Ik heb de vorige niet gespeeld, maar je kan gebruik maken van het publike. Je vechter geheel aanpassen kleding enzo...verschillende vechtstijlen waar je je in kan verdiepen en natuurlijk de bekende sterrenquote:Op dinsdag 14 september 2004 11:19 schreef pmponer het volgende:
Gaaf ik heb de voorganger ook met veel plezier gespeeld.
Maar het de gameplay was ie erop vooruitgegaan?
oke dus dat kan ik IN-game selecteren?quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:04 schreef Kletz het volgende:
denk et wel als je hd groot genoeg is
nou het zou geen britney spears wordenquote:Op maandag 11 oktober 2004 11:18 schreef Kletz het volgende:
ow da week nie.... nog niet verder in verdiept.. mijn excusesdat was natuurlijk wat je wilde weten haha
maandag....
Maar idd zou wel vet zijn als je britney spears er achter hoort als je loopt te beuken
hahhahaquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:44 schreef Kletz het volgende:
ok ik heb 2 avonden gespeeld en gister avond heb ik em uitgespeeld :S
toppiequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geweldig spel. Morgen de review op FOK!games
klikquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
toppie![]()
op Hard? Da's best netjes..quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb m ook voor de 2e keer uitgespeeld, zonder te verliezen zelfs
Op medium...quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:20 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
op Hard? Da's best netjes..
Op de cube is de laadtijd erg lang, PS2 / Xbox gaat retesnel.quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:49 schreef n00cL30n het volgende:
Mmmm...
Ik heb alleen een demo gespeeld van dit spel... vond alleen dat de trage load- tijden mij heel erg tegenstonden...
Heel veel laden, weinig vechten..
Is dit ook bij het origineel zo?
Maar als ik 'm voor de PS2 koop heb ik niks meer aan mijn Xbox-savegame....quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Smots, als je hem misschien toch wilt hebben: [TK] PS2 en Cube gamesJij mag hem hebben voor 25.
probeer als derde stijl nu eens submission, kijk eens hoe het bevaltquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik heb wrestling en streetfighting nu , werkt wel lekker
ik dacht eerder aan kickboxing of martial arts , want ik ben nogal traag ,en daarbij gaat streetfighting/wrestling mij lekker af tot nu toe.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:42 schreef Hbjr het volgende:
[..]
probeer als derde stijl nu eens submission, kijk eens hoe het bevalt![]()
Martial Arts is vetquote:Op donderdag 1 september 2005 01:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik dacht eerder aan kickboxing of martial arts , want ik ben nogal traag ,en daarbij gaat streetfighting/wrestling mij lekker af tot nu toe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |