abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21918308

Voor Def Jam Vendetta 2 heeft EA net als voor het eerste deel een deal gesloten met Def Jam Records, om ervoor te zorgen dat er weer vele bekendheden ten tonelen zullen verschijnen. Meer dan 70 karakters zijn dit keer speelbaar waaronder Busta Rhymes, Lil' Kim, Ludacris, Method Man, Redman, Slick Rick, Snoop Dogg en Carmen Electra.

Met een van deze karakters kun je gewoon een potje knokken in de ring, maar ook de nieuwe Story Mode doorlopen. In de Story Mode moet je ervoor zorgen dat jij de populairste wordt in de Hip-Hop underground. Dit doe je wederom door te vechten tegen de andere bekende sterren. Alles is natuurlijk geheel in urban stijl en we kunnen verwachten dat EA het sfeertje compleet maakt met een leuke soundtrack. Vechten zal dit keer gaan met ene compleet nieuw vechtsysteem waar je zelf ook aanpassingen aan mag maken. Zo mag je bijvoorbeeld verschillende vechtstijlen combineren zodat je karakter alleen de bewegingen doet die jij wilt. Als kers op de taart zijn de omgevingen dit keer interactief en kan je de tegenstander bijvoorbeeld door lampen en palen gooien. Altijd leuk!

Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_21918347

Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_21918378

pi_21922326
Gister gespeeld op PU-Gameplay en meteen verslaafd...

het is geen fable of halo 2, maar het is wel erug leuk
pi_21941843
Def-Gam heeft de status GOLD aangenomen

20 september in de shops te verkrijgen
  dinsdag 14 september 2004 @ 11:19:51 #6
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_21941920
Gaaf ik heb de voorganger ook met veel plezier gespeeld.
Maar het de gameplay was ie erop vooruitgegaan?
Drop you like an ill, bad habit
pi_21942014
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 11:19 schreef pmponer het volgende:
Gaaf ik heb de voorganger ook met veel plezier gespeeld.
Maar het de gameplay was ie erop vooruitgegaan?
Ik heb de vorige niet gespeeld, maar je kan gebruik maken van het publike. Je vechter geheel aanpassen kleding enzo...verschillende vechtstijlen waar je je in kan verdiepen en natuurlijk de bekende sterren
  dinsdag 14 september 2004 @ 11:40:44 #8
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_21942373
kijk ik vond het eerste deel erg leuk maar op een gegeven moment (vrij snel) Ken je gewoon de zwaarste moves en die waren ook behoorlijk makkelijk uit te voeren. Ik vroeg me af of in deze wat meer diepgang zat w.d.b. maar aangezien je het eerste niet zo hebt gespeeld kan je het niet aangeven.

Vind wel jammer dat die nieuwe "sterren" erin zitten ... Maar goed iig zit Flavor erin dat maakt een hoop goed :p
  zondag 3 oktober 2004 @ 17:49:29 #9
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_22376583
Zeer vet spel Alleen ik heb een klein probleem ik weet niet hoe ik de combo's moet doen die je hebt gekocht.. (die dure tricks) btw ik speel m op xbox
I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_22376805
en is ie het waard?
pi_22379020
Ik had nog nooit een Def Jam game gespeeld, en heb een hekel aan 99% van de lui die erin zitten, maar het is absoluut een vet spel zeg...!!

Echt brute moves, mooie graphics, uitgebreide story mode, en fun in multiplayer !
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_22549427
Damn na een aantal uren gespeeld te hebben, hebben we em eindelijk door..... en damn wat veel MOVES!!!!!

Als je het eenmaal door hebt, is het echt een super vet spel!!! alleen gister ff 4 uur aan gekut en we zitten nu al op 75% van story mode :S maar ja... het blijft vet...

Als ik vanavond thuis kom, is het eten en spelen maar.... ik ben verslaafd
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_22549584
is het mogelijk om met je eigen muziek te spelen?
pi_22549620
denk et wel als je hd groot genoeg is
pi_22549701
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 11:04 schreef Kletz het volgende:
denk et wel als je hd groot genoeg is
oke dus dat kan ik IN-game selecteren?
pi_22549876
ow da week nie.... nog niet verder in verdiept.. mijn excuses dat was natuurlijk wat je wilde weten haha maandag....

Maar idd zou wel vet zijn als je britney spears er achter hoort als je loopt te beuken
pi_22549938
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 11:18 schreef Kletz het volgende:
ow da week nie.... nog niet verder in verdiept.. mijn excuses dat was natuurlijk wat je wilde weten haha maandag....

Maar idd zou wel vet zijn als je britney spears er achter hoort als je loopt te beuken
nou het zou geen britney spears worden
pi_22550586
Volgens mij kun je geen eigen audio erin zetten...

(VET spel inderdaad, heerlijk je frustraties uiten op fat joe )
pi_22550696
ziet er goed uit, ik wilde het eerste deel altijd al kopen maar heb het nooit gedaan. deze ga ik wel kopen denk ik

kan je eigenlijk Live met dit spel op de xbox?
pi_22569396
ok ik heb 2 avonden gespeeld en gister avond heb ik em uitgespeeld :S
pi_22569543
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 09:44 schreef Kletz het volgende:
ok ik heb 2 avonden gespeeld en gister avond heb ik em uitgespeeld :S
hahhaha

en nu?
pi_22569612
nou nadat je de story mode hebt uitgespeeld kan je gewoon verder met de story mode en ga je gewoon wat tournamentjes af... zodat je je ventje nog meer kan upgraden .

En nu gaan we ook maar eens ff multyplayeren
pi_22569622
nog steeds aan te raden ?
pi_22569790
Ik vind van wel, ondanks dat je de story mode vrij snel uitgespeeld hebt is het in multiplayer dikke fun !!! (4-player free for all anyone ? )
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 11:23:34 #25
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_22570790
Hij is leuk maar... ik heb hem teruggebracht. Ik wacht wel op Mortal Kombat ofzo ik was in iets meer dan 4 uur klaar met de story mode en al veel unlocked ik vind dat veel te snel.

Leuk spel maar ... herspeelbaarheid is te laag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')