Als je nou gewoon even naar HT gaat, kun je het gelijk zien, maar ik geloof dat ze allebei voor 1000 op de lijst staan... of nog minder zelfsquote:Op woensdag 15 september 2004 17:56 schreef komrad het volgende:
Wat moet die eerste keeper kosten?
euh, een clown = populair met goed leiderschap.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:06 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zie net dat hij een populair persoon is met matige leiderschap......bijna een clown dus
Waarom? Opbrengst wordt gedeeldquote:Op woensdag 15 september 2004 20:24 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben beschikbaar voor een oefematch as woensdag, maar op 1 voorwaarde........bij mij thuis!
Netjes!quote:Op woensdag 15 september 2004 20:32 schreef TimmyAsd het volgende:
Met 2-3 gewonnen van Qyn
volgens mij heb je het niet helemaal goed begrepeenquote:Op woensdag 15 september 2004 20:55 schreef DeHovenier het volgende:
vraagje: trainees train je op vrijdag voor bv verdedigen, dan worden ze ook daadwerkelijk getraind. Als je diezelfde trainees opstelt op woensdag, worden ze dan net zo goed getraind als op de vrijdag?
Maw geldt de woensdag in dit geval als de vrijdag? (twee vrijdagen in 1 week dus)
Mijn fantastische middenveld heeft het weer gepresteerdquote:Op woensdag 15 september 2004 20:06 schreef DeHovenier het volgende:
lol.....met 5-0 van Engessa's 11 gewonnen :p Alleen wel 3 gele kaarten voor mn team, en 1 blessure (MatchID: 24015355)......voor 4 weken geblesseerd! En dat al in de 1e 5 minuten :S.
Ik zie net dat hij een populair persoon is met matige leiderschap......bijna een clown dus
bijna goed...quote:Op woensdag 15 september 2004 13:11 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
800k
dacht ik
owja
cashcow
ja, ik had me vergist in de statsquote:Op donderdag 16 september 2004 00:21 schreef Grumpey het volgende:
[..]
bijna goed...
1,7 miljoen is dichter bij de waarheid
quote:Ja maar ja maar ik heb geen creditcard... Houdt hier de zin van het leven voor me op?
Neen, maak het bedrag over op 6430184 (Rekening nr van Johan-Derksen) en meldt het even hier.
Zodra het geld binnen is, ben je diezelfde dag nog supporter...
De enige verplichting die je dan aangaat, is dat je supporter van me moet worden Dat leggen we dan wel uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |