Helemaal bovenaan zie je een rijtje opties staan met oa. logout, bookmarks etc etc. Daar staat ook My Active Topics. Als je daar op klikt, in jouw geval http://forum.fok.nl/user/active/49891 dan zie je een rijtje van de topics waar je in hebt gereageerd. Zo zie je in 1 oogopslag of er nieuwe reacties bij zijn gekomen en kun je die topics in de gaten houden.quote:Op dinsdag 14 september 2004 09:39 schreef Luckepuk het volgende:
en nu ben ik wel heel benieuwd hoe zo "tvp" werkt want dit topic wil ik erg graag in de gaten houden, so pleaseeeee tell me!!!
Ik wist wel dat het zoiets simpels moest zijn, vandaar dat dit domme blondje er al nooit over durfde te beginnen!quote:Op dinsdag 14 september 2004 09:48 schreef Lois het volgende:
[..]
uitleg van Lois
pas op hoor, want ze zijn verslavend!quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:58 schreef heaven7 het volgende:
Door die naam alleen al heb ik zin om er eentje te maken
ik eerlijk gezegd ookquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:29 schreef ChrisJX het volgende:
Het ziet er prachtig uit, maar ik snapte het vanaf het vormen en trekken van het hoofd al niet meer
Oplossing: twee stukjes stof in de vorm van een poppetje knippen, met de goede kanten naar binnen aan elkaar naaien, stukje openlaten en omkeren, poppetje vullen met lapjes e.d., helemaal dichtnaaien. Klaaaaarquote:Op woensdag 15 september 2004 10:11 schreef lady-wrb het volgende:
ik eerlijk gezegd ook![]()
Zelfs dat kan ik nie...quote:Op woensdag 15 september 2004 12:08 schreef Luchtbel het volgende:
Jolietje heeft er 1 gekregen met d'r geboorte, zo'n heel kleintje en een hele mooie grote.
Door iemand zelf gemaakt en met een mooie doos eromheen.
Dit was wel 1 van de mooiste cadeautjes vond ik
Tis dat ik nog maar net een knoop aan kan naaien...
Buurvrouw/tante/oma zoekenquote:Op woensdag 15 september 2004 13:01 schreef Luckepuk het volgende:
Zelfs dat kan ik nie...zal zo´n "Daantje" dan toch te hoog gegrepen zijn voor me?
![]()
Je kan er altijd nog een voor Suus haar verjaardag vragenquote:Op woensdag 15 september 2004 13:01 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Zelfs dat kan ik nie...zal zo´n "Daantje" dan toch te hoog gegrepen zijn voor me?
![]()
Ik wil visitequote:Op woensdag 15 september 2004 13:01 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
![]()
Damn, you is rap!quote:Op woensdag 15 september 2004 14:22 schreef anneja het volgende:
Ok, ik heb een hoofdjeEn nu?
quote:Op woensdag 15 september 2004 14:29 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik wil visite![]()
Je moet gewoon iemand zoeken die het wel kan!
Nee laat die maar buitenquote:Op woensdag 15 september 2004 14:34 schreef Luckepuk het volgende:
incl bacillen??![]()
Ik zoek me suf....![]()
Echt wel...quote:Op woensdag 29 september 2004 11:05 schreef Meaghan het volgende:
Ja, ze is erg leuk he! Was er ook meteen weg van toen ik haar zag.
Jillian toont eigenlijk voor het eerst echt interesse in poppen en ze sleept ze overal mee naartoe. Ik heb dan ook zo'n vermoeden dat Saartje wel in de smaak zal vallen.
Leuk winkeltje he Brighteyes. Leuke kraamkadoo'tjes ook.
Ik zie het, had er overheen gelezen, bedankt dat je me er op attent maakt, ik ga het eens uitzoeken allemaalquote:Op woensdag 29 september 2004 15:00 schreef Jessicaa het volgende:
Op de site die loezzie noemt staan verschillende atliers die kant en klare pakketen verkopen zodat je ze zelf kunt maken.
Ach, opa en oma doen ook eens gekquote:Op woensdag 29 september 2004 15:00 schreef Jessicaa het volgende:
Op de site die loezzie noemt staan verschillende atliers die kant en klare pakketen verkopen zodat je ze zelf kunt maken.
Leuk die site Meaghan. Maar 80 euro voor een pop vind ik nog steeds een abnormale prijs. Jij heb wel de leukste uitgekozen trouwens
Jij zit vrij dicht bij de boot naar Texel toch (of was dat weer iemand anders..ik haal steeds mensen door de war merk ik)? In Den Burg zit De Witte Engel, die hebben complete pakketten (duur.) en hele goeie kwaliteit stof aan de meter (ook duur.).quote:Op woensdag 29 september 2004 11:29 schreef Tan het volgende:
Zo'n pop lijkt me erg leuk om zelf te maken trouwens, maar ik zou hier in de buurt geen winkel weten die alle benodigdheden verkoopt.
Dat ben ik, Tan heeft hier gezeten. Maar er valt altijd wel wat te regelenquote:Op woensdag 29 september 2004 16:34 schreef anneja het volgende:
[..]
Jij zit vrij dicht bij de boot naar Texel toch (of was dat weer iemand anders..ik haal steeds mensen door de war merk ik)? In Den Burg zit De Witte Engel, die hebben complete pakketten (duur.) en hele goeie kwaliteit stof aan de meter (ook duur.).
Ik heb er gezetenquote:Op woensdag 29 september 2004 16:34 schreef anneja het volgende:
[..]
Jij zit vrij dicht bij de boot naar Texel toch (of was dat weer iemand anders..ik haal steeds mensen door de war merk ik)? In Den Burg zit De Witte Engel, die hebben complete pakketten (duur.) en hele goeie kwaliteit stof aan de meter (ook duur.).
Ja... gave site hč!quote:Op donderdag 30 september 2004 10:52 schreef lady-wrb het volgende:
wat een leuke site, tan! ik word helemaal enthousiast als ik dat zie.
wel laten zien he, als je m afhebt!
borduren heb ik ook gedaan, mijn eerste borduurpakket was gigagroot en zo vreselijk moeilijk, dat ik er heel lang over heb gedaan, was voor Cheyenne en ze is er wel heel erg blij mee (hangt op haar kamer). Moet er voor Chinook ook nog eentje afmaken, maar heb er geen zin inquote:Op donderdag 30 september 2004 11:05 schreef Anitra het volgende:
maar heb geloof ik nog een borduurwerk dat eerst af moet
Whoa die zijn echt mooooooooi! Jammer dat ze het patroon niet los verkoopt. Ik zeur ook al tijden bij witte engel voor het patroon van hun dikneuskabouter, die hebben ze alleen als stofpakket en ik kom al om in de stof, dank u.quote:Op donderdag 30 september 2004 10:23 schreef Tan het volgende:
http://www.mollemuis.nl/Sjaak
Mijn oudste twee hebben wel op de vrijepeuterschool gezeten, maar ik werd een beetje niet goed van de vreemde gewoontes daar. De basisschool werd Jenaplan, daar hebben ze wel seizoenstafels en veel creabeaprojecten, vieringen enz. Maar niet zo overdetop allemaal.quote:Op donderdag 30 september 2004 12:22 schreef anneja het volgende:
[..]
Whoa die zijn echt mooooooooi! Jammer dat ze het patroon niet los verkoopt. Ik zeur ook al tijden bij witte engel voor het patroon van hun dikneuskabouter, die hebben ze alleen als stofpakket en ik kom al om in de stof, dank u.
Ik vind van die sofendingen sowieso erg mooi, maar zou mijn kinderen van hun levensdagen niet naar een vrije school sturen, ook al vind ik het nog zo leuk dat ze daar ook leren houtsnijden en metselen e.d. Veel te dogmatisch.
Het algemene van die zonnestraalpoppen, een stoffen pop met draaibaar hoofd, ik ben gewoon nieuwsgierig hoe ze dat doet. Zal haar eens mailenquote:Op donderdag 30 september 2004 13:38 schreef Tan het volgende:
@ Anneja, welk patroon wou je hebben dan
ik ken eigenlijk geen "sofenpoppen" met draaibaar hoofd...Wel de ledenmatenpoppen, met draaibare armen en benen...quote:Op donderdag 30 september 2004 14:13 schreef anneja het volgende:
[..]
Het algemene van die zonnestraalpoppen, een stoffen pop met draaibaar hoofd, ik ben gewoon nieuwsgierig hoe ze dat doet. Zal haar eens mailen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |