Mijne staat op allerhoogst en werk perfect:quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:41 schreef Markster het volgende:
Ik vind hem erg leuk, maar me PC wil hem toch niet helemaal slikken, in mijn huis lukt het nog, maar bij een feestje, of in en winkelcentrum gaat het echt sloom.
2600+ 1gb ram en 9600pro![]()
1024 en alles op hoog/medium, dan hoor ik je al denken, zet het dan lager, maar dat maakt dus nix uit
?? dan moet mijne het ook makkelijk aankunnen !quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:43 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Mijne staat op allerhoogst en werk perfect:
2,6 GHZ
512MB RAM
Radeon 9200
Maar er was ook een cheat dat hij beter liep
Kloptquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:31 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Niet héél leuk maar wel grappig.
Dat gaat wat moeilijk in het "echte" leven....quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:57 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Gewoon de deur verwijderen, dan gaat ze vanzelf wel weg.
Dat hoeft niet, je kunt een nederlandse of een engelse versie of zelfs duitse of franse versie installeren, wat je maar wilt.quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:55 schreef TripleM het volgende:
Hmm, ik wil wel een Engelse versie van The Sims.. Kun je de taal kiezen of moet je echt de Engelse versie kopen? Zo ja, dan bestel ik em lekker bij play.com..
quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:40 schreef HomerJ het volgende:
Mijn sim werkte als beveiligingsagent en ze zag op de camera een onbekende met een computer weg lopen. Kon ik doen: Politie bellen, op staande voet aanhouden of negeren. Ik dacht: "Ik neem geen risico en bel de politie" . Komt de politie, blijkt die vent de nieuwe directeur te zijn. Ik ontslagen
Heb je de handleiding al doorgelezen... voordat je heel de buurt bij elkaar schreeuwt..quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:15 schreef daeri het volgende:
HELP!!!!! IK HEB GEEN BUURTEN EN KAN OOK NIKS MAKEN...
Zeur niet, ik kan helemaal niks maken! Hij loopt telkens vast bij mij!quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:15 schreef daeri het volgende:
HELP!!!!! IK HEB GEEN BUURTEN EN KAN OOK NIKS MAKEN...
Dat maak ik zelf wel uit ja..quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:22 schreef Djeez het volgende:
[..]
Zeur niet, ik kan helemaal niks maken! Hij loopt telkens vast bij mij!
EA sucks, toen Maxis nog zelfstandig was, was het veel beter...
Nee, ik vind het ook raar, maar ik kan nu niks op dit punt..quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:26 schreef woutabest het volgende:
Eventjes ter controle:
Niet iedereen heeft Sims2 én simcity 2004, he?
Volgens mij moet je het gewoon opnieuw nog een keer installeren...zeker weten dat je genoeg ruimte op je HD hebt?quote:
Nah, nog niet...quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:26 schreef woutabest het volgende:
Eventjes ter controle:
Niet iedereen heeft Sims2 én simcity 2004, he?
Ja zeker weten.. ik had 23 GB..quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Volgens mij moet je het gewoon opnieuw nog een keer installeren...zeker weten dat je genoeg ruimte op je HD hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |