of ga je biedenquote:Op donderdag 16 september 2004 13:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
eh mis ik iets?![]()
quote:Jaap de Groninger (29306032)
21 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 570
Loon: 738 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Waarschuwingen: 1
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: uitstekend Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 7
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 5
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
maar voor je zelf gaat het ook wat snellerquote:Op donderdag 16 september 2004 13:39 schreef DeHovenier het volgende:
geklaard!
Ja, ik weet het....ik heb nog veel te leren
quote:Op donderdag 16 september 2004 13:40 schreef DeHovenier het volgende:
Jaap zou ik niet willen hebben eik......
zeg dat niet te hard waar The_Hives bij isquote:Op donderdag 16 september 2004 13:40 schreef DeHovenier het volgende:
Jaap zou ik niet willen hebben eik......
er zijn opzich ook webbased irc-clients. (fok heeft er ook een, maar kan hem zo 1-2-3 niet vinden)quote:Op donderdag 16 september 2004 13:40 schreef DeHovenier het volgende:
EDIT: ik zit nou op school, maar als ik thuis kom zal ik mirc downen (als de pc dan niet bezet is)
preciesquote:Op donderdag 16 september 2004 13:41 schreef REFUSED het volgende:
[..]
zeg dat niet te hard waar The_Hives bij is
[..]
quote:er zijn opzich ook webbased irc-clients. (fok heeft er ook een, maar kan hem zo 1-2-3 niet vinden)
pardon? Welke positie? Dat lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 16 september 2004 13:44 schreef DeHovenier het volgende:
ik vind het slechte stats gewoon......positiespel op uitstekend maar dat heb ik niet echt nodig.....in welke postitie stond Jaap?
op doel, dus je kan hem trainen hoorquote:Op donderdag 16 september 2004 13:44 schreef DeHovenier het volgende:
in welke postitie stond Jaap?
ik heb hem tenslotte niet voor niets maar 9 goals tegenquote:Op donderdag 16 september 2004 13:51 schreef REFUSED het volgende:
[..]
op doel, dus je kan hem trainen hoor
quote:Op donderdag 16 september 2004 13:52 schreef DeHovenier het volgende:
dus The_Hives is gelijk beledigd als ik een speler van hem niet wil
![]()
Grow up Hives
(neem dit niet te letterlijk asjeblieft)
ja positiespel voor keepers wordt zwaar onderschat. het is ook als keeper belangrijk om altijd op de goede plaats te staan.quote:Op donderdag 16 september 2004 13:53 schreef The_Hives het volgende:
ik heb hem tenslotte niet voor niets maar 9 goals tegen
quote:Op donderdag 16 september 2004 13:56 schreef sir_dalord het volgende:
HIVES![]()
ik heb je gemist man
positiespel is van belang voor een keeper. Hoe vaak komt het niet voor dat je een goal tegen krijgt omdat de keeper op de verkeerde plek staat? Ik bedoel, met positiespel waardeloos staat hij bij een corner ineens bij de cornervlag. Ik geef refused gelijk, het wordt zwaar onderschatquote:Op donderdag 16 september 2004 13:57 schreef DeHovenier het volgende:
maar wat heb je aan een keeper met als keepen: waardeloos, positiespel: uitstekend en hij heeft 7 goals gescoord
Vind ik een beetje vaag.....
quote:Op donderdag 16 september 2004 13:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
het is maar tijdelijk. Over 10 minuten stap ik op de trein een ben ik weer minimaal een week afhankelijk van de buurman zijn pc
![]()
en die 7 doelpunten komt voornamelijk door zijn goede conditie. Dat zorgt ervoor dat hij snel weer terug is.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:00 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
positiespel is van belang voor een keeper. Hoe vaak komt het niet voor dat je een goal tegen krijgt omdat de keeper op de verkeerde plek staat? Ik bedoel, met positiespel waardeloos staat hij bij een corner ineens bij de cornervlag. Ik geef refused gelijk, het wordt zwaar onderschat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |