Maak je niet druk om die bon! Maak je liever druk om de screenshots die je moet maken!quote:Op maandag 13 september 2004 20:36 schreef KingLysandus het volgende:
Hier een beetje duidelijkere kassabon. Hopelijk valt hij te lezen.![]()
Edit: Hij valt niet te lezen. Misschien moet ik hem maar op de scanner gooien.
Mijn familie's staan al klaar... nu moet ik alleen het spel nog hebben want met alleen The Bodyshop kom ik niet ver..quote:Op maandag 13 september 2004 20:45 schreef Massive het volgende:
Goed. Morgen dus GELIJK kopen. Met een beetje geluk hebben ze 'm hier al, in Zwolle.
Ik moet morgen les gaan geven op een basischool, maar ik denk dat ik ze gewoon wat werk op geef en ga dagdromen over welke familie ik eens zal gaan maken.
Je kan er gewoon niet tegen dat ik morgen de hele dag dat spel aan het spelen ben terwijl jij het hoesje gaat bezichtigen in de Dixonsquote:Op maandag 13 september 2004 20:47 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Mag ik jouw leerling zijn? :\
Als jij leerling wilt zijn van een groep 5 op een speciaal basisonderwijs, altijdquote:Op maandag 13 september 2004 20:47 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Mag ik jouw leerling zijn? :\
Dynabyte 49.95 in de voorinschrijving (moet je wel klantenkaart hebben, maar die is gratis)quote:Op maandag 13 september 2004 20:57 schreef TripleM het volgende:
Wat kost Sims 2 waar? Zie hieronder, tussen haakjes is de verzendkosten (betaling met CC is soms enige mogelijkheid (zoals bij Play.com).
Play.com (geen verzendkosten)
GBP: 32.99 (= EUR 49,30)
EUR: 52.99
BartSmit.com (2,50)
EUR: 59.95
Dimensionplus.nl (4,50 (2,25 bij vooruitbetalen))
EUR: 54.99
GCshop.nl (2,00)
EUR: 48.00
Iemand anders nog prijzen?
JIJ was er nietquote:Op maandag 13 september 2004 21:09 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Mijn OP werk. Wat doe je
Zoals ik al eerder vermeldde, ik ben de officiële eerste topicstarter van the Sims. Maar heel weinig reacties op gehad helaas...quote:Op maandag 13 september 2004 20:26 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
De eerste Sims kwam 4 of 5 jaar geleden, ik geloof dat Fok! toen nog niet zo heel erg bekend was.... Btw kun je opvolgers natuurlijk niet meerekenen, dat is logisch dat die delen niet zo snel gaan
.
Hela, ik kon het wellicht proberen.quote:Op maandag 13 september 2004 20:57 schreef Massive het volgende:
[..]
Als jij leerling wilt zijn van een groep 5 op een speciaal basisonderwijs, altijd![]()
.
Dixons ¤59,99 (maar liefst)quote:Op maandag 13 september 2004 20:57 schreef TripleM het volgende:
Wat kost Sims 2 waar? Zie hieronder, tussen haakjes is de verzendkosten (betaling met CC is soms enige mogelijkheid (zoals bij Play.com).
Play.com (geen verzendkosten)
GBP: 32.99 (= EUR 49,30)
EUR: 52.99
BartSmit.com (2,50)
EUR: 59.95
Dimensionplus.nl (4,50 (2,25 bij vooruitbetalen))
EUR: 54.99
GCshop.nl (2,00)
EUR: 48.00
Iemand anders nog prijzen?
Slechte performance met een 9700 pro hierquote:Op maandag 13 september 2004 20:47 schreef Tijn het volgende:
Jemig, het spel is wel loodzwaar zeg. Ik heb het nu een tijdje op m'n moeders laptop gespeeld (1.7 GHz Centrino met ATi Mobility Radeon en 512 MB RAM) en dat draait echt voor geen meter.
Kheb zelf een Radeon 9200, ik hoop dat het daar wel enigszins op te doen is.
Ik vond The Sims 1 ook maar een matig en eentonig spel. Maar The Sims 2 is gewoon een erg okay spel. Vooral de uitgebreidere bouwopties zijn zeer welkomquote:Op maandag 13 september 2004 21:04 schreef serano het volgende:
waarom vind ik er niets aan... ?
mooi hoor, maar sims 1 kreeg me niet 'te pakken' en sims 2 lijkt me so far ook niets...
Al zou je ze meerekenen dan gingen die topics nog niet echt snel.quote:Op maandag 13 september 2004 20:26 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
De eerste Sims kwam 4 of 5 jaar geleden, ik geloof dat Fok! toen nog niet zo heel erg bekend was.... Btw kun je opvolgers natuurlijk niet meerekenen, dat is logisch dat die delen niet zo snel gaan
.
Ach, ik hoef geen top-performance, als ik 'em vloeiend in 800x600 kan spelen met de opties op medium zou ik het al erg prettig vinden. Maar dat lukt met die Mobility Radeon absoluut niet.quote:Op maandag 13 september 2004 21:51 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Slechte performance met een 9700 pro hier
Al komt het wel omdat ik smoothing (FSAA) op maximaal heb staan. Mja zonder ziet het er voor geen meter uit.
Tijd voor een X800 en een reepje extra RAM (laadtijden zijn ook niet bepaald kort voor een sim) Oh en geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |