Idd, mijn keeper heeft volgend jaar een salaris van rond de 2500K...dat vind ik vrij fors...quote:Op woensdag 15 september 2004 14:15 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
waarom een extra keeper?
ze kosten ongelooflijk veel aan salaris kosten..
eentje is meer dan genoeg en zet je trainer als reserve keeper neer. Zo belangrijk is een keeper echt niet bij het begin
PARDON ?quote:Op woensdag 15 september 2004 14:42 schreef R_B het volgende:
[..]
Idd, mijn keeper heeft volgend jaar een salaris van rond de 2500K...dat vind ik vrij fors...
Mijn tweena beste speler verdient daar nog niet eens de helft van...maar haalt wel elke week hetzelfde sterren aantal..
Toen ik begon had ik een matig keeper...dat is nu mijn reserve keeper...
Je kan niet picen en motsen met oefenwedstrijden...(ook al kan je het instellen)quote:Op woensdag 15 september 2004 14:45 schreef DeHovenier het volgende:
nu je t zegt.....2500K
EDIT 3: Mijn coach heeft redelijk leiderschap. Zal de TS snel stijgen of juist langzaam? Anders zal ik PIC moetsen spelen vanavond.....(PIC in oefenwedstrijden heeft toch sowiezo invloed op de ts, of alleen de competitiewedstrijden?)
Kom dan eens bij mij buurten. Er staan er nog 2 te koopquote:Op woensdag 15 september 2004 15:14 schreef komrad het volgende:
Jammer, ik kan nog wel een gratis , bijna golvende, keeper gebruiken
daar heb je toch alleen wat aan als het een goed leider is?quote:Op woensdag 15 september 2004 15:03 schreef R_B het volgende:
lol..
Dat is sinds het bij mij gebeurde altijd het 2e waar ik naar kijk.....
een gemeen persoon.......![]()
Mijn 2e keeper is trouwens een populair persoon...die ga ik ook niet zomaar aan het golven zetten...ook al is het een kutkeeper...![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 15:42 schreef komrad het volgende:
geef ff de nummers door dan
quote:Jan-Kees Noll (12695117)
22 years, solid form, healthy
A nasty fellow who is balanced and dishonest.
Has poor experience and passable leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 090
Wage: 1 148 ¤/week
Owner: HMS Arossel
Warnings: 0
Stamina: poor Goaltending: inadequate
Playmaking: disastrous Passing: disastrous
Winger: disastrous Defending: disastrous
Scoring: disastrous Set Pieces: weak
quote:Gencay Katagan (11479099)
29 years, solid form, healthy
A nasty fellow who is balanced and dishonest.
Has poor experience and weak leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 480
Wage: 828 ¤/week
Owner: HMS Arossel
Warnings: 0
Stamina: solid Goaltending: weak
Playmaking: wretched Passing: wretched
Winger: disastrous Defending: disastrous
Scoring: wretched Set Pieces: inadequate
Als er staat 17:15 als deadline bedoelen ze eigenlijk 17:15:59 (het einde van die minuut telt dus, wel handig om te weten)/quote:Op woensdag 15 september 2004 14:39 schreef DeHovenier het volgende:
?? Volgens mij loopt die klok van Hattrick 30 seconden voor....toen de deadline al verstreken was bij een speler kon er nog steeds een club overbieden....wat ook werd gedaan :S
niet altijdquote:Op woensdag 15 september 2004 17:16 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Als er staat 17:15 als deadline bedoelen ze eigenlijk 17:15:59 (het einde van die minuut telt dus, wel handig om te weten)/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |