Sorry hoor, maar dat zijn geen Lowlands bands (mijn persoonlijke mening, laat dat duidelijk zijn). Die zijn eigenlijk allemaal gevestigde namen en ik zie op Lowlands graag kleinere acts. Laat dat rijtje maar lekker naar Pinkpop en consorten gaan. Andere lijstjes die ik hier zie zijn VEEL interessanter!quote:Op maandag 13 september 2004 22:35 schreef greatgonzo het volgende:
in het kader van niet realistisch, maar wel heel gaaf
U2 met stip (maar die spelen geen festivals)
RHCP
Metallica
Coldplay
KoRn
Nickelback
wat wel zou kunnen
Underworld
Fatboy Slim
Ja graag! In de lente van 2005 gaan ze een nieuw album opnemen, dus het zou allemaal goed kunnenquote:Op dinsdag 14 september 2004 13:42 schreef InsaneM666 het volgende:
Of Opeth eindelijk is?
Now you're talkingquote:Op maandag 13 september 2004 17:53 schreef Komakie het volgende:
Flogging Molly
HEt weekend van 20 augustus!quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:15 schreef Stupide het volgende:
Wanneer is het eigenlijk?
Wat?!quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:55 schreef wc-eend het volgende:
wipneus en pim ( of lokolokodisco show)
Laten we hopen dat de Warped Tour 2005 dan WEL al een tijdje is afgelopen, heb het idee namelijk dat een hoop bands anders wel op LL stonden die er nu niet waren.....quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:42 schreef Tu5 het volgende:
[..]
HEt weekend van 20 augustus!
Staat sinds vandaag op de site.![]()
Dat is wel zo.quote:Op maandag 13 september 2004 22:13 schreef GLO het volgende:
[..]
Jawel, zo nu en dan. Maar LL is toch vooral een ontdekfestival. Dat maakt het juist zo leuk, net als de variatie.
OK. Maar wel nieuwe bands die je bijv. al wel van muziek kent maar nog niet live gezien hebt of zo, toch? Of waarover je al wel 's hebt gehoord en die je sowieso nieuwsgierig maken? Zo gaat het bij mij tenminste wel. Mijn lijst van een paar dagen terug staat voor een groot deel vol met dat soort bandsquote:Op woensdag 15 september 2004 17:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat is wel zo.
Maar bands die ik nog niet ontdekt heb, kan ik nogal moeilijk noemen he
Ben ik absoluut niet met je eens. Ik ken je niet maar durf toch zomaar te gokken dat er elke LL minstens 20 bands staan die jij niet kent. En dan tel ik al die obscure dj's niet eens mee.quote:Daarnaast begint het karakter van lowlands als ontdek festival steeds minder te worden.
Ja, maar da's altijd zo geweest. LL heeft altijd flink wat publiekstrekkers gehad.quote:De laatste jaren zijn er wel een hoop bekende bands geweest...
Dan heb je toch echt bij de verkeerde tenten gestaan, er zijn wel relatief steeds meer tenten met bekende shit, maar als je bij de Higher Ground of India komt zijn er wel degelijk hele leuke bands te ontdekken!quote:Op woensdag 15 september 2004 17:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Daarnaast begint het karakter van lowlands als ontdek festival steeds minder te worden.
...
Eens is.quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:49 schreef Tu5 het volgende:
[..]
Dan heb je toch echt bij de verkeerde tenten gestaan, er zijn wel relatief steeds meer tenten met bekende shit, maar als je bij de Higher Ground of India komt zijn er wel degelijk hele leuke bands te ontdekken!
Ik zeg niet dat het helemaal weg is.quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:49 schreef Tu5 het volgende:
[..]
Dan heb je toch echt bij de verkeerde tenten gestaan, er zijn wel relatief steeds meer tenten met bekende shit, maar als je bij de Higher Ground of India komt zijn er wel degelijk hele leuke bands te ontdekken!
In de Alpha staan altijd alleen maar bekende bands! Daar is-ie voor bedoeld! Groot en zo.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:03 schreef Komakie het volgende:
[..]
In de Alpha staan alleen nog maar bekende bands.
Ook dat klopt.quote:In de Grolsch ook voor het grootste gedeelte.
Euhh... hoe weet je dat als je ze niet kent? Je denkt dat ze niet in je straatje passen, maar check dat eerst 's uit als je je toch loopt te ergeren aan bekende bands. Open your mind weetjewel. Wie weet voor wat voor verrassingen je komt te staan.quote:De acts die bijvoorbeeld in de Higher Ground stond oid kende ik niet, maar dat komt ook omdat die acts niet de stijl hebben waarvoor ik naar lowlands kom.
Misschien ben jij wel meer gaan kennen...quote:Maar bijvoorbeeld bij de India kende ik de bandjes die in mijn genre vallen bijna allemaal wel.
Dat was een paar jaar geleden nog wel anders...
Veel al wel jah... Maar ik vind (ik zeg dus niet dat het zo is, ik vind dat alleen) dat er dit jaar een stuk meer waren dan vorige jaren...quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:12 schreef GLO het volgende:
[..]
In de Alpha staan altijd alleen maar bekende bands! Daar is-ie voor bedoeld! Groot en zo.
[..]
Ook dat klopt.
[..]
A. ik loop me helemaal niet te ergeren aan de bekende bands. Er stonden een aantal bands in de alpha die ik wilde zien.quote:Euhh... hoe weet je dat als je ze niet kent? Je denkt dat ze niet in je straatje passen, maar check dat eerst 's uit als je je toch loopt te ergeren aan bekende bands. Open your mind weetjewel. Wie weet voor wat voor verrassingen je komt te staan.
[..]
Ongetwijfeld!quote:Misschien ben jij wel meer gaan kennen...
prachtlijstje..quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:32 schreef tha_dark het volgende:
RHCP
Dropkick Murphys
Flogging Molly
Metallica
Die link doet het niet, terwijl ik toch graag zou willen laten blijken dat ik vind dat theater en dans op LL thuishoort!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:46 schreef Da hopman het volgende:
En hier vind je de handtekeningenactie: http://groups.msn.com/bac(...)&fc_p=%2FAktie&pps=k
Om de dooie dood niet! Ik vind het schandalig dat LL daar geen geld meer voor krijgt. Terwijl ze goddomme een lintje verdienen!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:46 schreef Da hopman het volgende:
Lowlands schrapt theater- en dansprogrammering
Directeur van Eerdenburg: “Kennelijk ben ik de enige die het belangrijk vindt”
Die link klopt niet. Ik krijg een foutmelding:quote:En hier vind je de handtekeningenactie: http://groups.msn.com/bac(...)&fc_p=%2FAktie&pps=k
OK thnx.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:05 schreef Da hopman het volgende:
Hij is in iedergeval ook bereikbaar via www.lowlands.nl daar staat oa ook het persbericht.
Nee, tis andersom: Er is minder geld, dus ze schrappen de dans en het theater...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:18 schreef Ixnay het volgende:
Geen dans en theather meer op Lowlands.
Meer geld voor goeie bands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |