das best nepquote:Op dinsdag 14 september 2004 10:29 schreef qyn het volgende:
[..]
Nee, ze hebben de deadlines gewoon opgeschoven![]()
(ondanks dat ze beiden buiten de officiele downtime vielen)
En wie ben jij?
Chris Jericho :')quote:Op dinsdag 14 september 2004 10:51 schreef DeHovenier het volgende:
Hij is Y2J :p
quote:Op dinsdag 14 september 2004 10:52 schreef qyn het volgende:
[..]
Chris Jericho
Maar ik ben d'r al uit
En best nep idd, helemaal voor niks zo vroeg opgestaan
hoe kan je dat nu weer te laat zien?!?!?quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:00 schreef DeHovenier het volgende:
best wel vaag.....ik heb een zwak keeper (28099966) gekocht voor 1005, het bieden is geeindigd, maar ik heb m nog niet binnen......ik zag overigens te laat dat hij zwak was en niet redelijk.....
Als ie binnen is, ontsla hem dan maar weerquote:Op dinsdag 14 september 2004 13:00 schreef DeHovenier het volgende:
best wel vaag.....ik heb een zwak keeper (28099966) gekocht voor 1005, het bieden is geeindigd, maar ik heb m nog niet binnen......ik zag overigens te laat dat hij zwak was en niet redelijk.....
mijnes had er deze week ook 4. en die stond er al in. je speler wordt er alleen bijgezet als ie beter is geloof ik.quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:11 schreef Vision het volgende:
wanneer worden de teams in de OP eigenlijk geupdate? Mijn winger heeft nu 4 sterren ipv 3 (en dat is zelfs meer dan de wingers in het 1e team)
Zo heb ik mijn redelijk keeper gekocht voor 37.000 euries..quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:45 schreef DeHovenier het volgende:
dat is wel handig ja.....maar zo kunnen we over iedere onderwerp een topic openen...:P
Ik zie nou dat er veel keepers op de TS staan voor 5000 en minder met een 'redelijk'op keepen. Dus wat doe ik, ik bied op elke keeper die ik tegenkom met redelijk en hoop dat ik deze keer niet word overboden
Goed bezig Keano
Euh, dat overbieden hoort er soms een beetje bij .. Dan bied jij ook weer over en doet hij dat ook, tot één van de twee er met de keeper vandoor gaatquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:45 schreef DeHovenier het volgende:
dat is wel handig ja.....maar zo kunnen we over iedere onderwerp een topic openen...:P
Ik zie nou dat er veel keepers op de TS staan voor 5000 en minder met een 'redelijk'op keepen. Dus wat doe ik, ik bied op elke keeper die ik tegenkom met redelijk en hoop dat ik deze keer niet word overboden :')
Jah, maar dat zou ik niet doen door op 27 39 keepers tegelijk een bod uit te brengen!quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:18 schreef DeHovenier het volgende:Idd wat weinig ja
Ik heb nou 27 keepers staan waar ik op geboden heb.....daar moet er toch wel 2 bij zitten die ik kan kopen!! Anders word ik gek! Er zitten er 2 bij met 'goed'......mijn kapitaal is op dit moment 84.173 euri, maar ik wil niet alles opmaken aan 2 spelers
Ik wil maximaal 20.000 bieden voor een keeper, dat gaat wel lukken toch!
Vergelijkbare keepers zijn voor 50.000 verkocht, dus ik denk dat ie wel redelijk is.quote:Hernando Mausisa (40689945)
19 years, passable form, healthy
A controversial person who is temperamental and upright.
Has disastrous experience and wretched leadership abilities.
Nationality: Philippines
Total Skill Index (TSI): 2 440
Wage: 1 731 ¤/week
Owner: Grizzly gulch
Warnings: 0
Stamina: wretched Goaltending: passable
Playmaking: disastrous Passing: disastrous
Winger: disastrous Defending: disastrous
Scoring: disastrous Set Pieces: passable
Goeie tip qyn! Mijn enige bid was gelijk raakquote:Bancha Phimrod (40687417)
18 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is temperamental and honest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Nationality: Prathet Thai
Total Skill Index (TSI): 2 330
Wage: 1 584 ¤/week
Owner: Piyarom Park
Warnings: 0
Stamina: wretched Goaltending: passable
Playmaking: disastrous Passing: disastrous
Winger: wretched Defending: disastrous
Scoring: disastrous Set Pieces: wretched
dan schop je 's nachts je pa uit zijn kamer en zorg je dat dan je deadline verlooptquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:18 schreef DeHovenier het volgende:
ik kan nooit op internet als de deadline verloopt......dan heb ik net les, dan zit mn broertje/zusje erachter, dan slaapt mm moeder weer (de internet-pc staat bij haar op de kamer en ze moet 's nachts werken, wat betekent dat ze overdag moet slapen)........erg vervelend......maar mn vader en ik zijn bezig om een kabel naar mijn pc te trekken zodat ik ook internet krijg op mn pc......maar dat gaat wel een lange tijd duren nog.....
Nee, ik had 2 baggerkeepers staan, waardoor ik nogal eens een wedstrijdje verloor. En ik had even wat geld over om een passable mannetje te kopen. Door een goeie deal kon ik ineens op 2 man bieden. Nu heb ik tenminste wat normaals om in m'n team te zettenquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:51 schreef Lortnoc het volgende:
Ga je keepers trainen ofzo
Hoeveel sta je in de plus?quote:Op woensdag 15 september 2004 08:24 schreef Grumpey het volgende:
het valt me nu pas op dat ik nog niet ge-tvpt-ed heb....
*schaam*
voor de geintresseerden ben nu nog 4 ton verwijderd van de top 15 rijkste clubs van VI. Het wordt wel steeds verleidelijker het uit te geven trouwens.
Refused, heb je dat team nu al vol met 11 man die fiery en dishonest zijn?
gaat snel, train het niet. Leuke cashcow dat is engels sdquote:Op woensdag 15 september 2004 11:09 schreef komrad het volgende:
Trainen jullie wel eens keepers?, en gaat dat snel?
weet niet, maar heb een keer 3 per seizoen gehoord.quote:Op woensdag 15 september 2004 11:30 schreef komrad het volgende:
ja maar mijn keepers zijn niet je van het en ik kan de cash wel gebruiken, hoeveel weken per level?
800kquote:Op woensdag 15 september 2004 12:55 schreef komrad het volgende:
en wat levert een uitmuntende verdiger op?
het is saaier dan normaal..quote:Op woensdag 15 september 2004 13:12 schreef komrad het volgende:
dus eigenlijk is het handiger om keepers te trainen
Voor 40.000 zul je niet verder komen dan een passable keeper met TSI rond de 2300...quote:Op woensdag 15 september 2004 12:43 schreef DeHovenier het volgende:
het lukt me gewoon niet om een keeper te kopen!
Ik heb een goede keeper gezien met een TSI van boven de 3000.....is ie voor meer dan 100.000 weggegaan......en ik had 40.000 geboden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |