Je naamquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:22 schreef petervanhal het volgende:
dit weekeinde vinden de eerste wedstrijden in de zomer COC plaats;
2 in velenje en 1 in KRANJ in slovenie
wereldkampioen benkovic zal aan de start verschijnen
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:30 schreef komrad het volgende:
jaja we hebbne hier ene beroemdheid
Peter, wanneer ben je weer op tv
quote:
Hoe moet ik dat weten, Lucille is toch ook Lucille nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:57 schreef pauperic het volgende:
Chrisje begrijpt het weer eens niet. Jammer. In dit geval is het dus echt Peter van Hal. Als je het topic hebt doorgenomen had je dit kunnen weten.
Waar hij van is weet ik ook nog net welquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:19 schreef komrad het volgende:
Peter is dus wel echt en dus de commentator voor het skispringen bij Eurosport
Spring je zelf ook ?(misschien domme vraag naar je naam kijkendquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:41 schreef skispringer het volgende:
ej mensen leuk he skispringen ik doe het ik ga zondag kijken in kranj bij die coc
en daarna trainen in villach maarja peter waneer ga jij weer komentaar bij eurosport geven?
gr.pierre
Leuk al die skispringers hier op Fok!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:44 schreef skispringer het volgende:
jep ik spring zelf ook zit in talent ontwikelings team ja
Ah zoquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:50 schreef skispringer het volgende:
neej dat is nog verweg duurt lang om daar tekomen! ik train altijd inhet buitenland volgende week in villach maarhe komt peter hier vaak op dit forum?
Heb je wel gelijk in, wel leuk dat het gebeurt. Ik weet eigenlijk niet of je in Nederland kunt oefenen. Vast wel aangezien er ook een hele bobstartbaan is gebouwd. Je kunt tenminste de stand techniek leren lijkt mij en je positie enzo. Peter van Hal heeft eens verteld dat er 2 uur over de grens in Duitsland een schans ligt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:16 schreef ChrisJX het volgende:
Er zijn in Nederland toch wel schansen om op te oefenen? Overigens is het volgens mij wel typisch Nederlands om mee te willen doen aan sporten die in eigen land (bijna) niet te beoefenen zijn. Ik ben iig nog nooit een Belgische springer tegengekomen, om maar wat te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |