Als eventuele opvolger van Fernando Torres worden op dit moment drie FC Bayern München-spitsen genoemd, te weten: Roy Makaay, Claudio Pizarro en Roque Santa Cruz. Luca Toni zie ik eerder naar Internazionale vertrekken, na vanavond (definitieve uitspraak in Italië) zal dat wel snel gaan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als Torres gaat lijkt Toni mij een interessante optie
Bijnamen doe ik altijd cursief, sorry daarvoor..quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:07 schreef Erasmusch het volgende:
Vanwaar jouw voorliefde voor cursief typen?
Maar waarom? Iedereen heeft wel door dat het bijnamen zijn en het is extra moeite. Maar je bent vergeven hoor.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bijnamen doe ik altijd cursief, sorry daarvoor..
quote:Op maandag 24 juli 2006 22:32 schreef M0NTANA het volgende:
Mooie selectie heeft men nu, hoop eigenlijk nog dat Maniche zijn maatjes van FC Porto en Dinamo Moskou achterna komt, kunnen we nog wel gebruiken.
quote:Atlético Madrid jaagt ook nog op Maniche
Mista mag dan zeer waarschijnlijk de zevende aanwinst zijn van Atlético Madrid in deze zomer, de rojiblancos zijn nog niet uitgewinkeld. Nog één speler heeft de club in het vizier: Maniche.
Coach Javier Aguirre zou zeer gecharmeerd zijn van Maniche. Volgens Marca heeft Atlético vorige week nog een bod op de Portugese middenvelder uitgebracht bij Dinamo Moskou, waar de international graag wil vertrekken. Maniche en Atlético zouden al een akkoord hebben. Deze week denkt de Spaanse club de deal af te ronden.
Het is overigens niet voor het eerst dat Atlético en Dinamo deze zomer zaken doen. Eerder lijfde de Madrileense club al Costinha en Giourkas Seitaridis in van de Russische club. Net als Maniche belandden zij via FC Porto bij de club uit Moskou.
Fantastische aanwinst inderdaad. Zeer complete middenvelder, die ook een goaltje kan maken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:21 schreef Devano het volgende:
Met Maniche haal je inderdaad goud binnen, al blijft het ook jammer dat Rosicky uiteindelijk naar Arsenal is gegaan.
quote:'Atlético onderhandelt over Reyes’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 23 augustus om 16:02
Volgens de laatste berichtgevingen van het betrouwbare Spaanse televisiekanaal Antena 3 onderhandelt Atlético de Madrid momenteel in Londen met Arsenal over de komst van José Antonio Reyes. Het nieuws is opmerkelijk aangezien de Spaans international al geruime tijd in verband wordt gebracht met stadgenoot Real Madrid.
Naar verluidt hebben Los Colchoneros ruim 14 miljoen euro over voor Reyes, terwijl de Londenaren minimaal achtien miljoen euro willen vangen voor de vleugelaanvaller. In januari 2004 werd de speler immers voor 22 miljoen euro ingelijfd van Sevilla.
Deze week werd bekend dat Real Madrid een bod had gedaan van 12,5 miljoen euro, een belachelijk bod volgens trainer Arsène Wenger wanneer een club daadwerkelijk interesse toont in een speler.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |