nope, het is zijn echt van die middelbare scholiertjes volgens mij... dat kun je zien aan de nogal breezahsletterige nicknames met allerlei tierelantijntjestroep erin en het slechte taalgebruik...quote:Op maandag 13 september 2004 20:19 schreef Merovingian het volgende:
zijn gewoon maten (nou ja maten) van je die het leuk vinden om telkens dezelfde grap met je uit te halen
dan moet dat wel structureel gebeuren...quote:Op maandag 13 september 2004 20:24 schreef Jump het volgende:
iemand die voor de grap een ander mailadres aan die breezahs gegeven heeft ?
upcoming baco-boyquote:Op maandag 13 september 2004 20:53 schreef Twinky het volgende:!! ik herken dit!
ik ben gezegend met een boven gemiddeld knap uiterlijk (i'm sorry, but i know it's the truth)
en wordt daardoor vaak toegevoegd door van die 'schattige' jongetjes van een jaar of 11/12 die me 'geil' en 'sexy' vinden. Zo'n gesprek gaat zo:
(T = me, X = jongetje X)
T: hallo, wie ben jij?
X: Lesley, je bent een geil wijf
T: oh fijn joh, hoe oud ben je en waar heb je m'n adres van?
X: van een vriend, die had weer een neef en daar dan de vriend van heb ik dan eens jou gezien op een webcam.
T: oh. en hoe oud was je?
X: 12, hoezo?
T: beetje jong, vind je niet?
****BLOCK*****
Oh en meestal is het dan: juh ben un geil weif
enzodan knap ik helemaal af...
quote:Op maandag 13 september 2004 20:53 schreef Twinky het volgende:
ik ben gezegend met een boven gemiddeld knap uiterlijk (i'm sorry, but i know it's the truth)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |