Dude, het is een Arcade spel.quote:Op maandag 13 september 2004 20:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heerlijke diepgang![]()
Ja, maar dan nog. NFSU2 heeft bijv het tunen, BO3 heeft de crashes, MK:DD heeft de items.quote:Op maandag 13 september 2004 20:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dude, het is een Arcade spel.
Ik vind een eenvoudig spel, mits goed uitgevoerd, zeker niet verkeerd. Kijk maar naar Halo (zelfde 3 seconden continu herhaald) of ICO/quote:Op maandag 13 september 2004 20:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, maar dan nog. NFSU2 heeft bijv het tunen, BO3 heeft de crashes, MK:DD heeft de items.
Maar goed, dat ik een titel niet interessant vind zegt niets over jouw enthousiasmeEN ik kan nog omslaan hoor, zie Fable
quote:INTERVIEW: CRITERION'S ALEX WARD ON BURNOUT 3
So Outrun 2 is the only game we've really played since we started Burnout 3 where you can get a nice wide drift going on. We wanted to play it because it was fast, it was fun, it was really nice. Outrun 2 was so good we did actually buy the arcade machine...
http://www.computerandvid(...)rd_on_burnout_3.html
Tis niks verbeterd, misschien een noisefiltertje.quote:Op dinsdag 14 september 2004 08:17 schreef Rahl het volgende:
Het ziet er niet bepaald mooi uit vind ik
Ik ben een rebel.quote:Op dinsdag 14 september 2004 07:58 schreef SailingAce het volgende:
Burnout 3 niet, Fable niet.. maar wel helemaal waus van Outrun.
Misschien krijg je wel een bloemetje van Atari. "Enige copy verkocht in NL"quote:Op dinsdag 14 september 2004 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben een rebel.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 10:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Misschien krijg je wel een bloemetje van Atari. "Enige copy verkocht in NL"
we wachten in spanning..quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:15 schreef Dabenzo het volgende:
Ik heb zojuist de demo binnen voor de Xbox. FF kijken of het wat is.
Dat heb jij al over zoveel games gezegd, dus ik denk niet dat die Xbox er gaat komenquote:Op dinsdag 14 september 2004 13:18 schreef Khadgar het volgende:
Outrun 2, wat mij betreft de enige reden om een xbox te kopen. Staat dus in de planning.
* twi is fan.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:31 schreef ricost het volgende:
Ik ben een zielige warez kneus![]()
Gewoon een review versie eppo, geen final (al zal er weinig verschil in zitten qua code).quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:31 schreef ricost het volgende:
XBOX OutRun 2 Pal Multi FULLDVD![]()
Hype gamer.quote:Op zondag 19 september 2004 10:49 schreef Strolie75 het volgende:
Heel veel filmpjes van Outrun 2:
http://games.kikizo.com/news/200409/018.asp![]()
![]()
Iemand Burnout 3 kopen?
nee hoor ik ben gewoon een achterlijk kutmongool die heel graag snel het spel wil spelen wat ik daarna ga stelen in de winkel omdat ik geen zin heb om te werken en liever het geld van achterlijke werkende apen zoals jij afhandig wil maken ...quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je er weleens in gereden danquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:49 schreef Alfa_Boy het volgende:
Ik heb het spel vandaag meegenomen, maar wat valt het tegen zegvage besturing van de auto
arcade of niet, zo rijdt een ferrari gewoon niet
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |