Ik ben net een weekje in Londen geweest en heb onder meer bij het Brits parlement een kijkje genomen... Goed, de politiek fans zullen het wel weten, maar in Engeland is het dus echt bijzonder eenvoudig vergaderingen van de Britse regering bij te wonen...
Ik heb zowel vergaderingen bijgewoond van het Britse house of commons (soort tweede kamer) en het house of Lords (soort eerste kamer) . er was niet eens echt strenge controle (wel fouilleren e.d. natuurlijk, maar geen id check oid) ) terwijl er toch heel wat Britse hoogwaardigheidsbekleders waren..
Toen er een stemming was en ik de vergadering had verlaten liep ik zo tussen de ministers die net de vergaderzaal verlieten..
![]()
De politie en de butlers waren heel vriendelijk en er was allerlei info te krijgen hoe het Britse parlement werkt.. Je kreeg ook programmaboekjes met allerlei extra info en de agenda voor de vergaderingen!
Daarna ben ik nog ff op downingstreet 10 geweest, maar die was wel aardig hermetisch afgesloten.. ff aanbellen bij Blair zat er niet in..
let ff niet op de kwalitet van de foto's iets mis gegaan bij het converteren
![]()
![]()
bij Blair op de Koffie??
![]()
ingang House of commons met vriendelijke Bobbies op wacht..
![]()
Echt een aanrader dus en één van de hoogtepunten van mn tripje ! Wie is hier ook wel eens geweest??
[ Bericht 30% gewijzigd door BloodhoundFromHell op 13-09-2004 20:33:34 ]