eindelijk eens een nuttige bijdrage van refused..quote:Op maandag 13 september 2004 18:28 schreef REFUSED het volgende:
als iedereen die nog geen speler heeft in het a/b-team nou zijn beste speler(s) post (hoogste sterrenaantal, bij meerdere gewoon allemaal posten want dan hebben we keus, krijgen we niet bijvoorbeeld 10 middenvelders) dan kan sir_dalord/qyn ook weer aan de slag met het updaten van de teams
tegen de nummer 3. De winnaar promoveertquote:Op maandag 13 september 2004 19:40 schreef Johan-Derksen het volgende:
kut voor je en mooi voor je
Clash? Zondag?
Vertel!![]()
Hehe thnx snelle Jellequote:Op maandag 13 september 2004 18:42 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ruudt: doneEn nu niet meer janken
Iedereen doet goed zijn best.quote:Op dinsdag 14 september 2004 00:33 schreef TimmyAsd het volgende:
TVPtje..
Godverdomme wat gaat dit snel zeg..
Grun'nquote:Op dinsdag 14 september 2004 00:45 schreef engessa het volgende:
[..]
Iedereen doet goed zijn best.
Maar wat hoorde ik? Bier drinken in Grunn? Mocht het echt druk worden heb ik eventueel ook nog wel wat plekjes vrij om te pitten (zal ik eerst ff overleggen moeten met mijn ouders) op 30 minuutjes treinen van Grunn.
Nee, ze hebben de deadlines gewoon opgeschoven :')quote:Op dinsdag 14 september 2004 10:26 schreef Y2J het volgende:
nog gelukt met de transfer qyn ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |