nee, eerder iets met Johnny en 'hebbe hebbe'.quote:
Kan pas als je hem volgens mij ook rechtop upload.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:06 schreef lienelien het volgende:
Hoe kan ik die onderste foto eigenlijk rechtop zetten hier?
[..]
nee, eerder iets met Johnny en 'hebbe hebbe'.
Ik ga niet weer uitleggen waarom Johnny met (ik citeer:) 'een mager junklichaam' er best mee-naar-tentje-waardig uitzietquote:
Ah, hadden we het daaroverquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:19 schreef JeroenV het volgende:
Ok, maar wat heeft dat met die prachtige bloem in je haar te maken?
Of lijkt het nu heeeeeel erg alsof ik iets niet snap?
Snapte ik alquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:22 schreef JeroenV het volgende:
Beetje miscomminucatie dus
Ik bedoelde dat die bloem schattig was ja
Ik denk tussen de ¤12 en ¤15 ex servicekosten.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:25 schreef JeroenV het volgende:
Oke, eens kijken of we daar bij kunnen zijn dan. Als het niet te duur is
Precies ja. Dat is toch net Talking Heads met Phil Lynott (Thin Lizzy)?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:32 schreef lienelien het volgende:
In The Morning bedoel je, neem ik aan
Ken ik niet, maar zal het eens opzoekenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:34 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Precies ja. Dat is toch net Talking Heads met Phil Lynott (Thin Lizzy)?
Vind ik ook jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:36 schreef Teije het volgende:
Vind In The Morning tbh niet echt, rest van het album is een stuk beter ;o
Yep, Golden Touch is inderdaad een van de betere nummersquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
Vind ik ook ja![]()
En Golden Touch is een geweldig nummer![]()
ëén van de beste van Up All Night![]()
Mooie foto's heb je gemaakt!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
Gaaf, eindelijk een medestander.
Junkielichamen inc. spieren zijn oké olé olé![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:25 schreef Licko het volgende:
6 december paradiso
i'm there
(en idd 15 excl service kosten:P)
16 november in Paradiso. En was binnen 10 minuten uitverkochtquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:36 schreef Licko het volgende:
wanneer zijn the killers dan? :/
idd, was ook te laat ivm werkquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:45 schreef fretclick het volgende:
godverdomme, zo snel?!
en jahoor een paar varkens hebben de kaarten alweer voor meer dan het dubbele op marktplaats gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |