Nou iedereen weet ondertussen al waar het over gaat; jullie zijn jarig, dus worden jullie gefeliciteerd!
en vertel nou eens aan al die mensen die niet in de Pauzeknop topics meelezen hoe oud jullie zijn geworden en waar de cadeautjes danwel financiele bijdragen naar toe gestuurd kunnen worden.
oh ja, vergeet ik het bijna zelf te doen:
GEFELICITEERD!!!
Gefeliciteerd hoor
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 08:08 schreef Billekoek het volgende:
Gefeliciteerd (op verzoek)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:jij komt zeker uit het zuiden van het land
Op vrijdag 28 november 2003 08:12 schreef danielluh het volgende:
gefeliciteerd en waar blijft de vlaaiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Gorro is FTR mod, Duiveltja is FTR-usual, I rest my case
Op vrijdag 28 november 2003 08:25 schreef benchMarc het volgende:
Alsof deze niet op slot gaatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Wat heeft dit met tv, radio of film temaken?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
BlaatschaaP had zo'n beetje 5 felicitatietopics lopen 5 augustus, in diverse fora
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 08:27 schreef MikeyMo het volgende:
BlaatschaaP had zo'n beetje 5 felicitatietopics lopen 5 augustus, in diverse fora
quote:ja, wie wil nou niet een poging wagen om in haar broekje te komen
Op vrijdag 28 november 2003 08:28 schreef Retuobak het volgende:[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Machtsmisbruik ende voortrekkerij
Op vrijdag 28 november 2003 08:27 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Gorro is FTR mod, Duiveltja is FTR-usual, I rest my case
quote:Goed, waar zal ik de volgende starten dan?
Op vrijdag 28 november 2003 08:27 schreef MikeyMo het volgende:[..]
quote:ONZ, zijn ze vast blij mee daar
Op vrijdag 28 november 2003 08:32 schreef apophis4u het volgende:[..]
Goed, waar zal ik de volgende starten dan?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:http://forum.fok.nl/showtopic.php/432919 done
Op vrijdag 28 november 2003 08:33 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ONZ, zijn ze vast blij mee daar
ik accepteer de cookies.
quote:whehehe
Op vrijdag 28 november 2003 08:35 schreef apophis4u het volgende:[..]
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop