abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 juli 2007 @ 14:57:04 #101
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_51990098
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:18 schreef Terreros85 het volgende:
Dat was idd een slecht begin van het jaar . Forlan deed trouwens ook nog niet mee
[..]

Dat valt wel mee hoor. Het stadion heeft een mooie uitstraling, maar is afgeragd. Opknappen zou het mooiste zijn, maar met de ligging is het logisch dat er iets nieuws komt. Ik ben het afgelopen seizoen twee keer in Calderon geweest. Laatste keer in april tegen Levante. Wedstrijd begon om 17:00 en de zon scheen zo mooi het stadion in. Dan is het een erg leuk stadion . Helaas was de wedstrijd wel kut
Flikker op: was jij bij die wedstrijd? Ik ook!

Was echt een waardeloze wedstrijd ja...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 31 juli 2007 @ 15:07:08 #102
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_51990380
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 14:54 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

En die Portugees op het middenveld dan? Maniche?

Dacht trouwens dat jullie nu een goeie keeper hadden.
Abbiati bedoel je.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_51990594
Leo Franco blijft gewoon eerste doelman Maniche idd.. die moet er zeker instaan!!

De nummers zijn bekend gemaakt en Luis Garcia heeft #9! Wel apart dat er geen numero uno is...

1. -
2. Giorgios Seitaridis
3. Antonio López
4. Mariano Pernía
5. Peter Luccin
6. Costinha
7. Diego Forlán
8. Raúl García
9. Luis García
10. Sergio Agüero
11. Maxi Rodríguez
12. Fabiano Eller
13. Christian Abbiati
14. Zé Castro
15. Jurado
16. Cléber Santana
17. José Reyes
18. Maniche
19. Braulio
20. Mista
21. Luis Perea
22. Pablo
23. Juan Valera
24. Simão
25. Leo Franco

Die Reyes beweert nu dat hij er als 13 jarige over heeft gedroomd om voor Atleti te mogen uitkomen
  woensdag 1 augustus 2007 @ 01:01:53 #104
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_52007433
Idd de koekenbakker. Hij verteld, wat waarschijnlijk wel waar is, dat die toen bijna door Atletico gehaald was. Maar de rest van het sappige verhaal Voor het zelfde geld had ie naar Betis gegaan.

Garcia wordt denk ik de nummer 1 van Aguirre. Kan een echte grote leider worden in dit team. Vind dat wel een toppertje.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_52007696
Dat is ie zeker, maar ik denk toch dat Maxi R de man van dit elftal gaat worden.

Wel jammer dat aankopen als García, Simão en Luis García de kansen van Jurado flink doen slinken.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_52007871
ik hoop nu eindelijk eens europees voor Atletico
  woensdag 1 augustus 2007 @ 10:18:54 #107
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_52011426
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 01:27 schreef the_legend_killer het volgende:
ik hoop nu eindelijk eens europees voor Atletico
Dit jaar spelen ze ook in Europa.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_52012036
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 10:18 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Dit jaar spelen ze ook in Europa.
Nog niet. Waarschijnlijk bedoelt hij ook dat hij hoopt dat ze door de tweede voorronde van de UEFA Cup komen.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
  woensdag 1 augustus 2007 @ 11:02:26 #109
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_52012379
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 10:49 schreef WeebI het volgende:

[..]

Nog niet. Waarschijnlijk bedoelt hij ook dat hij hoopt dat ze door de tweede voorronde van de UEFA Cup komen.
Ik denk dat die bedoelt dat ze Europees voetbal halen via de competitie.

TLK?
pi_52015369
Neefje van Luis Garcia, Javi Garcia, wordt nu ook aan Atleti gelinkt.
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 01:17 schreef WeebI het volgende:
Dat is ie zeker, maar ik denk toch dat Maxi R de man van dit elftal gaat worden.
als hij blijft ja... Fiorentina heeft erg veel interesse maar zou toch van de zotte zijn als HIJ weggaat!

----------------Franco------------------
Seitaridis - Perea - Pablo - A.Lopez
---------R. Garcia ------ Luccin-------
Simao ---------- Maxi ------ Reyes
----------------Forlan--------------------

met dan Aquero en Maniche op de bank...of

----R. Garcia - Luccin/Maniche---
Maxi---------------------------- Simao
------------Forlan - Aguero---------

mooi hoor
Aupa Atléti!
pi_52034595
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 11:02 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Ik denk dat die bedoelt dat ze Europees voetbal halen via de competitie.

TLK?
Ja beste 6
pi_52450285
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:58 schreef Smeich het volgende:
[..]

als hij blijft ja... Fiorentina heeft erg veel interesse maar zou toch van de zotte zijn als HIJ weggaat!

mooi hoor
Aupa Atléti!
Heerlijk elftal gewoon, Reyes en Maxi moeten er gewoon in
pi_52450485
quote:
Juan Román Riquelme is nog geen twee dagen in Spanje of de transferperikelen rondom de speler van Villarreal zijn weer opgelaaid. Naar verluidt heeft Atlético Madrid opnieuw contact gezocht met de Argentijn, die op zijn beurt door Boca Juniors is ingeschreven voor de reeds begonnen Torneo Apertura.
Klik hier!
De aanbieding van Atlético zou in de buurt komen van wat de spelmaker bij Villarreal verdient. De hoofdstedelingen bieden hem een contract voor drie seizoenen en een jaarsalaris van vier miljoen euro. De zaakwaarnemers Daniel Bolotnicoff en Marcos Franchi zijn vrijdagochtend op het vliegveld van Valencia aangekomen om de transfersage rondom Romy spoedig te beëindigen.

Twee seizoenen geleden stond Riquelme al op het punt om naar het Vicente Calderón te verkassen. Zijn oud-coach Carlos Bianchi was destijds trainer van Los Colchoneros, maar de destijds speler van Barcelona zei een man van zijn woord te zijn en te kiezen voor Villarreal.

Eerder deze week gaven Villarreal en Riquelme uitleg over de gespannen situatie in de keramiekstad. De club heeft hem op de transferlijst gezet, maar hij zal na 31 augustus gewoon bij de selectie horen, mét het risico dat hij niet aan spelen toekomt. Riquelme liet gisteren weten dat een vertrek de beste oplossing is voor beide partijen.

In Buenos Aires is men Riquelme nog steeds niet vergeten. Boca heeft hem ingeschreven voor het eerste deel van de Argentijnse competitie, in geval dat Villarreal alsnog overstag gaat met een verhuur. Riquelme kwam het afgelopen half jaar al op huurbasis uit in La Bombonera.
pi_52450795
Wat een enorm luxeprobleem heeft Atlético dan op het middenveld als ook Riquelme nog komt.

Dan heb je dus:

Maxi Rodríguez
Reyes
Luis García
Simão
Riquelme
Maniche
Raúl García
Luccin
Costinha
Jurado

jammer vooral voor Jurado, geweldige speler, maar die krijgt hierdoor waarschijnlijk nauwelijks een kans. Op de aanvallende middenveld posities heb je dus Maxi, Reyes, Luis García, Simão, Riquelme en Jurado. Wie gaan er dan niet spelen?
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:47:47 #115
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52451089
Waarschijnlijk gaan we 2-5-3 spelen, schijnt namelijk dat Atléti ook Álvaro Recoba nog volgt.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52453089
Schijnt idd wederom zeer serieuse interesse te zijn in Riquelme en blijkt dat een bod is gedaan. Voor Recoba.. erm linksbuiten nummer 8 ofzo... ts ts ts Ik volg het niet meer.. willen we volgend seizoen met 10 middenvelders/aanvallers spelen ofzo?

Gisteren met 3-0 gewonnen van Vojvodina. Vooral die eerste actie van Agüero, prachtig! En dan dat doelpunt van m!
36' Maxi
61' Forlán
69' Kun

http://www.youtube.com/watch?v=26iD3t0P_G0
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:56:14 #117
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52453219
Sergio "Kun" Agüero is een geweldenaar, zijn loopje doet me aan Diego Armando Maradona denken. Hoop dat hij dit seizoen definitief doorbreekt, moet men echter niet nog tien aanvallende middenvelders/spitsen kopen.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52455684
ik hoop het ook, ben zeer gecharmeerd van Kun! Hopelijk wordt dit zijn seizoen, ik heb er echt alle vertrouwen in!
KUN KUN KUN
pi_52457083
Sergio "Kun" Agüero
pi_52581499
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:56 schreef M0NTANA het volgende:
Sergio "Kun" Agüero is een geweldenaar, zijn loopje doet me aan Diego Armando Maradona denken. Hoop dat hij dit seizoen definitief doorbreekt, moet men echter niet nog tien aanvallende middenvelders/spitsen kopen.
Ariel Ortega lijkt ie op en dat is geen compliment
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52581725
Kun, geweldige voetballer
pi_52581730
Draaitol
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 22 augustus 2007 @ 09:05:09 #123
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52581806
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 08:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ariel Ortega lijkt ie op en dat is geen compliment
Qua uiterlijk boeit het natuurlijk niets, qua voetbalkwaliteiten heeft hij meer potentieel.
pi_52581825
Ik had het over speelstijl
  woensdag 22 augustus 2007 @ 09:13:31 #125
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52581954
Ach, zolang Kun speelt zoals El Burrito bij Sampdoria, vind ik het best. Geweldig was hij toen!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 11:22:39 #126
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_52584691
Dit weekend winnen jullie denk ik van Real.

Ik ga er iig 100 euro op inzetten @5.25
pi_52609430
Dat geld kan je beter aan mij geven, dan geef ik een rondje en heb je er meer lol van gehad
pi_52609494
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:58 schreef Smeich het volgende:
[..]

mooi hoor
Aupa Atléti!
Prachtige elftallen.
pi_53701544
Erciyesspor - Atlético Madrid 0-5
Atlético Madrid - Osasuna 2-0
Athletic de Bilbao - Atlético Madrid 0-2
Atlético Madrid - Racing Santander 4-0
Atlético Madrid - Erciyesspor 4-0
Real Murcia - Atlético Madrid 1-1
Atlético Madrid - Real Mallorca 1-1
Vojvodina Novi Sad - Atlético Madrid 1-2
Real Madrid - Atlético Madrid 2-1
Atlético Madrid - Vojvodina Novi Sad 3-0

Gaat lekker zo de laatste tijd! Met Kun als topscorer in de competitie tot dusver die net weer twee doelpunten heeft meegepakt. Kijken of we Barcelona ook op kunnen rollen zondag!
pi_57595029
Volgend seizoen dus een held erbij in dit team.
pi_57596099
Gefeliciteerd met deze topaankoop.

Bij ons was het al een tijdje bekend dat Johnny naar Atletico zou gaan, maar het is toch zonde dat deze held Ajax verlaat. Prachtige club voor hem!
  dinsdag 25 maart 2008 @ 11:34:00 #132
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_57596239
Vind het toch wel veelzeggend dat Heitinga voor deze club kiest.
Beetje jammer.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 25 maart 2008 @ 11:47:08 #133
113682 WeebI
Wee Bull
pi_57596486
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 11:34 schreef PyTh het volgende:
Vind het toch wel veelzeggend dat Heitinga voor deze club kiest.
Beetje jammer.
Leg uit
  dinsdag 25 maart 2008 @ 16:24:32 #134
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_57601960
Ik denk dat als Heitinga een heel goed EK speelt, er clubs die wel Europees meedoen om de prijzen in de rij zullen staan voor hem.

Hij wil toch prijzen pakken omdat hem dat bij ajax niet lukt?
Athletico is een hele mooie club, maar ook die spelen niet voor de prijzen als je reëel bent.
pi_57602395
Johnny wilde sowieso voor het EK duidelijkheid geven. Dat vond hij wel zo netjes naar Ajax toe, zodat zij tijd genoeg hadden om een goede vervanger te zoeken. Topgozer is het!
pi_57602663
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 16:24 schreef PyTh het volgende:
Ik denk dat als Heitinga een heel goed EK speelt, er clubs die wel Europees meedoen om de prijzen in de rij zullen staan voor hem.

Hij wil toch prijzen pakken omdat hem dat bij ajax niet lukt?
Athletico is een hele mooie club, maar ook die spelen niet voor de prijzen als je reëel bent.
Volgens mij komt ie voor de echt hele grote clubs als Barca, Real en Man Utd toch tekort. Atletico is dan een hele mooie club. Beter daar in de basis dan bij Real op de bank.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:58:35 #137
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57603926
Persoonlijk zou ik liever voor Atlético Madrid spelen dan voor een Barcelona of Real Madrid.
pi_57603967
John Heitinga
pi_58796313
Ik moet me toch even melden in het topic van de mooiste club van Spanje

Mooi dat ze volgend jaar weer eens CL spelen. Hopelijk moeten ze in de voorronde tegen Twente, maar ik weet niet of dat wel kan met die coefficientielijst enzo.
No bitch to me
  vrijdag 23 mei 2008 @ 08:01:56 #140
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_58846942
Het lijkt me niet dat John een basisplek zal kunnen veroveren. Ik blijf het een oelewapper vinden.
pi_59926731
quote:
'Atlético heeft 35 miljoen over voor Van der Vaart en Silva'
Door David Kuipers
Zondag, 06 juli 2008, 14:44

Atlético Madrid heeft tientallen miljoenen over voor Rafael van der Vaart en David Silva. Volgens El Mundo Deportivo ligt er in Madrid vijftien miljoen euro klaar voor Van der Vaart en twintig miljoen euro voor Europees kampioen Silva.

De Nederlander, die momenteel onder contract staat bij HSV, heeft al vaker laten weten ooit eens in Spanje te willen voetballen. Silva heeft nog zeven contractjaren te gaan bij Valencia en die club liet bij monde van voorzitter Agustin Morera ook al weten de speler te willen behouden.

Mocht de deal doorgaan, dan heeft trainer Javier Aguirre straks een topaanval tot zijn beschikking. Nu al staan Maxi Rodriguez, Juan Antonio Reyes, Luis Garcia, Simao, Diego Forlan, Sergio Aguero en Florent Sinama-Pongolle onder contract in Madrid.
pi_59926747
Het wordt nog eens wat met Atletico mocht het rond komen.
  zondag 6 juli 2008 @ 15:55:22 #144
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_59927251
quote:
Op zondag 6 juli 2008 15:33 schreef sjimz het volgende:
Het wordt nog eens wat met Atletico mocht het rond komen.
Het blijft altijd net-niet bij de tweede club van Madrid

Het is een sympathieke club, maar helaas met een groot net-niet gehalte. Ik hoorde trouwens dat er stemmen opgaan om het nieuwe stadion te vernoemen naar Luis Aragones . Wordt een mooi stadion trouwens. Alleen jammer van die sintelbaan.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_59933388
En nog twee berichtjes:
quote:
Assunçao tekent na Webster-arrest bij Atlético
Door David Kuipers
Zondag, 06 juli 2008, 18:51

Paulo Assunçao heeft een vierjarig contract bij Atlético Madrid getekend. De 28-jarige middenvelder komt transfervrij over van Porto, waar hij vorige maand gebruik maakte van het Webster-arrest.

Door deze regel kunnen spelers hun contract na drie jaar eenzijdig opzeggen. Er zitten wel een aantal voorwaarden aan vast. Zo mag een speler niet naar een club uit dezelfde competitie en moet er een vergoeding worden betaald. Die vergoeding mag nooit hoger zijn dan het salaris dat de speler nog zou krijgen als hij de club niet zou verlaten.

Assunçao speelde sinds 2005 voor de Portugezen en kwam tot 62 competitiewedstrijden. Daarvoor verdedigde hij de kleuren van Palmeiras, Nacional en AEK Athene.
quote:
Maniche moet weg bij Atlético
Door Jeroen de Laat
Zondag, 06 juli 2008, 19:59

Maniche zal zich deze dagen niet geliefd voelen. De Portugese middenvelder moet vertrekken bij Atlético Madrid, terwijl eerder Internazionale al van hem af wilde.

De 30-jarige Maniche werd het afgelopen halfjaar door Atlético verhuurd aan Inter, maar dat wilde niet met hem door. Hij heeft nog een contract tot medio 2009 in Madrid, maar de Spanjaarden lieten weten dat hij maandag niet aanwezig zal zijn op de eerste training in de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Hij zou in onderhandeling zijn met enkele clubs.
pi_59937576
Een subtopper die het ver heeft weten te schoppen in de competitie, CL gaat spelen en twee kwalitatief goede elftallen kan opstellen. Deze club heeft veel potentie
  maandag 7 juli 2008 @ 00:06:13 #147
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_59939042
quote:
Op zondag 6 juli 2008 22:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Een subtopper die het ver heeft weten te schoppen in de competitie, CL gaat spelen en twee kwalitatief goede elftallen kan opstellen. Deze club heeft veel potentie
..maar wat is hier nieuw aan. Elk jaar hebben ze een geweldig elftal, worden ze getipt bij de top-4 en (op vorig jaar na dan) gaat het telkens weer mis. Ik heb overigens ook niet zo'n hoge pet op van die Mexicaanse trainer. Hij komt op mij over als een clown. Hij moest vorig jaar wel presteren, want anders was hij passé geweest. Als de resultaten dit jaar tegenvallen gaat hij er ook uit. Als hij er tussentijds uitgaat, voorspel ik nu al dat Ronald Koeman daar wel eens een comeback kan maken
pi_59939295
quote:
Op maandag 7 juli 2008 00:06 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

..maar wat is hier nieuw aan. Elk jaar hebben ze een geweldig elftal,
Hadden al ze al die jaren voor vorig seizoen ook zo'n hoge transferbudget dan? Er werden vorig seizoen toch wel veel spelers aangetrokken voor véél geld.
  maandag 7 juli 2008 @ 00:29:22 #149
113682 WeebI
Wee Bull
pi_59939411
quote:
Op zondag 6 juli 2008 22:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Een subtopper die het ver heeft weten te schoppen? Alsof Atleti pas sinds enkele seizoenen meedraait. Na Real en Barça is Atleti toch nog altijd de meest succesvolle Spaanse club ooit.
pi_59939618
quote:
Op maandag 7 juli 2008 00:29 schreef WeebI het volgende:

[..]

Een subtopper die het ver heeft weten te schoppen? Alsof Atleti pas sinds enkele seizoenen meedraait. Na Real en Barça is Atleti toch nog altijd de meest succesvolle Spaanse club ooit.
Bedoelde het meer sportief gezien de laatste jaren. De absolute top in Spanje is en blijft Real en Barcelona. De rest die volgen zijn gewoon goede subtoppers.
pi_59940425
Wist niet eens dat er een topic was..prachtige club
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_59940438
quote:
Op maandag 7 juli 2008 00:29 schreef WeebI het volgende:

[..]

Niet
  maandag 7 juli 2008 @ 10:29:48 #153
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59942867
Dat is zoiets als zeggen dat Ajax kampioen was geworden als een gelijkspel voor 2 punten zou tellen
  maandag 7 juli 2008 @ 10:38:09 #155
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59942944
quote:
Op maandag 7 juli 2008 10:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat is zoiets als zeggen dat Ajax kampioen was geworden als een gelijkspel voor 2 punten zou tellen
Die snap ik niet.

Maar welke club zie jij als derde van Spanje en waarom?
Valencia vanwege de laatste jaren, Europa en de fans?
pi_59943110
Athletic is derde
pi_59943140
quote:
Op maandag 7 juli 2008 10:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Athletic is derde
Niet qua kampioenschappen.
pi_59943185
Alleen bestaat er nog meer dan kampioenschappen
  maandag 7 juli 2008 @ 10:53:11 #159
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59943238
quote:
Op maandag 7 juli 2008 10:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alleen bestaat er nog meer dan kampioenschappen
Geef dan even concreet wat jij als criterium gebruikt, in plaats van deze oneliners...
Totaal behaalde punten ofzo?
pi_59943246
Prijzen
pi_59943274
En het aantal jaren in de PD

Athletic is gewoon na Barcelona en Real de meeste succesvolle ploeg van Spanje, daar hoef je het geen eeuw over te hebben

Dus niet Atletico, Valencia of welke andere ploeg dan ook
  maandag 7 juli 2008 @ 10:55:03 #162
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59943277
quote:
Op maandag 7 juli 2008 10:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Prijzen
Waarvan wel heel vaak de Copa del Rey...
pi_59943294
Das geen prijs meer?
  maandag 7 juli 2008 @ 11:01:37 #164
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59943404
quote:
Op maandag 7 juli 2008 10:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Das geen prijs meer?
Jawel. Maar ik hecht meer waarde aan bijv de Liga en UEFA Cups.
Maar dit soort discussies zijn toch altijd een gebed zonder einde. De een vindt Athletic de beste, anderen niet. Het is in ieder geval de mooiste club van Spanje, maar dat is meer iets voor het Athletic topic.
pi_59943447
Atletico is niet de meest succesvolle club van Spanje na Real en Barca
  maandag 7 juli 2008 @ 11:04:40 #166
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59943463
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Atletico is niet de meest succesvolle club van Spanje na Real en Barca
Dat heb je toch een paar posts terug al gepost?
Of zit ik midden in de Twilight Zone.
pi_60487499
Schalke voor de voorronde CL.. Dat gaat knap lastig worden.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:15:48 #168
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60487626
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Schalke voor de voorronde CL.. Dat gaat knap lastig worden.
Vooral voor Schalke 04, denk ik.
pi_60487637
Fijn is anders ja...zonde dat zulke clubs tegen elkaar moeten als je enkele andere match-ups bekijkt..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 28 augustus 2008 @ 14:34:36 #170
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61192577
Ever Banega op huurbasis naar Atlético Madrid.
pi_61193102
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ] Ever Banega [ afbeelding ] op huurbasis naar Atlético Madrid.
Heerlijk middenveld
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 21:38:01 #172
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_61231876
Mooi voor Atletico dat ze terug zijn op het hoogste niveau. Geweldige poule waar ze wel eens kunnen gaan verrassen.

Vooral het duo voorin is misschien wel 1 van de 3 gevaarlijkste duo's in Europa.
  woensdag 3 september 2008 @ 12:12:47 #173
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_61343874
Iemand een idee van wat de capeciteit is van het uitvak van Vicente Calderon?????

[ Bericht 5% gewijzigd door PyTh op 03-09-2008 16:28:24 ]
pi_61349507
quote:
Op woensdag 3 september 2008 12:12 schreef PyTh het volgende:
Iemand een idee van wat de capeciteit is van het uitvak van Vincente Calderon?????
Dat is niet bijster.

Hoog weggestopt achter de goal.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_61384887
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:15 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Vooral voor Schalke 04, denk ik.
Kun je niet in plek van Astro TV op de buis?

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_61386871
Tvp voor Sjonnie en Atlético
  woensdag 17 september 2008 @ 08:26:26 #177
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61694613
Wat is Kun Agüero toch een geweldenaar.
  woensdag 17 september 2008 @ 08:33:20 #178
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_61694682
quote:
Op woensdag 17 september 2008 08:26 schreef M0NTANA het volgende:
Wat is Kun Agüero toch een geweldenaar.
Idd....
  woensdag 17 september 2008 @ 08:36:08 #179
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61694719
Wat zongen jullie eigenlijk over Johnny Heitinga?
  woensdag 17 september 2008 @ 08:40:25 #180
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_61694774
quote:
Op woensdag 17 september 2008 08:36 schreef M0NTANA het volgende:
Wat zongen jullie eigenlijk over Johnny Heitinga?
Dunno, had al iets teveel bier enzo op
pi_62105804
quote:
Atlético Madrid gaat ongeborene contract aanbieden

Op steeds jongere leeftijd worden er talenten vastgelegd door topclubs. Atlético Madrid maakt het nu wel erg bont, de club is van plan een nog niet geboren jongen te contracteren.

Nadat de dochter van Diego Maradona bekendmaakte dat zij in blijde verwachting van een zoon is, heeft Enrique Cerezo aangegeven dat Atlético Madrid de jongen een contract zal aanbieden. 'Hij wordt onze jongste aanwinst aller tijden!'

De voorzitter van Los Colchoneros gaat ervan uit dat het voetbaltalent in de genen zal zitten. Aangezien Maradona's dochter Gannina zwanger is van Atlético's sterspeler Kun Agüero, wil Cerezo de baby meteen na de geboorte aan de club binden.

De ongeboren jongen staat nu al in het middelpunt van de belangstelling in zowel Spanje als Argeninië. Aangezien de bevalling in februari gepland staat in Madrid, maakt men zich in Argentinië al zorgen dat jongen in de toekomst niet voor Argentinië maar voor Spanje uit zal komen.

De aanstaande kleinzoon van Maradona zal echter meteen na geboorte worden ingeschreven op de Argentijnse ambassade, waardoor de telg in de toekomst voor Argentinië kan uitkomen.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 14:32:51 #182
67174 Dos37
Come on Twente
pi_62105906
whahaha
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 18:04:29 #183
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_62110510
Kunnen ze dan ook niet die buitenechtelijke zoon van Maradona contracteren?

Zo gek is het trouwens niet. Volgens mij kun je bij wedkantoren ook al inzetten op de tennisprijzen die de kinderen van Andre Agassi en Steffi Graf gaan winnen.
pi_62110560
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62471179
Morgen de derby, hopelijk gaat het tegen Real niet zo mis als tegen Barcelona.
Is Heitinga eigenlijk fit?
pi_62472693
Heitinga verwacht wel te spelen geloof ik. Maak me meer zorgen om Kun..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_62473150
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 22:41 schreef Tim86 het volgende:
Heitinga verwacht wel te spelen geloof ik. Maak me meer zorgen om Kun..
Even opgezocht, van de website van Atletico:
quote:
The manager of Atlético de Madrid, Javier Aguirre, has released the squad list for the match against Real Madrid, which is formed by the following players:

GOALKEEPERS
1 Coupet.
25 Leo Franco.

DEFENDERS
3 Antonio López.
4 Pernía.
5 Heitinga.
17 Ujfalusi.
21 Perea.
28 Álvaro Domínguez.

MIDFIELDERS
8 Raúl García.
9 Luis García.
12 Paulo Assunção.
16 Éver Banega.
18 Maniche.
19 Miguel de las Cuevas.
20 Simão.
24 Camacho.

STRIKERS
7 Forlán.
10 Kun Agüero.
14 Sinama-Pongolle.
Ze zitten dus iig beide bij de selectie.
Dit kwam ik nog tegen op Sport1.nl
quote:
Atletico Madrid: veel twijfelgevallen
Zo lijkt Atletico zeer gehavend aan de derby te beginnen. De grote Argentijse ster ‘Kun’Aguero dreigt de aftrap niet te kunnen halen. Hij raakte afgelopen woensdag geblesseerd in de interland tussen Argentinie en Chili en lijkt niet op tijd hersteld te zijn om zaterdag deel te nemen aan ‘el derby’.

Update: Aguero is inmiddels gesignaleerd op het trainingsveld van Atletico en heeft verklaard wel te kunnen spelen. Aguero geeft aan moe te zijn, maar wel inzetbaar.

[ Bericht 4% gewijzigd door Trystar op 17-10-2008 23:18:17 ]
  zaterdag 13 december 2008 @ 01:21:03 #188
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_63978392
pi_65682962
quote:
Atlético Madrid zet Aguirre op straat
Door Leon Voskamp
Maandag, 02 februari 2009, 23:45

Atlético Madrid gaat op zoek naar een nieuwe trainer. Javier Aguirre is door de Spaanse club op straat gezet. Vanwege de teleurstellende resultaten gaan de Madrilenen op zoek naar een vervanger.

Atletico Madrid bivakkeert momenteel op de zevende plaats. Het gat met nummer vier Valencia is inmiddels vijf punten. De clubleiding is niet blij met de resultaten en heeft de Mexicaan op straat gezet. Dat melden verschillende Spaanse media, waaronder de Spaanse sportkrant AS. Abel Resino wordt genoemd als opvolger. De oefenmeester staat momenteel aan het roer bij Segunda Division-club Castellon.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 16:03:57 #190
67174 Dos37
Come on Twente
pi_65695540
Nou benieuwen wat dat gaat betekenen voor Heitinga
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_66513359
quote:
Afschuwelijke dood talentje Atletico

MADRID - Een jeugdtalent van Atletico Madrid is op dramatische wijze omgekomen. De negenjarige Diego Rivero zat op de bank naar het veld van Las Rozas te kijken, toen plotsklaps het dak van de dugout inzakte.

Na het incident werd het voetbaltalent met spoed naar het ziekenhuis overgebracht, maar de medische hulp mocht niet meer baten. Diego Rivero bezweek aan de zware verwondingen.

De Spaanse club toonde in een verklaring zijn medeleven met de familie Rivero. "Dit is een verschrikkelijke tragedie en we bedanken iedereen, die ons steunt. Diego was een levenslustig ventje en was bovendien een groot talent. Het is een raadsel hoe dit ongeluk heeft kunnen gebeuren."

De politie heeft inmiddels een onderzoek naar de toedracht van het dodelijke incident ingesteld.

telegraaf
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_66514177
Tragisch....een vriendin uit Madrid vertelde mij net dat hij tevens een bank op zijn hoofd kreeg en hem dit fataal is geworden..
  vrijdag 27 februari 2009 @ 18:47:23 #193
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_66529868
Hij vertelde je dat hij een bank op z'n hoofd kreeg en hij is er aan overleden?

Treurig ja, hopelijk wint Atletico dit weekend als een soort van eerbetoon.
pi_66533492
Dat zou jij wel willen he Ik toch ff niet

Ja, dat werd mij verteld.. dat er een bank door een of andere reden de lucht insteeg en hij eronder werd...geplet. Ik denk dat of ik of zij het verkeerd heeft begrepen..
http://www.hln.be/hln/nl/(...)fd-verbrijzelt.dhtml

Wel erg mooi gebaar is de steunbetuiging vanuit Real Madrid en Getafe en dat t ook op de Real Madrid website staat bv..
pi_66533515
En dan meteen maar dit even plaatsen.....

http://www.hln.be/hln/nl/(...)600-kg-cocaine.dhtml
pi_66550883
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 20:46 schreef Smeich het volgende:
Dat zou jij wel willen he Ik toch ff niet

Je bent geen Atlético-fan meer?
pi_66552281
Tuurlijk wel.. ik wist dat die opmerking beetje anders vertaald had moeten worden, maar jojo doelde denk ik op het feit dat Real dan dichter bij Barca kan komen Maar wij gaan toch niet winnen.. daar is onze verdediging simpel gezegd te KUT voor...
  zondag 1 maart 2009 @ 23:05:57 #198
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_66600227
Wat een geweldige wedstrijd vanavond.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_66600544
Barca's verdediging bleek kutter
pi_66601556
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 14:28 schreef Trystar het volgende: