Heeee Tania...klef kreng dat je de bent. [zeik]wat is nou je echte naahaaaaam?[/zeik]quote:Op maandag 13 september 2004 14:51 schreef Tania18 het volgende:
Goedemiddag Dada
O schiet dan nu eens als de wiedeweer op met iedereen goedemiddag te wensen!quote:Op maandag 13 september 2004 14:56 schreef timbob het volgende:
ja, maar ik had nog geen goeiemorgen gedaan vandaag, dus deed ik het alsnog maar even
Wat ben je toch altijd lekker subtielquote:Op maandag 13 september 2004 14:54 schreef Dada het volgende:
[..]
Heeee Tania...klef kreng dat je de bent. [zeik]wat is nou je echte naahaaaaam?[/zeik]
quote:Op maandag 13 september 2004 15:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat ben je toch altijd lekker subtiel![]()
![]()
En waarom is het nou toch zo belangrijk om mijn echte naam te weten? Van niksan weten we die toch ook niet![]()
Niet zo zeuren schatquote:Op maandag 13 september 2004 15:20 schreef Svensational het volgende:
[..]niksan is toch haar echte naam???
En onze namen weet je ook allemaal![]()
Hij is op slot dankzij mij.. ik dacht dat het van nu wasquote:Op maandag 13 september 2004 00:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Gorro en Duiveltja, van harte gefeliciteerd
Ik wil gewoon je naam wetenquote:Op maandag 13 september 2004 15:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niet zo zeuren schat![]()
![]()
quote:Op maandag 13 september 2004 15:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij is op slot dankzij mij.. ik dacht dat het van nu was
Dus ik feliciteren en opeens werd ie gesloten
quote:Op maandag 13 september 2004 15:20 schreef Svensational het volgende:
[..]niksan is toch haar echte naam???
Ik wil liever dat je me gewoon Emma noemt, want dat vind ik een veel mooiere naamquote:Op maandag 13 september 2004 15:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wil gewoon je naam weten
Als jij niet je echte naam vertelt, nou, dan laat ik je bannen!quote:Op maandag 13 september 2004 17:10 schreef Tania18 het volgende:
Ik wil liever dat je me gewoon Emma noemt, want dat vind ik een veel mooiere naam![]()
quote:Op maandag 13 september 2004 17:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Als jij niet je echte naam vertelt, nou, dan laat ik je bannen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |