Ik heb de vorige niet gespeeld, maar je kan gebruik maken van het publike. Je vechter geheel aanpassen kleding enzo...verschillende vechtstijlen waar je je in kan verdiepen en natuurlijk de bekende sterrenquote:Op dinsdag 14 september 2004 11:19 schreef pmponer het volgende:
Gaaf ik heb de voorganger ook met veel plezier gespeeld.
Maar het de gameplay was ie erop vooruitgegaan?
oke dus dat kan ik IN-game selecteren?quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:04 schreef Kletz het volgende:
denk et wel als je hd groot genoeg isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nou het zou geen britney spears wordenquote:Op maandag 11 oktober 2004 11:18 schreef Kletz het volgende:
ow da week nie.... nog niet verder in verdiept.. mijn excusesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.dat was natuurlijk wat je wilde weten hahaJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.maandag....Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar idd zou wel vet zijn als je britney spears er achter hoort als je loopt te beukenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hahhahaquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:44 schreef Kletz het volgende:
ok ik heb 2 avonden gespeeld en gister avond heb ik em uitgespeeld :S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop