abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28399476
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 22:22 schreef petervanhal het volgende:
dit weekeinde vinden de eerste wedstrijden in de zomer COC plaats;
2 in velenje en 1 in KRANJ in slovenie

wereldkampioen benkovic zal aan de start verschijnen
Je naam (het valt me nu pas op)

Wat doet Benkovic in de COC
pi_28401720
jaja we hebbne hier ene beroemdheid

Peter, wanneer ben je weer op tv
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_28408105
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 23:30 schreef komrad het volgende:
jaja we hebbne hier ene beroemdheid

Peter, wanneer ben je weer op tv
pi_28411970
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 10:35 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Chrisje begrijpt het weer eens niet. Jammer. In dit geval is het dus echt Peter van Hal. Als je het topic hebt doorgenomen had je dit kunnen weten.

On-topic:
Ik kijk eigenlijk weer uit naar de wintercyclus van het skipsringen. De zomerwedstrijden blijf ik toch echt een voorproefje vinden op het echte werk in de winter.
Komende winter ben ik vooral benieuwd naar de wedstrijden op de Olympische schans. Ik heb de WC-wedtsrijd van afgelopen seizoen daar niet gezien. Wel heb ik gelezen dat het een vrij verrassende wedstrijd kan worden op deze schans. Heeft iemand een indruk van de Olympische schans?
ik ben sprakeloos
pi_28415354
geen idee, ik heb de olympische schans ook niet gezien
pi_28415503
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 13:57 schreef pauperic het volgende:

Chrisje begrijpt het weer eens niet. Jammer. In dit geval is het dus echt Peter van Hal. Als je het topic hebt doorgenomen had je dit kunnen weten.
Hoe moet ik dat weten, Lucille is toch ook Lucille niet En wat begrijp ik weer niet. Ik ken je niet eens

Hoi Peter
pi_28415536
Peter is dus wel echt en dus de commentator voor het skispringen bij Eurosport
pi_28415593
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 16:19 schreef komrad het volgende:
Peter is dus wel echt en dus de commentator voor het skispringen bij Eurosport
Waar hij van is weet ik ook nog net wel Maar hoe kan ik ruiken dat iemand die de naam petervanhal heeft de echte Peter van Hal is? Hoe heet die andere presentator nou ook alweer
pi_28415622
kan je ook niet weten, daarom deel ik het je even mee

de naam van de andere commentator weet ik niet
pi_28415658
Ik ook niet. Maar ik neem aan dattie nog wel presenteert? Heb geloof ik al twee jaar lang geen Eurosport meer gekeken. Iig geen skispringen dan.
pi_28415691
ik moet zeggen dat ik het zo niet zou weten

Peter, wanneer je er weer bent hoor ik het graag van je
pi_28427890
ej mensen leuk he skispringen ik doe het ik ga zondag kijken in kranj bij die coc
en daarna trainen in villach maarja peter waneer ga jij weer komentaar bij eurosport geven?
gr.pierre
pi_28427939
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 22:41 schreef skispringer het volgende:
ej mensen leuk he skispringen ik doe het ik ga zondag kijken in kranj bij die coc
en daarna trainen in villach maarja peter waneer ga jij weer komentaar bij eurosport geven?
gr.pierre
Spring je zelf ook ?(misschien domme vraag naar je naam kijkend )
pi_28427993
jep ik spring zelf ook zit in talent ontwikelings team ja
pi_28428108
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 22:44 schreef skispringer het volgende:
jep ik spring zelf ook zit in talent ontwikelings team ja
Leuk al die skispringers hier op Fok!
Hoe gaat dat eigenlijk? Train je in Nederland? Is het een groot team en kun je binnen kort al uitkomen in bijvoorbeeld continental cups?
pi_28428194
neej dat is nog verweg duurt lang om daar tekomen! ik train altijd inhet buitenland volgende week in villach maarhe komt peter hier vaak op dit forum?
pi_28428264
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 22:50 schreef skispringer het volgende:
neej dat is nog verweg duurt lang om daar tekomen! ik train altijd inhet buitenland volgende week in villach maarhe komt peter hier vaak op dit forum?
Ah zo
Tja vaak toch wel minimaal 1 keer in de week denk ik.
pi_28428290
lang geleden dat ik hem gezien heb daarom hahahen gesproken ook dus
pi_28428364
ej maar ik ga weer laturrr
pi_28429151
Er zijn in Nederland toch wel schansen om op te oefenen? Overigens is het volgens mij wel typisch Nederlands om mee te willen doen aan sporten die in eigen land (bijna) niet te beoefenen zijn. Ik ben iig nog nooit een Belgische springer tegengekomen, om maar wat te noemen.
pi_28429241
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 23:16 schreef ChrisJX het volgende:
Er zijn in Nederland toch wel schansen om op te oefenen? Overigens is het volgens mij wel typisch Nederlands om mee te willen doen aan sporten die in eigen land (bijna) niet te beoefenen zijn. Ik ben iig nog nooit een Belgische springer tegengekomen, om maar wat te noemen.
Heb je wel gelijk in, wel leuk dat het gebeurt. Ik weet eigenlijk niet of je in Nederland kunt oefenen. Vast wel aangezien er ook een hele bobstartbaan is gebouwd. Je kunt tenminste de stand techniek leren lijkt mij en je positie enzo. Peter van Hal heeft eens verteld dat er 2 uur over de grens in Duitsland een schans ligt.
pi_28429319
Ik neem aan dat hij de schans in Willingen bedoelde? Ben ik van de winter nog geweest. Was vanaf de grens idd zo'n 2,5 uur rijden en is vanuit Nederland de dichtbijzijndste schans.

Volgens mij zijn er in Nederland enkele kleine zomerschansjes, o.a. in Maarssen. Maar ik weet het niet 100% zeker.
pi_28473235
wat een drukte hier op dat skispring-forum !!!!

Ha pierre leuk je hier ook te zien. jij zit in het team van Konrad en Niels niet ???

Eurosport komt weer in augustus met de zomerwedstrijden >>> 2 in hinterzarten en 1 in couchevell, de rest is nog onduidelijk. verder doe ik wellicht het commentaar of collega rob vd brink

tot gauw !
lukt het, dan lukt het. lukt het niet, dan lukt het niet. moeilijk nee tocht !!!!
pi_28486188
en daar is peter weer. ben je wel al geboekt voor de winterwedstrijden peter?
pi_28505193
Ik surfte net een beetje rond en kwam hier trouwens hele mooie wallpapers tegen. Die Qual der Wahl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')