ik denk dat hij zich blijft ontwikkelen tot en met zijn laatste contract bij Al Hilal op zijn 34e.
Dat is namelijk inherent aan de mens, ontwikkelen. Hoe dan ook, goed of slecht.
Bovendien is hij een aankoop met een bepaalde leeftijd en zo'n speler moet er gewoon vlot of meteen staan. Hij is er niet voor de breedte.

Heb je nou het voetballen in Athene gezien of niet? Dat is me niet helemaal duidelijk.
  dinsdag 14 september 2004 @ 14:30:06 #31
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_21945709
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 12:58 schreef Aeroxie het volgende:
Kalou is 20 en die doet zeker niet onder voor Rosales. Dus wie van die 2 is nou een talent....
pi_21946949
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 12:58 schreef Aeroxie het volgende:
Kalou is 20 en die doet zeker niet onder voor Rosales. Dus wie van die 2 is nou een talent....
Want Kalou scoort een paar weekjes op rij en Rosales speelt in het nationale elftal.............
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_21947283
Ik ben wel gecharmeerd van hem en verwacht wel veel van hem. Hij is nu al de beste aangekochte buitenspeler van Ajax sinds mensenheugenis.
pi_21949800
Hee, sinds die foto is ie 2 cm gegroeid en 2 kg aangekomen! Ajax maakt spelers dus langer en zwaarder.

Verder kunnen we nog weinig over deze jongen melden, wellicht morgen meer.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_21949937
Waarschijnlijk niet, hij is geblesseerd aan z'n lies namelijk. Erg jammer.
pi_23139621
*kick

hij is los
pi_23140199
quote:
Op zondag 7 november 2004 13:29 schreef keijz het volgende:
*kick

hij is los
Jij bent zeker een Amsterdommer, als iemand een keer een wedstrijd goed speelt is hij meteen weer geweldig goed.
pi_23140433
quote:
Op zondag 7 november 2004 14:01 schreef Aeroxie het volgende:

[..]

Jij bent zeker een Amsterdommer, als iemand een keer een wedstrijd goed speelt is hij meteen weer geweldig goed.
om hem vervolgens weer het graf in te schrijven als hij het een x'tje niet zo goed doet,zo zijn ze allemaal die a'dommers
pi_23140453
quote:

[..]

Ja, vind jij het ook zo overdreven? Die ophemeling van Saïdi?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_23140509
quote:
Op zondag 7 november 2004 14:14 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ja, vind jij het ook zo overdreven? Die ophemeling van Saïdi?
Ophemeling van Saidi???? Saidi heeft nog geen slechte wedstrijd gespeeld dit seizoen. Over zijn geweldige sliding nog niet te spreken. Saidi heeft trouwens ook maar 400.000 euro gekost wat heeft Rosales gekost???
pi_23140532
quote:
Op zondag 7 november 2004 14:16 schreef Aeroxie het volgende:

[..]

Ophemeling van Saidi???? Saidi heeft nog geen slechte wedstrijd gespeeld dit seizoen. Over zij geweldige sliding nog niet te spreken. Saidi heeft trouwens ook maar 400.000 euro gekost wat heeft Rosales gekost???
Ja, je doet er net zo goed aan mee. Ik heb Saïdi namelijk al wel fouten zien maken, mannetjes laten lopen enzo. Slidings zijn leuk, maar zijn sowieso al een zwaktebod als je ze moet maken.
Klik dan als je durft
pi_23140584
quote:
Op zondag 7 november 2004 14:17 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ja, je doet er net zo goed aan mee. Ik heb Saïdi namelijk al wel fouten zien maken, mannetjes laten lopen enzo. Slidings zijn leuk, maar zijn sowieso al een zwaktebod als je ze moet maken.
Weet jij wel waar je over praat??? Je bent zeker zo´n Amsterdommer die verdedigers graag met witte broekjes van het veld af ziet komen ofniet
pi_23140768
quote:

[..]

Hij is ook geweldig goed

en ik ben geen Amsterdammer
pi_23140795
quote:
Op zondag 7 november 2004 14:30 schreef keijz het volgende:

[..]

Hij is ook geweldig goed

en ik ben geen Amsterdammer
dan ben je vanwege je leeftijd niet droog achter je oren......foetus
pi_23140898
quote:
Op zondag 7 november 2004 14:20 schreef Aeroxie het volgende:

[..]

Weet jij wel waar je over praat??? Je bent zeker zo´n Amsterdommer die verdedigers graag met witte broekjes van het veld af ziet komen ofniet
Ik heb liever dat ze het voetballend oplossen dan dat de bal de maas in wordt getrapt, wat jullie graag zien, als dat is wat je bedoelt.

Trouwens, wel een flinke kerel hoor...Amsterdommer

Je hapt in ieder geval wel goed.
Klik dan als je durft
pi_23140922
pi_23143575
Mooie match voor Rosales vandaag. Fijn!
www.thuisuiteten.nl
pi_23143742
Hij heeft twee doelpunten gescoord, maar om nou meteen te zeggen dat hij los is. Ben nog steeds van mening dat het een miskoop is, een zwaluw maakt nog geen zomer.
Viper 4 life
pi_23143851
Waarom gaan al die feyenoorders niet naar hun eigen Dirk Kuijt topic....?

Rosales goed gespeeld vandaag, volgende week weer 2 hoop ik!
Zu'j net zien met dit weer, wul de waag'n niet pakk'n
pi_23144072
Miskoop is erg vroeg geoordeeld hoor Showtime. Zelfs Lazovic wordt door sommige Feyenoorders nog niet zo bestempeld.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')