quote:Atlético bereikt akkoord over transfer Maniche
29/8/2006 21:36
Maniche lijkt uit zijn lijden in Rusland te worden verlost. Atlético Madrid bereikte een akkoord met Dinamo Moskou over de transfer van de Portugese middenvelder.
Woensdag zal Maniche (28) een medische keuring ondergaan en als die geen gebreken aan licht brengt, zal de 38-voudig international (zes goals) zijn handtekening zetten onder een driejarig contract.
Afgelopen winter probeerde de Spaanse club de Portugees ook al in te lijven. Toen die transfer niet doorging, verkaste Maniche op huurbasis naar Chelsea.
Maniche is de derde speler die deze zomer door Atlético wordt overgenomen van Dinamo Moskou. Landgenoot Costinha en de Griek Giourkas Seitaridis gingen hem voor.
Inclusief de aankoop van Maniche, die de club negen miljoen euro kost, trok Atlético deze zomer al bijna vijftig miljoen uit. Sergio Agüero kostte de club alleen al 23 miljoen. Naast de Argentijnse aanvaller, Costinha, Maniche en Seitaridis kwamen ook Jurado (Real Madrid), Mista (Valencia) en Mariano Pernía (Getafe) de rangen versterken.
Zeer zeker wel.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maniche speelt toch niet bij Atletico?
Zou een geweldige aankoop zijn. Wat een spelerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:14 schreef M0NTANA het volgende:
Juan Román Riquelme misschien naar Atlético Madrid!![]()
http://www.marca.com/edic(...)arrollo/1016143.html
http://www.as.com/articul(...)713dasdaiftb_45/Tes/
idd een hele leuke openingquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:24 schreef venomsnake het volgende:
Aardige openingswedstrijd... Madrid - Atlético![]()
Mooi, maar ze hebben met Raul Garcia en Kun toch wel genoeg AMC. En Luis Garcia kan ook altijd nog op AMCquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:14 schreef M0NTANA het volgende:
Juan Román Riquelme misschien naar Atlético Madrid!![]()
http://www.marca.com/edic(...)arrollo/1016143.html
http://www.as.com/articul(...)713dasdaiftb_45/Tes/
quote:The Atlético board and the city council have restarted talks over the Vicente Calderon stadium, but the Atlético boards wants to make clear that there isn't any kind of agreement yet. And there probably won't be any deal for the coming weeks, or most likely months. Marca says the parties might have an agreement within two months.
Nee, fantastisch stadion..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:05 schreef Smeich het volgende:
of ben ik nu bevooroordeeld?
2-1 maar, dat is niet heel slecht voor een eerste wedstrijd.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:13 schreef Kadoc het volgende:
In de Intertoto Cup verloren van Gloria Bistriţa. Doen ze goed.
Dat lijkt mij ook. Blijft natuurlijk wel een blamage.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:28 schreef WeebI het volgende:
ik wed dat ze het thuis gewoon afmaken.
Dat valt wel mee hoor. Het stadion heeft een mooie uitstraling, maar is afgeragd. Opknappen zou het mooiste zijn, maar met de ligging is het logisch dat er iets nieuws komt. Ik ben het afgelopen seizoen twee keer in Calderon geweest. Laatste keer in april tegen Levante. Wedstrijd begon om 17:00 en de zon scheen zo mooi het stadion in. Dan is het een erg leuk stadionquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:05 schreef Smeich het volgende:
En het is weer zover... onderhandelingen over de verkoop van wellicht 1 van de mooiste voetbalstadions in Spanje/Europa/de wereld?....of ben ik nu bevooroordeeld?
Zijn wel twee aardige spelers.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:49 schreef Smeich het volgende:
Kan niet wachten om de assists van Simao te zien binnengekickt worden door Forlan! jajaja
Ook heeft Atléti zich gisteravond weten te plaatsen voor de volgende ronde voor de UEFA cup door thuis met 1-0 te winnen door een doelpunt van Forlanquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:28 schreef WeebI het volgende:
[..]
ik wed dat ze het thuis gewoon afmaken. 1-0 is genoeg.
quote:Reyes strijkt neer bij Atlético
José Antonio Reyes is definitief speler van Atlético Madrid. De vleugelaanvaller heeft maandagavond in de Policlínica Recoletos met succes een medische keuring ondergaan en mag zich de komende vier seizoenen Colchonero noemen.
De Spaanse international zal dinsdagochtend in het Vicente Calderón aan de Spaanse media gepresenteerd worden en vervolgens met zijn nieuwe ploeggenoten naar Amsterdam afreizen om deel te nemen aan het Amsterdam Tournament.
Naar verluidt betaalt Atlético een slordige twaalf miljoen euro aan Arsenal voor de 23-jarige vleugelaanvaller, die vorig seizoen op huurbasis voor stadgenoot Real Madrid speelde. Eerder versterkte Atlético zich al met Simao (25), Diego Forlán (21), Raúl García (12), Cléber Santana (6), Luis García (4) en Diego Costa (3).
ah, de kogel is de kerk uit... wat is je bron aangezien er wel meer niet klopt in dat stukkie tekst. Ik lees dus nergens anders een bevestiging.. alleen mbt een voorcontract. Nu ben ik echt reuzebenieuwd naar welke mannen voorin opgesteld zullen gaan worden...quote:
Staat op meerdere Spaanse sites.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:38 schreef Smeich het volgende:
[..]
ah, de kogel is de kerk uit... wat is je bron? Ik lees dus nergens anders een bevestiging.. alleen mbt een voorcontract. Nu ben ik echt reuzebenieuwd naar welke mannen voorin opgesteld zullen gaan worden...
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Staat op meerdere Spaanse sites.
oa op Marca.
[afbeelding]
quote:Op maandag 30 juli 2007 19:47 schreef andre347 het volgende:
Mooie aankopen maar hoe gaan we dan spelen volgend jaar? 4-1-5?
Zoiets?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:34 schreef Plato1980 het volgende:
De aanval ziet er verdomd goed uit voor komend seizoen.
Zondag avond kwam er iemand een kroegje inrennen en die riep dat Reyes naar Atletico zou gaan, en dat het niet over een gerucht ging maar dat het een done deal was.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:00 schreef Smeich het volgende:
Hoe wist je dat dan? Want het is dus pas net rond... Kan ik ook wel zeggen dat Tevez naar Manchester een done deal is
Blijkbaar haat Reyes Arsenal meer dan dat hij van Real houdt
En die Portugees op het middenveld dan? Maniche?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:24 schreef Smeich het volgende:
Jep, had ik ook al over nagedacht.
2000 Sydney, Australia
2004 Griekenland, Europa
2008 Beijing, China
2012 London, Europa
2016 zal wel in een of ander Amerika gaan plaatsvinden..
[..]
[..]
Zoiets?
-------------------------------Leo Franco-----------------------------------
------------------------------Pablo - Perea----------------------------------
Maxi - Raul Garcia - Aguero - Luccin - Luis Garcia - Simao - Reyes
------------------------------------Forlan-------------------------------------
Jammer dat Petrov weg is...
Flikker op: was jij bij die wedstrijd? Ik ook!quote:Op zondag 22 juli 2007 15:18 schreef Terreros85 het volgende:
Dat was idd een slecht begin van het jaar. Forlan deed trouwens ook nog niet mee
[..]
Dat valt wel mee hoor. Het stadion heeft een mooie uitstraling, maar is afgeragd. Opknappen zou het mooiste zijn, maar met de ligging is het logisch dat er iets nieuws komt. Ik ben het afgelopen seizoen twee keer in Calderon geweest. Laatste keer in april tegen Levante. Wedstrijd begon om 17:00 en de zon scheen zo mooi het stadion in. Dan is het een erg leuk stadion. Helaas was de wedstrijd wel kut
![]()
Abbiati bedoel je.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:54 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
En die Portugees op het middenveld dan? Maniche?![]()
Dacht trouwens dat jullie nu een goeie keeper hadden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |