Omdat ze de pil weer mee heeft naar huis..quote:Op maandag 13 september 2004 10:45 schreef Slarioux het volgende:
Hangt er vanaf. Waarom kijk je niet ff in de handleiding van die pil?
Nee dit is serieus en zit er best wel mee :quote:Op maandag 13 september 2004 10:46 schreef Skylar het volgende:
Is dit een grap??![]()
Waarom wacht je een uur nadat je die pil neemt?quote:Op maandag 13 september 2004 10:47 schreef tiemo het volgende:
[..]
Nee dit is serieus en zit er best wel mee :![]()
Omdat die dingen toch dan pas werken of heb ik dat verkeerd (maargoed wil het wel fkes weten natuurlijk)quote:Op maandag 13 september 2004 10:47 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
Waarom wacht je een uur nadat je die pil neemt?
Het is geen aspirine!quote:Op maandag 13 september 2004 10:49 schreef tiemo het volgende:
[..]
Omdat die dingen toch dan pas werken of heb ik dat verkeerd (maargoed wil het wel fkes weten natuurlijk)
Bij een standaart pil hoeft dat niet.... Hoe oud is je vriendin?quote:Op maandag 13 september 2004 10:49 schreef tiemo het volgende:
[..]
Omdat die dingen toch dan pas werken of heb ik dat verkeerd (maargoed wil het wel fkes weten natuurlijk)
2 minds, one thoughtquote:Op maandag 13 september 2004 10:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is geen aspirine!![]()
Waarom hebben mensen uberhaupt sex als ze nog niet eens snappen hoe alles werkt?
quote:Op maandag 13 september 2004 10:49 schreef tiemo het volgende:
[..]
18quote:Op maandag 13 september 2004 10:50 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
Bij een standaart pil hoeft dat niet.... Hoe oud is je vriendin?
Oww. Ik dacht dat het een grap was omdat je er bij vertelde dat jullie een uurtje hebben gewacht. (voordat de pil zou werken).quote:Op maandag 13 september 2004 10:47 schreef tiemo het volgende:
[..]
Nee dit is serieus en zit er best wel mee :![]()
Nee hoor ze slikt hem keurig elke dag.quote:Op maandag 13 september 2004 10:52 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat je vriendin elke dag de pil slikt en niet alleen als jullie sex hebben he? Zo komt het namelijk een beetje op mij over..
Ah ok, niks aan de hand danquote:Op maandag 13 september 2004 10:52 schreef tiemo het volgende:
[..]
Nee hoor ze slikt hem keurig elke dag.
Dan is er dus helemaal niks aan de hand. Microginon (of hoe dat ding ook heet) is een mini-pil en is dus dezelfde pil voor alle dagen van de strip. Dus als ze nou volgende week zondag die van gisteren slikt kan ze gewoon de strip afmaken en er is zeker geen kans op zwangerschap.quote:Op maandag 13 september 2004 10:52 schreef tiemo het volgende:
[..]
Nee hoor ze slikt hem keurig elke dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |